Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jo, toho Indyho je škoda hlavně toho na Euphoria enginu, o tomhle v tom videu jsem ani nevěděl ale taky bych neměl nic proti, ikdyž to má starší engine z Emperors Tomb.. to se mi taky líbilo (i přes některý chyby)... no já bych prostě Indymu odpustil asi všechno *1* ..škoda že těch her s nim je tak málo :(
  • přišlo mi trošku vtipný jak na konci u toho Assassina sedí dva na jednom koni, protože to je jeden ze symbolů templářů *1*

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Siegel_Tempelritter.jpg
  • Ke konci mi to připadá jako mix ukázek Prototype a Mark Ecko's :)
    • je to jenom Marc Ecko's ale vypada to ze tam chteli dat nejaky skakani po budovach :D
  • Izmæl
    Kdyby se měl někdy udělat nový Indy, tak vývojářské studio, které by na něm pracovalo, by mělo být Naughty Dog. Už v Uncharted ukázali, že zvládají akční pasáže, humor a pocit dobrodružství, jenž na vás dýchá z každého momentu hraní. To z nich dělá potencionální kandidáty.
    • Nesouhlasím zejména ze dvou důvodů.

      1.) Exluzivita. Nechci majitelům konzolí od společnosti Sony nic upírat, nicméně značka Indiana Jones se těší obecné popularitě a byla by škoda nový titul omezit pouze na jedno herní zařízení.

      2.) Podání. Naughty Dogs rozhodně umí vvyšperkovat hratelnost i styl, nicméně nevěřím, že by se vývojáři dokázali oprostit od "Uncharted" pojetí. Hrát kopii hry Uncharted, pouze s Indiana Jonesem míto Drakea, bych osobně příliš nechtěl.

      Sám za sebe bych navrhoval tým, který pracoval na Force Unleashed. Akorát game-designerovi buď rozvázat ruce nebo ho vyměnit, protože zpracování herní náplně byla slabina samotného FU.
      • Izmæl
        Jestli se vývojáři dokáží oprostit od Uncharted pojetí, zjistíme až v The Last of Us. :)
    • Možno. Mne sa tam napríklad nepáčilo príliš veľa strieľania. Niektoré pasáže v Among Thieves boli ako z CoD. To sa k Indymu vôbec nehodí.
      • Izmæl
        Ale zato v Uncharted to sedlo jak ,,prdel na péro". :-)
  • Obrovská škoda toho Indyho :_(
  • nevim jak vam ale me ten indi pripada jako Indiana Jones and the Emperor's Tomb. Jeste ten co ma vijit vypada hodne slusne.
    • Dlouhé přípěvky v diskusi jsou ke čtení (alespoň letmému), ne k ignoraci ^_^

      Ano, ta hra je od The Collective a běží na stejném enginu - Slayer (firemní engine The Collective). Křišťálovou kouli nemám, ale na to jsem Slayer modoval dost, abych ho poznal ^_^.
      • tl:dr.
        • Your problem.
  • Hnus, jdu blejt. Grafyka odporná. Zlatej Asasin. Jěště že to zrušili toho Prynce.
    • Amylee.Anderson
      Bylo by to dobrý, kdyby's napsal asasyn, takhle je to trapný.
    • Slabýýý *5*
    • Trol.diskuzni
      LOL, slušnej trolling... *15*
  • Assassin's Creed video vypadá na pohled hezky, protože je to krásně připravené video. Popravdě finální výsledek (první Assassin) se mi stylově osobně zamlouvá víc, než zde ukázka. A je zajímavé, že dle tohoto krátkého sestřihu Ubisoft uvažoval i o možnosti hrát z pohledu první osoby.

    Velmi mne zaujal Indiana Jones. Kdo si vzpomene na Indiana Jones and the Emperor's Tomb (rok vydání 2003), tak zde je asi předveden pravděpodobný nástupce. Podle ukázky to měl zase pohánět Slayer engine, a to byl možná (spolu s plánem LucasArts vyat vlastního Indyho na Euphoria-powered enginu) hřebík do rakve tomu projektu.

    Slayer engine je vcelku vymazlený a umí možné i nemožné, jenže práce s ním není moc příjemná, protože vlastnosti objektů jsou rozházené všude možně po knihovnách a souborech. Navíc, podle IJET verze, se kterou jsem jako moder přišel do styku, Slayer engine příliš dobře nezvládá větší otevřená prostranství. Takže...R.I.P. Indy, zatím tě v moderním kabátě marně vyhlížím :(.
    • no, na to pozor, RPGéčka, kde se dá přepínat do FPS - do pohledu první osoby, většinou to není vono, ty hry jsou primárně dělaný pro 3D person pohled, vzpomínám si třeba na Fallout III, jeden známej v FPS módu hrál, ale mě to přišlo hrozný, a další hry, tady to byl sice automatickej efektní přechod - brutální :), čili né, vyloženě možnost přepínání, ale jinak nevim......finální produkt byl jistě vychytanější......ten vyšel v roce 2007, že jo...video je z roku 2004....
    • Pan_Klobouk
      BTW a jeste mozna modersky dotaz ;) existuje pro IJET neco zajimaveho, co by stalo za zahrani? Nebo nepokusil se nekdo vytvorit Indy mody na Tomb Raider technologii? Netusim ale, do jake miry je engine od Crystal pristupny a otevreny.
      • Pro IJET jsem vytvářel komplexní mod - úpravu gameplay, opravu a rozšíření pěstního boje, nalinkování správných zvuků (sečné zbraně by neměly vydávat zvuk jako rány pěstmi) a drobné úpravy leveldesignu. Pokud máš zájem:
        http://www.moddb.com/mods/ijet-dragon-pearl-mod

        O žádných dalších modech pro IJET nevím. Je to holt příliš stará hra a ve své době dostala průměrná hodnocení. A i přesto že jsem její fanda tak dodávám - právem.


        Existuje TRLE (Tomb Raider Level Editor) a s jeho pomocí jde hodně upravovat Tomb Raidery od Eidosu. Například Tomb Raider 4, který nabízí solidní paletu interakcí, i když boj nablízko je v engine TR4 žalostný, totiž skoro žádný.

        S modováním Tomb Raiderů od Crystal Dynamics nemám žádné zkušenosti, takže neposloužím. Promiň.
        • Pan_Klobouk
          Diky za info. Je to tak, Emperors Tomb ani Infernal Machine nebyly zrovna zazracne hry, presto je mam obe rad a bavily me. Casto i vic, nez lecktery Tomb Raider.

          Na TR editor jsem kdysi koukal, vysel spolecne s TR: Chronicles, ale uz tenkrat to bylo silne technologicky zastarale. Crystal Dynamics jsou na tom lip, ovsem chapu, ze bez nastroju je skoro nemozne do neceho se pustit. No treba zkusi LucasArts zase nejakeho next next-gen Indyho, nove krabice se blizi. :)
    • Pan_Klobouk
      Indyho z videa bych si taky rad zahral. Stejne jako Indyho ze druheho videa, Euphoria Indyho. ;) K te rakvi ale - ja bych tipoval, ze to zabil next-gen. Ukazka byla z roku 2005 a tahle hra by uz na X360 a PS3 byla pro ostudu. A vydat ji pro Xbox a PS2 taky nedavalo smysl. Asi se jim vyvoj protahnul a prichod noveho Xboxu to pohrbil totalne.

      Vi se ale, na cem krachnul Euphoria Indy? Nejak si nevzpominam, ze by nekde oficialne rekli jak se to s nim ma a proc ho utnuli. Mozna film? Na trh by sel nekde kolem Crystal Skull, s niz ale nemel nic spolecneho, mozna proto stopka, nehodil se do kramu?
      • Díky za připomenutí, že se jedná o zlom éry - Slayer je optimalizovaný pro PC/Xbox/PS2, takže zbytek je jednoduché rozhodnutí: buď draze vyvíjet nový engine (viz Mafia II), nebo to poslat k ledu.

        Euphoria Indy? Mám k dispozici pouze svou paměť a útržky sesbírané z Internetu. Měl to být "duchovní nástupce" Indyho od The Collective, takže opět akční adventura ála IJET, pochopitelně s Euphoria enginem. Jenže Euphoria byla v plenkách, navíc se do toho ještě míchal ten druhý koncept, kdy materiál není "předpřipraven k destrukci", ale rozpadá se dle vlivů, které na něj působí. Potom LucasArts ohlásili Force Unleashed, a ( KŘIŠŤÁLOVÁ KOULE !!!) tipuji, že tým z Indy projektu byl přesunut na Force Unleashed, protože koncept papírově sliboval větší prodeje.

        Z konceptu tohoto "Euphoria Indyho" zůstalo jenom vykuchané torzo, které později vyšlo tuším na nějaký handheld, pochopitelně to je těžké béčko a Euphoria engine tam člověk asi sotva najde.
        • Pan_Klobouk
          Presne, taky nepamatuju nic oficialniho. Next-gen Indy proste vysumel. Je docela mozne, ze vsechny sily (vcetne enginu a destrukce) vrhli radeji na Force Unleashed. Da se i tipovat, ze dostal stopku kdyz ho nestihli vydat ani s nastupem filmu. Nebo je zastrasil prvni Uncharted? Kdo vi. Obou Indy her je kazdopadne skoda, to co z nich zbylo (Staff of Kings) jsem bohuzel nehral, ale recenze nebyly moc dobre.
          • já jsem Staff of Kings hrál (na PS2).. že by to bylo něco super skvělýho, to ne ale stejně se mi to docela líbilo, ani příběh nebyl špatnej (já prostě Indyho nemůžu mít nerad *1*), takovej lehčí nadprůměr ;).. Každopádně ale bylo vidět, že to je to co zbylo z Euphoria Indyho, dokonce tam z něj byla jedna lokace naprosto stejná (čínská čtvrť) a i se pokusili tam dát slibovaný interaktivní prostředí (možnost bojovat se všim co se válí kolem) přesně jak to ukazovali u Euphoria verze..

            Jinak hrozně doufám, že se nějakýho pořádnýho Indyho ještě někdy dočkáme, ale bohužel si myslim že když už, tak to bude zas nějaká rychlo-splácanina u příležitosti filmu :(
  • Tohle zpracovaní se mi velmy zamlouva...možna ze i vice než vysledek
  • Nějaké takové video bych chtěl vidět od Valve - o čem všem přemýšleli.
    • Amylee.Anderson
      http://www.youtube.com/watch?v=QRy2cJG1tr0&feature=related

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit