Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trollíku, pojmy a dojmy, co?

    Alfa není demo, ani Beta. Alfa je právě ona ukázka základů hry bez většího balíku úkolů, či dalších věcí. Problém tvé nechápavosti je v tom, že pokud využívám mechanismů jako teď WH, tak možnost vytvoření jednoho panáčka je možnost vytvoření třeba další miliardy panáčků. Stejně tak u domů, i u úkolů...

    Už tu bylo zmíněno, že pokud ti nedochází, jak se vývoj dělá, asi není úplně vhodné ho komentovat.

    *1*
  • Si může pustit alespoň písničku Abracadabra... a bude to mít *9*
  • wenceslaus
    Alespon snaha se ti uprit neda...
  • a co si presne u pocitacove hry predstavujes jako nedotazena mechanika?..jako ze to nekde bylo jinak a tobe se to tak libilo vic? Asi to tak bude zejo? vsadim ze to co je pro tebe dotazena a vybalancovana mechanika bude pro spoustu lidi presny opak..neplet si hry s realitou..ok?:)
  • Označovat to co vydali za alfu je opravdu extrémně naivní troling... to není ani demo v němž už jsou aspoň základní mechaniky hry. Chápu, že to vidět fanoušek nechce *2* snad ti to ještě pár let vydrží *3*
  • Jj *1*
  • wenceslaus
    Když troluješ, buď alespoň trochu originální a zkus něco smysluplnýho... snad nikdo není tak naivní, že by v alfě čekal všechno, co vytvořili.
  • To je síla... tady jsou lidi tak šťastný, že někdo za 4 roky vytvořil vesnici s pár panákama a mícháním kytek *1* Rychlostí vývoje se komplexností Skyrimu přiblíží tak za 10 let *3*
  • Magister_Peditum
    V Medievalu máš na výběr z národů od Irska po Persii... V KC:D bude jen část Středních Čech... Jinak se mrkni na ty jejich vývojářské žurnály, kde ukazují různé typy zbraní a brnění. Variací tam bylo docela dost.
  • wenceslaus
    Takže tam chceš válečný slony? Vikingy i renesanční pikenýry?
  • podivej se, kolik různých typů jednotek je třeba v Medieval: Total War, trotle
  • A co bys tam jako chtel mit v historickem rpg, trotle? Zombíky?
  • Draken69CZ
    Vzhledem že KD má být "realistické RPG" je jasný že těch nepřátel nemůže být víc druhů než člověk v nějakém oblečení/brnění a zvíře, ale jejich systém stavebnicového skládání postav dává velký potenciál k velké variabilitě až jedinečnosti každé postavy ve hře.
  • to jo, ale pořád to bude chlápek v hadrech nebo v brnění, je jasné že tahají za kratší konec, když to srovnáš s timhle, ale přesto z toho chytrým marketingem dokáží udělat přednost, takže i přes to že bude mnohem míň obsahu než má Skyrim, nebude to tak vadit a můžou trávit desítky hodin pilováním alchymie

    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Category:Skyrim:_Enemies
  • walltar
    Teoreticky tam nebude 10 variací... S tím jejich systémem oblečení těch variací může být mnohem víc.

    A nezapomeň na kance (A možná na medvědy?).
  • walltar
    Jo, Bethesda dělala myslím, jen jednu z 5 her série.
  • Skyrim mám rád, ale tohle fakt vypadá 100x líp, něz alchymie v hrách od Bethesdy, na druhou stranu, je mi jasné že to je o prioritách (a penězích samozřejmě) že tým má jen určitý čas a prostředky a když tam bude super promakaná alchymie, bude to zas na úkor něčeho jiného co tam nebude protože všechno stihnout nejde, ale Dan to dělá celkem chytře a z věcí co tam nebudou dělá defakto výhody - jasně že naše hra nebude mít 150 druhů nepřátel, bude tam 10 variací na týpka v brnění, je to přeci realistické - jasná výhoda *4*
  • wenceslaus
    Fallout není jen od Bethesdy.
  • Clovek s takovymi schopnostmi a neudela karieru v showbusinessu? :))
  • Jsem na tom stejne, do alfy pristup mam, ale obavam se toho, ze to dopadne jako treba se starboundem, kterej jsem "dohral" jeste v bete a ted me ani novej masivni update nenalakal, abych si to zahral v ostre verzi. Tak to vnimam tak, ze jsem podporil vyvoj hry a pockam si minimalne na betu, tak at se vam to dobre hraje!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit