Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Unreal Tournament přibližují vývoj mapy Titan Pass
11.11.2015 | Adam Homola
36 příspěvků
-
Zatim jsem ji nehrál, nemám na to momentálně moc času, ale UT2k3 jsem se nahrál habaděj a od těch dob mi chybí podobně dynamická hra. Každopádně díky za echo.
-
už se těším jak si tě tam budou huntit ty děti, kterými teď opovhruješ :D
-
nehraješ alpha verzi? svižna je dost nekdy až moc rychla nekdy vubec nestiham. a když hraju instagib tak tam už nestiham vubec
-
Moc si na to nezvykej ;)
-
Doufám, že to bude krásně svižná hra jak UT2k3 a ne těžkopádný jak UT3.
-
Kewl *5* Posledně jsem to viděl jen v koncept-artu ^^ čas to znovu spustit, díky za článek!
http://i.imgur.com/62RlVhz.jpg
http://i.imgur.com/InJeVPU.jpg
http://i.imgur.com/V1haPtZ.jpg -
+77? Někdo vylepšil algoritmy? Gratz *1* rozhodně hezčí číslo než předtím *4*
-
Tak už prosím tebe táhni někam....
-
a jeje, tady si zas nekdo naklikava *3* podle vyjadrovani tipuju ggg
-
U UT2004 jsem to měl takhle: Assault>Onslaught>Bombing run>CTF pak dlooouho nic TDM>DM, nemám rád klasický fraghunt.
-
My nemáme rádi tebe.
-
nemám rád MP strilečky arenoveho typu
-
Přesně tak. Ne, že by klasická řezničina nebyla špatná, ale Assault tomu dával trochu jiný rozměr. Škoda, že map většinou bylo jen pár.
-
Jé, jak já si přeju, aby se tohle povedlo. Hrozně rád bych viděl Unreal zpět na výsluní.
-
Jj, páni to se bavím se kuReteem/strategem který mi přál před pár dny trvalý banán a nadával mi do šašků? no tééda.
-
á negramot, píšu o starších grafikách panáčku tak se klidni
-
á nVidiot to víš že jo kvůli nějaký hře si budu kupovat nvidii s horsim pomerem cena/vykon
-
Ne, protože standing desks jsou neskutečně efektivní a sám to kolikrát praktikuju.
-
Tak je fakt, že QL má grafiku asi zastaralou, těžko říct, hraju stejně s upravenýma texturama, abych to měl tak jak potřebuju. Já jsem teda rád, že se tam nesnaží o nějakou rádoby invenci, už tak tam vznikají "vtipné módy" jako nějaké Red River nebo jak se ta hloupost jmenuje. Hratelnost a optimalizace mi přijde ok. Každopádně pokud dotáhnou i UT k dokonalosti, tak jedině dobře :P
-
Já jsem to hrál před myslím půlrokem, ( jak to tady inzeroval někdo) noo a ted jsem to zase zkusil. Více méně je to +- stejné, QL mi teda nevyhovovalo vůbec.
Tady vidím pěknou grafiku optimilizaci, ale vážné chyby co můžou zkazit pěkně rozjetej projekt.