Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    F2P sem F2P tam co já s nima udělám? ..... Jo vím vyhnu se jim obloukem.

    Nepříde vám někomu, že dneska velké studia žačali dělat hry obsahové stejné jako hromada indie titulů na kterých dělá jeden člověk? Akorát na ně dají nálepku F2P a vyrýžujou milióny.
    • Ano, ale je to proste trend, aby uspeli. Vidi, ze se titulum ktery jsou zdarma a maji jen nektere veci zpoplatnene dari a proc? Protoze ziskaji komunitu lidi, kteri to budou hrat a pak druhou komunitu, ktera to hraje diky vetsi komunite lidi a zaplati si nejake prestizni veci.

      Co se tyce F2P modelu her, tak pocitam, ze s to zase ustali a pojede se na kvalitu. Jelikoz v pripade stejne konkurence tedy stejnych obchodnich podminek vitezi kvalita produktu a pripadny servis.

      Navic na obhajobu F2P. Je lepsi si "koupit" produkt, ktery si muzes vyzkouset, nez na slepo nekam vrazit prachy a zjistit, ze to stalo za prd.
      • jenze zadna mnozina zakazniku neni nekonecna a zrovna tak F2P AAA tytuli urcite prilakaji nejakeho toho hejla navic do F2P rybnicku, ale penezenky nejsou bezedne more a proste lidi nebudou davat nekonecne penez za zabavu... Opet uspeji jen ti nejlepsi z nejlepsich, ale konecne nebudou mit vymluvu na piraty *1*
  • to anno vypadá jako online settleři, klasická vyžírka času v browseru, někoho to může bavit, ale abych každý den několik měsíců chodil a hrál to abych dosáhnul něčeho co stejně zahodím je pro mě zbytečbá ztráta času
    • Pokud pro tebe zabava neznamena zadnou hodnotu, tak ktera hra neni ztrata casu?
    • walltar
      To tak člověk pořád chodí do práce a snaží se aby něčeho dosáhnul .... a nakonec umře. No nebyla to ztráta času?
      • V některých případech by se to tak dalo říct. *15*
    • Pokud to beres takhle, tak nema smysl hrat zadnou hru :) Jelikoz napr. nejake RPG je ztrata casu, protoze neco si vybudujes, necim si projdes a nakonci s tim prastis a jdes na jinou hry nebo na neco jineho. Na co je pak ta hra? Ztrata casu?

      Je to o te zabave v te dobe, kdy ji hrajes, ne o tom ze s ni na konci prastis.

      Ano uznavam, ze hry kde musis byt neustale pripojen, snazit se hrat kazdy den a neustale neni uplne super. Ale to zalezi na konceptu te hry. Jsou hry, ktere jsou na browseru a presto je nemusis hrat porad a uzijes si ten zazitek.
      Jsou hry, u kterych musis byt kazdy den, ale neni problem aby za tebe nekdo zaskocil. Pak je to treba o tymu, ktery muze pokryt tvoje potreby a az se vratis neprijdes do sveho sveta z popela :)
      • no já hry hraju především kvůli příběhům, co jsou do nich vepsané, příběhům, který mají svoje intro a outro, po kterém(pokud mě to teda vyloženě nenasere-a to se zatím hádám povede tak akorát God of War, protože toho holohlavýho kreténskýho ludráka dementního tam furt nehodlá John Rambo rozstřílet M60kou na kaši, což by byl jedinej akceptovatelnej závěr téhle ultrasračky) jsem spokojenej, že jsem ten příběh prošel, což ovšem tady u těchto browseroidních(a vesmě i ne-browseroidních onlinovek až na pár výjimek) hovadin neexistuje, jelikož jsou nekonečné, furt se dá šetřit víc surovin na vyšší upgrade, víc zbraní na víc vojáků, kteří pak lehnou v boji stejně rychle, jako ti "před týdnem" proti slabšímu nepříteli a zase můžeš šetřit víc zbraní na další vojáky atd. atd. furt dokola

        v tom byl fakt zlatej i starej dobrej Red Dragon dej mu pánbůh věčnou slávu, střídalo se volno(oprava) s válkama, dohodnutýma v časových intervalech a hlavně, žádná nebyla stejná, neopakovalo se furt to samé dokola jen s vyšším množstvím, protože každej soupeř vedl války jinak...
      • A co to podat tak, že single hru hraješ, kdy ty chceš a ano, je to zábava, která má KONEC. To je to důležitej rozdíl oproti všem online hrám, F2P nevyjímaje. Hraju, hraju, bavím se, dohraju, chvilka slastnýho pocitu a pak "co budu pařit dalšího?". Ale online hry musím pařit kontinuálně, jinak ti takříkajíc ujede vlak a hra člověka daleko snáz zaháčkuje. Takže pro mě jsou ztrátou času pouze online hry. Jsem pánem svého volného času a rád bych, aby to tak zůstalo :)
      • tak samozřejmě, že u většiny her skončím a půjde to do kytek, ale u typu settlers online, ikariam, travian atd, jen čekáš až pokročíš, abys zlepšil akorát své skore, ty settlery jsem zkoušel, no po pár dnech už mě to nebavilo, každý den dělat údržbu a o kousek se posunout dál
        • filias
          Několik dní? Uf, já to zabalil po několika hodinách. Dál už nechci F2P browser hru ani vidět. *10*
    • Todle můžeš napsat o většině her dneška. Ne že bys neměl pravdu...
      • Ma jen z casti, hrajes hry aby jsi je uzil a ano na konci i zahodil, pripadne se jednou k nim vratil. Jediny pripady kdy si neco budujes a zustava ti to, jsou MMO a to jen po dobu, u kterou u nich zustanes. Ale i ty jednou skonci nebo ty skoncis s nimi .)
  • Dříve jsem tyhle browser gamesky hrál moc hrát, ve škole o volný hodině, rychle vylepšit budovy, poslat vojáky na questy či do bitvy a pak doma zkontrolovat výsledky nebo postoupit na další úroveň, ale bez hlubšího smyslu...

