Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ravenshot
    Nemá to Chris lehké. Nedočkavost hráčů na nadcházející update 2.6 a 3.0 je obrovská a dosavadní informace pro mnohé nedostačující. Tak či onak každý nový pohled na vývoj hry je určitě vítaný a třeba i pomůže některým trochu více pochopit, že vývoj her takových proporcí jak je Star Citizen není jednoduchý.
    • Amén
  • Text článku:
    "Vývojářský tým ale rozhodně nebude nikdy jmenovat přímo jména vývojářů, aby nedocházelo k jejich obtěžování a napadání..."

    Text zprávy:
    "...,the individual developer names assigned to the tasks will be omitted (for obvious reasons), we’ll remove the JIRA details..."

    Nikde tam nečtu nic o "oběžování a napadání". Píší tam "for obvious reasons". Nezveřejňovat jména zaměstnanců a jejich přidělení k jednotlivým úkolům (stejně tak třeba jejich plat) je celkem obvyklá praxe, která se provozuje roky rokoucí - mimo jiné to nezjednodušuje práci záškodníkům nebo headhunterům.

    Kde přišel pan Smutný na myšlenku, že jména nejsou zveřejněna z důvodu "obtěžování a napadání"?
  • Tak na důchod bude co hrát
  • Hlavně žádnej spěch, je jasné, že plán se dodržet musí, ale klídek pohoda jazz a nohy v teple. Můžou s dostupnými prostředky dělat co chtějí, vesmír takovej playground, já věřím, že Chris Roberts Tom Sawyer a spol. nejsou typy lidí co by to brali lehkovážně a ve finále výsledek dopadne dobře.
  • Tohle bude největší provar herní branže. :D
    • A ty budeš u toho! Všichni ti pak budeme říkat: Caryfucku, tys na to kap a my hlupaci jsme do toho vrazili takovy prachy. Kde ja za tech 1400 Kc mohl dnes bejt. Ale nechme co by kdyby. Ja ti reknu kde jsem uz dnes. V Arena Commanderu si uzivam to nejlepsi sci-fi space sim. :) Neboj, provar to nebude uz z jedineho duvodu. CIG uz nyni vlastni technologie, po kterych slinta nejeden vyvojar. SC totiz neni jenom megalomansky projekt v zanru, ale i siroke pole pusobnosti pro testovani novych moznosti a posouvani hranic. Chris Roberts je nyni takovy Elon Musk herniho prumyslu. Zadny vyvojar v historii nemel k dispozici tolik svobody a financi. Vis broucku, ono by to chtelo se trochu informovat nez zacnes nekde trousit moudro. Neboj, nedelam si iluze, ze ti jde o smysluplnou diskusi, ale stejne. Kibic patri pod stul. *3*
      • 1400Kč? asis myslel 14.000,- radši se podívej na kurz Kč vuči dolaru. A to je jen začátek
        • Ja som kupoval základný balík s loďou za 780kč, to že chce niekto podporiť vývoj a nasype do toho 14.000kč je jeho voľba. A už to hrávam cez rok a stále ma to baví, aj keď je to len Alpha.

          Ja zase napríklad nechápem, ako niekto môže vo WoT utrácať tisíce za prémiové tanky. Každý virtuálny tank za cenu plnej hry, to sú pre mňa blázni *15*
        • Vim kolik jsem zaplatil A SC stale stoji kolem 55 USD. Tak jakych 14 tisic? *1*
  • Dle meho to zas tak dlouhy vyvoj neni.Treba GTA5 bylo ve vyvoji 4 roky, Star citizen svym zpusobem take. Vyvoj zacal pred sesti lety, ale pred 4 roky teprve prisli na kickstarter s konecnou preprodukci.Z toho co ukazali na CitizenConu jsem slintal naposledy dva dny, pritom space sim nemusim.
    • Vývoj súčasnej podoby SC rozhodne nezačal pred šiestimi rokmi. Pred KS kampaňou pripravili akorát technologické demo, z ktorého sa nakoniec nepoužilo vôbec nič. Po KS kampani sa síce oficiálne vývoj začal ale to zahrňovalo od nuly vybudovať týmy, zriadiť štúdia, atd. Plus ešte v jednej chvíli zistili, že im komunita poskytne mnohonásobne viac prostriedkov, ako pôvodne dúfali, takže sa v jednej chvíli rozhodli celý projekt masívne rozšíriť oproti pôvodnému zámeru vytvoriť indie hru pre nadšencov.

      Dá sa povedať, že reálne a naplno ten vývoj beží tak od r. 2014, čo celkom odpovedá súčasnému stavu hry. Za to stádo trolov presvedčených, že vývoj trvá nekonečne dlho si pravda môžu tak trochu úplne sami, snaha o transparentný vývoj sa im v tomto smere pekne vypomstila a nepomohol tomu ani fakt, že Chris je v odhadoch nepoučiteľne prehnaný optimista.
      Ale to sa dá pochopiť, pred nimi takýto spôsob vývoja tak veľkého projektu neskúšal asi nikto, holt sa musia učiť na vlastných chybách.
    • btw: zatim maji 130 mil
      https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
  • Chmm ... slibotechny ... lol

    Schvalne https://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen dostupnost ... konec roku 2014 ... lol a chteli na to ... 1/2M

    Ted sem jen zvedav, kdy jim dojdou $$$ ... jelikoz uz propalili 4 roky, tak toho uz moc zbejvat nebude. Videl bych to tak +- na ten max jeste rok.
    • Vis, ale ono se od te doby ledacos stalo a zmenilo. To bys musel ten vyvoj sledovat. No a kdyz ho nesledujes, tak vis prdlajz. Napriklad jsi nepochopil, ze puvodni pozadovane penize byly na hru, kterou uz soucasny SC prekonal asi 10x. Nebo myslis, ze se vybere 100 mega a za to se da lidem hra za 4 miliony? Chris nepatri mezi lidi, kteri si reknou "Pani, sto milionu, to si muzu koupit vic aut a domu na plazich." On i ostatni si uvedomili, ze muzou vyrobit hru daleko lepsi nez predpokladali. Tak zacali prekopavat plany a pomerne brzy prisli s konceptem, ktery sel hodne nad ramec puvodniho zameru. Vyvoj rozlozili na deset let a od zacatku tvrdili, ze se pokusi ten zaklad dodat za 4 roky, ale ze se to zrejme zdrzi. Vsichni jsme to vedeli a vsichni s tim pocitame. Herni komunita je velice dobre informovana primo od zdroje. Mimochodem, jaks prisel na to, ze tech 130 mil je propalenych? Jen drobna matematika. Lepsi grafik bere cca 6000 USD. CIG ma asi 250 zamestnancu po celem svete. Ne vsichni jsou grafici, ne vsichni berou tolik, nekdo vic, nekdo min. Berme to jako prumer. To je 1,5 mil mesicne. Coz je 18 mil rocne. Zaokrouhlim na 20 protoze neco sezerou kancelare a rezie. 130 / 20 je neco pres 6 let. A to se bavime pouze o penezich od backeru. Pak jsou tu jeste investori, kteri meli dat dohromady podobnou castku a subscribers, kteri prispivaji 10 USD mesicne z vlastni vule. To je kolem 250 mil dolaru. Cili CIG ma priblizne penize na 12 let vyvoje. A to je presne to co avizuji. 10 let kontinualniho vyvoje s pribyvajicimi mechanikami a obsahem. Na jare vyjde Squadron 42. Obsah hry je dokonceny. Ted se to sype do Enginu a testuje. Proste, nevis tak neprepinej. *15*
      • Na druhou stranu, kdyz po me nekdo chce penize na nejaky projekt, ocekaval bych, ze dodrzi parametry toho projektu a neudela z toho neco jineho. Tohle je podvod, ze by i SM zavidel :-).
        • Blue.Shark
          Když běžel Kickstarter, bylo jasně řečeno, že s přibývajícími financemi budou do hry přidávány i další moduly. Stretch Goaly byly zveřejňovány po celý běh kampaně a CIG dokonce jednou udělalo anketu, kde byli hráči dotazováni, jestli mají být zveřejňovány další stretch goaly. Hráči si to odsouhlasili a teprve když se vybraly peníze na celý Robertsův vysněný projekt, stretch goaly přestaly přibývat. Rád bych byl součástí více podvodů, kdy dostanu desetkrát více, než za co jsem si původně zaplatil.
    • Ten skluz je pochopitelnej. Planovali si malej projekt na dva roky, vybrali vic nez je zdravo a do ted maji neco pres 130 milionu dolaru.
      https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
      Pokud maji splnit co naslibovali a udelat mega vesmirny GTA, tak si rad pockam. Stale lepsi nez jen dalsi neprime pokracovani Wing Commandera, jak bylo puvodne v planu.
    • alien5
      Ignorovat troll.
    • https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

      nehci ti kazit tvou krizackou vypravu, ale prachy jim asi nedojdou :)
    • Blue.Shark
      Věděl jsem, že se ukážeš a zopakuješ svoji mantru *15*
      • jj fanboyove porad doufaj, co jim taky zbejva zejo ... $$$ v riti, a vysledek nikde.
        • Johnny
          já za to nezaplatil ani korunu! Ale je to masakr a fakt to má budoucnost, je to promakaný baví mě to! tak sem si aspon za 20 éček koupil nějakou loď abych aspon něco málo přispěl, takž to určitě neni proto, že sem v tom utopil majlant tak to přece budu obhajovat. Jinak Jaktože mě SC nic nestal? protože sem si koupil tehdy novou grafiku a byl tam voucher na tři hry, tak sem si jako jednu z těch her zvolil Star Citizen!!
        • Zagro
          Koukám, že ze sebe pořád děláš stejnýho hňupa ...
        • Blue.Shark
          Zkus to zopakovat ještě jednou, třeba se fakt něco stane *15*
  • alien5
    https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&index=23&t=2464s
  • rozumí tomu nekdo? je tam milion tabulek a cílový termín je 8. december 2016. takže o pár týdnu bude star citizen komplet hotový?
    tohle je informace opravdu jen pro zasvecence, kterým se tam chce hledat kdy pridají jakou drobnost.
    • Ronox
      To je vydání verze 2.6.0
      • 2.6.0

        Finální verze které půjde do shopu bude 15.8.7? *15*
        Ani nejsou schopni dodržet logické pravidlo kdy 1.0 je verze finální.
        • ty to budeš mít asi v životě složitý pokud jediný co tě na tom tíží jsou tři čísílka
      • a verze 2.6 je co?
        mne by zajimala informace kdy to proste bude komplet hotovy (ptakoviny jako FPS zložka, singleplayer, pristavani na planetach mne nezajimaji)
        • Hanzales
          Komplet nikdy. I když to do roka dvou nabere status verze "milník", jak to měla třeba Assetto Corsa vyvíjet a přidávat se bude dál.
          Stejně to bude pořádná pecka s VR a na to bude železo opravdu ready nejdříve tak za 2 roky a to bude pořád ještě spíše vyšší střední třída ;o) Taky by mohla tou dobou být evoluce Oculusu a VIVE (vyšší rozlišení, menší váha, nižší HW náročnost/efektivita)
        • v 2.6 ma byt hlavne Star marine coz je to same jako Arena commander, ale pro FPS slozku. Takze se se zacne naplno ladit FPS cast...rucni zbrane, dmg, pohyb atd...

          samozrejme tam pribudou nejake nove ,,litatelne,, lode a nejaky dalsi content a dost dalsich vylepseni do Arena commanderu
          • co je ten arena komander vlastne? nejaky sektor pro pvp? nejaký otevrený vesmír se neplánuje?
            • honcka
              xy:chtěl bych vědět nějaký tituly těcvh stříleček za poslední 2 roky s aspoň kloudným flightmodelem srovnatelným se SC. Napadá mě akorát elite, tu jsem zapnul po cca roce a je úplně předělanej balancing lodí, kdy defakto na skillu hráče nerozhoduje
            • Dik za objasneni.
            • To je jedno velky nic, a uprostred toho nicu se muzes pifat s ostatnima podobne postizenyma.

              Kdyz nahodis prakticky cokoli z desitek vesmirnejch strilecek kery se vyvrbily za posledni 2 roky, tak dostanes radove vic (i v podobe f2p).

              Planuje se lecos ...
            • momentalne je to modul kde se testuje dogfight, bude soucasti i perzistentniho sveta, kde podle lore bude plnit funkci simulatoru a kde si clovek muze otestovat lode/zbrane/naucit se letat, bez toho aniz by se musel obavat ze ho zabijou/znici lod atd...to same je ,,Star marine,, ale pro FPS slozku
      • hm 8.12...to by si hosi docela makli, moc tomu neverim :)
  • V článku není zmíněna jedná zásadní věc. Zároveň žádají nepřímo o další peníze, jelikož si můžeš kupovat další lodě za reálný peníze a ceny nejsou zrovna lidové. Jinak Star Marine nevypadá zatím jako něco úžasného

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit