Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Některé ty výblitky číst to je fakt nářez tady, očividně hodně volů trpí nemocí vyjadřovat se k něčemu co nebudou nikdy hrát ale hlavní je že si pobrečí "veřejně". *15*
    • Další rektální výšplecht od minipepka.
  • Error loading media. File could not be played.

    Každý video mi tu funguje přibližně půl minuty, než mi naskočí tohle.

    Nejde přece o produkci games.cz, kterou by youtube mazalo, tak proč si redakce vůbec dává tu práci..
    • popravdě, ten trailer vůbec nestojí za shlédnutí. Je mnohem lepší napsat do youtube "Dragon Age Inquisition" a prohlédnout si ty videa tam
      • celoush
        *5*
  • Tak to je nemilé...U Inquisitionu jsem si představoval návrat ke kořenům z jedničky. Řádně tuhé RPG i na lehkou obtížnost s nutným využitím taktiky a speciálních postupů. Místo toho je z trailerů a gameplayů vidět, že to bude spíše kopie dvojky doplněná nové lokace. Souboje hýří roztomilýma barvičkama jak dětské omalovánky, každý úkon či úder nepřiměřeně a nereálně rychlý. Jinak né, že by dvojka byla úplně špatná hra, ale celkovým zpracováním nesahá jedničce ani po paty. Origins je hra, kterou si člověk zahraje klidně 4x po sobě za různý postavy/rasy. Dvojku jsem dohrál jednou a absolutně mě nelákalo procházet stále dokola stejné lokace znovu a znovu. No velká to škoda...
  • Tam nebudou zadny mesta? Se jen bude behat po planinach, na kterych co sekundu dojde k boji? Dik, nechci.
    • Diskutuje se o Val Royeaux nebo Halamshiralu.
  • Pěknej šit.
  • Divnej trailer, hudební kulisa se snaží být epická, ale video nic moc a postavy to dabují jako by kupovali rohlíky.
  • trailer komentovat nebudu. Spíš jen tak lehce off-topic se potřebuju vypsat. V natěšenosti na nadcházející DA:I jsem si právě rozehrál DA2, abych si zopakoval ten svět a příběh. Podle recenzí jsem očekával kvovíjakou hrůzu, katastrofu atd. A místo toho naprosto skvělá hra, která mne dokázala pohltit jak žádná už dlouho. Kdo té hře dává pod 80% hodnocení, tak dle mého nemá vkus na hry a pravděpodobně bude mentálně limitovaný. Opravdu ty nenávistné utoky na tuto hru nechápu. Je to staré dobré Bioware se vším všudy.
    • La_Furia_Roja
      Ty nevíš co je staré dobré Bioware *3*
    • Magister_Peditum
      To by se všechno dalo pochopit, ale zazdil jsi to tím svým hodnocením těch, kterým se dvojka nelíbila. Buď se neumíš vyjádřit bez toho, abys urážel opačný názor, nebo jsi troll. Takže tak.... *9*
      • a nebo jen píšu bez sebecenzury svůj názor :-) Diplomacie nikdy nebyla mou silnou stránkou a místo abych věci vyjadřoval zabalené a navoněné, tak je říkám přímo. A tady navíc příspělo akce vyvolává reakci. Mé emotivní vyjádření pouze odráželo emotivní vyjadřování DA2 hejtrů
        • Magister_Peditum
          Takže neumíš snýst kritiku. No, to není dobrá vlastnost. *1*
    • Názor na tu dvojku je hodně ovlivněn tím, že se porovnávala s jedničkou, která byla ve finále opravdu o dvě třídy lepší než dvojka. Také mě dvojka bavila, nicméně ke konci jsem už byl rád, že jí dohrávám, protože pobíhat už po desáté stejnými lokacemi člověka přeci jen přestane brzo bavit a celkově jde vidět, že dvojka byla ušita horkou jehlou.. Pokud by dvojka měla mít hodnocení nad 80%, tak nevím kolik procent bych měl pak dát jedničce - 110%? A co takový zaklínač?... *7*
      • Abych řekl pravdu, tak DA2 mi Witchera 2 v mnoha ohledech dost připomíná (ten konflikt Templáři/ Mágové vs Lidé/Nelidé je hlavním tématem obou her, na kterém se uskutečňují morální volby) a obě ty hry bych hodnotil asi stejně - 85-90%. DA1 bych dal 95%. BG2, PT a KOTOR 1 bych dal 99%
        Ono to hodnocení podle procent je ošemetné, protože to je jakési srovnání s otatníma hrama, co člověk hrál. Mně je už přes třicet a her jsem hrál hodně a to včetně stolních RPG ve skupině lidí jako Dračí Doupě, několik let jsem byl pán jeskyně (to není nějaké machrování, spíš jen poukazuju na to, že to srovnání mám).

        Pokud jde o DA2, tak souhlasím s kritika ohledně nedostatků té hry - repetitivní dungeony jsou největší slabina, souboje jsou taky trochu zvláštní s tím respawnem nepřátel a s obrovskýma hordama. Co je ale na této hře unikátní je struktura a hloubka příběhu a postav. Jednička byla typicky klišovitá dobro vs zlo, kdežto tady jsou to spíš odstíny šedi jako u templářu a mágů, tak společníků. Pokud chceš nějaký kvalitní rozbor té hry, tak tady
        http://tinyurl.com/p6q3tcl
        Těch nečernobílých témat v té hře je velmi hodně - svoboda, otroctví, řád, autorita. Ta hra nabízí velmi zajímavou paralelu mezi alternativní sexualitou a magií, protože na mágy se pořádají podobné hony, a tuto paralelu ještě dokresluje bisexualita většiny postav. Podle mého ta hra je unikátní a má hloubku.
        Ty repetitivní lokace se pro mne osobně dají přežít, protože pamatuju ještě dobu, kdy hry měly zcela uniformní lokace jako třeba Dunegon Master (šedé stejně pořád dokonala) nebo Wizardry 7 (pár textur pro dungeony a pár pro divočinu) a přesto to byly skvělé hry, a dokázal bych je hrát i dnes.

        Můj názor je, že DA2 je hra v recenzích i hráči nespravedlivě podhodnocená, což se pak projeví i na prodejích, což nakonec povede k tomu, že Bioware takové hry přestane dělat, a to by byla velká škoda. Další podobný hate od hráčů se týkal Mass Effektu 3. Taky jsem nechápal jak může tak výborná hra dostávat 70% jen díky udajně nepovedenému konci
        • celoush
          Já to tak v půlce vzdal a když jsem s k tomu po půl roce vrátil, tak jsem snížil obtížnost na nejlehčí, abych měl ty otravné souboje za sebou a pak jsem si tu atmosféru a témata hry začal mnohem víc užívat.
        • DA2 ťa vždy ťahal do konfliktu, ak to nebol konflikt medzi stranami v príbehu tak to bol konflikt medzi tvojimi vlastnými spolubojovníkmi, DA2 sa dá v podstate porovnať s takým ME2 kde si 3/4 hry strávil riešením dady issues a potom si aj začal vôbec riešiť plot. Celkovo plot nebol zlý, no nebola to žiadna výhra, no koniec samotný bol totálna blamáž - keď každému totálne preplo a všetci sa začali zabíjať medzi sebou lebo - lebo medveď... Potom sa samozrejme musíš pozerať na herné mechaniky a dizajn, v herných mechanikách sa hra z DA:O pretvorila do DA: Hack and Slash edition... no a mnoho fanusikov serie DA ale celkovo BioWare boli viac D&D fanúšikovia, čo majú radi slušnú hru s kvalitnou zápletkou a dobrou hrateľnosťou radšej než prvoplánovú zlátaninu... niekedy po roku od kúpy DA2, som sa sám seba pýtal, ako to vôbec mohli releasnuť. No ale aj napriek tomu, ma DA2 ešte ako tak zabavila, síce nie tak veľmi ako DA:O, ale aspoň vždy lepšia hra než ME3 :D...

          ME3 dostal hate hlavne za ending, o tom sa nedá pochybovať, no na druhej strane ak nazrieš na hru ako celok, tak od RPG-čka od BioWare si viac-menej dostal GoW klon, ktorý si po príbehovej stránke v mnohých ohľadoch dokázal protirečiť, čo je celkom smutné, keď tvorcovia majú problém sa orientovať vo vlastnej lore.
        • Ono toho bylo více, hlavně v technických detailech. DA2 často porušovala své vlastní pravidla, typu že často jsem narazil na crossclassy warrior/rogue u NPC (např. templar hunter), což hráč mít nemohl a nebo umělé navyšování obtížnosti, že NPC mág má 4x více HP než můj tank. Kolikrát jsem řezal do mága déle než do ogra. Souboj s Arishokem byl naskriptovaný a nefungovala na něj téměř žádná herní mechanika... osobně mě tyhle věci bolí více než repetetivní dungeony.
          Příběh a jeho vyprávění byli ovšem super, bohužel to ne zcela vynahradilo všechny chyby způsobené špatným game designem a odfláklého návrhu.
    • Dvojka nebyla tak dobrá jako jednička ale určitě to nebyla katastrofa jak většina lidí říká, já ji dohrál do konce a bavila mně ale víš co když někdo chce něco najít vždy si něco najde,
  • Tak není to nejlepší trailer, co kdy Bioware vyrobil, ale není zdaleka špatný. Říkejme mu třeba "Story Trailer", když narozdíl od "Gameplay Traileru" neukazuje herní mechaniky, ale prostě má navnadit diváka na příběh.
    A říkejte si co chcete, ale pořád se strašně těším. Asi jsem jedinej, kdo se dokázal přenést přes neduhy dvojky a užít si ji (několikrát). Mě ta různorodost jednotlivých dílů přijde prostě osvěžující. Rád se vracím k jedničce, rád se vracím ke dvojce, a rád se na příští rok, dva zabydlím ve trojce. :)

    Mrzí mě, že se do evropy asi vůbec nedostane sběratelská edice. :/
    • já tu dvojku právě hraju (jsem ve 2. aktu) a jsem z ní nadšený. Díky blbým recenzím a trollování hlupáků jsem její hraní odkládal (přece jen kvůli práci atd nemám nekonečně času, takže si vybírám co budu hrát). Ta hra není o nic horší než jednička, řekl bych že je trochu dospělejší, pokud se to o hře dá říct.
      Jinak já hry skoro nikdy nehraju vícekrát. Zatím existují pouze 2 hry, které jsem dohrál vícekrát - KOTOR1 a Jedi Outcast
      • Vidíš můj názor na Dragon age 2 je opačný, tedy že není dospělejší. Je to věc pohledu a subjektivního pocitu.
        • tak ono u her tvrdit, že jsou dospělé, je trochu zvláštní :-) Hrajou se obyčejně děti. Tím dospělejší jsem myslel tím, že není černobílá jako DA1. V DA1 bylo jasné dobro a zlo, černá a bílá, klišé o záchraně světa. DA2 je spíš sociální drama plné šedých voleb. Řekl bych, že většina hráčů má radši to klišovité dobro vs zlo (dobrý svět vs zlý Mordor) a tyto jemnější hry plné odstínů nejsou tak pochopené.
          • Magister_Peditum
            Tady nejde o příběh, ale o hratelnost, která byla v DA2 oproti jedničce dost odfláklá. Příběh svoje kvality měl, do jisté míry se vzdálil od zavedené Biowarácké šablony, ale sám o sobě hru nezachránil.
            • Když jsem instaloval DA2, šel jsem do toho s tím, že se bude jednat o jiný žánr z jiného pohledu a budu se na to muset povznést. K mému překvapení mě to docela bavilo a dokonce jsem to dohrál (musím každopádně říct, že kdyby to neneslo tu značku, nedostal bych se k tomu, kvalitní tituly v tomhle stylu budou asi jinde). DA1 jsem si jako zarytý fanoušek koupil sběratelskou edici a musím říct, že tady byl nakonec větší problém. Příběh se mi líbil a ty ingame videa byl pro mě subjektivně krásná vložka, žil jsem si takový menší film a užíval scenérie. Co mě tam přestalo bavit jako první byl souboj, ochuzených pár schopností a pár kouzel, který ani často nezafungovali, jak měly . V porovnání s rozmanitostí v BG1,2 nebo neverwinter night I, byl ten souboj jednoduše řečeno mizerný. Každopádně jsem to dohrál, protože mě ty postavy a děj bavil. Stálo to za to.
            • jenže právě ta hratelnost je velmi subjektivní. Je to o tom, jak mně která hra a její svět dokáže pohltit, a podle toho pak rozdávám hodnotící procenta. Mně DA2 dokázal pohltit opravdu solidně a hru si opravdu užívám, i vedlejší questy mně baví. Čtu si všechny Codex entries.
              Naproti tomu mně moc nedokázalo pohltit třeba Divinity: Original Sin. Přestože ta hra měla kvalitní herní mechaniky, dobré souboje atd, tak ten její svět mi nepřišel tak zajímavý a příběh byl slabší. To samé platí pro Skyrim, který mne dost rychle začal nudit (až jsem se stal šéfem thief gildy a válečnické gildy a magické gildy a byl tak neporazitelný, tak už jsem ani neměl sílu dohrát hlavní příběh, protože mně to prostě nebavilo)
              Bioware umí vyprávě příběhy ve hrách jako nikdo jiný. Její díla jsou fantasy literatura převedená do interaktivní herní podoby.
  • Oholení trpaslíci, depilovaní hrdinové s manikůrou a ležérním sestřihem... tvl kam sme se to dostali...

    Já chci pořádný fantasy RPG se špinavejma páchnoucíma válečníkama co maj hlínu nasáklou krví pod nehty a se zlodějkama s chlupy v podpaždí ! A trpaslíky s vousy! Ale to už chci asi na dnešní postmodernímetrosexualnězvrácenoupánskolegínovou dobu asi příliš.

    Barbar Conan rotuje v hrobě !
    • Přesně. I ten herní svět se zbláznil... Voholení trajzlíci a homoušký kecy půlky hlavních postav mě fakt neberou... Už jsem asi starej... Mě ty (RPG) hry dnes přijdou, že jsou dělaný jen pro mladou generaci s gamepadem v ruce, který jdou koridorem a bezmyšlenkovitě rubaj...

      Vždyť v tom přece bylo kouzlo Origins, takový pokračovatel Baldur´s Gate, Planscape Torment atd..
    • To co píšeš nedává smysl ani ve hrách ani ve skutečnosti proc by měl mít bojovník chlupy ? nebo být špinavý ? proč by se nemohl perský,řecký,římský válečník neoholit a upravit a nebo měl smrdět ? a stejně tak to platí i ve fantasy
      • Magister_Peditum
        O perských, řeckých a římských válečnících máš dost zkreslené představy. Myslíš že u byli za všech okolností dokonale upravení a voněli. *15*
      • Kazdej neni degeneravanej dobou jako ty. Myslis si ze se valecnici kteri celtovali xy tydnu pesky denne koupali v jahodove koupeli u taboraku s nohou pres nohu laskovali s kolegama a delali si nehty... no way... ale proti gustu, nekdo ma rad buchty nekdo zase svickovou a nekdo zase kureci rizky s broskvi jestli mi rozumis...
        • Kureci steak s broskvi a platkem syra navrch :D
    • Ty jo, to by byla pěkná humusárna, ta Tvoje hra. >.<
      Nejvíc se tomu asi přiblížil Zaklínač 1, ne?
  • V tom traileru me neskutecne vytacel ten armor, jak je nalestenej a jak je neskutecne hnusnej a nesedi mi. Obvzlast kdyz je to treba caster. Je to muj subjektivni nazor, ale spis me to znechutilo. To uz byli lepsi zabery primo ze hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit