-
V dnešní době je taková zvrácená móda - za prvé pixelová grafika a za druhé hry, které nejsou fér a musí se v nich tisíckrát skapat aby šly dohrát (Dark Souls a spol.). Když se oboje sloučí dohromady, vyjde tento paskvil, mající za cíl akorát vytočit hráče. Nezapomeňte mi dát mínusy a napsat, že jsem levý a že to neumím hrát. Není to pravda, prvního bosse jsem dal si na deset pokusů a dál už jsem raději nešel. Takhle si zábavu jménem "hraní her" totiž nepředstavuji. To už není zábava, ale frustrace a ztráta času, stejně jako u Dark Souls.
-
-
To je jedna vetsi blbost nez druha. V prvni rade, ty hry jsou obtizne, ale jsou fer. V druhe rade, neni na tom nic zvraceneho. Nemusi byt vsechny hry designovane pro povrchnihoo hrace, ktery hleda nenarocnou zabavu.
-
-
Nehledám nenáročnou zábavu, ale na druhou stranu ze sebe odmítám nechat dělat blbce.
-
Prej DS fér. Twl, opět fanboy level 9999. Obtížnost v DS je založena na chcípání a učení se patternům. Neexistuje, aby si to dával na první pokus. Pak by to bylo skutečně o skillu.
-
-
Jestli chceš všechno dávat na první pokus, tak místo videoher doporučuji toto http://hlavolamy.heureka.cz/hlavolam-vez/ *15*
-
-
-
-
Je to tazsie nez Rogue Legacy?
-
-
Vyzkoušej. Obojí je tuhý. Titáni však potřebují o trochu větší trpělivost. Někdy jsem toho měl vážně dost a přepadali mne pocity o nemožnosti hru dokončit. To jsem třeba u RL nezažil. Tam má člověk přeci jenom pocit vývoje, že se trochu vylepší a vlítne na to. U TS nic takového není. Pouze jeden šíp, jedna rána a jedna chyba.
-
-
Rogue som doklepol za 25 hodin na NG+....uvod bol peklo ale potom sa to dalo.
-
-
-
To už snad nemyslíte vážně, že poslední dobou neustále recenzujete kostičkované blbosti. Jasně, určitě má hra hloubku, stejně jako třeba trapárna Hotline Miami a spol. Ale tak je to prvotně tvořeno pro PC, takže se nedivím tomu, jak hra vypadá. A ohledně hratelnosti, já se chci pobavit a těžké pasáže beru, ale že bych se musel učit každý krok 20x dokola a snad si to i stopovat na stopkách, to nemá se zábavou nic společného. Viz hned první odstavec: "ale přitom v ní zuří vysoká obtížnost i frustrace, a pouze nejodolnější hráči, kteří jsou schopní překonat obrovské výzvy, si užijí opravdovou zábavu" Hmm.. Už i na starém Commodoru 64 vypadaly hry 100x lépe a taky je nedělaly velké týmy. A rozhodně nebyla hratelnost založená na tom, naučit se, kde kdo vyběhne.
-
-
Njn nekdo nerad traparny typu Hotline miami a nekdo nerad traparny typu AC, Watch Dogs nebo Dragon Age... a nezbyva nam nic jineho nez se s tim smirit ze takove hry budou stale vychazet a budou recenzovany.
-
Bud tady budou recenze na "kostickovane blbosti" nebo tu nebude nic, protoze kazdej den pro hrace tvyho kalibru CoD vychazet nemuze.
-
-
Tak her vychazi spousta. Ze by nebylo co recenzovat rozhodne pravda neni. Jen na Vitu toho vychazi tolik zajimaveho a neni tu o tom ani zminka.
-
-
Ty jo v tomhle s tebou souhlasím, prostě pixelizace už by taky pomalu mohla skončit... už to začíná být celkem otravné.
-
-
Poslední dobu tu čtu stále přirovnání her k legendárnímu ICO či SoC. Tak se teda ptám: hrál někdo vůbec v redakci Shadow of the Colossus? Pokud dobře vzpomínám, tak to byla herní báseň, nádherná umělecká hra s perfektní grafikou na tu dobu, člověka hra dokázala vtáhnout do herního světa a vmáčknout mu emoce. Naopak tohle jen další pixelová srračka bez špetky umělecké tvorby. Naprosto směšné přirovnání...
-
-
Zcela souhlasím. Hrál jsem SoC na PS2 a považuji ho za nejlepší hru vůbec, napříč všemi platformami. Něco takového jsem od té doby u žádné hry nezažil. A některé obry jsem dokonce porazil na první pokus, což u moderních sraček typu Titan Souls nehrozí.
-
SoC som hral ale ešte nedohral, fakt krásna hra. ..ale ICO bola koncentrovana nuda, otrasna hra po kazdej stranke ....
-
Hrál. A ty paralely, o kterých tu níže psal Vogon, na Titan Souls sedí.
-
-
definice tajemný pustý svět a samotný dobrodruh? Dyť tohle jde říct o spoustě her a klidně i o Dark Souls. To je jen malá část, co tvoří zážitek ze SoC.
-
-
Dá. Ale pomíjíš zmiňovaný paralely designu (herního i výtvarnýho, byť tady pochopitelně ve zcela odlišný perspektivě). Výsledná nálada se skutečně blíží té, kterou jsem zažíval u SoC.
-
-
-
-
Je třeba notná dávka trpělivosti, dokonalé načasování, pečlivé sledování a objevování slabého místa. Pak už stačí jen jedna rána.....Tím, že hra nemá žádný silný příběh, můžete k ní zasednout kdykoli na pět minut, trochu se rozčilit, zajásat. No zkrátka hra mne bavila, ale ta cena je(nebo alespoň byla) vážně přes čáru.
-
Cesi ! *15*
-
"...docela úspěšně imituje Shadow of the Colossus."
To jako myslíte vážně? Jezdí se tam snad na koni? Ne. Šplháte po obrovských obrech a bodáte je do slabých míst a hraje u toho epická hudba? Ne. Ta hra s tím nemá absolutně nic společného, ale že je v názvu "Souls", tak to nikoho nezajímá. Dark Souls? Demon's Souls? Ani jedna zmínka. -
-
Člověk by čekal, že člověk co má rád MGR:R si uvidí do huby. Tys asi nehrál žádnou Souls hru co? Protože tohle s nima nemá nic(až na obtížnost) společného. Kdežto s SotC to má společného mnoho(samotný dobrodruh, tajemný pustý svět, design bossů, jenom boss fighty, design světa).
-
-
Ani tu obtížnost to s tím nemá společné. Tohle je výrazně lehčí než DS.
-
-
mě by zajímalo od kud pošel ten klam že DS jsou složitá hra...
-
-
tak když to hraješ po prvé nebo si to udělaš těžké, tak to je těžké. Kolik hráčů ze začátku vědělo o dračím meči z ocasu? Takže jsi byl odkázán na meč s dmg 80 a to je opravdu těžké, Claymore měla 110, ale byla těžká a pomalá, takže jsi stejně skončil u 1H Sword. Postupem času a NG+++ jsou bossové úplně jiná liga, např. z primitvního Four Kings je totální zabiják a to se nebavím o hráčích, co to celé dohráli s Calamity Ring, já to třeba nedal s Calamity Ring.
-
-
*poprvé edit :)
-
-
-
-
-
A proč by měla? Kromě slova Souls nemají ty hry nic společného. A Souls je běžné slovo, nestojí to za zmínku.
-
-
tak aj SKY je obyčajné slovo a microsoft mal z toho ťahanice po súdoch a musel premenovávať svoje úložisko *1* ale obecne nechápem ako môže mať niekto na takéto slová vôbec nejaké práva
-
-
Taky to nechápu. Viz. vcelku nedávné pozdvižení okolo Fortress Fallout či jak se ta hra jmenovala.
-
-
-
-
Bratr to dohrál. Neslyšel jsem z jeho pokoje nic jiného než KURV*! ....... PI*A!
-
-
A jak to má Pan Bratr s tím Ovčáčkem, furt nemuže najít ten článek ?
-
Mentál no. Výchova 0, slušná mluva 0, vlastní ovladatelnost 0
Dej ho ho ústavu, tam mu bude dobře.... -
Promin ale ta hra je moc lehka za 4h byl konec. Asi jsem fakt skilled player.
-
-
jn znova bych to nehral, jen dalsi lekce prstokladu s nulovou hloubkou
ale potesi, ze to ostatnim prijde "obtiiiiizne" =)
-
-
Bratr bude zřejmě jednodušší.
-
-
Vulgarni vyrazy patri ke kazdodennimu zivotu cloveka, to jen ty mas asi zarazenej klacek v riti.
*1* -
-
Schopenhauer blbcovi nevysvetlis ze je blby. Urazka preargumentuje vsechno.
-
-
-