Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Star Citizen se zaměří na spojení herních modulů do jedné hry
25.2.2015 | Honza Konfršt
76 příspěvků
-
Nemyslím si, že se 100% vše podaří v den D, ale Roberts není Molyneux, který se zdiskreditoval už tolikrát, že se to těžko počítá. Už jen toho pokusu u Star Citizenu si vážím, protože né každý má koule něco podobného udělat. Ubi, EA Bethesda? Tohohle by si netroufli ani jedni.
-
-
To je mozno tym, ze si nepamatas Robertsa zamladi:)
Freelancer bol nekonecne odkladany, financne prestreleny a vydany az ked Roberts odisiel
Nikto si uz nepamata jeho absolutny prepadak Wing Commander(film), ktory bol uplne desny:)
Super co sa mu zatial podarilo so Star Citizenom, ale modlu z neho robit netreba.
Este ta hra nieje von, zatial ma len genialny mining system a tym nemyslim ten herny, ale ten realny :D -
-
Ked uz spominas film Wing Commander, prečo nespomenieš aj jeho ďalšie filmove projekty ... The Jacket (2005), Lord of War (2005) - Obchodník zo smrťou, The Big White (2005) , Lucky Number Slevin (2006) s Willisom, Outlander(2008) u nas Vikingovia 2, Black Water Transit (2009)
-
-
Protoze to jsou akorat trolove kteri vedi prd;) akorat dokazi plkat blbosti ;)
-
-
S Freelancerem to spis bylo tak, ze ho vykopli, a pak to vydali, aby se aspon minimalizovaly ztraty. Nikdo moc necekal, ze to bude mit uspech.
A kdyby SC veril, tak by do toho predevsim nalil vlastni prachy, ale proc, kdyz staci podojit par hejlu. -
-
a vlastny prachy do toho nalil ,prvé náklady isli z jeho vrecka a bolo to milion dolarov .
-
Vidim ze tvoja informovanots o predaji studia ANVil je uplne nulova , keby si bol informovany tak by si vedel ze na freelancerovi robil az do jeho vydania, ale nie ako zamestnanec Microsoftu a Anvilu .
-
-
-
Robertse si mi starší pomatujeme jako mluvku z devadesátých let, kdy sliboval věci do Wing Commandera, které se v něm nikdy neobjevily ;-). Navíc o něm nikdo přes deset let neslyšel. Nevím pro mě není o nic věrohodnější než Molyneux. Zatím si plní a vydává hezký "dema" otázka zní, co se stane jestli peníze dojdou. 73 miliónu dneska není žádnej balík při vývoji hry, kord u hry, která chce mít v sobě "úplně všechny herní žánry". Je hezký udělat pro STAR CITIZEN jeden FPS level, ale udělat FPS levely pro celý vesmír ? ZHOLA NEMOŽNÉ.
Nechci ti brát nadšení i já SC přeji aby uspěl, ale tenhle člověk za sebou tak zářnou minulost nemá. Poslední jeho "dobrá" hra byl Wing Commander III na 3DO/PC, poslední vynikající hra byl WING COMMANDER II na Amigu. -
-
To jim tady pises zbytecne, tady 99 lidi ze 100 nezvlada secist 1+1. Oni nechapou, ze pokud se neco misto 1/2 roku vyrabi rok a pul, ze to taky 3x vic stoji. Natoz aby chapali, ze 200+ lidi == 10+M/rok jen na jejich vejplaty. A kde mas najmy, kde mas technologie ...
Ta hra je ve vyvoji pres 2 roky, a co se od ty doby zprovoznilo? Par technologickych demicek, navic paradne zabugovanejch a kazdy po X odkladech.
A jako bonus, ta hra uz mela byt hotova a mela stat ... 500 000 ... CELA.
Takze to, ze prachy proste dojdou, a vysledek bude prave par demicek, je velice pravdepodobny. -
-
A pan xy zase taha kalkulacku lol.sranda ;)))
-
-
A dalsi z dmentu ktery nezvladaj matiku na urovni materinky, no ono jich v cr je pomerne dost, proto taky tak rvou pred povinou maturitou z matiky.
Bez si vzit svuj vyhodnej uver a zalez. -
-
Bozinku ty jsi takovej zvlastni clovek lol. Kdyz tahas kalkulacku rekni nam kolik stalo robertse propagacni video a jak dlouho na nem pracoval ? povidej cekam ? kdyz jsi takovej znalec cekam ... ?? :))) a my komunita jsme na rozdil od tebe slusny normalni lidi nikomu nenadavame..
-
-
-
Nikdy neměla stát 500K ... vykládáš blbosti. Napřed si prosím zjisti informace a potom něco piš.
Ani neměla být hotová ...
Ale když pěkně poprosíš, tak ti řeknu kolik měla původně stát a jaký byl plán ji vypouštět. -
-
Tvoje bliti hovadin nic nezmeni na faktech vime? A faktum cislo jedna je ...
(a to dbil jako ty samozrejme nemuze najit)
https://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen
Aha, goal 500 000 vubec neznamena, ze 500 000 staci na to, aby udelal hru jakou slibil, protoze presne tolik taky moh vybrat. Takze jednoduchej vysledek je, ze hra mela bejt za 500 000 nebo je alternativne tvurce lhar a podvodnik, pokud za 500 000 nabizel NIC. -
-
Keby si bol informovaný tak úplne prvotný rozpoČet, ktorý bol vytvorený pred kickstarterom bol 20+3 milionov dolarov (rozpocet mal dve hlavne polozky), a kedze vsetko velmi dobre vies tak si zisti co bolo v povodnom rozpocte zahrnuté a s čím sa v nim povodne počitalo.
-
Jak sem říkal meleš kraviny... musel bys pěkně poprosit. *3*
Ale dám ti nápovědu... přečti si co je na začátku té KS stránky napsané. *1* -
-
Reakce na příspěvek:
To nema cenu mu neco rikat ani ukazovat chlapci je 6 let :) a neumi se podepsat to mluvi za vse :)
-
-
-
-
-
No tak RTS, Adventura, 3rd person shooter, interaktivní film, Taková strategie.... tam nebudou. Simulátor + FPS zdaleka nejsou všechny herní žánry.
Ale jinak FPS levely pro celý vesmír není až takový problém udělat. Budou si pomáhat procedurálním generováním.
S docházením peněz to není zase až tak hrozný... zatím pořád vydělává dobrým tempem. A před vydáním počítá s cca 100M USD... Což dneska je dost velkej balík při vývoji hry, když vývoj GTA5 stál někde kolem 100-150M. Nebude zase tak moc her, které by měli takový rozpočet na vývoj hry. -
Si ma predbehol, jedine som chcel, ze Molyneux v 90s vydaval uplne uzasne veci :) na vierohodnosti zacal stracat tie posledne roky (5-10?)
-
P.S. Nezapomeňte na to, že těch 73milionů není čistý rozpočet, spoustu lidí si tu hru už koupilo, musí udělat S P O U S T U odměn pro backery, a já nechci být špatným prorokem, ale je to málo peněz.
-
-
Nic proti, ale těžce zapomínáš, na to, že většina velkých titulů těch peněz má rozhodně míň než oni. Takže bych neřekl, že mají málo.
Příkladem je neskutečnej žrout, marketing. Ten u Star Citizenu je prostřednictvím komunity a "jen" na různých prezentacích (DICE, E3, aj.). Marketing žere často několikrát víc, než stojí samotná hra. Dále je tu samotná distribuce, kde sežerou určitou část distributoři a obchodníci v obchodech. Takže zisk za prodej je jen menší část z celé částky hry. Tady ti prakticky ty prachy plynou přímo ke zdroji.
Nechci se zaobírat, ale jejich způsobem financování (to mají i jiné firmy a tam to též nevidíte). -
ale to je v dolarech :)
-
Většina odměn pro backery je digitální, takže moc stát nebudou.
-
-
-
Tak ono to máš těžký, vydavatel (=ten co platí vývoj) chce vydělat prachy a tudíž nebude ve většině případů dělat velkou a hodně drahou hru pro menšinové publikum (kdybych řídil něco podobného, zachoval bych se stejně), zvlášť když mají za sebou tři p*dele akcionářů, které nesmí nas*at...
Tady nejde o koule, ale o to, že je to příliš velké riziko neúměrné potenciálním ziskům... -
-
nevim no, ale od toho by meli byt prave ti manageri, kteri jsou kralovsky placeni, aby dokazali vyhodnotit takovy projekt jako potencionalne velice prinosny...to tam muze sedet kazdy jouda s tim, ze rok co rok vydaji nove COD nebo datadisk do WoWka
-
-
Tak to oni řekli hned na začátku, že v release verzi nebude zdaleka všechno. Vývoj SC se dá přirovnat třeba k minecraftu... jeden den jak budou spokojení, tak oznámí release, ale vývoj pojede dál.
... Jen doufám, že to taky neprodají microsoftu. *1*
-
-
Vratte se nekdo do minulosti a tomu smejdovi,ktery vymyslel mikrotransakce( a podobne dokupovani u her ktere uz si clovek jednou koupil) uriznete hlavu, prosim :-)
-
-
a proc to pises sem, k clanku o SC ? :D
-
-
Vsak je to v clanku, o tech lodich.
-
-
Tak to nejsou mikrotransakce... SC měl vždy makrotransakce. *1*
Ale jinak ten REC systém je tam spíš na to aby podpořil testování některých modulů... Potřebují aby víc lidí hrálo Multiplayer tak jim dali možnost aby si odemknuli i lodě, které nevlastní. A pronajímání je tam od toho aby se to tak dalo řídit pořád.
Pokud člověk nechce testovat, tak si stačí počkat na PU, kde už bude fungovat normální ekonomika a každou loď si pořídíš natrvalo ve hře. -
-
Tak to pak jo :-)
-
-
-
Taky nechapu asi dalsi neznalec ;))
-
-
Ale na druhou stranu s ním nejde než souhlasit. *1*
-
-
-
-
No intergraci hangaru a FPS uz jsme videli na prezentacce kdy avatar FPS byl v hangaru a strilel chodil okolo lode strilel do redeemera atd..bylo to na zacatku cele prezentace.Prave me to udivilo ze uz to bylo integrovany a funkcni..;) takze ja myslim ze to nebude zas takovej problem, spise sitove zalezitosti budou potrebovat ladit.Porad nevime kolik zvladne lodi jedna instance odhad je 50 lidi lodi..
-
-
Tak musia este vymakat nejaku peknu load obrazovecku, alebo to bude bez?
-
-
Myslím, že zatím tam load obrazovky budou ... V budoucnu nebudou.
Ale třeba Quantum drive (fast travel - Warp), nebo výtahy, nebo jump pointy (červí díry) budou fungovat pro načítání. Pořád budeš mít kontrolu nad postavou, ale nebudeš mít kontrolu nad lodí (nebo nad výtahem).
-
-
-
velice povedený trailer a dojemny. jak začal mluvit o rodine a diteti tak jsem se regulerne rozbrečel a šel predobjednat
-
Nějak detailně SC projekt nesleduji, ale zaznamenal jsem na můj vkus příliš často informace typu "můžete si za reálný prachy do naší hry přikoupit tohle a ještě támhleto". Musím tedy říct, že to na mě příliš pozitivně nepůsobí. Je na tom vidět, že se snaží ždímat z lidí další a další peníze.
To ale samozřejmě vůbec nemusí mít vliv na finálním výsledku.
V prvotní kickstarterové kampani jsem jim dal to úplné minimum, tuším něco kolem 600Kč, na to abych dostal "finální" produkt a dál už ode mě rozhodně neuvidí ani korunu. -
-
A keby si to sledoval, tak vieš, že rovnako často upozorňujú na fakt, že všetky tie lode sa budú dať obstarať v hre bez platenia a že účelom týchto predajov za reálne prachy je financovanie vývoja *3*
-
Kdyby chteli zdimat penize za kazdou cenu tak nedavaji limitni prodeje poctu lodi ale daji to neomezene i s LTI a to by uz ted meli vybrano 150 mega :) Ty velke lode jsou vetsinou limitovany poctem treba 2500 lodi a vice neprodavaji.. a jedna stoji treba 2500 dolaru !! a zmizeli za 5 minut :) atd..
-
-
Treba to byl prave omezeny pocet co zpusobilo ze se to tak rychle prodalo...
-
-
Ono jde o to, že se tak financuje vývoj hry... Je dost lidí, kteří rádi něco koupí a díky tomu ten tým co tu hru dělá vypadá jak vypadá (300 lidí, kteří nejsou závislí na investorech, nebo vydavatelích).
Osobně já říkám každému člověku, že to je nejlepší přístup... koupit základní balíček (dobrý je ještě přístup do bety, protože pokud všechno půjde dobře, tak v betě nebudou žádné, nebo jen minimum wipů, takže se ti to co nahraješ v betě přenese i do launch verze) a počkat si.
Kdo chce přispět na vývoj, tak potom může kupovat další věci. Ale při jakékoliv akci je disclaimer, že všechno půjde pořídit hraním, takže ani ten co má jen základní balíček se nemusí bát, že by něco nemohl získat.
-
-
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuž?
-
Tahle hra bude fiasko jako X rebirth.....
-
-
X rebirth je na posledním patchi už poměrně hratelnej každopádně egosoft nevydal snad nikdy hru která by od začátku byla v dobrém stavu
-
-
podle mě třeba X3:Albion Prelude je super hra mám vní nahráno několik desítek hodin a pořád mám co objevovat :-)
-
-
Good, good... Let the hate flow through you.
-
Prorok Izajáš promluvil. *15*
-
-
http://youtu.be/7S6w6MeKCWs
Nakup hry balicku.. -
Sice se mi moc nelibi ty lode a hudbu vybiral nekdo opravdu s "citem" ale celkove to vypada fakt dobre.
-
-
Ten trailer byl původně Fanmade sestřih různých videí ze hry. CIG ho vzala a rozšířila o pár dalších záběrů.
Jinak celkem se těším co připraví oddělení pro videa v budoucnu... Řídí ho člověk, který pracuje na The Lord Inquisitor. A to na fan animaci vypadá úchvatně.
https://www.youtube.com/watch?v=JjaYW5Cnr5k -
-
BTW The Lord Inquisitor je furt TBA? Už rok se na to těším jako malej jarda. :)
Ultramarines je proti tadytý nádheře loutkový divadlo. :)
-
-
-
Nevím, podle mě to chce vyladit, aby se hra tolik nelagovala. Udělat matchamikng a upravit ovládání , jelikž na myši to podle mě zatím nelze hrat .
-
-
Vidíš, a dost lidí ti řekne, že myš je OP. *1*
Ale dost problémů s myší je kvůli ESP (systém který se snaží omezit přestřelení tím, že ti snižuje sílu inputu, když se blížíš zaměřovačem k cíli). A ten má s myší nějaké problémy. V budoucnu ho půjde nastavit, nebo úplně vypnout, ale teď je napevno zapnutý, protože CIG potřebuje feedback.
Každopádně je vždycky dobré napsat problémy jaké máš s ovládáním do AC sekce na oficiálních fórech. Podle toho jak se ovládání změnilo od první verze AC, tak devové hodně slyší na feedback od lidí. Akorát se člověk musí připravit na to, že ti řeknou ať si pořídíš joystick. *1*
-