Přejít na výpis diskuzí
Ukázky z raných verzí Assassin's Creed a Indiana Jones
6.5.2012 | Petr Poláček
51 příspěvků
-
já jsem Staff of Kings hrál (na PS2).. že by to bylo něco super skvělýho, to ne ale stejně se mi to docela líbilo, ani příběh nebyl špatnej (já prostě Indyho nemůžu mít nerad *1*), takovej lehčí nadprůměr ;).. Každopádně ale bylo vidět, že to je to co zbylo z Euphoria Indyho, dokonce tam z něj byla jedna lokace naprosto stejná (čínská čtvrť) a i se pokusili tam dát slibovaný interaktivní prostředí (možnost bojovat se všim co se válí kolem) přesně jak to ukazovali u Euphoria verze..
Jinak hrozně doufám, že se nějakýho pořádnýho Indyho ještě někdy dočkáme, ale bohužel si myslim že když už, tak to bude zas nějaká rychlo-splácanina u příležitosti filmu :( -
jo, toho Indyho je škoda hlavně toho na Euphoria enginu, o tomhle v tom videu jsem ani nevěděl ale taky bych neměl nic proti, ikdyž to má starší engine z Emperors Tomb.. to se mi taky líbilo (i přes některý chyby)... no já bych prostě Indymu odpustil asi všechno *1* ..škoda že těch her s nim je tak málo :(
-
přišlo mi trošku vtipný jak na konci u toho Assassina sedí dva na jednom koni, protože to je jeden ze symbolů templářů *1*
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Siegel_Tempelritter.jpg -
no, na to pozor, RPGéčka, kde se dá přepínat do FPS - do pohledu první osoby, většinou to není vono, ty hry jsou primárně dělaný pro 3D person pohled, vzpomínám si třeba na Fallout III, jeden známej v FPS módu hrál, ale mě to přišlo hrozný, a další hry, tady to byl sice automatickej efektní přechod - brutální :), čili né, vyloženě možnost přepínání, ale jinak nevim......finální produkt byl jistě vychytanější......ten vyšel v roce 2007, že jo...video je z roku 2004....
-
Moze byt, ale to nic nemeni na tom co som napisal
-
Ass-as-sin?
-
Diky za info. Je to tak, Emperors Tomb ani Infernal Machine nebyly zrovna zazracne hry, presto je mam obe rad a bavily me. Casto i vic, nez lecktery Tomb Raider.
Na TR editor jsem kdysi koukal, vysel spolecne s TR: Chronicles, ale uz tenkrat to bylo silne technologicky zastarale. Crystal Dynamics jsou na tom lip, ovsem chapu, ze bez nastroju je skoro nemozne do neceho se pustit. No treba zkusi LucasArts zase nejakeho next next-gen Indyho, nove krabice se blizi. :) -
Presne, taky nepamatuju nic oficialniho. Next-gen Indy proste vysumel. Je docela mozne, ze vsechny sily (vcetne enginu a destrukce) vrhli radeji na Force Unleashed. Da se i tipovat, ze dostal stopku kdyz ho nestihli vydat ani s nastupem filmu. Nebo je zastrasil prvni Uncharted? Kdo vi. Obou Indy her je kazdopadne skoda, to co z nich zbylo (Staff of Kings) jsem bohuzel nehral, ale recenze nebyly moc dobre.
-
Ale zato v Uncharted to sedlo jak ,,prdel na péro". :-)
-
Jestli se vývojáři dokáží oprostit od Uncharted pojetí, zjistíme až v The Last of Us. :)
-
co je na tomhle vtipny? predpokladam, ze te s*re fakt, ze neco, co melo puvodne vzniknout jako segment jiste slavne znacky se rozvinulo a bylo natolik zanrove silne a rozlicne, ze se vydalo vlastni cestou a vznikla jedna z objektivne nejlepsich hernich znacek ?? tohle te stve ?
-
No jasně, krk, koleno... stejně chcípne, sem ráž že to z finální verze Assassina odstranili *2*
-
proc to rikas chlapce proc ?... vzdyt je uplne zretelny ze to neni pravda, placnes tady naprostou hovadinu a jeste ti tleskaj... jestli se takhle formuje herni komunita tak to potezpanbuh *16*
-
Bylo by to dobrý, kdyby's napsal asasyn, takhle je to trapný.
-
Nesouhlasím zejména ze dvou důvodů.
1.) Exluzivita. Nechci majitelům konzolí od společnosti Sony nic upírat, nicméně značka Indiana Jones se těší obecné popularitě a byla by škoda nový titul omezit pouze na jedno herní zařízení.
2.) Podání. Naughty Dogs rozhodně umí vvyšperkovat hratelnost i styl, nicméně nevěřím, že by se vývojáři dokázali oprostit od "Uncharted" pojetí. Hrát kopii hry Uncharted, pouze s Indiana Jonesem míto Drakea, bych osobně příliš nechtěl.
Sám za sebe bych navrhoval tým, který pracoval na Force Unleashed. Akorát game-designerovi buď rozvázat ruce nebo ho vyměnit, protože zpracování herní náplně byla slabina samotného FU. -
je to jenom Marc Ecko's ale vypada to ze tam chteli dat nejaky skakani po budovach :D
-
Možno. Mne sa tam napríklad nepáčilo príliš veľa strieľania. Niektoré pasáže v Among Thieves boli ako z CoD. To sa k Indymu vôbec nehodí.
-
Ke konci mi to připadá jako mix ukázek Prototype a Mark Ecko's :)
-
Kdyby se měl někdy udělat nový Indy, tak vývojářské studio, které by na něm pracovalo, by mělo být Naughty Dog. Už v Uncharted ukázali, že zvládají akční pasáže, humor a pocit dobrodružství, jenž na vás dýchá z každého momentu hraní. To z nich dělá potencionální kandidáty.
-
Obrovská škoda toho Indyho :_(