• Už zhruba týden mám max.level G2 a furt se nemůžu dopátrat toho,jak na další úrovenˇ.Pomůže někdo?Díky.
  • zdravim chci se zeptat zniceho nic mi to prestalo fungovat muzete poradit dik
  • Jason_dinAlt
    Dlouho jsem váhal do toho jít. Podle videí se zdálo, že půjde jen o průměrnou střílečku (se silnou reklamou) navíc "jen" s možností skočit do robota. Teď když se dá pořídit za cca 400,- jsem nakonec neodolal a koupil. Po prvním odehraném večeru jsem nad očekávání příjemně překvapen. Hrálo se mi to fakt dobře a dokonce se mi podařilo zabít i nějkého toho pilota. Zprvu jsem si myslel, že ti boti co se pohybují na bojišti budou na překážku, ale nakonec jsem zjistil, že mi tam docela sedí. Začínající hráči mají aspoň možnost taky něco zabít a ne jen dělat terče pro zkuešné hráče jak je to zvykem v ostatních střílečkách.
    Zajímalo by mě jestli mají nějak dobře naimplemetovaný systém vyhledávání protivníků v závislosti na zkušenostech hráčů.
      Není kolikrát stojíš proti malým levelům ale ti už jsou tak oprsklý že využívají hojně smart pistl o vyšších noskillech (které jsem si hezky podal) ani nemluvě nakonec mně nezajímá K/D to je jen o nějakém egu či co ghlavní je že at třeba umřeš hodně a vyhraješ a oni nevyhrají počkej na ranked (nevýhoda je že když delší dobzu nehraješ pčicházíš o odznaky nebo co to je...) to naštve stejně tak když nesplníš nějaké ty challenges).
      • Jason_dinAlt
        Jak nepoužíváš interpunkci u vět, tak ten tvůj příspěvek není pro mne moc srozumitelný.
        Chápu to dobře, že používání Smart Pistole je odznakem oprsklosti? Hrál jsem s ní zatím jen v tréningové misi a zdálo se mi, že zaměřuje celkem dlouho. Jsem zvyklý z Battlefieldu, že smrt přichází po spatření nepřítelem do dvou vteřin, mnohdy ještě rychleji.
          Jo a noobovosti nehrál jsem s ní vůbec, v základu jo a po vylepšení se z toho stává otravná hračka, ani jsem nehrál s brokovnicí, odstřelovačka to samé... v tréningu jasné ale v reálu to je nuda. CAR a ten machinegun je supr...
  • Rozhodně bych zmenšil hodnocení tu hru jsem hrál 28h a vůbec mě nebavila.Je to takové callofduty ale horši.Hodně problému jsem měl s balancí a padaní hry.Takže další EA a DICE bullshit! PS:podle mě jste zkorumpovaní! *11*
  • Zdravim zapnu hru a pri nacitani mapy mi to spadne a napise: Connection to server timed out
    co s tim mam delat?...
    diky moc
  • Zdravím mam problém hru sem si nainstaloval a pak normálně spustil začne mi to načítat a pak se mi hra vypne a napíše mi to že hra přestala pracovat tak byla ukončena poradí mi někdo co stím *9*
    Paradni hra, taktizovani a parkour ... sice mi tam chybi kampan a ta spatna zvukova komprese ktera sezere 49,9gb mista taky nic moc... hlavne to skoro nemuzu hrat na Source engine se to seka jak prase i kdyz ty scenerie a grafika je krasna. Bavi me to no... ma to vse co se mi libilo takze to splnilo ma ocekavani mozna to je lepsi, zaslouzena 8/10 jednoznacne. (Insane vyzaduje 3gb graficke pameti je trochu brutalni i na dnesni pomery). Smnad to nejaky patch poladi tu optimilizaci. *4*
  • Chci se zeptat do jak vysokeho levlu se mohu dostat v titanfallu mam 49 levl
  • 48 hodin BAN za nápis "hipsters.cz", děláte si ze mě kozy?

Vás to snad uráží či co? stačí mi vteřinový pohled na Petra Poláčka a ten jeho Apple noťas oblepený trendy nálepkama a hadry co má na sobě a ty hranatý brejle s tlustejma černejma obroučkama a je jasnej, jen si myslím že není za co se stydět tak proč se tomu bránit, nedej bože kvůli tomu někoho banovat když napíše to co stejně každý vidí,,... *2*
  • Má tu někdo problém s připojením? *10*