    Problémem těchto her je, že skutečně nemají KONEC, což je pro mě u hry dost důležité. Každou hru hraji jen tak dlouho, dokud ji nevyhraji, dokud nedosáhnu toho cíle, toho rozluštění příběhu, ale u těchto her to vskutku nejde, ač hrajete sebedéle, stejně se nakonec vzdáte svého účtu, protože jinak to asi nemá smysl.

    Spoustě offline her recenzenti často vytýkají brzký nástup STEREOTYPU, ale faktem je, že u browserovek nastoupí prakticky okamžitě a to na pořád.

    Toť můj názor....
  • rhaegar
    Ubisoft pořádně zapracoval a dobré méno Might and Magic za poslední léta totalně zdevastoval.
    • HolyHandGrenadeOfAntioch
      Nezdevastoval, jenom změnil. Já mám sice radši hry na kterých dělal Jon Van Caneghem, ale ten Raiders by nemusel být špatný.
    • genki.sudo
      Súhlasím.. :-D
      • Meno might and magic zdevastovalo oveľa viac ako ubisoft vydanie m&m9 and homam4.
        • jj, oboje totální fail a vše po tom katastrofa, viz. jen Dark Messiah, který měl s M&M společnýho asi tolik jako já se semaforem(a podle dostupných zdrojů prostě neblikám 3ma barvama)
  • Asi jsem divnej, kdyz dnes nesouhlasim s tim, ze ta nejlepsejsi hra je takova co ma co nejdelsi herni dobu. Ja mam mnohem radsi hry, ktere lze dohrat za par hodin ovsem za par velmi huste zabavnych hodin. Tyto a mnoho dlasich MMO her kde hrac NEHRAJE, ale pracuje! "vydelava" a to vzdy tim ze dokola dela neustale ty same cinosti, aby mel lepsi vybavu a aby mel zlataky na postup atd. *10* to je otrava to je prace a ne zabava navic, kdyz je to nekonecne nedohratelne *11*
    • walltar
      Myslím, že takových lidí je hodně .... každého baví něco jiného a každý si musí najít hru která ho bude bavit. Já osobně rád hraju hry, kde všechno trvá dlouho a člověk se musí snažit. Ale dost mě vadí u her, když jediná možnost jak vydělat nebo postoupit dál je zabíjet dokola nepřátele .... to je imho největší problém u her co mají EXP systém, u her který mají systém kde je postup omezený jenom penězma je mnohem větší variabilita v tom jak ty peníze vydělat. Dneska už i crafting v některých hrách je o zabíjení monster ... prostě jediné co v té hře je zabíjení nepřátel. Kdysi měli hry (hlavně MMO) hromadu jiných funkcí, než jenom zabíjení monster.
    • Tak to si moc rpgček a strategií asi neužiješ, co?
  • Hmm... až sem to kedysi slávna séria Might and Magic dotiahla *11* A aby to nebolo málo, jej otec Jon Van Caneghem (už pod logom EA) vo vedľajšom článku s pompou ohlasuje prechod Command and Conquer na... F2P. Iróniou je, že to bol právce samotný JVC, kto pred temer 15 rokmi prorokoval smrť žánru RPG pod kolami tankov z Westwoodu. Čo by si asi dnes jeho mladšie ja o svojom staršom proťajšku pomyslelo *7*
    • Otec Jon van Canegem, ktorý už asi od roku 2000 - ešte pred krachom 3do a nwc - intenzívne pracoval na server side mmo hrách... no asi by si povedal, že urobil kus dobrej roboty.
  • ať si jich vydává kolik Ubisoft kolik chce...a může si klidně sám i hrát... Všecko jednakej otravnej výblitek, zkusil jsem chvílu Settlers, vydržel sem to asi týden, to neskonale pomalé opakování furt stejného dokola, ještě k tomu v prasárně zvané flash, která je pomalejší než CryEngine, no pak sem se musel uklidňovat návratem k Settlers 2, abych si připomněl, že kdysi hry vyvíjeli geniální lidé nekorigovaní zasranýma kravaťákama
  • Kinet1c
    browser games su strata casu a mam bohate skusenosti stym ako ten cas na tychto p...covinach stratit, zial. Hral som strategie ako aj RPG like nieco, ale nevydrzal som dlho, asi najlepsie bolo hrat drakensang online. Takze browser gamemom sa vyhnut na mile daleko, nehovorim, ze nedokazu pobavit, ale 100%^ze po prejdeni urciteho casu zistite, co som to za kkta, ze to stale hram.
  • NA strategie se to proste nehodí k**** to se nemuzou poucit z age of empires online, že to proste nejde?
  • Browserove hry jsou dobre a kvalitni ale po case otravuji a clovek to dela jen z "povinnosti" vim o cem mluvim hral jsem Gladiatus i Travian a byla to ztrata casu to si radsi zahraju hry co uz jsem dojel nez abych delal to co vlastne nema ani ten drive

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit