Přejít na výpis diskuzí

Tvůrci Kingdom Come ukazují místa ze hry v reálu a odpovídají na časté dotazy hráčů

28.1.2014 11:11
Aleš Smutný 405 příspěvků

První vývojářský deník studia Warhorse o Kingdom Come: Deliverance trvá nekompromisních patnáct minut a kromě děkovačky podporovatelům na Kickstarteru obsahuje především porovnání reálných lokací a jejich herních odrazů. Minimálně z tohoto hlediska jde o skvělé video, které představuje ambice Warhorse...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čau, nevíte jestli ta hra bude i na xbox 360 a PS3? Díky :)
    • kdyz ji budou lidi od MS a Sony chtit, bude. O tom tam mluvi, ze to neni tak jednoduchy se s nima dohodnout. Lidi od konzoli si predstav jako ty sefiky, ktweri se tvari: My ti milostive dovolujeme na nasich zarizenich hru licencovat. Stoji to penize, cas, vyjednavani. Do ted byli v situaci, kdy nemeli na vyvoj, takze to zacnou resit az az.... Ja bych si tipnul ze aspon na jednom bude, ale s jakym zpozdenim po vydani pc verze to nevim. Pokud ta hra bude uspesna, tak dalsi dily- vypada to ze idea je takova, ze ta hra muze mit nekonecno dilu- vychazet budou automaticky. Oni se potrebujou dostat do pozice, kterou ma treba witcher a ja verim, ze se jim to podari
      • dan mluvil o nextgenu, na vycpely krabicky ps3 a x360 by to museli asi radne osekat...
      • Díky za info :)
        • Erien
          Na to pozor, se starýma konzolema nepočítají, jen nové tedy PS4 a ONE.
  • bohuzel ted se da prispet nejvic 300 dolaru. Myslel jsem ze vymysli nove bonusy at lidi co maji prtachy a ze jich je, muzou prispet. Nechapu tady toto. Vemte si ze si ctete kolik a co za to, pak se mrknete doprava a zjistite ze GONE. To je vos.er. Proc to nevymenite pane boze za neco jinyho. Co je ospravedlnuje je to, ze to treba nejde, ale jestli jo, tak je to pro mne nepochopitelna chyba. Nevi nekdo jak to na KS v tomto chodi, kdyz uz to vyprodate a chteli by jste prispevky upgradeovat
    • Tilwaen
      Jednak jim tam vždy můžeš hodit větší sumu, druhak postupně přidávají vyšší tiery, na ty byly snad už dva updaty.
    • Magister_Peditum
      Tak vždycky jim můžeš nezištně přispět jen z dobroty svého srdce. *14* *15*
  • Pro všechny zakomplexované pesimisty, co kritizují Vávru a práci jeho týmu. Jaký je to žít sám se sebou? Být zakomplexovaný?Nechtěný?Na okraji společnosti? Nasraný na svět?Být tlustý, smradlavý s 10 přáteli na FCB a s PC jako jediným a nejlepším přítelem? Nic neumět, celý život být chudí, dělat podrž kok*ta ve fabrice a být nula? S malým pérem?Bez holky s gay sklony? Nejdál jste byli na Moravě, div jste nepropadli na základce s Aj a budete dělat machry?(Narážky na Vávrovu výslovnost, které jsou úplně mimo) Jaké to je nebýt nic? Jako kdyby jste nežili? Co? (tmolo,gert@tiscali.cz, MUDr. Arnošt Blažej, Hovňousek a spol.)Tak povídejte online hrdinové?
    Vávra je frajer a co se týče jeho PR marketingu skvělá práce. Už jenom to že vytáhne l z kanceláře do bitvy za jeho projekt a ukáže kus krásný země,(historie) která v době středověku míchala kartami osudu...Tohle bude nejlepší a stejně legendární počin jako byla Mafie. Bude to další herní artefakt v mé síni slávy. Už jen obrovský úspěch na kickstarteru dokazuje jak obrovský má potenciál. Sám jsem přispel 5 000 Kč a dal bych i více, kdybych si nekupoval S4. :)
    Jen tak dál Dane Vávro, skvělá práce a nesmíme zapomenout na celý tým.
    • v pohode, ale prosim te vynech lidi ve fabrikach. Maka tam spousta mych kamosu a nejsou to zadni zakomplexovani idioti. Vetsinou pravda nemaji ani facebook, ja nemam taky. Leze mi trochu na nervy prirovnavat debilni chovani, zavist, zakomplexovanost k jakymukoli povolani. Uplne to nesnasi,. Zil jsem par let venku a mam za to, ze je to ceska specialita, ktera mi fakt leze na nervy. Neexistuje prace, ktera je spatna. Napriklad az budes stavet dum, tak si vsimnes, ze machr zednik toho musi sakra hodne znat a zvladat spoustu problemu, ktery pokud by vyresil spatne, by stali statisice. Jelikoz jsem na stredni o prazdinach makal jako budouci stavar ve stavebni firme, vim o cem je rec. Zedniky si zrovna spoustu lidi bere do huby. Nerikam, ze to ve svete neni, ale minimalne. Tady se s tim setkavam porad a tak jsem se dneska uz musel vyjadrit. Jinak mas samozrejme pravdu. Pokud mi treba tato hra nic nerika, jdu dal a nema cenu nikomu nic spatneho prat, nebo dokonce nadavat. Ted to maji oni ve svych rukach. Ja se tesim, az si hru zahraju, prispel jsem 65 pounds
    • Souhlasím s tebou, ale taky si musím trochu rýpnout do Warhorse...

      Příjde mi, že se na kickstarteru snaží vybrat co nejméně peněz...což je celkem škoda, protože kdyby tu kampaň zvládli víc tak by mohli vybrat mnohem víc než mají teď...
      • Nejde jen o Stretch goaly...
        Když už dělám takovej projekt tak:

        a) Každý den vydám nějakej update ( nemusí to být slohovka, jen nějaká 1x A4 apod. ), aby bylo vidět že se starám o propagaci hry.
        b) Alespoň 2x týdně video-update.
        c) mám vyčleněné lidi jen na komunikaci s komunitou ( 1 člověk na kickstarter chat, FB a twitter. Dalších 5 lidí na emaily, vzkazy na KS, FB apod).
        d) člověk kterej se bude starat o rozšiřování zpráv o této hře skrze stránky jako je nexus, moddb apod...( vytvořit tam profily hry a studia...).
        e) hru šířit co nejvíce skrz youtubery ( AJ, TB atd...ale i skrze ty méně sledované ), skrze herní stránky na FB atp...
        f) zajistit co nejvíce článků na internetových portálech ( 2 týdně na každém portálu - např. shrnování novinek o hře za uplynulé dny ) a zkusit zajistit článek i v normálních novinách 1x týdně ( stačí malý sloupek )
        g) Vymyslet stretch goaly malé a velké ( velký - 100,000 | malý 25,000 ) - S dosažením stretch goalu vypustit screenshot ze hry. Stretch goaly mít naplánované předem ( někomu se nelíbí stretch goaly za 600 a 700 tisíc, ale přispěje neboť se mu líbí ty další... )
        • ucho
          řekl bych, že většinu z těch věcí dělají...
          • Jsem na jejich Facebooku, Twitteru a Kickstarteru skoro non-stop...a věř mi když říkám že nedělají :(
        • A hlavně...když mě někdo požádá o rozhovor tak příjmu a nedívám se na to, jestli to bude číst 100lidí a nebo milión...

          Ten jeden měsíc kdy jsem na kickstarteru, tak se soustředím na propagaci hry...to by mělo mít prioritu i před samotným vývojem hry...
      • ucho
        dost špatně se vymýšlejí nějaké stretch goaly, když se vším důležitým, co chtějí mít v té hře, už vlastně od samého počátku počítají...
      • no jo, stretch goaly moc teda asi nemotivuji. Ale vzdyt oni ty penize ani tak nepotrebuji, ale udelali si skvelou reklamu a my jsme se hodne o hre dozvedeli.
    • :D :D :D ano som bezdomovec a zijem v krabici...si riadne ulietavas v prispevku :D kritika este nikomu neublizila ani Vavrovi neublizi ale ak od diskiusie cakas len chvalospevy tak ti urobim radost..
      Kingdome come bude najlepsia hra v čechach a prilahlom vesmire *5* *14*
      • Magister_Peditum
        Když napíšeš, že středověk je nuda, tak se na mě nezlob, ale to není kritika.
      • ucho
        kritika je fajn věc, problém je, když nevíš nic o středověku a na základě toho argumentuješ. to potom není kritika, to ze sebe jen děláš v diskuzi hlupáka. chvalozpěvy netřeba ;)
  • Přemýšlím jestli by nebylo lepší, aby mluvil česky a hodili se tam EN titulky nebo by se rovnou předaboval. Ta angličtina není úplně nejlepší.
  • Proč si myslím, ze koncept paskvildom je úplně špatný a beznadějný? Dubodu je cela řada, ale jeden příklad za všechny, first person pohled čistokrevnému rpg jednoznačně nesedí. Výjimkou jsou pouze klasické dungeon crawlery, nicméně Undeliverance údajně aspiruje výš, neboť v klasických crawlerech jsou kouzla a draci a k tomu se Paskvildom nesníží. Když hraju rpg hru, tak chci logicky sbirat a ziskavat nove předměty a ty předměty chci vidět na postavě. Tedy zbroj, sekundární zbraně, případně dalsi propriety. Jak si prohlédnu postavu v Paskvildomu? V nějakém menu a la WoW Armory? Během rozhovorů. A co kůň? Obligatorni 1st person pohled je prekonany a jeho implementace potvrzuje nedomyslenost a nevyhranenost konceptu celé hry jako takové.
    • Hodnocení příspěvku 0.1/10, verdikt: Nečíst, ztráta času.
    • Ty seš ale chytrej z tebe bude jednou prezident, začni chlastat moudrej už seš at mezi mě pjekně zapadneš.
    • wenceslaus
      Troll obecný (Trollus communi)

      Prosíme, nekrmit!
      • Nesmysl, ja jen chci, aby se pubertální fanousci vousů Davida Vavry probrali, sundali růžové brýle, zamysleli se a snažili se aktivně působit a reagovat na současný stav hry, který je jednak v prvopočátcich a hlavni designer mu zatim zvolil zcela absurdni a nerealisticke cíle. Asi jako kdyby chtěl vyhrat za hru filmoveho Oskara. Kdyby hra byla uz zafinancovana, tak at si Vávra kuti někde v koutě, co chce, ale když už s tím vylezl na povrch, tak se nemuze divit, ze mu to menšina hracu s mozkem zkritizuje. Tim líp, lepsi, kdyz se to treba zmeni ted nez nikdy a za dva roku tu budeme mit nehratelny paskvil jako Mafie..
        • Tak už je to jasné. Ty máš mindrák z Vávry, protože mu narozdíl od tebe rostou vousy! *1* Jen tak dál, všechny nás svou debilitou bavíš
        • walltar
          Haters gonna hate. *5*
  • Opravdu, když se podívám na některé příspěvky v téhle diskuzi, tak je mi z toho na *11* . Místo toho, aby byli lidi rádi, že někdo něco dělá (naštěstí je jich dost) a podpořili to, tak se tu řeší hovadiny typu brambory, přízvuk pana Vávry, nepřesnost hradeb...prostě úspěch se v ČR neodpouští. Každý z těch lidí, co tady pyskujou nad takovými detaily by si to měli jít někdy vyzkoušet do nějakého studia. Sedět za kompem a kritizovat je vždycky samozřejmé lehčí.
    • Vávra si za to může sám, hru totiž prezentuje jako realistickou, a zatím to vypadá jako jediná její 'přednost'. Ve svém nabubrelem popisku neprimo označil fantasy rpg za překonaná, nudná a hráčskou obcí nechtěná, tak ať počítá s pořádnou porcí kritiky. Upletl tím na sebe a svůj tým velmi dlouhý a bytelný bič... Nevím, v čem ma spočívat zábavnost toho ze stěna ve hře je vymodelovana podle skutečnosti. Nezapomínejte, ze tohle není Vavruv první průšvih. Vzpomeňte na sebevedomou Mafii 2, ktera mohla bavit snad jen masochistu. Ja ji považuji za jednu z nejhorších let poslední dekády. A jaký kolem ni byl humbuk.
      • Mafii2 jsem zrovna včera znovu dohrál a je to výborná hra, která vůbec technicky nestárne a pořád vypadá líp, než některé dnešní AAA tituly. Fakt je, že tam chybí nějaký obsah, ale Vávra asi věděl, proč od té hry odešel... Ty jsi ale jedna z těch místních nul, pro které je Vávra trnem v oku a budeš tady pořád překrucovat fakta a psát hovadiny. To nemáš nic lepšího na práci? Běž udělat lepší hry a ukaž, jaký ty jsi guru. Za ten čas, který jsi tady trávil nadávkami na Vávru už jsi mohl mít jeden AAA titul hotový. Jinak na ty tvoje debilní žvásty si nikdo za 10 minut nevzpomene, ale Vávrovy zásluhy na skvělých hrách tu budou vždy. Můžeš se vrátit zpátky ke kopáním kanálů a závidět těm, kteří dělají hry a vydělávají na tom majlant
        • Vávra věděl, proc od hry odešel, je to totiž sra*ka. A ty ji povazujes za výbornou hru a znovu jsi ji dohrál. Jsi divnej
          • A komu je líp? Tomu, co tráví celý den nadáváním na někoho v diskusích, nebo tomu, kdo si užije dobrou hru? *3* Táhni zpátky do hajzlu *5*
            • Hovňousek: Neber si do huby objektivitu a zdravý odstup. To jsou věci, o kterých nemáš ani páru *3*
            • Lépe je samozřejmě prostackovi, ale jeho názorům neni záhodno přisuzovat byť jen špetku zdravého odstupu a objektivity.
        • x_ander
          Tu Mafii 2 podepisuju. Byla to hodně slušná hra, kterou jsem s chutí hrál až do konce. Neměla sice takovou duši jako legendární jednička, ale prostě to byla dobrá hra a ani mi nepřišlo, že by z ní bylo něco vytržené, jak se často řvalo. Ten nekonečný hejt jsem nikdy nepochopil.
          • Ale no tak, z první si ihned vzpomenu, že nejedna konverzace v příběhu hráče vybízí, aby si za určitým NPC občas zašel a "optal se na kšeft" (např. Mike Bruski hned v úvodu), ale nikdy ti nikdo žádný kšeft nedá, prostě protože jsou z příběhu vystřižené. Bonusová perlička - v souborech ty kšefty pořád jsou ^_^.

            Zbraně na blízko vcelku chybí (tím víc, když jsou přítomny v cutscénách).

            Boj zblízka obecně nese jasné stopy uspěchaného látání - protiúdery jsou neadekvátně účinné a např. "dorážecí komba" jsou k de facto ničemu, protože na ochromeného soupeře bohatě stačí pořád opakovat silný úder (a mimochodem, soupeři se z dorážecích komb nikdy aktivně nevykroutí).

            Dle reliktů ze souborů měla pravděpodobně původně v bitce hrát roli stamina, takže usuzuji, že silné údery mělo jít původně vykrývat pokud byla stamina dostatečně vysoko a proto měla být později k dispozici komba, ze kterých se sice soupeř mohl vykroutit (takže nezpůsobila 1 hit KO), i tak ale na rozdíl od silného úderu zranila alespoň jedním nebo dvěma útoky ze sekvence.

            A dalo by se pokračovat a nejsou to zas až tak malé drobnosti.
            • Tanbou: Mně třeba ty pěstní souboje příjdou dobré i bez staminy, zvlášť, když to srovnám třeba s L.A. Noire, což je podobná hra a vyšla ve stejnou dobu. Neříkám, že nemohly být lepší, ale fungují tak, že jsou celkem zábavné a dobře vypadají. Spíš bych vypíchnul absenci volné jízdy, střelby z auta a příjde mi, že některé zajímavé místa na mapě byly ve hře téměř nevyužité - to ale může mít na svědomí stříhání... Docela by mě zajímalo, co vše původně bylo v plánu a bylo nakonec vyškrknuto. Celkově mi Mafia2 příjde jako velmi dobrá hra, která pokulhává jen pokud člověk zná jedničku... Jo a český dabing se mně osobně nelíbil, originál je v tomto případě daleko lepší i přestože to dabují vesměs neznámí herci.
            • x_ander:
              ======
              V pořádku, když se Tti hra líbila tak je to dobře. Výše vidíš vypsány subjektivní a důkazy podepřené důvody, proč nejden hráč nemůže Mafii II přijít na jméno.

              Je střihat obsah a "střihat obsah".
              Pokud je vystřižena jedna variace textury zdi z pěti možných, tak taková kosmetika opravdu nestojí za hlubší povšimnutí.

              Pokud je ale střih veden tak, že evidentně zasahuje do hratelnosti, tak je podle mého názoru nešikovný. Ano, causal hráč nebude například řešit, že mechanika zmíněných pěstních soubojů v Mafii II nedává smysl. Casual hráč ty bitky prostě proleze metodou "button mashing" a jede dál.
              A pak jsou takoví hráči, kteří by rádi měli pocit, že jednotlivé možnosti mají v bitce svůj význam, a ne že jenom tak existují aby byly. Z tohoto úhlu pohledu je například zmíněné vystřižení staminy opravdu problém, jelikož je tím narušena dynamika boje.
              Ale jak jsem uvedl - casual tohle neřeší, buší do tlačítek a užívá se efektní zpomalené animace poprav panáků, kteří díky pokřiveným mechanikám nemají možnost se efektivně bránit.
            • walltar
              Ono to je tím, že ta hra prostě byla vydaná na rychlo a nedodělaná, ale s tím Vávra neměl nic moc společného ... tam bych se obracel spíš na vydavatele, než na studio. On taky Vávra odešel ...

              Podobný problém měl Chris Roberts s Freelancerem ... v polovině vývoje odešel, protože na něj M$ tačil aby hru vydal nedodělanou. A v souborech můžeš najít spousty věcí, které se ze hry prostě vystřihnuly, aby se hra mohla okamžitě vydat.

              Tady snad nikdo nebude na Vávru tlačit aby hru vydal nedodělanou, ale stát se to může.
            • x_ander
              Jasně, že bys mohl pokračovat a já netvrdím, že to je v pořádku. Ale hejt o té hře jsem prostě ignoroval, hru dohrál a zkrátka mi během hraní nikdy nepřišlo, že by tam něco chybělo. Mimochodem ty věci, co jsi popsal, takové věci by sis našel na každé hře (vynechaná stamina, to je jako fakt problém?). Jo, možná to jsou věci, které tam třeba Vávra chtěl, a po jeho odchodu se na to vykašlali (nebo naopak Vávra odešel proto, že ho s tím fuckli).

              Ale já se tu nechci přít o každou drobnost, jen jsem chtěl říct, že na mě ta hra rozhodně nepůsobila nějak nedodělaně nebo že by z ní bylo něco násilně vytrhnuto, aby se to pak vrátilo jako DLC. Ale taky je to možná tím, že nejsem člověk, který se přehrabuje v souborech a registrech hry a hledá, co je špatně. O každé hře by sis mohl říct, že kdyby tam bylo ještě to a to, tak by to bylo lepší. Jenže to bys pak nemohl být spokojený u žádné hry.
      • ucho
        žádný bič si na sebe neupletl, dal pouze munici internetovým ubožákům, kteří si pak na jeho účet budou v diskuzích honit svoje ego. to už dnes patří k tomu internetovému folklóru...
  • Tak bramborovy sklep v o 300 let drive nez se v CR objevili?
    • Nechápu proč všichni řeší ty brambory. On to nemyslel tak že v 15. století se tam skladovaly. Ten hrad se používal až do 20. století, takže v takovym sklepě pravděpodobně do nedávný doby skladovali buď brambory nebo Uhlí. Dá se pochopit že to nedošlo těm amíkum co to řešili v komentářích na Youtube, oni v Americe žádný hrady nemaj, ale že to nepochopí ani Češi.
    • Viz Kickstarter: "Hello, backers. Don't worry we have a list of forbidden vegetables which weren't present here in the olde tymes and potatoes are on it. Along with maize (corn), mexican beans, pepper, tomatoes, cucumbers, even cauliflower and more. Seems Dan just wished he could store his own potatoes there :-) " ... prostě si to v tu chvíli neuvědomil no :P
    • ucho
      dobrý postřeh, jsi velmi všímavý. jen jsi tady někomu skočil na špek ;)
      vzhledem k tomu, že tam řeší i jakou barvu tehdy měla mrkev a mají seznam zakázaných plodin, pochybuju, že Dan neví, že prakticky v jeho hře žádné brambory nebudou ;)
      • ja plne doufam ze mas pravdu, ale je dulezite ho hlidat, aby byla hra historicky akuratni a pak tu ty co se na to tak tesi nenapsali 100 veci co me na KCD sere :)
        • Děsím se dne kdy autory budou hráči hlídát
        • smejki
          já bych byl docela rád za podobný články, ale né že z toho bude smrdět, že má někdo na Vávru pifku. To je pak vo hovně.
        • ucho
          já myslím, že klidně někdo něco takového napsat může. určitě se najdou lidé, kterým na té hře bude něco vadit, to je vcelku normální. u toho skyrimu šlo víceméně o drobnosti, které ve hře být nemusely, kdyby je tam někdo nechtěl a řešil to trochu jinak. to neznamená, že to tu hru musí kazit, jen holt někomu ty věci mohou vadit a při hraní ho rozčilovat, protože ho to pak pořád upozorňuje na to, že je to jen jednoduchá hra. nemám strach o to, že si kingdom come dá na tyto věci pozor a nemám strach o to, že tam lidé nenajdou žádné chyby...
          • walltar
            Navíc si myslím, že hromada trollů sepíše "100 důvodů proč nenávidím Kingdom Come" jenom aby si trošku vyléčili uražené srdíčko.

            Ale hra určitě nebude dokonalá ... žádná hra není dokonalá, ani realita není dokonalá, všude se nějaké bugy najdou.
            • Tak Hovňousek je schopen takový seznam sepsat, podle toho, co tady předvádí. Ale byl by to asi výjimečný počin v oblasti lhaní a vymýšlení, aby těch důvodů dal dohromady 100. *1*
            • Az na Tetris ten je dokonalej
    • Pokud někdo něco říká a je při tom vysmátý jako lečo,tak to nejspíš nemyslí vážně *7*
      • Tak nějak *1* . Celkem evidentně to byla od něj ironie a pár troubů se na to chytlo.
    • Nemám čas to teď poslouchat znovu, ale neříkal, že tam za komárů byl sklep na brambory? Mně se nezdá, aby Dan nevěděl tak základní věc, že ve středověku jaksi u nás brambory nebyly. To ví dokonce i členové tohoto fora!
      • rikal "is", nikoliv "was", takze bud je to sklad brambor ted nebo neumi ani pouzivat casy *5*
        • wenceslaus
          To je možný: "My english is about the same as my dancing skillz"

          Každopádně pak jsou vedle i ti, co poukazují na tu absenci brambor ve středověku.
    • Správně, jen do něj. Za to s tím Skyrimem je to furt ještě málo.
      • walltar
        Za to že řekl, že se mu něco na skyrimu nelíbí? *1*

        Navíc dost věcí o kterých psal byla pravda ... ta hra byla prostě bez modů špatná.
        • Skyrim je bez modifikací naprosto nehratelný - hlavně v pozdějších fázích hry. Je mi líto lidí, co modifikace neznají.
  • Kr.Pa
    Mě se jejich videa velice líbí, možná to dělá jen to zaměření na reálnosti, ale když se podívate na videa jiných her, všichni jen sedí ve studiu, krecají, ukazují obrázky atd. Dan nejenže ukazuje krásy naší krajiny ale i často mění pozadí a studiových scén je minimum.
  • Thorleif_cz
    Zdravím Smejkiho do videa...:D
    Jinak i když jsem si řekl, že na kickstarter prdím, dokud nevyleze alespoň Wasteland dvojka, protože už jsem tam dal dost peněz a ty nerostou před barákem na stromě, tak jsem si stejně nemohl/nedokázal pomoct a přispěl i se svojí trochou do mlýna.
  • Jen takovej dotaz. Jaká máte očekávání k úrovni realističnosti Kingdom Come, já se třeba spokojím s autenticky podaným prostředím, příběhem a bojem. A nebude mi vadit když tam nebudu muset jíst a pít, chodit na záchod a vizualizace schopností postavy bude v klasických tabulkách.
    • x_ander
      Je otázka, nakolik častá bude nutnost jíst. Hlavně s ohledem na střídaní dne a noci. Zatím jsem si nevšiml, že by o tom Vávra někde mluvil, ale pokud v KC bude střídání dne a noci podobně jako v jiných hrách, tj. den ve hře bude trvat třeba hodinu reálného času, tak by mě asi dost štvalo, že bych během té doby musel 3x shánět jídlo. Přece jen co 20 minut řešit, aby se moje postava najedla, to by mě začalo asi hodně rychle štvát.

      Ale věřím, že tohle budou mít nějak vymyšlené.
      • prudislav
        myslim že někde psal že je herní den asi hodina a půl a že spaní a jídlo bude na doplnování staminy
        • x_ander
          To by byl dobrý systém. Pokud postavu nenakrmíš, tak nebude mít staminu a tím pádem jsi v případě boje nebo třeba běhu v pytli. Prostě taková nenásilný přístup, kde když se zapomeneš najíst, tak sice hrát můžeš dál, ale v určitých věcech budeš znevýhodněný.
          • Tilwaen
            Třeba spánek byl co do zábavnosti hry řešený dobře v tom všemi zavrhovaném Skyrimu - nejdeš spát, nic se neděje, nedostaneš žádný postih (akorát se ochudíš o jeden quest, ale co oči nevidí, ...), ale pokud se vyspíš, dostaneš buff, kdy se po dobu 8 herních hodin lépe učíš skilly. To mi přijde super.
    • chodit na zahod, to je zajimavy :). Mozna by byli prvni v RPG. Mas prujem, zajdi nasbirat bylinky a uhnětni lektvar a kdyz ne, tak by za chuze pr.el (ta vase cenzura) a nakonec by hra skoncila, protoze by se po(s)ral a nikdo by se s nim nechtel bavit, druzina by ho opustila
      • Tilwaen
        Za barda by to byla asi celkem silná indispozice, zloděj by byl po čuchu asi také hned odhalen, ale rytíř by si ještě dovedl sjednat pořádek. Záleží na přístupu.
    • Tak já doufám, že v kadibudkách budou teselované fekálie a že po stromech budou běhat veverky (rovněž teselované)
    • tak jist a pit budes, s tim se asi radsi smir, ja neco podobnyho pamatuju snad jen z betrayal at krondor... na zacatku to byla docela komplikace, byla to pulka preziti, ale nakonec to byla uz spis jen otravna a monotonni cinnost (ve chvili, kdy se clovek dostal k takovym penezum, ze pro nej drobny za kazici se jidlo uz nebyl zadnej problem)
      • Tak já se s tim smířim, akorát jak píšeš stane se z toho monotónní činnost, která bude akorát otravovat. Mě nevadí smysl jídla tak jak je nastaven třeba v DayZ, kdy je to zásadní mechanika, ale v RPG to po čase ztratí smysl
        • Paulcz
          Spíše si už na to hráči odvykli, v RPG to je zcela běžná věc starat se o postavu. Snad bude fajn si to zase připomenout :) Mě to vždycky bavilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit