Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GW2 je nedostačně kooperativní mmo, porovnejte systém skupinového boje s LOTRO - u GW2 chybí základní role tank, dps dealer, healer - čili jak není v MMORPG hře aggro, tak si ta hra jen hraje na nějakou kooperaci. Všichni dělaj všechno, nedá se taktizovat. GW2 odpustíte hodně, když nemá měsíční poplatky, ale jestli někomu nejde jen o barevné efekty a pár kooperativních prvků, které se snaží gameplay v partě zachránit, není možné dát takové mmo hře vyšší hodnocení než 7/10.
  • Já jsem s kamarády přestal gw2 hrát vcelku z jediného důvodu, je nás málo na celý ranked tým do pvp, nechceme nikoho cizího a neexistuje tam arena systém nebo join do spvp v grupě. Aby nás to v pvp hodilo na stejnou stranu a zahráli si spolu se nám tak v 98% nepovedlo a hodně rychle to otráví.
    • tournament spvp nic? opravdu si to hral? :D
  • No muj osobni nazor ze autori se tak zenou za inovaci zanru a treba grafickym spracovanim ze jednoduse z finance nezbyde na to udelat tam nejaky zajimavy content.. Hry jako Tera nabo GW umiraj na nedostatek end-game.. Vetsinou dung na poslednim lvl je zrovna tak lehky ja na lvl desatem... Myslim ze se da skloubit rychle levelovani a dlouhy end-game.. Klidne muzete mit rychle top level ale progress intancemi a jeste povedzme od normal po epic obtiznost by klidne mohla trvat i rok... Motivace mit novy skill kdyz delam lvl dva denne nie motivace... Spis bych videl ze treba udelat 90% obsahu pro end-game a znacne odlisit (co se tyce vynalozene snahy) medzi top lvl a top gear/build.... Pro casual hrace by stejne ostali dungy na normal obtiznosti a koho PvP bavi toho bavi a pro factor hrace by tam stejne ostalo mrte grindu a soutezeni o svou "bodovanou" pozici v politice serveru...
    • Myslim ze rychle levelovani je totalni nesmysl, stejne jako levelovani vubec. Ale to plyne ze zasadniho problemu lidi, kteri nechapou, ze ucelem neni hru "dohrat do konce", ale uzivat si jeji hrani. A hra, kde mi kazdejch 10s padne lepsi vybava me prestane tak za 20s bavit.

      Totez se tyce profesi ... fakt me fascinuje jak dneska fungujou ve vetsine her ... kde je doba ultimy, kde aspon kazda vec byla unikatni - vzdycky trochu jiny vlastnosti ... dneska se vyrabi jen proto, aby se vytrenovalo, a veci se obratem zahodi ...
    • Zajivamy je pocin Neverwinter online kde si hrac zdarma muze stahnout editor a vytvaret vlastni Dungy s Quest liniemi (proste delat dung mastra) a lide jeho dilo hrat online a bodovat/ratovat jeho dilo.. To je zajimavy napad...
      • tohle uz je v Everquestu :)
  • Když jim hráči proběhnout nový obsah za 4 dny, tak s tím příště mají něco udělat a co oni na to? Udělají to ještě snadnější a lidi to mají za 2 dny ... vývojáři nechápou, že když nepopulární věci typu "grind" rozložili do levelování včetně úkolů, kde drop z potvor byl nízký bez toho se prostě posun nekonal, tak pro všechny se to dalo přežít a ten pocit, že jste to dokázali zvedl motivaci na delší chvíli než tupé levelování velmi rychle nahoru, kde nyn ve všech hrách stačí jen sbírat kytky a levelujete ... bez obtížnějších úkolů to prostě nejde ... viz. aukce v Diablo 3, která vlastně suplovala takového vendora ve hře s exklusvními věcmi, které by začínající hráč vůbec nikdy neměl mít ... tím hra devalvovala tak rychle, že to všechny přestalo bavit Xkrát rychleji ... motivace je něco za něco ... a když vše dám všem a za 10minut hraní mám epic věc, tak tohle prostě není ta správná cesta k tomu, aby hra bavila dlouho.
    • Mno, jak se to vezme, pokud neustale dokola lovis to samy jen proto, aby ses popral s % dropu nekde v databazi, tak je neco zasadne spatne. Osobne vnimam jako problem vubec dropovani "veci" ... zabils draka? OK, vezmi si jeho drap/zub/supinu/... sezen si k tomu jeste 30 jinejch ingredienci a nech si od !hrace! vyrobit tu vec ... s nejakou pravdepodobnosti danou jeho schopnostma.... ze ti trebas vsechno znici. A samo, zadny bindovani veci na postavu ... klidne prodej i svoje spodary. Ale pocitej s tim, ze len na novy vyroste nejdriv za rok ... ;D
  • ja ma jediny problem kdy uz sakra bude gw2 nebo wow nebo lineage neobo tera nebo lotr nebo aion .. kdy kdy kdy v cestine takovedle AAA titul ? vsechny tyhle hry sem hral a jeste vic jenze ja anglicky neumim a v mejch letech mi to do hlavy opravdu neleze . tim chci rict ze vzdycky sem pouze a jenom chodil po techto hrach a mlatil moby a tim to taky skoncilo takze nejake pribehy nejeke eventy nejake dalsi veci jako kraft a pod .. bohuzel neni prome. Vseobecne lidi v klanech hard hraci se s lidma jako ja vetsinou nebavi a nehodlaji se unavovat jasnymi vecmi pro anglictinare. Nejvice mi zatim vyhovuje v tom to smyslu GW2 kde nepotrebuju guildu abych neceho dosahl ale nadruhou stranu uz se nudim jako prase neni co delat a hnat se ze eqipem nebo litat po wvw mw uz nebavi vyroba veci lec je nejlehci z vyjmenovanych her je tayk onicem levneji to koupite v aukci ,takze se do hry pripojuji jen abych zjistil jestli je nejaky nova aktualizace a jestli obsahuje nejakou novou mapu ale obavam se ze nove mapy se dokam tak za 1/2 roku. Takze prome jako pro cloveka ktery jazykem nevladne a nikdu uz vladnout nebude v mem pripade by pouze pomohlo pichnout mi do hlavy drat a nainstalovat jazykovou podporu. Vseobecne se vyejsli milion veci ale tohle aby se uz konecne nekdo zameril na uceni se skrze mozek a pocitac na to vsichni kaslou protoze jde zase a jen o penize jako za kazde doby. Je totoiz lepsi lecit nez uzdravovat je pac se natom vdelava nejvice.
    • Mám pocit, že kdysi někdo zkoušel přeložit WoW do češtiny, snad jsem i viděl nějakej vzorek z toho přímo ve hře... ale je to sakra dlouho, tak 2006, ovšem nikdy víc jsem o tom neslyšel. Každopádně s tím nepočítej, byli by to velmi vysoké náklady, protože nový content k těmto hrám vychází celkem často. Ale nešť... špatné by to nebylo *3*
    • Az vyvojarum(nebo spis vydavateli) dojde, ze by moh trhnout nejakou tu kacku navic, a umozni to hracum prelozit ... (mineno, ze si to hraci prelozej sami). Ber to tak, ze i "blby fps" = tisice radku textu. V pripade RPG to jsou miliony.

      A nedelj si iluze, on to cte v realu opravdu malo kdo, protoze kazdej se zene za max lv a nejakej pribeh ... musel bys hrat na RP serveru. Se podivej na free servery ... kolik jich jede ... a kolik v cestine? A pritom trebas u wowka neni problem (na free serveru) mit obe lokalizace a prepinat to v klientovi.
    • Nikdy není pozdě se základům angličtiny naučit a pokud budeš hrát dost dlouho a číst jejich chat a posloucht voice chat, určitě se i Tvoje angličtina začne zlepšovat. Nikdo se kvůli pidizemičce s desítkama tisíc cz hráčů nebudou pouštět do lokalizace za milióny dolarů ... proč by měl? Nebo to snad zaplatíš? Najdi si cz guildu a je to, tohle se spíše příspěvek o Tvé lenosti!
    • jo no tyyhle hry nebudou nikdy lokalizovány na český jazyk.. většinou se nelokalizují na žádný jiný jazyk než AJ (pokud nejsou původně třeba v korejštině)... No mrzí mě že ti nikdo z guild nechce pomáhat... ale možná že by se někde našla nějaká česká guilda lidí, kteří jsou ochotni i pomoci druhům ve zbroji v těhle věcech... jde přece o zábavu...
      • ..., ... ... ..., ... .... .
  • Porad tady ctu jak mmorpg zehra na pribeh a ze hlavne wowko je o grindu 10000000 mobek. Ja vam teda nevim, ale na podzim jsem se do wowka vratil asi po trech letech (dvou datacich) a prijde mi, ze to je fakt prca ty questy. Ctete to nekdo vubec nebo jenom odklikavate a ryhle hledate na mape co mate udelat a hrrrr na dalsi level? Ja to hraju narazove, obcas k tomu sednu na pul dne, obcas to dva tydny nezapnu. Za 4 mesice jsem na lvlu 55, hroznej noob co? Ale dodelal jsem pribehove linky asi v 10 lokacich a vetsina byla fakt funny, takove male pribehy v jednom velkem pribehu. Do toho varim, rybarim... Uzivam si to, nikam nespecham a najednou poznavam, ze ta hra faakt muze bavit (take jsem byl drive hc endgame hrac). Takze oni ty hry podle me to comvsichni pozadujete nabizeji, ale problem je podlemme v tom, ze ze strany vetsiny hracu jsou to jenom takove ruzove kecy na forech, ale jakmile tu hru zapnou, tak se jim to v hlave prepne a hrrrrrrr na max level :)
    • Souhlas, lidi se totiž ženou za "dokončit hru" cílem, což pro drtivou skupinu je: mít max level a mít nej epic brnění a nechápou, že si koupili hraní v příběhu a pohyb po světě, kde když ten obsah jen proběhnou, tak pak zase budou sedět ve městě a psát do chatu "to je nuda ... ". Nikdo z mé guildy vlastně neleveloval a nedělat questy ... jen slepě prolétli hru, aby dosáhli na max level ... a teď po xy měsících do hry ani nechodí, jen na raidy, protože se nudí ... sami hráči si kazí hru svými preferencemi.
      • Presne tak, ale chyba hry je, ze jim to takhle umozni - kazi tim pak hru i ostatnim. Je to presne totez, jako trebas dohrat fallouta za 15 minut ... coz lze, ale proc by to clovek delal? Je to presne totez, jako hrat libovolnou singlovku a vybodnout se na vsechny vedlejsi ukoly ... a co z toho? Kdyz se 99% hracu wowka zeptam na nejakej Qst, tak ani nevedi, jestli ho delali. Jednoduse je to klik, accept, mapa, mob, 20x kill, odevzdat, hotovo.

        Ostatnem klasika je i postup (opet chyba hry) kdy se low lv hrac necha "protahnout" pres lokace, kde by sam zdechnul, a dostava za to XP. Jen proto, ze tam dostava 100x vic nez v mistech pro svuj lv => naexpi za tejden ... a pak vsude pise, jaka je to nuda.

        Co mi pak uz vubec nejde na mozek, ze si nekdo koupi ... postavu ... to je asi tak stejny, jako kdybych si pustil posledni minutu filmu a pak se rozciloval, jak stoji za kulovy.
    • Souhlasím. Taky to tak hraju. Po chvilkách, chvíli qestuju, chvíli hledám jako archeolog, pak se zase kochám atd... Po tuně zjednodušení, na které si všichni stěžují, si já naopak konečně opravdu slušně zahraju a hru si užiju. Jelikož ve vanille a TBC v podstatě chyběly zábavné qesty a vše bylo doslova o sbírání a zabíjení příšer, od Lich Kinga se tam začaly konečně objevovat qesty se zábavným potenciálem a teď už jich je tam konečně převaha. A celkově je ten svět napěchovaný různýma věcma, které člověka pořád udržují v nějakém nutkání zkoumat. Od blbinek po zajímavé úkazy a podobně. Pokud se člověk vyhýbá čechům a najde si pohodovou anglicky hovořící guildu, ve které nejsou šílenci ale normální hráči tak je to ještě lepší.
  • Blizi sa Elder Scrolls Online, uvidime co prinesie bilionova Bethesda, velke zazraky ale cakat netreba, to zabija hru, nadmierne ocakavania a neskutocny hype, ktory malo gw2 az az
    • Jo no Elder Scrolls Online by mohlo být fajn.. taky se těšim.. uvidíme no...
      • Ja bych byl spis pesimista, posledni dobou dopadaj daleko lip gamesky, od kterych nikdo nic neceka, tady budou ocekavani velky ... takze pocitam ze to pohnojej ... predpokladam ze inventar bude tabulka v excelu nebo tak neco ... a taky predpokladam, ze stejne jako vsichni proste skopirujou wowko do sveta TES.
  • a nemyslím že herní mechanismy by měly bejt jednodušší.. hlavěn by měly bejt zábavnější.. lets say... WoW levelování/grindování... zabíjení 1000000 mobů na další úroveň.. je to velice, velice jednoduché.. ale je to zábavné? Pro mě rozhodně ne... To já rači zabiju 10 mobů nějakou zábavnější delší a složitější formou než abych monotóně zabíjel miliony mobů... takže ne jednodušší.. to z nás dělá zase idioty... pokud tedy "nejširším publikem" nemyslí i důchodce... ale hlavně zábavnější... což ne vždy musí znamenat jednoduché.. složité věci mohou být odstrašující, ale zrovna na GW2 neshledávám nic co by mělo být nějak složité nebo něco... takže nevim jak to udělat jednodušší.. myslej tim aby všechny MMO byli jako WoW... klička sem klikačka tam? statycký svět, kde se nikde nic moc neděje? Jen ať to má šťávu... dynamiku a šťávu... nic komplikovaného na tom nevydím... hrát GW2 není přeci nijak komplikované... za chvilku budou vyrábět konzole s jedním tlačítkem.. aby to neblo komplikované.... na všechno jedno tlačítko.. aby se hráč nezhroutil nervově..
    • tak ja si prave myslim ze wow ma svet zivi a velmi atmosfericky kterej navic podthruje nadherny soundtrack urcite to ma co delat s tim ze jsem velky fanousek Warcraftu a ten svet mam velmi rad a i kdyz jsem hru prestal hrat asi pred 2- 3 roky stale mam nekdy nutkani se do hry vratit to je neco co u jinich mmorpg nepocituji vetsinou me zabavi maximalne na 14 dnu a pak hru zapinam jen velmi tezko osobne je pro mne hodne tezke popsat co je na wowku az tak dokonale co me nutilo tu hru temer kazdy den zapnout a travit u toho tolik casu a je i cekem ironicke ze nejlepsi pvp jsem zazil ve wowku presto ze jsem zkousel spoustu sveklich mmorpg a nektere byli v nekterych ohledech urcite lepsi jak wowko npr Dark age of camelot bylo snad prni mmorpg z prvky RVR a stale bych ho povazoval za daleko lepsi nez ten co jsem mohl zkusit v GW2
      • Proostředí WoW se mi taky líbilo. neříkam že ta hra je špatná.. WoW je hezké.. ale vadila mi dynamika ve WoW... ten svět byl hezký ale pro mě to časem bylo hrozně nudné.. pořád midlit nějaké potvory... Já sem spíš myslel dělat svět více živý.. více opravdový... Pro mě kdy nejlepším prostředím herním je zatim Red dead redeption.. tam všechno opravdu žije.. má to nějakou svůj osobní život.. nestjí to nedke na místě a nečeká až to picnu... Líbilo by se mi kdyby to směřovalo více tím směrem že ten svět je živý a má smysl.. já potřebuji aby mi to dávalo smysl že někde jsou nepřátelé a co tam dělají.. že jen nestojí náhodně okolo ale že mají určitý smysl na svém místě.. něco dělají nebo jsou někde kde bych čekal že budou... To by se mi líbilo víc... Já bych místo toho abych zabil 100 mobů, kteří stojí na jednom místě bych raději vystopoval, našel a zabil 10 mobů, kteří nebudou jen tak stát někde.. sice si je budu muset najít... ale jako v Red dead redeption.. je to prostě lov.. podněcuje to moje lovecké pudy a smysli... je to hra s kořistí,, nečeká na mě někde abych ji picnul... K Wow mě taky mnoho věcí přitahovalo vždycky.. ale dvě věci mě odpuzovali a to grindování a statika prstředí po nějakém čase začla pro mne být nudná....
        • Souhlas, taky me irituje ze (a to plati dneska skoro vsude) NPC stoji a cumi s vykricnikem/otaznikem nad hlavou a ceka, az si na nej kliknu ... Cekal bych ze kdyz me nekdo posle za kovarem, najdu ho pres den v kovarne, odpoledne v hospode a vecer bude proste zavrenej doma (coz mi v prislusny vsi rekne kazdej na ulici).

          Kdyz potrebuju treba vlci kuzi, tak bych cekal, ze budu muset vlka vystopovat (a bude pokazdy jinde), pripadne si najmout stopare ... a bude mi stacit picnout jednoho ... a ne 100 vlku. Stejne jako bych cekal, ze kdyz sejmu nejakyho straznyho, vypadne z nej halapartna kterou drzi a ne luk.

          Dtto jmena, ocekaval bych, ze nez se s hracem/npc/... seznamim (nebo mi nekdo rekne jak se jmenuje) tak proste zadny jmeno neuvidim...
  • mylím že MMO tvůrci by měli přestat chrlit tuny MMO plevelu a mělo by se začít dbát více na kvalitu... Je tu spousta MMO her které jsou sice F2P ale jsou naprosto tragické.. myslim jakmile někdo hraje AAA MMO tak prostě ten Asijskej odpad to nedokáže nijak nahradit....
    Myslim taky možná že to co mě bavilo u příběhu SWTOR (sith inquisitor) bylo že sem začínal jako totální nula.. a všichni po mě šlapali a chtěli mě odrovnat... myslim že to dneska taky chybí trochu těm hrám.. Většinou už hráč začíná jako určitej hrdina nováček.. už o něm všichni vědi že má spasit svět... takže ta postava v tom příběhu už nemůže moc růst... Jo jako že tam chybí takovej ten pocit že musíte dosáhnout respektu.. protože už vám každej od začátku dává určitej respekt... Pro mě osobně je mnohem víc uspojivější když začínam jako nula a všichni po mě šlapou a pak pomaloučku se začínam transformovat do toho hrdiny postupem času... pak se pomalu dostat do tý vedoucí pozice a šlápnout si na ty co na mě šlapali když sem byl nicka... Nudí mě když už od začátku sem hrdina a všichni mi lezou do... Takže myslim že příběhy postrádaj takovej rozměr tohodle osobního růstu... Dokazovat ostatním že jsem ten hrdina... tvrdě si to zasloužit a pak jim to dát sežrat... :) dneska už přistupujou k hráči jako k rozmazlenýmu dítěti.. přijde mi jako by se báli vývojáři vpálit na začátku hráčovi takovej ten pocit toho že je nikdo... ale myslim že to je to co hráči potřebují... protože už jsou přejedení tím jak jim každej ve hrách podlejzá a už od začátku z nich dělá bohy... Protože je 1000000000000x sladší být bohem když si k tomu musíte vysekat cestičku a říct si "tak tohle bylo poctivý"...
    • Potiz je, jak dat do MMO tech 10 000 budoucich hrdinu ;D A co snima, kdyz ten svet zachranili uz 10 000x. To se da jakz takz u singlu, kde ten hrdina je jeden a jinyho nepotkas, u MMO ... dost tezko. Ale da se samo vytvorit uplne jinej pristup.
    • axell1990
      Musím říct že tenhle příspěvek mě donutil se trochu zamyslet, ale hned v několika bodech s tebou dost zásadně nesouhlasím.

      Zaprvé označení asijskej plevel a následné naznačení že se automactky nejedná o AAA titul je nesmysl, 90% AAA MMO her co jsou dnes dostupné v něakém srozumitelném jazyce jsou asijské(pokud by jsme mluvily o nedostupných nebo menších projektech tak by to bylo 99.9%). Samozřejmě jsou zde dobré i horší tituly.

      Spousta MMO vypráví velmi kvalitní příběhy skrzy questy a dostupné dialogy nebo knihy co se válí kolem, to že to lidi nezajímá je poměrně jejich mínus a když chtějí jen tupě hrou proběhnout podle nějakého guidu, bez toho aby si ji vůbec užily no tak prosim tobě může bejt přece úplně jedno.

      Jinak co se týká toho startu jako hrdina, tak já ti nevim, ale co tak vzpomínám tak vesměs přístup npc bývá ze začátku dost neutrální.(většinou tě oslovují jako žoldáka, dobrodruha nebo vojáka)Nějak si moc nepamatuju že bych vlezl do nějakého mmo a hned tam byl na lvl 1 za něco extra. Osobně mi spíš vadí že spousta her začíná s obtížností slintající mameluk a člověk musí investovat x hodin aby se dostal k nějakému obsahu, který už je trochu zajímavější hrát.
      • To se asi rozcházíme v tom co považuji za AAA... Těch 90% co považuješ za AAA z Asie já nepovažuji za AAA.. hry typu 2moons a tak dále pro mě nejsou AAA hrou.. To jsou kopie... všechno co je kopie Lineage 2.. ty hry se nikam neposunuli.. jen se vždy mění trochu lokalita.. z těchto možná trošku vystupuje Tera nebo Aion.. ale stejně mezi AAA. AAA je pro mě nějak vyjímečná hra.. Nějak je vyčnívající a snaží se posouvat dál hranice.. ty Asijské hry typu 2moons nikam hranice neposouvají...
        Ty příběhy nejsou tolik kvalitní... Když srovnam s tim co jsem měl ve SWTOR za příběh tak osobně mě žádný jiný tolik nebavil... Ale BioWare jsou odborníci na příběhy... mam vysoká standard asi
        No většinou ne.. třeba i GW2 tam hned po úvodu už je hráč hrdina skoro... V dalších MMO je to obdobně.. nestačí být neutrální... mělo by to mít větší šťávu... neutrální je nijaký... je to nudné taky...
        Taky mi vadí že začátky her jsou plné ničeho zajímavého.. já osobně si potrpím třeba na zajímavé oblečky... v některých hrách však něco zajímavého přijde až třeba na 40 lvl...
        • axell1990
          Hmm no jo ale to že je titul AAA nemá nic společnýho s originalitou, jde více méně o jeho rozsah a kvalitu zpracování.(nebo spíš kolik prostředků a času bylo na jeho vývoj vynaloženo)
          Takže two moons(který jsem si až teď vygooglil ^^) AAA titul nejsou. Měl jsem na mysli spíš věci jako Tera, Raiderz, Guild wars, Lineage, Secret world, C9 , Vindictus , Rusty Hearts ....
          A mnoho dalších které se k nám teprve chystají, zatím asi největší pecka která je oznáme pro vydání na západním trhu je Soul and Blade.
  • MMO žánr by potřeboval na chvíli umřít, protože většina dnešních MMO hráčů si neužívají hru, prostředí a už vůbec ne story. Jede se na MAX level a co největší efektivitu. Hledání co nejrychlejší cesty a tupé naslouchání různých návodů :D. Protože jakmile nemaj nejlepší věci do měsíce, tak to přece není zábava :D
    • MMO RPG hry ale sále vydrží nejdéle ve srovnání s SP RPG.. No taky bych raději aby MMO bylo více o story... ale trend takoví moc neni.. Já osobně miluju MMO.. SWTOR mě držel nejdéle snad ze všech MMO kuli příběhu... Sice sem ho projel rychle ale skoro sem se dostal na konec... Jinak ale normálně mě to rychle omrzí... To v čem bych s tebou souhlsil je že převažuje kvantita nad kvalitou a nejhorší jsou v tom MMO z Asie které jsou všechny jak přes kopírák... Ty jsou nejhorší... Příběh v MMO, který je napsaný u mě nemá vůbec šanci.. nečtu vůbec žádné textové úkoly ani nic podobného, protže už vim o co jde a ty keci okolo už nejsou nijak zajímavé... Většinou moderních MMO končím po 5 ti minutách hraní.. já potřebuju nabušené AAA MMO a klidně si připlatim nebo něco... ale ty free ořezané MMO co jsou jak přes kopírák jsou jen plevel pro mě... Mam rád GW2 krásne provedené.. mam rád SWTOR mam rád Age of Conan a další podobné... ale z Asie snad vůbec nic.. MMO se potřebuje pohnout trochu ale hýbá se tim špatným směrem ke kvantitě místo kvality... Už je to přehlídka Béček jenom.. až na ty MMO typu GW2... GW2 je nádherně dynamické.. i když příběh co sem hrál mě moc nebere v GW2... Některé části jsou zajímavé ale většinou mi to moc neříká.. nevim proč ale u SWTOR sem si příběh užíval mnohem víc... GW2 se mi hlavěn líbí tou dynamikou, úkoly všude okolo svět ta jako žije, pořád se něco děje zajímavého.. a neni to jen postavené na tom, že má hráč kosit 1000000 mobů kteří tak jako stojej na nějakym paloučku abych se mohl posunout dál... tohle už by se snad obecně mohlo překonat...
      • Ne, tady to je jen postavene na tom, ze stojis na miste a mackas 2 tlacitka s AOE, dokud ti na to stejny misto nepribehne posledni grupa, abys to mohl vsechno vylootovat. To bych teda radsi ten paloucek.
    • Ano vetšina.. já si třeba v GW2 příbeh užíval byla to jedna z věcí co mě u hry držela
      • Tak to tě obdivuju, peotože příběh je od druhé třetiny do konce značně dementní.
        • líbíl se mi začátek za asury, později to už nebylo ono :/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit