Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když jsem instaloval DA2, šel jsem do toho s tím, že se bude jednat o jiný žánr z jiného pohledu a budu se na to muset povznést. K mému překvapení mě to docela bavilo a dokonce jsem to dohrál (musím každopádně říct, že kdyby to neneslo tu značku, nedostal bych se k tomu, kvalitní tituly v tomhle stylu budou asi jinde). DA1 jsem si jako zarytý fanoušek koupil sběratelskou edici a musím říct, že tady byl nakonec větší problém. Příběh se mi líbil a ty ingame videa byl pro mě subjektivně krásná vložka, žil jsem si takový menší film a užíval scenérie. Co mě tam přestalo bavit jako první byl souboj, ochuzených pár schopností a pár kouzel, který ani často nezafungovali, jak měly . V porovnání s rozmanitostí v BG1,2 nebo neverwinter night I, byl ten souboj jednoduše řečeno mizerný. Každopádně jsem to dohrál, protože mě ty postavy a děj bavil. Stálo to za to.
  • Diskutuje se o Val Royeaux nebo Halamshiralu.
  • celoush
    *5*
  • celoush
    Já to tak v půlce vzdal a když jsem s k tomu po půl roce vrátil, tak jsem snížil obtížnost na nejlehčí, abych měl ty otravné souboje za sebou a pak jsem si tu atmosféru a témata hry začal mnohem víc užívat.
  • Další rektální výšplecht od minipepka.
  • Některé ty výblitky číst to je fakt nářez tady, očividně hodně volů trpí nemocí vyjadřovat se k něčemu co nebudou nikdy hrát ale hlavní je že si pobrečí "veřejně". *15*
  • popravdě, ten trailer vůbec nestojí za shlédnutí. Je mnohem lepší napsat do youtube "Dragon Age Inquisition" a prohlédnout si ty videa tam
  • DA2 ťa vždy ťahal do konfliktu, ak to nebol konflikt medzi stranami v príbehu tak to bol konflikt medzi tvojimi vlastnými spolubojovníkmi, DA2 sa dá v podstate porovnať s takým ME2 kde si 3/4 hry strávil riešením dady issues a potom si aj začal vôbec riešiť plot. Celkovo plot nebol zlý, no nebola to žiadna výhra, no koniec samotný bol totálna blamáž - keď každému totálne preplo a všetci sa začali zabíjať medzi sebou lebo - lebo medveď... Potom sa samozrejme musíš pozerať na herné mechaniky a dizajn, v herných mechanikách sa hra z DA:O pretvorila do DA: Hack and Slash edition... no a mnoho fanusikov serie DA ale celkovo BioWare boli viac D&D fanúšikovia, čo majú radi slušnú hru s kvalitnou zápletkou a dobrou hrateľnosťou radšej než prvoplánovú zlátaninu... niekedy po roku od kúpy DA2, som sa sám seba pýtal, ako to vôbec mohli releasnuť. No ale aj napriek tomu, ma DA2 ešte ako tak zabavila, síce nie tak veľmi ako DA:O, ale aspoň vždy lepšia hra než ME3 :D...

    ME3 dostal hate hlavne za ending, o tom sa nedá pochybovať, no na druhej strane ak nazrieš na hru ako celok, tak od RPG-čka od BioWare si viac-menej dostal GoW klon, ktorý si po príbehovej stránke v mnohých ohľadoch dokázal protirečiť, čo je celkom smutné, keď tvorcovia majú problém sa orientovať vo vlastnej lore.
  • Error loading media. File could not be played.

    Každý video mi tu funguje přibližně půl minuty, než mi naskočí tohle.

    Nejde přece o produkci games.cz, kterou by youtube mazalo, tak proč si redakce vůbec dává tu práci..
  • Přesně. I ten herní svět se zbláznil... Voholení trajzlíci a homoušký kecy půlky hlavních postav mě fakt neberou... Už jsem asi starej... Mě ty (RPG) hry dnes přijdou, že jsou dělaný jen pro mladou generaci s gamepadem v ruce, který jdou koridorem a bezmyšlenkovitě rubaj...

    Vždyť v tom přece bylo kouzlo Origins, takový pokračovatel Baldur´s Gate, Planscape Torment atd..
  • Ono toho bylo více, hlavně v technických detailech. DA2 často porušovala své vlastní pravidla, typu že často jsem narazil na crossclassy warrior/rogue u NPC (např. templar hunter), což hráč mít nemohl a nebo umělé navyšování obtížnosti, že NPC mág má 4x více HP než můj tank. Kolikrát jsem řezal do mága déle než do ogra. Souboj s Arishokem byl naskriptovaný a nefungovala na něj téměř žádná herní mechanika... osobně mě tyhle věci bolí více než repetetivní dungeony.
    Příběh a jeho vyprávění byli ovšem super, bohužel to ne zcela vynahradilo všechny chyby způsobené špatným game designem a odfláklého návrhu.
  • Tak to je nemilé...U Inquisitionu jsem si představoval návrat ke kořenům z jedničky. Řádně tuhé RPG i na lehkou obtížnost s nutným využitím taktiky a speciálních postupů. Místo toho je z trailerů a gameplayů vidět, že to bude spíše kopie dvojky doplněná nové lokace. Souboje hýří roztomilýma barvičkama jak dětské omalovánky, každý úkon či úder nepřiměřeně a nereálně rychlý. Jinak né, že by dvojka byla úplně špatná hra, ale celkovým zpracováním nesahá jedničce ani po paty. Origins je hra, kterou si člověk zahraje klidně 4x po sobě za různý postavy/rasy. Dvojku jsem dohrál jednou a absolutně mě nelákalo procházet stále dokola stejné lokace znovu a znovu. No velká to škoda...
  • jenže právě ta hratelnost je velmi subjektivní. Je to o tom, jak mně která hra a její svět dokáže pohltit, a podle toho pak rozdávám hodnotící procenta. Mně DA2 dokázal pohltit opravdu solidně a hru si opravdu užívám, i vedlejší questy mně baví. Čtu si všechny Codex entries.
    Naproti tomu mně moc nedokázalo pohltit třeba Divinity: Original Sin. Přestože ta hra měla kvalitní herní mechaniky, dobré souboje atd, tak ten její svět mi nepřišel tak zajímavý a příběh byl slabší. To samé platí pro Skyrim, který mne dost rychle začal nudit (až jsem se stal šéfem thief gildy a válečnické gildy a magické gildy a byl tak neporazitelný, tak už jsem ani neměl sílu dohrát hlavní příběh, protože mně to prostě nebavilo)
    Bioware umí vyprávě příběhy ve hrách jako nikdo jiný. Její díla jsou fantasy literatura převedená do interaktivní herní podoby.
  • La_Furia_Roja
    Ty nevíš co je staré dobré Bioware *3*
  • Tam nebudou zadny mesta? Se jen bude behat po planinach, na kterych co sekundu dojde k boji? Dik, nechci.
  • Pěknej šit.
  • Magister_Peditum
    Tady nejde o příběh, ale o hratelnost, která byla v DA2 oproti jedničce dost odfláklá. Příběh svoje kvality měl, do jisté míry se vzdálil od zavedené Biowarácké šablony, ale sám o sobě hru nezachránil.
  • Magister_Peditum
    Takže neumíš snýst kritiku. No, to není dobrá vlastnost. *1*
  • tak ono u her tvrdit, že jsou dospělé, je trochu zvláštní :-) Hrajou se obyčejně děti. Tím dospělejší jsem myslel tím, že není černobílá jako DA1. V DA1 bylo jasné dobro a zlo, černá a bílá, klišé o záchraně světa. DA2 je spíš sociální drama plné šedých voleb. Řekl bych, že většina hráčů má radši to klišovité dobro vs zlo (dobrý svět vs zlý Mordor) a tyto jemnější hry plné odstínů nejsou tak pochopené.
  • a nebo jen píšu bez sebecenzury svůj názor :-) Diplomacie nikdy nebyla mou silnou stránkou a místo abych věci vyjadřoval zabalené a navoněné, tak je říkám přímo. A tady navíc příspělo akce vyvolává reakci. Mé emotivní vyjádření pouze odráželo emotivní vyjadřování DA2 hejtrů

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit