Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rychlo přesun - znamená zrychlený pochod armád....to není nic co by v armádě nexistovalo - Armáda měla formaci, které se držela a i stanovenou rychlost....ušla za den třeba dejme tomu 100km. Jenomže myslíš, že by nějakej generál nechal s vý vojáky plazit se jak slimejše, kdy hrozí invaze barbarů do jeho vlasti - ne....tak zavelí rychlejší pochod - co zatím víme je to, že po zrychleném posunu, nebude armáda moci útočit, "schované armády" tak dostanou větší rádius k možnosti přepadu a pokud bude armáda při rychlém pochodu napadena bude to vypadat asi tak jak gameplay z teutoborského lesa - armáda začne v pochodové formaci, s postihem k morálce a výdrži - ještě pořád ti to přijde jako pitomost nebo jako logická věc?? - navíc pokud se ti opravdu tak moc nelíbí nemusíš ho používat....Hoplit bude Hoplit a navíc jen tak mimochodem - hoplit je pouze název pro jednoho vojáka....Falanga se tvoří z lochoi ti z pentekostyes a ti zase enomotiai(23 hoplitů), takže zase s tou depresí ohledně pravosti názvů bych to tak černě neviděl....
    A jak prosím tě je možné mít neomezený počet armád?? Populace v Evropě v té době byla o mnohokráte nižší než je dnes - přesný počet se samozřejmě neví, ale určitě poloviční ;-) Takže omezování armád = Ano - ale pouze pokud to bude mít nějaké logické meze a bude možnost jak jej zvyšovat....Taky se může stát, že ti hra povolí max. počet 100jedtotek, ale ty si nebudeš moct dovolit živit ani 20.... A kdo že bude bránit tvoje města?? Pokud se nemýlím je to strategie - tak se snaž aby jsi přežil i dobyl!!!!
  • mnop tak podle toho co se postupne dozvidam zacinam mit pochybnosti,,,,,,ty nazvy jednotek mno dejme tomu ten kdo se vyzna hoplíta pozna,,,,,horsi to je s téma armadama a jejich rychlopresunem,,,,co to je???hral sem všechny total wary a TW Napoleona hraju dodes,,,,preskocil sem Shogun bo me japonsko zrovna moc nebere a rozhodl sem se počkat na ROMEII,,,,ale desi me to,,,,,,,proc omezenej počet armad??na total warech byla moznost tvorit neskutecne množství armad tim co dělalo total war total warem!!a jak to bude v tom to pripade s obranou mest pakliže mam omezenej počet vojaku,,,,,bo bude mit město svoji danou posadku do který ja nebudu moct zasahovat???to je naky divny!!!jak sem tu uz cet tech informaci je malo:c((mno takze cekat,,,,,,,,,,,
  • Toho limitu armád se bojím ale kdyby jak říkáš byl závislý na populaci nebo třeba počtu měst nevadilo by mi to a navíc by se to přiblížilo realitě.
  • Určitě bych uvítal i nějaké další aspekty ovlivňující např. spokojenost obyvatel....Nikdo není zrovna nadšen když jste už např. 20 let v otevřeném válečném konfliktu....a taky verbování jednotek....např. z Athén celou válku rekrutuji nejvíce mužů do armády, obyvatelé jsou nespokojeni a navíc by mohla klesat celková ekonomika - kdo obdělává pole, pracuje v lomu - když všichni muži umírají ve válce - dobře Athény nebyl dobrej příklad - na tyhle práce měli otroky (teda nevím Athény otroctví nezrušili - nebo jo a pak obnovili?? :D heh už začínám mít mezery)....
  • Proč Vám tolik vadí jména jednotek....V každém díle TW to tak bylo, vždy se našli jednotky jenž neměli s jejich původním názvem někdy společné byť jen jediné písmenko (obrazně řečeno)....Kompromis chápu a nebál bych se ho - pokud s tím budete mít opravdu životní traumatické problémy - modeři Vás po nějaké době určitě uspokojí....Co se týká budování armád, jejich pojmenování a legacy systému - jsem nadšen....To omezování armád je trochu zavádějící....na druhou stranu - pokud se budou limity zvedat třeba na základě populace - je to nanejvýš logické....přeci jenom nemám v armádě děti, ženy, starce, mrzáky, otroky (jak kdo) a taky někdo musí zůstat doma a řídit stát kovat zbraně a pod.

    Co se týče armád bez generála....pořád nemáme dost informací - což necelé dva měsíce před vydáním je dosti na p***....Je hezké doplňování armád přímo pod taktovkou dané armády, ale přeci jenom většinu posil si armády zajišťovaly žoldáky a doplněním vojáků z vlastních provincií....líbila by se mi třeba tahle možnost: v Egyptě mám II. legii která je na pokraji zhroucení - ale na krétě mám momentálně silnou posátku - rekrutuji/povýším (za poplatek) nějakého generála (jakýchkoliv kvalit) a pošlu ho urychleně na pomoc dané legii, ve chvíli kdy se armády spojí - vyberu genrála, který zůstane u velení - jistěže toho lepšího, nebo hra automaticky vybere toho lepšího....ale to je asi jenom moje přání....uvidíme....chtělo by to pořádnou dávku informací CA/SEGA vypouští jenom samé kusé a mnohdy zavádějící informace....
  • Během spousty let vznikaly ale to nemění nic na tom že nejvíc jich souběžně existovalo 30
  • 2 P_CA: Proti UI nemam nejmensi vyhrady. Videa uspokojuji (krom laser sipu ;-D), takze kluci/holky v CA odvadi hezkou praci, dle PR veci.
    Stale skeptik, takze ;-) Jestli skutecne makas v CA, klobouk dolu.
  • Toho se prave chteji zbavit. Nepamatuji si detaily, ktere k tomuto pustili. Ale prave proto jen armady, ne samostatne jednotky.
    To tahani jednotek pres 1/2 sveta bylo vazne opruz. Chapu - logistika je soucast valky, ale v singlu je to silene. Sam jsem zvedavy co ten "rekrut" mode pohybu udela s hratelnosti
  • Ale pochybuji že by všechny měli sestavené v jediné době během několika málo let,když legie vznikali během spousty let,některé zanikly atd.
  • Jen bych chtel dodat ze me osobne se UI libi, je jednoduchy a prehledny.
  • Bohuzel mluvit o tom jestli je UI finalni nebo ne nemuzu, i kdyz UI primo programuju. Jenom muzu rict ze UI se konstantne meni, vylepsuje a upravuje, ale nejakou velkou otocku o 180 stupnu v tom jak vypada bych necekal.
  • CHmm, v Anglii nejspise jsi. Realie znas. :D
    Exituje nejake jine UI nez to trapne co zatim PR ukazují?
  • Legie dostávaly čísla a tituly například II legie augusta nebo XIV legie gemina. Na vrcholu měl řím legií asi 30.
  • Aha,tak ja ani ETW nehral,tak jsem nevedel,dik
  • Možná že ty ohznivý koule si bude možný nastavit v době, kdy budeš jako obránce :) stejný to bylo i před tím, jen s tím rozdílem, že třeba u ETW sis tam dal buď kůly nebo takovou zíďku, tak kdo ví, jak to bude tu :)
  • Presne,byl bych pro aby rim poslal noveho,treba animace jmenovani generala,nebylo by to spatne :-) a jinak by me zajimalo jak je to treba s tema valicimi se ohnivymi koulemi pri utoku,zda se verbuji jako jednotky ci jak
  • To by bylo dobrý, ale nevím, jak by to hře "pomohlo", protože to by se pak už museli rozdělit i kohorty, že ta je o něco lepší, než tamta a tamta zase horší a tak, ale to je až moc specifický, ale mohlo by to být zajímavý :) nikdo ještě neví, jak to bude s generálem. Ale mám představu, že hra automaticky vygeneruje novýho generála z armády, otázkou ale zůstává, jak moc se v tomhle ohledu bude hra blížit realitě, jelikož po generálově - resp. u římanů legátově smrti nastupoval první tribun, který dočasně velel legii... takže jestli se to obejde a budeš mít novýho nebo jestli tam budeš čekat a nebudeš s jednotkou moct manimulovat nebo jen minimálně a čekat na "doklusání" novýho :D to nevím :) každopádně to je otázka, která i mě velice zajímá :)
  • Programuju v C++, a nevim jestli tady vubec Morissons mame, vedle tu je jen Waitrose
  • Myslis jako postup od brance jo? :-) no to by bylo dobre,ale jak rikas,slozite. Dalsi na odpoved,rekrutne novy general?s prominutim,ale pride mi to trochu blbe
  • V cem programujes?
    Kolik stoji sandwich u morisona?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit