Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blue.Shark
    Když běžel Kickstarter, bylo jasně řečeno, že s přibývajícími financemi budou do hry přidávány i další moduly. Stretch Goaly byly zveřejňovány po celý běh kampaně a CIG dokonce jednou udělalo anketu, kde byli hráči dotazováni, jestli mají být zveřejňovány další stretch goaly. Hráči si to odsouhlasili a teprve když se vybraly peníze na celý Robertsův vysněný projekt, stretch goaly přestaly přibývat. Rád bych byl součástí více podvodů, kdy dostanu desetkrát více, než za co jsem si původně zaplatil.
  • Na druhou stranu, kdyz po me nekdo chce penize na nejaky projekt, ocekaval bych, ze dodrzi parametry toho projektu a neudela z toho neco jineho. Tohle je podvod, ze by i SM zavidel :-).
  • To je subjektivni, me NMS bavi, zato tohle mi prijde slabe. Kdybych si to koupil, potvrdilo by se mi to a mel bych taky pravdu :-).
  • Ja som kupoval základný balík s loďou za 780kč, to že chce niekto podporiť vývoj a nasype do toho 14.000kč je jeho voľba. A už to hrávam cez rok a stále ma to baví, aj keď je to len Alpha.

    Ja zase napríklad nechápem, ako niekto môže vo WoT utrácať tisíce za prémiové tanky. Každý virtuálny tank za cenu plnej hry, to sú pre mňa blázni *15*
  • Hlavně žádnej spěch, je jasné, že plán se dodržet musí, ale klídek pohoda jazz a nohy v teple. Můžou s dostupnými prostředky dělat co chtějí, vesmír takovej playground, já věřím, že Chris Roberts Tom Sawyer a spol. nejsou typy lidí co by to brali lehkovážně a ve finále výsledek dopadne dobře.
  • Vim kolik jsem zaplatil A SC stale stoji kolem 55 USD. Tak jakych 14 tisic? *1*
  • 1400Kč? asis myslel 14.000,- radši se podívej na kurz Kč vuči dolaru. A to je jen začátek
  • A to je presne to co CIG nedela. Nepatla a nematla. Testuje online na malem kusu herni mapy. Nejen ze ma k dispozici asi milion testeru, ale slusnou zakladnu lidi, kteri aktivne hlasi bugy. Jak uz jsem napsal jednou. Nevis, tak neprepinej.
  • Vis, ale ono se od te doby ledacos stalo a zmenilo. To bys musel ten vyvoj sledovat. No a kdyz ho nesledujes, tak vis prdlajz. Napriklad jsi nepochopil, ze puvodni pozadovane penize byly na hru, kterou uz soucasny SC prekonal asi 10x. Nebo myslis, ze se vybere 100 mega a za to se da lidem hra za 4 miliony? Chris nepatri mezi lidi, kteri si reknou "Pani, sto milionu, to si muzu koupit vic aut a domu na plazich." On i ostatni si uvedomili, ze muzou vyrobit hru daleko lepsi nez predpokladali. Tak zacali prekopavat plany a pomerne brzy prisli s konceptem, ktery sel hodne nad ramec puvodniho zameru. Vyvoj rozlozili na deset let a od zacatku tvrdili, ze se pokusi ten zaklad dodat za 4 roky, ale ze se to zrejme zdrzi. Vsichni jsme to vedeli a vsichni s tim pocitame. Herni komunita je velice dobre informovana primo od zdroje. Mimochodem, jaks prisel na to, ze tech 130 mil je propalenych? Jen drobna matematika. Lepsi grafik bere cca 6000 USD. CIG ma asi 250 zamestnancu po celem svete. Ne vsichni jsou grafici, ne vsichni berou tolik, nekdo vic, nekdo min. Berme to jako prumer. To je 1,5 mil mesicne. Coz je 18 mil rocne. Zaokrouhlim na 20 protoze neco sezerou kancelare a rezie. 130 / 20 je neco pres 6 let. A to se bavime pouze o penezich od backeru. Pak jsou tu jeste investori, kteri meli dat dohromady podobnou castku a subscribers, kteri prispivaji 10 USD mesicne z vlastni vule. To je kolem 250 mil dolaru. Cili CIG ma priblizne penize na 12 let vyvoje. A to je presne to co avizuji. 10 let kontinualniho vyvoje s pribyvajicimi mechanikami a obsahem. Na jare vyjde Squadron 42. Obsah hry je dokonceny. Ted se to sype do Enginu a testuje. Proste, nevis tak neprepinej. *15*
  • A ty budeš u toho! Všichni ti pak budeme říkat: Caryfucku, tys na to kap a my hlupaci jsme do toho vrazili takovy prachy. Kde ja za tech 1400 Kc mohl dnes bejt. Ale nechme co by kdyby. Ja ti reknu kde jsem uz dnes. V Arena Commanderu si uzivam to nejlepsi sci-fi space sim. :) Neboj, provar to nebude uz z jedineho duvodu. CIG uz nyni vlastni technologie, po kterych slinta nejeden vyvojar. SC totiz neni jenom megalomansky projekt v zanru, ale i siroke pole pusobnosti pro testovani novych moznosti a posouvani hranic. Chris Roberts je nyni takovy Elon Musk herniho prumyslu. Zadny vyvojar v historii nemel k dispozici tolik svobody a financi. Vis broucku, ono by to chtelo se trochu informovat nez zacnes nekde trousit moudro. Neboj, nedelam si iluze, ze ti jde o smysluplnou diskusi, ale stejne. Kibic patri pod stul. *3*
  • Tohle bude největší provar herní branže. :D
  • Blue.Shark
    A stadion v Sydney už někdo viděl před tím, než ho postavili? Tvoje argumentační fauly mi zvedaj náladu, člověče *15*
  • Jasne, urcite budes mit sanci proti 5ti hracum, kdyz ty budes mit 4 NPC ... az ti 10x zasebou seberou lod, tak udelas co? Vykasles se na to a pudes jinam. Aleternativne proste budes tyhle lode a veskerej obsah s tim souvisejici ignorovat, a s tebou i 99% ostatnich hracu, coz ovsem taky treba nepujde. Takze druha moznost je ta, ze ve hre budes mit 20, 30, mozna 50 tymu, ktery budou ovladat celej vesmir. Znelibis se jim? Ok, sejmou te jakmile opustis nejakej bezpecnej prostor.
  • A ty stovky planet uz nekdo videl?
  • Vývoj súčasnej podoby SC rozhodne nezačal pred šiestimi rokmi. Pred KS kampaňou pripravili akorát technologické demo, z ktorého sa nakoniec nepoužilo vôbec nič. Po KS kampani sa síce oficiálne vývoj začal ale to zahrňovalo od nuly vybudovať týmy, zriadiť štúdia, atd. Plus ešte v jednej chvíli zistili, že im komunita poskytne mnohonásobne viac prostriedkov, ako pôvodne dúfali, takže sa v jednej chvíli rozhodli celý projekt masívne rozšíriť oproti pôvodnému zámeru vytvoriť indie hru pre nadšencov.

    Dá sa povedať, že reálne a naplno ten vývoj beží tak od r. 2014, čo celkom odpovedá súčasnému stavu hry. Za to stádo trolov presvedčených, že vývoj trvá nekonečne dlho si pravda môžu tak trochu úplne sami, snaha o transparentný vývoj sa im v tomto smere pekne vypomstila a nepomohol tomu ani fakt, že Chris je v odhadoch nepoučiteľne prehnaný optimista.
    Ale to sa dá pochopiť, pred nimi takýto spôsob vývoja tak veľkého projektu neskúšal asi nikto, holt sa musia učiť na vlastných chybách.
  • Johnny
    já za to nezaplatil ani korunu! Ale je to masakr a fakt to má budoucnost, je to promakaný baví mě to! tak sem si aspon za 20 éček koupil nějakou loď abych aspon něco málo přispěl, takž to určitě neni proto, že sem v tom utopil majlant tak to přece budu obhajovat. Jinak Jaktože mě SC nic nestal? protože sem si koupil tehdy novou grafiku a byl tam voucher na tři hry, tak sem si jako jednu z těch her zvolil Star Citizen!!
  • Johnny
    jasně až na to že když se podíváš na vide NMS tak tam je vicemene ukazano jak to vypada a jaka to bude nuda. Aspon ja si od začatku řikal že to bude nuda a měl sem pravdu. Star Citizen hraju a hraje se to přesně jak to ukazujou na videich takže bohužel klučino žádný prusvih nebude..... Vim že to je jenom trolling ale i tak :-P
  • btw: zatim maji 130 mil
    https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
  • Ten skluz je pochopitelnej. Planovali si malej projekt na dva roky, vybrali vic nez je zdravo a do ted maji neco pres 130 milionu dolaru.
    https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
    Pokud maji splnit co naslibovali a udelat mega vesmirny GTA, tak si rad pockam. Stale lepsi nez jen dalsi neprime pokracovani Wing Commandera, jak bylo puvodne v planu.
  • Dle meho to zas tak dlouhy vyvoj neni.Treba GTA5 bylo ve vyvoji 4 roky, Star citizen svym zpusobem take. Vyvoj zacal pred sesti lety, ale pred 4 roky teprve prisli na kickstarter s konecnou preprodukci.Z toho co ukazali na CitizenConu jsem slintal naposledy dva dny, pritom space sim nemusim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit