Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak som to dohral dnes. Pre mna fantasticky svet, skvela atmosfera, vyborne postavy, pekny loot a dost sa mi pacil mechanizmus rpg levelovania, subojovy system (takticky som sa stale hral).
    Ma to ale niekolko nedostatkov:1. Hra podla mna mohla byt dlhsia, vobec som si neuzil edikty a moc, ked uz som bol velky king v hre. Skoncilo sa to prekvapivo rychlo, este by som si dal tak raz tolko pokojne :D. 2. Postavy by som uvital viac nahovorene. Sekcie tak lepsie vtiahnu do momentu, a posobi to skvelo. Urcite viac nadabovaných textov.3. Prilis lahko dostupne artefakty (prakticky sa k nim staci dobojovat, najst ich). Mohli byt viacere casti porozhadzovane po svete alebo menej pristupne. Uz dlho som nemal gear take bomby ako tu.. :D. 4. Trosku dlhy loading (ale moze byt len moj problem). 5. Niektore typy spire absolutne nevyuzite... naco si mam tvorit lektvary ked mam nimi zabuchany cely inventar a nemam co s nimi? Tiez som vôbec nevyuzil training ground... vsetci treneri boli v predchadzajucich co som potreboval. Kedze bola hra kratka, ani som nestihol vyuzit research poriadne ale ok..6. Postavy si zavadzali ... rovnaky problem bol aj u pillars of eternity (tam to bolo ale podstatne horsie uznavam). 7. Postavy by sa mohli s vami viac rozpravat, akoze viac komunikovat, zastavit vas, hej kamo to bola sranda co povies a podobne. Rovnako by som uvital vacsiu komunikaciu medzi nimi navzájom. 8. Bleden Mark bol fakt malo challenging. *1*
    Tolko moje postrehy, ale inak konecne takato hra... 8/10 je zasluzenych.
  • Popravde nemam rad hry kde su nejake texty a treba to citat. Najlepsie rpg su take kde postavy hovoria, citat texty to je ako za trest. Ked chcem citat - kupim si noviny, hry sa hraju na to aby sa clovek odreagoval nie aby si kazil oci.
    • To už je moc tohle.
    • Magister_Peditum
      Čtením si kazí oči? Chudák! *15*
      • Samozřejmě, že se čtením kazí oči, a pakliže sám nejsi slepec, musel sis toho ve svém okolí všimnout. Zkrátka lidi, co dost čtou, jsou brejlouni. Nic proti nim, pokud se automaticky nepovažují za velké intelektuály. Jinak dost nechápu tvou reakci na Sulla, možná to nenapsal nejlíp, ale napsal svůj názor. Mě čtení rovněž spíš unavuje, je to pro mě námaha a v závislosti na tom, co čtu, to klidně i obtěžuje. Jo, nepochybně jsou výjimky, vzpomenou například starý Fallouty, tam mě čtení vyloženě bavilo… Dobře, zkrátím to, zbytečně útočíte (není vykání) na opačný názor. Prostě s těmi brýlemi má pravdu, čím více čteš, tím spíše budeš brejlovec… A víš, jak se to říká: „Sundám ti brejle a jsi v hajzlu…“
        • Jiná věc je, dost možná by pak každá kritika byla v podstatě zbytečná, že si stěžuje na tuny textu u hry, která není určena jemu. No jo, taky jsem se sem dostal náhodně skrz odkaz nebo zmínku v jiné recenzi, a jak je mým zvykem, čumím do komentářů… Snad abych byl moudřejší a nemusel číst tolik textu ;-)
  • Chci se zeptat. Je to stejně tak nepoptimalizovaný, jako PoE? Dlouhý loadingy, sekání na jakýmkoliv hw... prostě klasika unity engine.
    • Loading je dlouhý obvykle při prvním nahrání uložené pozice po zapnutí hry. Pak už je to rychlovka. A s FPS jsem neměl potíže
    • Morraw
      U PoE jsem osobně nikdy neměl problém s FPS a ani zde. Loadingy nejsou tak dlouhé, ptže mapy jsou menší. Jediný velký loading jsem zaznamenal v nějvětší lokaci Lethian's Crossing.
  • Popravdě pokud nemáte rádi tuto hru, tak jste sexističtí rasisti.
  • Pokud jde o řešení praktických dopadů... co se stane, až se zatavená zbroj naplní?
    • Ono to protéká spárama v kloubech pancíře.. :D
      • Takže ta zbroj není zas až tak zatavená? Škoda. *1*
        • Magister_Peditum
          No, minimálně má otvory na oči, takže to teče alespoň tudy. Brrr! *15*
  • Tyranny je rozhodně brutálně ukecaná, fakt až Tormentovsky ukecaná. Ale narozdíl od obří spousty jiných RPG za tím textem skoro vždy něco bylo. V Pillars člověk občas kecal jen proto že to šlo, ale vlastně se nic zajímavého nedozvěděl (kromě nějakého dávno zapomenutého lore bez významu pro hru, postavy i příběh). Tady měl skoro každý rozhovor dobrý důvod, něco sdělil, s něčím vám pomohl a víc připoutal ke světu. Osobně jsem si užíval hlavně diskuse s Tunonem.

    Nevím jeslti někdo z vás hraje betu Tides of Torment, ale tam je toho textu vážně neuvěřitelně nadmíru. Vizuální vyprávění ta hra nezná (fakt, prostě tam není, a to co vidíte je často popřeno tím co se dočtete), a po deseti hodinách hraní jsem měl dva souboje, z toho jeden jen proto že jsem zvoral skillcheck v rozhovoru... A spousta rozhovorů je taková... nevtahující, protože rozhovor často začne popisem prostředí, pak popisem postavy, vzhledu, jeho chování a tváře a pak teprve začne mluvit. A největší problém je klasický RPG klišé, že jsem přístál s amnezií v nějakým městě co neznám, ale hned se strašně angažuju do každý blbiny a rozhovory vás nutí zjišťovat vše co zjistit jde, ačkoliv z hlediska roleplay je to blbost (ani nevím kdo jsem, proč bych se měl starat o nějaký psycho týpky s jejich problémama?) Když se snažíte jet trošku role-play, tak to ale nějak nepasuje, protože jsem nikdy neměl pocit soudržnosti mezi postavou a její minulostí, rozhodnutími, světem a lore... Zatím musím říct, že tyranny je v tomto ohledu naprosto na výši.
    • Mám dojem, že ten popisný text má jinou barvu, než dialog. Nemusíš to pak vlastně číst, pokud tě to ruší.
  • Pekna hra chytla me o malinko vice nez pillars...souboje by mohli byt opravdu lepsi. Vsem doporucuju vypnout ai a davat rozkazy vsechny manualne .

    Dost me mrzi maly pocet spolecniku, ktere navic muzete zabit,...lantry, eb, shadows vsechny spatnym rozhodnutim muzete zabit a ve trexh se to asi hrat vsem nechce. Treba roho kouzelnika s chorus uz nemuzu pridat protoze hned po 1. Aktu se.ta lokace zamkne...
    • Morraw
      Myslíš Sirin ? Tu můžeš rekrutovat až v Lethian's Crossing. Společníků je 6. Víc než dost na takhle krátkou hru.
      • Asi spíš Lantryho, kterej je pak už vážně nedostupnej
        • Morraw
          Stejně pak potom i Barik ? Nebo se objeví u Ashe v kempu? Každopádně vždy je jednoduché zjistit, kdo je společník a když někdo zvolí ne nechci tě, tak se pak nelze divit, že už ho pak nezíská.
  • Femto
    námět je super, docela bych si to rád zahrál, ale nestíhám si ani zahrát Final Fantasy XV, všechen volný čas si nechám pro Last Guardian, ale rozhodně oceňuji, že to někdo zkusil z druhé strany scénáře.
  • přemýšlím o tom.. hraje se to jako Pedals of Fertility ? jestli jo..tak ty kecy snad vydržím *3*
    • Tve kdy se stalo moderní prznit názvy a jména?
      • kdyby to jeho zprznění alespoň bylo vtipné, ale ono fakt není. Takový Glitcher: Bug Hunt, nebo Bitcher: Wild Cunt, jsou vtipné.
        • ...
        • To jo ty jsou vtipne no, zvlast kdyz pak nekdo sedne a odehraje hru za 420 hodin bez jedinyho problemu, ale jo vid - glitcher. Palec nahoru.
        • ty musis mat z toho glitchera mindrak - tahas ho skoro do kazdej diskusie...komplex?
  • Kdyby to recenzoval Loukota, dal by tomu petku, protoze to proste neni nastupce Final Fantasy (viz. jeho "podarena" recenze na Transport Fever)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit