Přejít na výpis diskuzí
Ukázky z nové hudby pro druhou sezónu příběhu v onlineovce Guild Wars 2
1.7.2014 | Aleš Smutný
26 příspěvků
-
To ještě někdo hraje?
GW2 je první mmorpg co jde dohrát. Zvlášť když kromě stupidního WvWvW tam není nic co dělat. -
Strategy #1 mobility & surprise, teamspeak
"Create your own zergball to counter the other person’s zergball. That is the whole strategy involved." -
"tak nejak,bezet s partou 100 lidi,dobehnout ke skupine 50 nepratel,prejet je a ani se u toho nezastavit,bezet dal,narazit na skupinu 150 nepratel,umrit a bezet nanovo...to je proste vrchol videoherniho skillu"
Dave: Ano přečti si to znova celou dobu se tu bavíme o nejpoužívanější WvW "taktice" tj. všeobecně známý zerg je jedno jak si to nazveš. Když jsem hrál ještě před koncem season 1 taky se nám občas podařilo vybít 2x silnější skupiny bez guildy pouze serverové ts. Hodně záleží na commanderovi a synchronizaci toď vše opravdu taktická záležitost. *1* -
Ano, nauč se číst, protože píše o fungování guildy na zerg (což je taky nesmysl, protože v GW2 je to blob)...
-
Nauč se číst reaguju na post o WvW který je založený na zergu.
-
Myslím že ani jeden z nich nemluví o zergu ale o GvG a fungovaní guild jako takové... Nevím co jsi ten rok ve hře dělal že sis nevšiml zásadních věci ve hře
-
Vysvětli mi jakou pokročilou taktiku používáš ? Za rok hraní jsem viděl jen kdo komu vběhne (přejede) dříve do zad - stack, kill. Pokud je zerg v početní nevýhodě.
-
Hrál jsem od startu a vím jak to ve WvW chodí, žádná pokročilá taktika v zergu není.
-
Tak tohle je spíše blob a ne zerg že?
-
Jde vidět že jsi WvW viděl tak max. z vlaku....
-
Je to o tom kdo dřív nastackuje a naháže plošné spelly
-
Dovolím si oponovať, wvw nie je len o zergoch. Skúsenejšie guildy vedia ako postaviť partu a čo robiť, preto aj v počte 15 prevalcuju zerg o 50 ľuďoch ... Proste to nie je len o počte, to je hovadina.
-
Pokud vím, tak v GW2 se spíše zaměřovali na PVE
Každé MMO RPG není o PvP, má mít kvalitní lokace které jdou cítit dobrodružstvím, kvalitní příběh
(i když to je pro někoho poslední věc co by hře chybělo) a vedlejší aktivity (dejme tomu třeba hledání pokladů, stavění domů/hradů/zámků, závod atd.). -
tak nejak,bezet s partou 100 lidi,dobehnout ke skupine 50 nepratel,prejet je a ani se u toho nezastavit,bezet dal,narazit na skupinu 150 nepratel,umrit a bezet nanovo...to je proste vrchol videoherniho skillu
-
Jasně pro přidání se do "zergu" potřebuješ opravdu velký skill. *1*
-
Přesně tak "living story" mi GW2 znechutil a zabil nevidím v něm nic jiného než pořád stejný achievement hunt a kvalitní příběh jaksi chybí.
-
Zacina mi vadit, ako z kazdej hovadiny dokazu urobit obrovsky hype. Ano, hudba je fajn, ale kto sa trochu v hre orientuje, urcite vie, ze je X dalsich veci, ktore v tomto momentne potrebuju vacsiu pozornost. Kazdy sa zameriava len na to, co prinasa zisk, to je logicke, ale co uz robia ludia v Anet zacina byt nechutne.
-
Já bych skoro řekl, že veškerý nový obsah bude přibývat postupně zdarma. Alespoň dokud budou tvůrcům slušně plnit kasičku poplatky z mikrotransakcí. Jinak za tu dobu co hra funguje bysme měli nějakej datáč určitě. Vždyť už tam úplně překopali kde co. Lokace nám také už nějaké přibyly. Když vememe v potaz všechny living story co proběhly ... tak by to jinde vydalo na datadisaků několik a vše bylo zdarma. Když zrekapitulujem jen ty velké věci: Vznik nové měny - Laurely, v souvislosti s vyskytnutím se Ascended šperků a zbraní, Vznik Fractals of Mists (série náhodně losovaných minidungeonů s navyšující se obtížností), nová zóna Southsun Cove, nové bojiště pro World vs World Edge of Mysts, několikrát nové healing skilly, přibytí craftingu z 400 do 500 a Ascended oblečení + velké změny které přinesl dubnový update - kompletní přepracování PvP, nové traity získatelné buď za goldy, nebo vykonáním určitých podmínek při hraní a přechod z jednotlivých serverů na Multiserver. Takže mrtě .. to jsem určitě ještě na něco zapoměl věcí.
-
MMORPG bez treasure huntingu je to same jako hrat automaty na PC bez penez, proste klikas a tim to hasne
-
Mohli by přidat novou postavu do hry. To by byla lepší motivace se do hry vrátit.