Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doporučil bych autorovi strávit více času hraním hry před samotnou recenzí. Dle mého názoru je hra povedená a s kritikou bych šetřil. Má svoje mouchy, ale nepovažoval bych je za tragické. Mechanika je jiná než u TT/D a nelze ji s tím srovnávat a ani autoři netvrdí že chtějí být jako TT. Grafika je dle mého názoru velmi líbivá. Problémy s výstavbou jsou spojeny s mnohem jemnějším rastrem krajiny a není to tak snadné jako v TT, což bych hodnotil jako plus. Hru jsem zakoupil v den vydání a mám odehráno cca 100 hodin. Koupě rozhodně nelituji a hru bych doporučil. Kromě toho autoři reagují na komunitu a hra se jistě bude ještě zlepšovat. Já osobně jsem neměl žádný technický problém s během hry.
    Převzato z ofic. webu: Train Fever is not simply a “3D transport tycoon”
    • Vytecne! S timhle nemuzu nic, nez souhlasit. Zakoupeno. Spokojenost.
      A to, ze me od zacatku nikdo nevodil za rucicku a nevysvetloval, ze obrazek autobusu, tramvaje a vlaku - na ktery, kdyz najedu kurzorem ihned vypise "Show or hide list of vehicles" - znamena seznam vsech vozidel, me naopak udelalo ohromnou radost. Piktogramy jsou naprosto srozumitelne, ale je pravdou i to, ze nektere volby jsou... hm... dost nestastne poschovavane.
      V recenzi bych jeste poupravil, ze most pres existujici komunikaci samozrejme udelat lze. To kazdopadne!
      Trate se snazi tvarit "realne". Nelze tak urcite ocekavat, ze vlaky budou v klidu zatacet o devadesat stupnu "na fleku". To na co v TT stacilo jedno policko - treba depo s vyhybkami na obe strany, na to v TF potrebujete dva hektary ;o)
    • Taky si myslím že ta hra je skvělá...navíc teď už je i dost obsahu od moderů...to stavění tratí ne neskutečně reálné a zabere to spoustu času a na to člověk prostě musí mít čas a náladu, tady trvá vybudovat trať mnohonásobně déle než v jiných hrách a je to podle mě dobře!
    • také mi přijde, že je autor zbytečně zaujatý... kritizuje třeba systém linek, který mi přijde mnohem lepší než každému vozidlu nastavovat trasu

      hra je rozhodně nedodělaná, ale potenciál to má do budoucna velký
      • mx0r
        Vidis, tvoja veta je presne pointa. "Hra je rozhodne nedodelana"... lenze ju vydali, recenzent recenzoval... bohuzial v minulosti si neviem predstavit, ze niekto vyda nedokoncenu hru (uz len preto, ze nebol Internet stale k dispozicii)... teraz je to samy Early Access a Kickstarter (sam som podporil niekolko hier, takze to nie je hate, ale fakt)... ja by som si Train Fever rad kupil ale nemam chut opat zostat s "nedodelanou" hrou, ku ktorej sa autori mozu ale nemusia vratit. Chapes snad, co myslim.
        • Já jsem si tu hru před pár dny kupoval českou verzi. A žádné technické problémy jsem neměl. A spousta věcí co autor kritizuje a nebo nefunguje skutečně funguje jenom to chce všechno stavět pomalu a pečlivě. Třeba k nádraží když ho nemohl připojit tak si tam mohl postavit kousek silnice podle potřeby. A to že je ve hře jak nákladní tak pro cestující nádraží je taky zajímavé a je to více podobné zkutečnosti. A systém linek je podle mě je dobrý takhle si mužu v každém městě udělat několik linek a autobusu na ně posílat podle potřeby a je to i víc přehledné. Akorát hra je docela složitá na budování tratí protože je potřeba se rozhodnout jestli trat vézt přes kopce kde je finančně náročná nebo přes okraj kopcu kde se dá stavět levněji a vlak taky muže jet vyší rychlostí. A to samé platí o přejezdech a mostech přes koleje. Akorát holt autor recenze je zvyklej že se mu to postaví všechno skoro samo. Tady to musí dělat člověk pečlivě a záleží při tom na terenu a jak taky bude míjet silnici prostě most se všude postavit nedá.
  • Co se týče dosahu stanic. Train Fever nic takového nemá. Každý člověk, nebo náklad je simulován jednotlivě a má přesně dané místo kam se chce dostat. Jenže takováto cesta nesmí trvat déle než 20 minut reálného času (u nákladu je o něco delší). Takže AI si spočítá jestli je dobré jít pěšky, nebo popojít na jakoukoliv stanici a vydat se dopravním prostředkem.
    Do těch 20 minut se započítává cesta na stanici, čekání, cesta dopravním postředek a cesta ze stanice do cílové destinace atd.
    • Před hraním doporučuji projít návody na steamu, vše je tam vysvětleno, včetně toho jak fungují zóny ve městech apod
      http://steamcommunity.com/app/304730/guides/
      • Luke
        Plus https://dl.dropboxusercontent.com/u/70431747/Train%20Fever%20Guide/story.html
  • Nelze hru hodnotit po chvili hrani. Je to trochu slozitejsi na ovladani, ale jakmile prijdete na triky tak to je naprosto v pohode a zatim jsem lepsi grafiku v tycoonech nevidel. Po precteni navodu na steamu to musite zvladnout v pohode. Pro toho kdo nema rad slozite hry to pravda neni...
  • Měli to nechat ještě v betě a počkat s vydáním. Ale pokud budou vydávat patche a starat se o to, myslím si že to bude fajne :) *11*
  • Za mě po odehrání cca 10 hodin (pak mě to začalo tak padat, že si radši počkám na další patch):
    - grafika ok, venkov by pravda mohl být trochu různorodější. Pokud si člověk nezapne vrstevnice tak se na té jednotné zelené špatně odhadují sklony tratě.
    - vytváření linek a přiřazování vozidel vidím jako dobrý nápad, chtělo by to dodělat pár detailů (pojmenování linek, výměna vozidel po zestárnutí)
    - co mě dost štvalo byla nutnost mít 2 různé verze nádraží a především pak neexistence dynamických tras. Trasa je předpočítána až po jednotlivá nástupiště a nejde měnit. Takže pokud máte nádraží s 4 nástupišti tak stejně jedna trasa používá jen jedno a další prostě ignoruje.
    - editace tras je horor. Neexistuje funkce undo, pokud se trasa nepodaří napojit (a důvodů pro to je celá řada - křížení silnic, příliš velký sklon, objekty v trase, apod.). Na rovině to ještě celkem jde, ale v kopcích máte problém. Každá chyba může stát miliony.
    - chybějící detaily již zmiňované v článku (křížení silnic a železnic) a další (postavit křižovatku dvoukolejné trati je práce na hodinu a člověk k tomu potřebuje návod)
    - chybějící content je taky problém, hra je v současné podobě pouze sandbox, neexistují žádné cíle, mise atd.
    • spousta toho co podle vás nefunguje v té hře funguje.....tak kde asi bude problém? :D *10*
    • "pojmenování linek" -- s tím nebyl problém. Linky jdou v pohodě přejmenovat.
  • Za poslednú dobu som zakúpil niekoľko hier na steame, Train Fever je jednou z nich. A to som si myslel, že predkúpenie ciže moja skromná dotácia dovedie autorov k zdárnemu koncu. Mylil som sa.. Ešte že to dopadlo lepšie s Planetary Anihilation .. *3* Odteraz kupa až po dokladnej analyze.
  • Tilwaen
    Škoda, přitom to vypadalo tak nadějně.
  • Mato1987
    Nemal mať recenziu na starosti Rybka?
    • Keyz
      Má v Levelu.

      Také tam psal, že to je produkt k testování za plnou cenu i když to může mít potenciál...Sranda ten popis chyb o kterém psal Rybka.
      • celoush
        Mne to třeba mrzí, že tam tak dlouze popisuje svoje technické problémy, které jsem já osobně vůbec neměl. Odzoomování ani přizoomování sice není plynulé, ale hra mi třeba nikdy nespadla (pomalý disk? na macu air to frčí mnohem líp než na rychlejším PC bez ssd disku).
  • Keyz
    Snad to zachrání lodě
    TransOcean: The Shipping Company
    http://store.steampowered.com/app/289930/?l=czech
    • Ďakujem, nevedel som že aj takáto simulácia vyjde.
  • Coffin.Corner
    Mě to na první pohled hodně připomíná Sid Meier's Railroads.
    • celoush
      + šaliny, autobusy, náklaďáky, atd.... *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit