Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ales.smutny
    Autor do toho plete Rusko proto, že není vůbec jasné, zda bude Homefront následovat dějovou linii s útokem KLDR na USA, ale zda nezkusí rozšířit celé universum o budoucí konflikty.
  • Homefront byla ta nejhorší hra a největší zklamání jaké sem zažil...
  • Pošli mi prosím nejaký link na prodejní čísla her, zajíml by me celkem i DiRT3, DS2 apd... Diky
  • Buď jsi hru nehrál naplno se všemi úpravami nebo jsi nejspíš mimo co se týče grafiky her. Jednička má mozná stále pár věcí skoro nejlépe udělaných(např. stíny, modely postav,strojů), ale v mnoha věcech je už docela vousatá. Taková tesselace(hojně využívaná) a Paralax Occlusion Mapping posouvají dvojku hodně vysoko. Nové textury jsou na hodně místech taky další posun. SSAO, pěknější zbraně.
    Nevěřím, že někomu přijde jedička stále pěknější. Možná, žes tu hru už dlouho neměl puštěnou. Třeba porovnat. I Metro2033 v mnohém Crysis 1 trumfuje, byť je to samozřejmě hra s uplně jiným nádechem a stylem. Těžké srovnat, ale udělat názor o celkovém dojmu lze.
  • *1* *1* *1* Nic ve zlém, ale to bude nejspíše oční vada. Jednička je v grafické podobě daleko lepší jako dvojka. O tom nemůže být vůbec žádný pochyb. Ani nemluvím o těch trapných zjednodušení - třeba otexturovaný odpad ve dvojce byl špatný vtip z toku 1999 nejméně. *3*
  • protože korea v podstatě "Spálila" veškerou elektroniku a všechna zařízení americké armády než začala ta domělá invaze
    tipuju .... díl 2 bude ještě na americké pevnině a pak se posuneme do evropy

    myslím, že když je u toho crytek tak je postup celkem jasný
    btw: nechápu co do toho autor plete rusko, které nemá s Koreou co společného
  • Nevim co jsi hrál, ale Crysis 2 v plné palbě s dx11 a texture packy vypádá lépe než Crysis. No mnoha forech je tento názor běžný. Už bychom nemuseli neustále vyzdvihovat grafiku Crysis, když je již překonána.
  • Pro mě ta zápletka není uvěřitelná (ani v rámci "pravidel žánru"), takže pokud to vysvětlení není, tak mi to vadí.
  • A záleží na tom..?

    Tak třeba: Korejci se prokopali pod zemí a vylezli v bílym domě
  • Je otazka, jestli si ted crytek muze nejak extra vybirat, treba je v situaci, kdy i homefront 2 je dobrej, resp. nema na vlastni vyvoj a EA nic nezadali..?
  • Vysvětlili nějak v Homefront jedničce, proč Koreu prostě nespálili na uhel atomovkama?
  • Tak snad to tentokrat nebude tak orezana hra, ktera vyuzila pouze minimalne svuj potencional prostredi a pribehu. Jednicka dopadla hodne podobne jak Mafia2, co se skrtu tyka.
  • PsychoCZ
    No jen doufejme že to bude lepší než Crysis 2. Ocenil bych pěknou grafiku, klidně ať to běží na CryEngine, ale ať má příběh nějakou hlavu a patu a hlavně dobrou hratelnost a bez stereotypu.
  • Pete.palis
    jinak i mulťák taky nebyl k zahození...hraju ho dodnes a jsem spokojenej:)
  • Byl bys radsi, kdyby Crysis 2 pouzival Unreal Engine? Pro Crytek je vlastni engine prestiz a samozrejme narozdil od Bioware, kteri za licenci enginu museli platit, se urcite Cryteku podari svuj engine licencovat ven (a urcite ne jen armade a energetickym spolecnostem).
  • dilinja
    koukam na wiki a licenci tam ma zatim 8 firem ikdyz to asi nic neznamena kdyz je teprv na zacatku svoji zivotnosti
  • Cajk
    Mass Effect? to jsou snad Unreal enginy ne? Čili hotový, Cryteku spolykalo spoustu peněz jen to, udělat si novej engine na dvojku. Ovšem uživatel Duke výše uhodil hřebíček na hlavičku - z licencování maj asi nemalý chechtáčky do dalšího rozvoje
  • nezapominejte ze crytek nahrabal nehorazne penize na licencovani enginu armade a energetickym spolecnostem (simulatory) a uz ted ma pres 630 zamestnancu po celem svete, je to vec kterou vetsina lidi ani nevi :D (jeste munily rok to bylo kolem 500 zamestnancu)
  • Ok, už u nadpisu mi zablikalo to červené světýlko, které se rozzářilo ke konci článku: Homefront můžete proklínat, jak chcete, mnohé jeho aspekty byly vysloveně debilní ... SPOILER... (věčné vykopávání dvěří, Korejci čumící do zdi, scénář některých scén), ale měl určité kouzlo: minometná palba bílého fosforu byla prostě neuvěřitelně cool, první pohled na uprchlický tábor (teď nemyslím tu základnu), schovka v masovém hrobě ...SPOILER END... tyhle momenty měly nápad a sílu. Crytek celého vešekrých wow momentů dosahuje jen strojovým nasazením technologických spektáklů.
  • Par nasranych piratu skutecne nic neznamena. Vetsina z nich stejne hudrovala nad tim, ze je to dx9 hra a kvality v hratelnosti pres svoji debilitu nevideli. Chteli tim tak ospravedlnit fakt, ze si hru nekoupili. A jiste ze byl Crysis 2 uspesny. Mel by sis uvedomit, ze ne kazda hra automaticky proda desitky milionu kopii. I Mass Effect je uspesnou serii a kazdy díl prodal sotva par milionu na vsechny platformy dohromady (podle vgchartz.com).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit