Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moje nejočekávanější hra pro letošek. Ať se Creative Assembly daří i nadále. Vychytejte co nejvíce mušek.
    • Mouchy chytame od rana do vecera, kazdy den je videt ze hra je o velky kus dal k nasemu cili.
  • Hlavně ať funguje pořádně Ai, a to jak v diplomacii tak v boji. Vždy jsem si přál Total war který by byl i o něčem jiném než "postav armádu, dobyj svět"
    • snad preto sa to vola total war nie ? :D
    • souhlasím. Lepší je "postav armádu, nauč se pravopis" *6*
      • Co se ti na tom nelíbí? Pár chyb v interpunkci? Nevim proč hned řešíš gramatiku když to není v tomhle případě podstatný. Jinak jestli myslíš slovo dobýt, tak to je gramaticky správně, protože tím něco získává, nabývá...
        • Fakt jo, ma pravdu ten chlapec. koukl jsem se do pravidel. Mám ze školy pekných pár pátku. Muj nazi-grammar prispevek uminuskovat. K smrti prosim.
      • pobavil jsi!
  • Doufam, ze to omezeni armad nebude tak markantni. Ale vypiplavat si armadu a trosku ji i manazovat zni dobre, otazka jak dlouho to bude zabavny. Hlavne at boje ale nejsou tak rychly, mohli by si vzit priklad z par modu, ve kterych je silnejsi moralka a tim padem i lepsi zazitek (aspon pro me).
    • Na začátku budes mit možnost 2-3 armád. Souboje budou o cca 20% pomalejsi. Pokud prumerny boj trval v sogunu 2 pet minut bude to v Rome2 minut sest.
      Pocitano od prvni mrtvoly do finalniho battle reportu.
  • Bude to alespoň větší zábava a dalo by se říct i větší "strach" a nervy :) trošku mě mrzí, že nebude možno pohybovat s armádou bez generála a doplňovat jednotky :) v historii to tak ovšem bylo, jednotky (u mě legie) se doplňovali, tak nevidím důvod, proč to tak nepůjde :) no jsem zvědav, jak to bude, když vám rozsekají půlku legie :) ale už se těším na zdokonalování jednotek jako celku a konečně se bude dát i popsat celá legie :)) to abych si načrtnul mapu tažení a pojmenoval si legie tak, jak a kde ve skutečnosti byly *5*
    • Po smrti generala se ti automaticky rekrutne novy ;-) Ale to tusim v clanku psali.
      • Měl jsem namysli tu věc, že v dřívějších TW to tak šlo :) vytvořil sis nějakou jednotku ve městě a poslal ji a následně sloučil s již vytvořenou armádou :) aby byla buď větší nebo doplňěná (neberu automatický doplňování jednotek na spřáteleným území) :)
        • Toho se prave chteji zbavit. Nepamatuji si detaily, ktere k tomuto pustili. Ale prave proto jen armady, ne samostatne jednotky.
          To tahani jednotek pres 1/2 sveta bylo vazne opruz. Chapu - logistika je soucast valky, ale v singlu je to silene. Sam jsem zvedavy co ten "rekrut" mode pohybu udela s hratelnosti
    • Tak ony legie vedli velitele podrizeni generalovi ci samotnemu cisari,to by take mohli udelat :-)
      • No v tom případě by mohli udělat celou hierarchii :D což by vůůbec nemuselo být špatný, ale to už by bylo asi až moc složitý, ale představa, že z jednoho legionáře se stane optio - centurion - první centurion a pak prefekt tábora.. hmmm :))
        • Myslis jako postup od brance jo? :-) no to by bylo dobre,ale jak rikas,slozite. Dalsi na odpoved,rekrutne novy general?s prominutim,ale pride mi to trochu blbe
          • To by bylo dobrý, ale nevím, jak by to hře "pomohlo", protože to by se pak už museli rozdělit i kohorty, že ta je o něco lepší, než tamta a tamta zase horší a tak, ale to je až moc specifický, ale mohlo by to být zajímavý :) nikdo ještě neví, jak to bude s generálem. Ale mám představu, že hra automaticky vygeneruje novýho generála z armády, otázkou ale zůstává, jak moc se v tomhle ohledu bude hra blížit realitě, jelikož po generálově - resp. u římanů legátově smrti nastupoval první tribun, který dočasně velel legii... takže jestli se to obejde a budeš mít novýho nebo jestli tam budeš čekat a nebudeš s jednotkou moct manimulovat nebo jen minimálně a čekat na "doklusání" novýho :D to nevím :) každopádně to je otázka, která i mě velice zajímá :)
            • Aha,tak ja ani ETW nehral,tak jsem nevedel,dik
            • Možná že ty ohznivý koule si bude možný nastavit v době, kdy budeš jako obránce :) stejný to bylo i před tím, jen s tím rozdílem, že třeba u ETW sis tam dal buď kůly nebo takovou zíďku, tak kdo ví, jak to bude tu :)
            • Presne,byl bych pro aby rim poslal noveho,treba animace jmenovani generala,nebylo by to spatne :-) a jinak by me zajimalo jak je to treba s tema valicimi se ohnivymi koulemi pri utoku,zda se verbuji jako jednotky ci jak
  • Tak jak koukám,j tady hodně lidí co si stěžují na omezení armády či jména legie. Však hráči, což jste i vy,chtějí takové to hry co nejskutečnější a realistické,tak proč ne omezení?V té době neměli pro příklad 35 legií,bylo jich méně ale za to sčítali hodně vojáků v řádech tisíců až desetitisíců.Takže s tímhle jsem pro omezení,a ty názvy legií,ty se normálně dávali.Nemýlím li se tak některá se jmenovala třeba Makedonica,takže si je nazvat je podle svého velmi dobrý nápad.Kdo si to chce opravdu vychutnat,tak vše toto je pouze k dobru.Navíc není špatné si k tomu něco přečíst z historie =) *3*
    • Legie dostávaly čísla a tituly například II legie augusta nebo XIV legie gemina. Na vrcholu měl řím legií asi 30.
      • Ale pochybuji že by všechny měli sestavené v jediné době během několika málo let,když legie vznikali během spousty let,některé zanikly atd.
        • Během spousty let vznikaly ale to nemění nic na tom že nejvíc jich souběžně existovalo 30
    • Navic nebylo by na skodu dat original nazvy,a netak nize napsat kam spadaji,nebo kdyz uz trochu horsi,dat originalni nazev do popisku pod jednotku. A nevite jak to bude s taktizovanim?jestli to bude jen poslat vse na nepritele,nekdo se nad tim pohorsoval. A ten coop hra to bude normalne hra s kamaradem na mape Evropy?
      • taktiku "hrr na ně" praktikují jenom barbarské národy kvůli obrovským útočným bonusům při "první vlně" a obvyklé početní převaze (o pětinu více mužů na oddíl - u základních hord). o nedostatek taktizování, narozdíl od empiru, bych ale určitě strach neměl *4*
  • Takže když napadnu Makedonii, Egypt bude nadšený, ať už je globální situace jakákoliv? Spíš bych uvítal dynamičtější systém, kdy bude Egypt nadšený, i kdybych napadl islandské rybářské vesničky, pokud s nimi bude ve válce a naopak pokud se mu bude hodit silná Makedonie k zastavení římského vlivu (který bude zrovna třeba ohrožovat egyptský obchod), měl by s ní kámošit a poslat ji nějakou tu zlatku. Snad to nebude naskriptované chování, s tím by se mohli jít kluci s prominutím bodnout ... PS: už mám také předobjednáno *1*
    • Reakce ohledne valecnych aktu je zalozena na "nepritel meho nepritele je muj pritel" a to tak ze dusledne. Sit vztahu kdo koho nemusi se tak dinamicky meni.
      • Lstí a klamem
      • No v jednom modu EU 3 bylo myšlení států rozděleno do dvou rovin. První, v přítomnosti, kdy vztahy ovlivňovaly aktuální problém a konflikty. A pak v druhé, kde v horizontu cca 30 let AI vyhodnocovalo celkové posilování jeho největších soupeřů a podle toho upravovalo chování k němu a k jeho potencionálním nepřátelům (nebo přátelům). Něco takového by se mi líbilo i tady *4*
        • aj tak je to prakticky jedno....budeš mat pol mapy tak ta budu nenavidiet vsetci, aspon ked som hral empire a napoleon za fr. tam je to lahsie ja nenavidim britaniu oni mna a dilema okolo diplomacie vyriesena *1*
    • Super pohadka a co ten island?
  • Datum vydání se možná blíží, ale furt je to zatraceně daleko!
  • Proč Vám tolik vadí jména jednotek....V každém díle TW to tak bylo, vždy se našli jednotky jenž neměli s jejich původním názvem někdy společné byť jen jediné písmenko (obrazně řečeno)....Kompromis chápu a nebál bych se ho - pokud s tím budete mít opravdu životní traumatické problémy - modeři Vás po nějaké době určitě uspokojí....Co se týká budování armád, jejich pojmenování a legacy systému - jsem nadšen....To omezování armád je trochu zavádějící....na druhou stranu - pokud se budou limity zvedat třeba na základě populace - je to nanejvýš logické....přeci jenom nemám v armádě děti, ženy, starce, mrzáky, otroky (jak kdo) a taky někdo musí zůstat doma a řídit stát kovat zbraně a pod.

    Co se týče armád bez generála....pořád nemáme dost informací - což necelé dva měsíce před vydáním je dosti na p***....Je hezké doplňování armád přímo pod taktovkou dané armády, ale přeci jenom většinu posil si armády zajišťovaly žoldáky a doplněním vojáků z vlastních provincií....líbila by se mi třeba tahle možnost: v Egyptě mám II. legii která je na pokraji zhroucení - ale na krétě mám momentálně silnou posátku - rekrutuji/povýším (za poplatek) nějakého generála (jakýchkoliv kvalit) a pošlu ho urychleně na pomoc dané legii, ve chvíli kdy se armády spojí - vyberu genrála, který zůstane u velení - jistěže toho lepšího, nebo hra automaticky vybere toho lepšího....ale to je asi jenom moje přání....uvidíme....chtělo by to pořádnou dávku informací CA/SEGA vypouští jenom samé kusé a mnohdy zavádějící informace....
    • Toho limitu armád se bojím ale kdyby jak říkáš byl závislý na populaci nebo třeba počtu měst nevadilo by mi to a navíc by se to přiblížilo realitě.
    • Určitě bych uvítal i nějaké další aspekty ovlivňující např. spokojenost obyvatel....Nikdo není zrovna nadšen když jste už např. 20 let v otevřeném válečném konfliktu....a taky verbování jednotek....např. z Athén celou válku rekrutuji nejvíce mužů do armády, obyvatelé jsou nespokojeni a navíc by mohla klesat celková ekonomika - kdo obdělává pole, pracuje v lomu - když všichni muži umírají ve válce - dobře Athény nebyl dobrej příklad - na tyhle práce měli otroky (teda nevím Athény otroctví nezrušili - nebo jo a pak obnovili?? :D heh už začínám mít mezery)....
  • Keyz
    "Budou tak existovat zbraně, které budou fungovat dobře proti zbroji, ale neseknou za hodně. "Naopak budou ve hře i kousky, které budou velmi účinné proti soupeři, ale dobrá zbroj je anuluje."

    Pak se logicky vyplatí používat takové zbraně podle toho proti jakému protivníkovi stojím. To není nic extra ale naprosto normální. Přece někdo nebude nosit dýku proti protivníkům v brnění.

    - Ohledně názvů jednotek to moc nechápu. Přece většina lidí pozná kam jednotka patří podle toho jak vypadá nebo podle popisku. Pak by nebylo třeba přejmenovat jednotky aby i podle názvu bylo jasné kam patří. Stačil by přidat popisek a je to vyřešené. Tohle je sice drobnost ale je vidět jak lehce ustupují.. I v lehčí hře Knight of Honor to tak bylo. Pravé názvy a popisky.
    Opravu škoda, jak se ustupuje ve všem. Copak jsou lidí ji tak líný i číst?
    • Stačilo by to udělat jednoduše:

      Historické jméno: následně v detailu nebo v jako druhé jméno charakteristika, např. heavy inf/ligh cav
    • v původním rome byla taky většina barbarských jednotek swordsmani a axemmani, čili žádná změna. původní názvy jednotek jsou vždycky v důkladnějším popisu jednotky.osobně mám o starost míň, když stojím na bojišti proti nepříteli, kterého ještě neznám, a vidím "dacian swodrsman" než "hypaspista".
  • MarekTV
    Jen tak mimochodem - jsem jedinej, koho odkazy v posledním odstavci textu místo přesměrování do shopu pošlou na herní karty Football Manageru a Race: The Official WTCC Game? :D
    • ales.smutny
      Kousky šotka budou přitlučeny na maličké kříže podél cesty do Říma.

      Opraveno, dík :)
      • MarekTV
        V poho, já děkuju za supr článek :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit