Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To bude asi tisková chyba. V posledním slově nadpisu mají být místo prvních dvou písmen jiná S a R.
    • frag.ment
      Tak si mazej hrát svoje indie hry od nezávislých studií a nepruď tu.
  • Jinymi slovy: nedelame hru aniz bychom z ni dopredu nechteli udelat neco jako AC jehoz padesati dilama a datadiskama vas pak budem umlacovat jak na bezicim pasu nekolik dalsich let... *11* dekuji nechci. Btw ani z prvnich videi mi WD neprijde nijak svetoborne, navic kdyz vim ze jich pak vyjde jeste treba 6 :D ... diky ubi.
  • Série AC je prostě dobrá série, takže buďme rádi, že dělají další díly. Watch Dogs vypadaj taky, že by to mohla být velice nadstandardní hra, takže taky dobrý a další projekty UBI taky vypadají slibně, viz. The Division. Co se peněz na marketing píše, už to pochopili před sto lety, že je dobré dávat peníze do reklamy a funguje to logicky i ve hrách, pokud maj cíl prodat ohromný množství kusů, tak na to název hry nestačí.
    • AC byla hodne dobra serie, bohuzel s kazdym dalsim dilem uroven postupne klesa. Snad to Black Flag napravi, protoze pro me byl AC 3 absolutni krok vedle ...
      • První i druhý díl měl hlavního hrdinu, za kterýho bylo radost hrát. zatímco Connor je prostě vocas. Přes to nejede vlak.
  • pokial u nich znacka neznamena ten isty debilny engine 10r a pre nove diely sa ani neobtazujeme spravit nove modely,textury,mapy,zvuky tak ok preco nie.
    • kickasl
      ono kdyby ty dily vypadaly stejne tak mi to nevadi (prinejmensim po nejakou dobu), byl bych radsi kdyby se menil system- souboje, originalni ukoly..., bohuzel ve skutecnosti je to spis naopak- viz CoD, hratelnost porad stejna, ale grafika se posunuje(netvrdim, ze nejak zavratne) a pokazde je tam o trochu vic vybuchu
  • Je tam překlep ze slova značku na sračku.A to vždy s každým pokračováním.
  • tak každymu jde o prachy to je jasne, jen je rozdil jestli delate hamburgery s pomletym plesnivym masem a umelohmotnym syrem, nebo delate cerstve a kvalitni chutne jidlo, kdybych mel použit prirovnani z kulinarstvi. Takže když ubisoft mluvi o značce mužete si to preložit jako mainstream, pak jsou studia ktere delaji hru se srdcem a kupodivu z toho take vznikne značka. Nebudu vam rikat ktere to jsou. Ale kopa lidi žere hamburgery...
    • walltar
      On i ten hamburger se dá dělat dobře a z kvalitních surovin ... ale jinak absolutně souhlasím. UBI, EA ... atd sou takové herní fastfoody. Taky si občas do toho fastfoodu zajdu.
      • Lawliet
        Nemyslím si chlapci, že jste použili správné přirovnání. On takovej fast food dobře chutná (to je relativni. Mě to chutná) a ukojí potřebu té chuti vždycky stejně, kdežto seriovky o kterých mluvíte vy ukují tuto potřebu chuti stále méně a občas mizerně. Riziko nádoru za 20 let jste určitě jako příklad použít nechtěli. Tak to je asi jedinej rozdíl mezi fast foodem a kvalitním dobře připraveným jídlem.
        • walltar
          Tak to buď máš problém s chuťovýma buňkama a nebo si nikdy nejedl pořádně a kvalitně připravený hamburger. (Nebo chodíme každej do jinýho fastfooodu)

          Ale jinak i ty sériovky sou relativní ... je hromada hráčů, kteří je berou jako návrat krista (po dvaadvacáté)
  • Proste chteji vydelat penize na stupidni zabave, proc ne? Ja vidim problem v tom, ze ty hry jsou velmi spatne. Ze jsou prodavane neni argument (viz sledovanost stupidnich poradu, nejprodavanejsi zradlo MC Donald) Kvalita s prodejnosti ani dost malo nesouvisi a to proto, ze priblizne polovina lidi je podprumerne inteligence. A na tyto jedince firmy jako Ubisoft nebo EA cili..Proc ne, ale nenazyvejme to dobrou a inteligentni zabavou, ale proste pravym jmenem - zabavou hloupou.. Pravo na existenci to samozrejme ma (veci od Ubi, EA), ale nevim proc to tahat sem na web mezi hry... to uz by se tu taky mohlo zacit psat o vecech pro konzole co se hrajou sami a jsme v ty zumpe az po usi...
    • Watch Dogs je velmi spatna hra? Proc?
  • zarazi me jak kazdy druhy se zajima o to ze to delaj jen pro penize.Ano delaji to pro penize jinak by nemohli zaplatit to co do hry vlozili kdyby nevlozili zadna hra by nevznikla a ne jen to.Co si pamatuji tak pred 8 lety jsem za hru dal o osm stovec vic jak ted.Dnes jsou hry mnohem propracovanejsi a myslim si ze i narocnejsi na vyvoj.Lide do toho furt kecaji a to je porad neco. Nechte mistry pracovat a jen zasnete nad jejich vytvorem.Za tu cenu to stoji
  • Doufám že to s tou značkou vyjde. Pač do tyhle hry vkládám velké naděje.
  • Keyz
    Je to škoda. Myslet předem pouze na dlouhodobou značku. Takto se nedá šance možná šíleným ale zajímavým projektům, kde by si někdo splnil sen a udělal něco pořádně i kdyby se to blbě prodávalo. Prachy na to snad mají a nemuselo by to stát jako AAA hra maká 500 lidí.

    To je dost divný, že velká firma která na to má jede pouze velké značky na dlouhou dobu a nezkouší dát prachy do menší zajímavé věci, které sice prachy asi nepřinese ale může zvednou pověst a další pozitivní dopady...
    Pak zde jsou malé firmy které to zkoušejí. Někdy se podaří a jindy zase ne ale odvahu na to mají a to nemají za zadkem takovou sílu. Škoda no.
    • smejki
      Zrovna Ubisoftu, kterej dal zelenou Might and Magic X, bych tohle nevyčítal. Zřejmě mluví opravdu jen o tom, do čeho se vrhnou po hlavě po všech stránkách.
    • Po vyrobci boingu bys take chtel, at dela i ultralighty?
    • Heh, kde žiješ? Pověst? Drtivý většině hráčů je uplně jedno kdo, kde a za jakých podmínek hru udělal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit