Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mnop tak podle toho co se postupne dozvidam zacinam mit pochybnosti,,,,,,ty nazvy jednotek mno dejme tomu ten kdo se vyzna hoplíta pozna,,,,,horsi to je s téma armadama a jejich rychlopresunem,,,,co to je???hral sem všechny total wary a TW Napoleona hraju dodes,,,,preskocil sem Shogun bo me japonsko zrovna moc nebere a rozhodl sem se počkat na ROMEII,,,,ale desi me to,,,,,,,proc omezenej počet armad??na total warech byla moznost tvorit neskutecne množství armad tim co dělalo total war total warem!!a jak to bude v tom to pripade s obranou mest pakliže mam omezenej počet vojaku,,,,,bo bude mit město svoji danou posadku do který ja nebudu moct zasahovat???to je naky divny!!!jak sem tu uz cet tech informaci je malo:c((mno takze cekat,,,,,,,,,,,
    • rychlo přesun - znamená zrychlený pochod armád....to není nic co by v armádě nexistovalo - Armáda měla formaci, které se držela a i stanovenou rychlost....ušla za den třeba dejme tomu 100km. Jenomže myslíš, že by nějakej generál nechal s vý vojáky plazit se jak slimejše, kdy hrozí invaze barbarů do jeho vlasti - ne....tak zavelí rychlejší pochod - co zatím víme je to, že po zrychleném posunu, nebude armáda moci útočit, "schované armády" tak dostanou větší rádius k možnosti přepadu a pokud bude armáda při rychlém pochodu napadena bude to vypadat asi tak jak gameplay z teutoborského lesa - armáda začne v pochodové formaci, s postihem k morálce a výdrži - ještě pořád ti to přijde jako pitomost nebo jako logická věc?? - navíc pokud se ti opravdu tak moc nelíbí nemusíš ho používat....Hoplit bude Hoplit a navíc jen tak mimochodem - hoplit je pouze název pro jednoho vojáka....Falanga se tvoří z lochoi ti z pentekostyes a ti zase enomotiai(23 hoplitů), takže zase s tou depresí ohledně pravosti názvů bych to tak černě neviděl....
      A jak prosím tě je možné mít neomezený počet armád?? Populace v Evropě v té době byla o mnohokráte nižší než je dnes - přesný počet se samozřejmě neví, ale určitě poloviční ;-) Takže omezování armád = Ano - ale pouze pokud to bude mít nějaké logické meze a bude možnost jak jej zvyšovat....Taky se může stát, že ti hra povolí max. počet 100jedtotek, ale ty si nebudeš moct dovolit živit ani 20.... A kdo že bude bránit tvoje města?? Pokud se nemýlím je to strategie - tak se snaž aby jsi přežil i dobyl!!!!
  • Proč Vám tolik vadí jména jednotek....V každém díle TW to tak bylo, vždy se našli jednotky jenž neměli s jejich původním názvem někdy společné byť jen jediné písmenko (obrazně řečeno)....Kompromis chápu a nebál bych se ho - pokud s tím budete mít opravdu životní traumatické problémy - modeři Vás po nějaké době určitě uspokojí....Co se týká budování armád, jejich pojmenování a legacy systému - jsem nadšen....To omezování armád je trochu zavádějící....na druhou stranu - pokud se budou limity zvedat třeba na základě populace - je to nanejvýš logické....přeci jenom nemám v armádě děti, ženy, starce, mrzáky, otroky (jak kdo) a taky někdo musí zůstat doma a řídit stát kovat zbraně a pod.

    Co se týče armád bez generála....pořád nemáme dost informací - což necelé dva měsíce před vydáním je dosti na p***....Je hezké doplňování armád přímo pod taktovkou dané armády, ale přeci jenom většinu posil si armády zajišťovaly žoldáky a doplněním vojáků z vlastních provincií....líbila by se mi třeba tahle možnost: v Egyptě mám II. legii která je na pokraji zhroucení - ale na krétě mám momentálně silnou posátku - rekrutuji/povýším (za poplatek) nějakého generála (jakýchkoliv kvalit) a pošlu ho urychleně na pomoc dané legii, ve chvíli kdy se armády spojí - vyberu genrála, který zůstane u velení - jistěže toho lepšího, nebo hra automaticky vybere toho lepšího....ale to je asi jenom moje přání....uvidíme....chtělo by to pořádnou dávku informací CA/SEGA vypouští jenom samé kusé a mnohdy zavádějící informace....
    • Toho limitu armád se bojím ale kdyby jak říkáš byl závislý na populaci nebo třeba počtu měst nevadilo by mi to a navíc by se to přiblížilo realitě.
    • Určitě bych uvítal i nějaké další aspekty ovlivňující např. spokojenost obyvatel....Nikdo není zrovna nadšen když jste už např. 20 let v otevřeném válečném konfliktu....a taky verbování jednotek....např. z Athén celou válku rekrutuji nejvíce mužů do armády, obyvatelé jsou nespokojeni a navíc by mohla klesat celková ekonomika - kdo obdělává pole, pracuje v lomu - když všichni muži umírají ve válce - dobře Athény nebyl dobrej příklad - na tyhle práce měli otroky (teda nevím Athény otroctví nezrušili - nebo jo a pak obnovili?? :D heh už začínám mít mezery)....
  • Bude to alespoň větší zábava a dalo by se říct i větší "strach" a nervy :) trošku mě mrzí, že nebude možno pohybovat s armádou bez generála a doplňovat jednotky :) v historii to tak ovšem bylo, jednotky (u mě legie) se doplňovali, tak nevidím důvod, proč to tak nepůjde :) no jsem zvědav, jak to bude, když vám rozsekají půlku legie :) ale už se těším na zdokonalování jednotek jako celku a konečně se bude dát i popsat celá legie :)) to abych si načrtnul mapu tažení a pojmenoval si legie tak, jak a kde ve skutečnosti byly *5*
    • Po smrti generala se ti automaticky rekrutne novy ;-) Ale to tusim v clanku psali.
      • Měl jsem namysli tu věc, že v dřívějších TW to tak šlo :) vytvořil sis nějakou jednotku ve městě a poslal ji a následně sloučil s již vytvořenou armádou :) aby byla buď větší nebo doplňěná (neberu automatický doplňování jednotek na spřáteleným území) :)
        • Toho se prave chteji zbavit. Nepamatuji si detaily, ktere k tomuto pustili. Ale prave proto jen armady, ne samostatne jednotky.
          To tahani jednotek pres 1/2 sveta bylo vazne opruz. Chapu - logistika je soucast valky, ale v singlu je to silene. Sam jsem zvedavy co ten "rekrut" mode pohybu udela s hratelnosti
    • Tak ony legie vedli velitele podrizeni generalovi ci samotnemu cisari,to by take mohli udelat :-)
      • No v tom případě by mohli udělat celou hierarchii :D což by vůůbec nemuselo být špatný, ale to už by bylo asi až moc složitý, ale představa, že z jednoho legionáře se stane optio - centurion - první centurion a pak prefekt tábora.. hmmm :))
        • Myslis jako postup od brance jo? :-) no to by bylo dobre,ale jak rikas,slozite. Dalsi na odpoved,rekrutne novy general?s prominutim,ale pride mi to trochu blbe
          • To by bylo dobrý, ale nevím, jak by to hře "pomohlo", protože to by se pak už museli rozdělit i kohorty, že ta je o něco lepší, než tamta a tamta zase horší a tak, ale to je až moc specifický, ale mohlo by to být zajímavý :) nikdo ještě neví, jak to bude s generálem. Ale mám představu, že hra automaticky vygeneruje novýho generála z armády, otázkou ale zůstává, jak moc se v tomhle ohledu bude hra blížit realitě, jelikož po generálově - resp. u římanů legátově smrti nastupoval první tribun, který dočasně velel legii... takže jestli se to obejde a budeš mít novýho nebo jestli tam budeš čekat a nebudeš s jednotkou moct manimulovat nebo jen minimálně a čekat na "doklusání" novýho :D to nevím :) každopádně to je otázka, která i mě velice zajímá :)
            • Aha,tak ja ani ETW nehral,tak jsem nevedel,dik
            • Možná že ty ohznivý koule si bude možný nastavit v době, kdy budeš jako obránce :) stejný to bylo i před tím, jen s tím rozdílem, že třeba u ETW sis tam dal buď kůly nebo takovou zíďku, tak kdo ví, jak to bude tu :)
            • Presne,byl bych pro aby rim poslal noveho,treba animace jmenovani generala,nebylo by to spatne :-) a jinak by me zajimalo jak je to treba s tema valicimi se ohnivymi koulemi pri utoku,zda se verbuji jako jednotky ci jak
  • Ono to všetko znie super, ale ako tu bolo spomenuté radšej znížiť očakávanie. ROME hrávam doteraz (hlavne mód Roma Surrectum 2) takže nad kúpou neváham. Bojím sa hlavne technickej optimalizácie, aby to nebolo ako u vydanie ETW, kde po niekoľkých ťahoch, trval ťah počítača aj 10-15 minút (ešte že to bolo časom upravené). SHOGUNA 2 som nehral, tak neviem či sa niečo na dĺžke ťahov zmenilo. Uvidíme ako to bude s "módovaním", ale myslím si že to nebude tak podporované ako u ROME a MTW.
    • FYI: V shogunu jsou tahy na par vterin (v late max par desitek, zalezi jestli mas zaple rychle animace ci ne, takze je to svizne...), takze bych se "nekonecneho" mysleni moc nebal... uvidime
  • Tak jak koukám,j tady hodně lidí co si stěžují na omezení armády či jména legie. Však hráči, což jste i vy,chtějí takové to hry co nejskutečnější a realistické,tak proč ne omezení?V té době neměli pro příklad 35 legií,bylo jich méně ale za to sčítali hodně vojáků v řádech tisíců až desetitisíců.Takže s tímhle jsem pro omezení,a ty názvy legií,ty se normálně dávali.Nemýlím li se tak některá se jmenovala třeba Makedonica,takže si je nazvat je podle svého velmi dobrý nápad.Kdo si to chce opravdu vychutnat,tak vše toto je pouze k dobru.Navíc není špatné si k tomu něco přečíst z historie =) *3*
    • Legie dostávaly čísla a tituly například II legie augusta nebo XIV legie gemina. Na vrcholu měl řím legií asi 30.
      • Ale pochybuji že by všechny měli sestavené v jediné době během několika málo let,když legie vznikali během spousty let,některé zanikly atd.
        • Během spousty let vznikaly ale to nemění nic na tom že nejvíc jich souběžně existovalo 30
    • Navic nebylo by na skodu dat original nazvy,a netak nize napsat kam spadaji,nebo kdyz uz trochu horsi,dat originalni nazev do popisku pod jednotku. A nevite jak to bude s taktizovanim?jestli to bude jen poslat vse na nepritele,nekdo se nad tim pohorsoval. A ten coop hra to bude normalne hra s kamaradem na mape Evropy?
      • taktiku "hrr na ně" praktikují jenom barbarské národy kvůli obrovským útočným bonusům při "první vlně" a obvyklé početní převaze (o pětinu více mužů na oddíl - u základních hord). o nedostatek taktizování, narozdíl od empiru, bych ale určitě strach neměl *4*
  • Inquisitor
    Škoda že už to asi moje šunka nerozdejchá. Ale stejně mi to nedá abych to nevyzkoušel, jestli mi to náhodou nepůjde. Však všichni víme jak to chodí s těma jejich specifikacema :)
    Co by mělo jít nejde a co by nemělo chodit funguje bez problémů.
    • Ze zvedavosti - co mas za stroj?
      Specifikace jsou krute nizke, a problem zacina byt pri mega armadach. Sam jsem parival stare TTW hry na ne zrovna delech (v ramci doby), a nemel jsem moc problemy. Horsi to bylo s mody ;-)
  • už aby konečne bylo po prazdninach, nemužu se dočkat
  • MarekTV
    Jen tak mimochodem - jsem jedinej, koho odkazy v posledním odstavci textu místo přesměrování do shopu pošlou na herní karty Football Manageru a Race: The Official WTCC Game? :D
    • ales.smutny
      Kousky šotka budou přitlučeny na maličké kříže podél cesty do Říma.

      Opraveno, dík :)
      • MarekTV
        V poho, já děkuju za supr článek :)
  • chladas
    armáda nemůže být bez generála...a to jako když během boje umře tak se ta armáda rozpadne?
    • Armada ktera ztrati generala bude predielen okamzite novy. Jak to bude delane, se jeste nevi. Je mozne ze zvoli rychlocestovani nejakeho tveho generala co spravuje mesto, je mozne ze povysi nekoho z vysokych centurionu (novy general)
    • vždyt to tak bylo od nepaměti týhle hry. pokud tvůj generál padl v boji, tak morálka rapidně klesla a armáda i klidně zdrhla z předem vyhraný bitky
      • Takzvaný Shamefurrrr DISPRAYYY!
    • ales.smutny
      Ne, jmenuješ nového.
  • To s těma názvama mě sice celkem štve, ale víc mě štve to omezování armád. Co to je za ptákovinu? Proč bych nemohl mít kolik armád chci... Ale dobře. To s tím rychlejším pochodováním se mi taky nelíbí. Těším se na to, mám předobjednáno ode dne, kdy to šlo, ale čím dál tím víc mě sžírají pochyby, že to nedopadne úplně podle mojich představ.
    • Co ti vadí na rychlém pochodování bylo to běžné ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit