Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Thrones of Britannia vás nechá řešit problémy vraždami, politickými sňatky i udělováním území
						
							13.4.2018 | Václav Pecháček
						
					
					
						 6 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Jsem zvědav, zda jednotlivé mechaniky přežijí déle než jeden díl série. Takové zkušenost s nočními bitvami, family tree atd..
 - 
                
- 
            
                	
	
	Určite nie. V CA maju absurdnu až nezmyselnu zasadu že každy novy diel sa musi odlišovat od toho predchadzajuceho a to aj za tu cenu že všetky fungujuce mechaniky z neho daju preč a nahradia ich hlupostami. Keby namiesto toho do každého nového dielu pridavali len nove veci a stare ponechavali tak už Rome 2 by bola byvala aj napriek rozbitemu enginu nepodporujúcemu ,,melee combat,, dokonala hra.
 - 
                
- 
            
                	
	Naprostý souhlas
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	SEGA s TW začíná do svých her zakomponovávat herní mechaniky od PARADOXu a jeho her CKII a EU. Nevím, jestli je to ta vysněná cesta k lepší hratelnosti totalwárů, ale jedno vím jistě, u těchto her mne to nebaví. Možná, že se stane zázrak a TW Thrones of Britannia v tomto předčí hry od Paradoxu, ale TW si kupuji pro jiný druh hry, takže někdy méně je prostě více...
 - 
                
- 
            
                	
	
	Klid, to by museli válčení odsunout úplně na vedlejší kolej, a to by pak název série trochu nekorespondoval s její náplní. *15*
 - 
            
                	
	
	Naprosto chápu co máš na mysli, ale řekl bych, že tady budou ty mechaniky spíš pomáhat... Ostatně základ TW je někde jinde a nemyslím si, že by se rozhodli experimentovat až tak moc, že by z politiky udělali hlavní náplň kampaňové části...
 
 -