Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci strategie Death Inc zaklepali bačkorama
26.4.2013 | Ladislav Loukota
8 příspěvků
-
Ah jo, ta hra mela super vizualni styl, tesil sem se ze jim to vyjde. Jiank ja nevim, ale co je to "zaplaceni vyvoje" u takoveto hry? Ted skoncili a nemaji nic, kdyby pokracovali tak maji sanci vydelat alespon neco, programovani hry stoji hlavne cas ne prostredky.
-
ponekud slabsi trolling .. do priste nastudovat: http://www.wikihow.com/Be-a-Troll !
-
haha dobre jim tak píčusum takove píčovini vidavat a jeste chtit penize za to no fujj *6*
-
me osobne odradil system udavani pohybovych prikazu pres kresleni. uz to v par hrach bylo a nikdy to nefungovalo pohodlne a uzitecne.
-
Těšil jsem se na tuto netradiční hru, ale chápu, že bez finančního zázemí to zkrátka nejde. Chválím vstřícný přístup studia k hráčům u vrácení peněz.
-
Strašlivá škoda. Vážně jsem se na tento projekt těšil jako na málokterou blbinku, která sklízí cloud-fundingové rekordy. Bohužel jsem byl asi jeden z mála.
-
Jeden z mála projektů který měl na podobné blbosti jako KS smysl a jak to s ním dopadlo....škoda
-
je to škoda. hra se mi líbila
btw, "před sedmi dny" se píše s měkkým :)