Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GW2 je nedostačně kooperativní mmo, porovnejte systém skupinového boje s LOTRO - u GW2 chybí základní role tank, dps dealer, healer - čili jak není v MMORPG hře aggro, tak si ta hra jen hraje na nějakou kooperaci. Všichni dělaj všechno, nedá se taktizovat. GW2 odpustíte hodně, když nemá měsíční poplatky, ale jestli někomu nejde jen o barevné efekty a pár kooperativních prvků, které se snaží gameplay v partě zachránit, není možné dát takové mmo hře vyšší hodnocení než 7/10.
  • Mám pocit, že kdysi někdo zkoušel přeložit WoW do češtiny, snad jsem i viděl nějakej vzorek z toho přímo ve hře... ale je to sakra dlouho, tak 2006, ovšem nikdy víc jsem o tom neslyšel. Každopádně s tím nepočítej, byli by to velmi vysoké náklady, protože nový content k těmto hrám vychází celkem často. Ale nešť... špatné by to nebylo *3*
  • Takže tak nějak *1*
  • Samozřejmě, že indie scéna dělá hry pro peníze, ale dělá to způsobem, jak říkáš, že míří na mezery v trhu, do kterých se velké společnosti raději nepouští, a které tu bytostně chybí. U dnešních studií je ale ten problém, že dělají hry jako na běžícím pásu, ty hry dnes pomalu ani nemají duši. Jak je možné, že dřív to šlo? Že se vydávaly hry, které chytly, staly se z nich kulty a tak? Protože do nich vývojáři vložili velké úsilí, srdce... dřív byly hry něco, na co se člověk mohl těšit. Dnes? Spotřební zboží (velmi drahé, jak na vývoj, tak na koupi), samozřejmě čest vyjímkám, které jsou.
    Jo, v tom, že lidi neberou herní studia jako firmy máš pravdu. Ovšem, když si koupím například sluchátka od Sennheise nebo Koss, tak vím, že jsem koupil vysoce kvalitní sluchátka, s perfektním zvukem, a že mi budou velmi dlouho sloužit. Ale když si dnes koupím hru od velkého vydavatele, tak většinou dostanu rychlokvašku, kterou dojedou za pět hodin a můžu ji odinstalovat. Trochu nepoměr. Hry by neměly být spotřební zboží jako toaleťák. Tolik k dnešní situaci... Let the flame begin! *3*
  • jj, parkrat sem koukal na nejaky gameplaye ... a uz tomu chybi vpodstate jen integrovanej bot, kterej bude expit za hrace ... ;D
  • swtor je naprosta loadovaci tragedie a kdyby za nic jinyho, tak presne za tohle by mel jit vyvojar kterej to splacal za koule do pruvanu. .... abych pri kazdym preletu z planety na planetu travil 10 minut loadingem, to je trochu moc ... navic jsou tam zcela idiotsky a nesmyslne vlozeny "pristavy", kde absolutne NIC neni, a ktery jen zdrzujou (a zpusobujou dalsi load navrch).

    Navic to nema funkcni hledani lidi na skupinovy Q, takze pak vecne nekdo vyrvava co chatu aby se k nemu nekdo pridal ...

    A bohuzel v souladu s mym ocekavanim to dopadlo ... nepovedena kopie wowka zasazena do sveta SW => totalne promrhanej potencial (a kde ze sou ty SW, ze ... litani v raketce ... to je vysmech vseho co kdy na to tema bylo stvoreno ...)

    Samo, moh bych jeste zminit uzasne f2p system (nic co by vic odrazovalo hrace zaplatit sem uz dlouho nevidel)
  • A to si predstav, ze existuji takove HC kousky, kde kdyz te nekdo zabije, tak si muze vzit cokoli (a klidne vsechno) co mas u sebe/na sobe ... dovedes si predstavit ten rev? A samo zraneni nejsou nic na "10s pockam a je to OK" ... zkus si predstavit, ze by ti ve wowku trebas usekli ruku a ty bys trebas 24 hodin (smesne co ...) nemoh pouzivat nic dvourucniho a i na jednorucni veci bys mel (po nalezitym osetreni) trebas 50% penalizaci ...

    Ja sem trebas u wowka naprosto nepochopil, k cemu je cela profese na prvni pomoc ... kdyz jakejkoli jinej zpusob leceni je efektivnejsi.
  • Staci se podivat kolem ... totez se deje v naprosty vetsine her, vyvojari se zabejvaj pitchovinama (casto doslova - viz klaksony ve WOT, ale naslo by se toho ...) a odmitaj vzit na vedomi, ze tu sou mozna ne miliony, ale statisice hracu, kteri maji cosi odehrano, a nebavi je blbe hry pro tupe stado. A tem lidem je dneska 30+, penize jim (narozdil od tech decek) problem nedelaj, ale kraviny hrat nemaji cas.
  • Potiz je, jak dat do MMO tech 10 000 budoucich hrdinu ;D A co snima, kdyz ten svet zachranili uz 10 000x. To se da jakz takz u singlu, kde ten hrdina je jeden a jinyho nepotkas, u MMO ... dost tezko. Ale da se samo vytvorit uplne jinej pristup.
  • Souhlas, taky me irituje ze (a to plati dneska skoro vsude) NPC stoji a cumi s vykricnikem/otaznikem nad hlavou a ceka, az si na nej kliknu ... Cekal bych ze kdyz me nekdo posle za kovarem, najdu ho pres den v kovarne, odpoledne v hospode a vecer bude proste zavrenej doma (coz mi v prislusny vsi rekne kazdej na ulici).

    Kdyz potrebuju treba vlci kuzi, tak bych cekal, ze budu muset vlka vystopovat (a bude pokazdy jinde), pripadne si najmout stopare ... a bude mi stacit picnout jednoho ... a ne 100 vlku. Stejne jako bych cekal, ze kdyz sejmu nejakyho straznyho, vypadne z nej halapartna kterou drzi a ne luk.

    Dtto jmena, ocekaval bych, ze nez se s hracem/npc/... seznamim (nebo mi nekdo rekne jak se jmenuje) tak proste zadny jmeno neuvidim...
  • Ja bych byl spis pesimista, posledni dobou dopadaj daleko lip gamesky, od kterych nikdo nic neceka, tady budou ocekavani velky ... takze pocitam ze to pohnojej ... predpokladam ze inventar bude tabulka v excelu nebo tak neco ... a taky predpokladam, ze stejne jako vsichni proste skopirujou wowko do sveta TES.
  • Presne tak, ale chyba hry je, ze jim to takhle umozni - kazi tim pak hru i ostatnim. Je to presne totez, jako trebas dohrat fallouta za 15 minut ... coz lze, ale proc by to clovek delal? Je to presne totez, jako hrat libovolnou singlovku a vybodnout se na vsechny vedlejsi ukoly ... a co z toho? Kdyz se 99% hracu wowka zeptam na nejakej Qst, tak ani nevedi, jestli ho delali. Jednoduse je to klik, accept, mapa, mob, 20x kill, odevzdat, hotovo.

    Ostatnem klasika je i postup (opet chyba hry) kdy se low lv hrac necha "protahnout" pres lokace, kde by sam zdechnul, a dostava za to XP. Jen proto, ze tam dostava 100x vic nez v mistech pro svuj lv => naexpi za tejden ... a pak vsude pise, jaka je to nuda.

    Co mi pak uz vubec nejde na mozek, ze si nekdo koupi ... postavu ... to je asi tak stejny, jako kdybych si pustil posledni minutu filmu a pak se rozciloval, jak stoji za kulovy.
  • Az vyvojarum(nebo spis vydavateli) dojde, ze by moh trhnout nejakou tu kacku navic, a umozni to hracum prelozit ... (mineno, ze si to hraci prelozej sami). Ber to tak, ze i "blby fps" = tisice radku textu. V pripade RPG to jsou miliony.

    A nedelj si iluze, on to cte v realu opravdu malo kdo, protoze kazdej se zene za max lv a nejakej pribeh ... musel bys hrat na RP serveru. Se podivej na free servery ... kolik jich jede ... a kolik v cestine? A pritom trebas u wowka neni problem (na free serveru) mit obe lokalizace a prepinat to v klientovi.
  • Mno, jak se to vezme, pokud neustale dokola lovis to samy jen proto, aby ses popral s % dropu nekde v databazi, tak je neco zasadne spatne. Osobne vnimam jako problem vubec dropovani "veci" ... zabils draka? OK, vezmi si jeho drap/zub/supinu/... sezen si k tomu jeste 30 jinejch ingredienci a nech si od !hrace! vyrobit tu vec ... s nejakou pravdepodobnosti danou jeho schopnostma.... ze ti trebas vsechno znici. A samo, zadny bindovani veci na postavu ... klidne prodej i svoje spodary. Ale pocitej s tim, ze len na novy vyroste nejdriv za rok ... ;D
  • Myslim ze rychle levelovani je totalni nesmysl, stejne jako levelovani vubec. Ale to plyne ze zasadniho problemu lidi, kteri nechapou, ze ucelem neni hru "dohrat do konce", ale uzivat si jeji hrani. A hra, kde mi kazdejch 10s padne lepsi vybava me prestane tak za 20s bavit.

    Totez se tyce profesi ... fakt me fascinuje jak dneska fungujou ve vetsine her ... kde je doba ultimy, kde aspon kazda vec byla unikatni - vzdycky trochu jiny vlastnosti ... dneska se vyrabi jen proto, aby se vytrenovalo, a veci se obratem zahodi ...
  • tournament spvp nic? opravdu si to hral? :D
  • Já jsem s kamarády přestal gw2 hrát vcelku z jediného důvodu, je nás málo na celý ranked tým do pvp, nechceme nikoho cizího a neexistuje tam arena systém nebo join do spvp v grupě. Aby nás to v pvp hodilo na stejnou stranu a zahráli si spolu se nám tak v 98% nepovedlo a hodně rychle to otráví.
  • tohle uz je v Everquestu :)
  • Neviem co ho minuskujete, kto nejaky cas hra GW2 a obcas kukne na forum vie, ze komunita okole tejto hry je odpad.
  • Pribudla nová lokácia, nový dungeon aj s novými equipmi, lepšie daily/month achievmenty za plnenie ktorých sa dá získať nový equip, prednedávnom prišli guild misie ktoré vypadajú byť celkom hc, nová mapa neviem či tam už je, ale teraz niekedy som o nej čítal že ju majú hodiť... ďalší patch by mal opraviť "neviditeľných" hráčov na wvw

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit