-
Taky přidám svůj názor do mlejku *3* . UE3 a veškeré jeho mutace které dnes pro mě využivá bohužel moc studií vyplýva jasně z toho, že je tento engine dobrý i kdyz technologicky ho CE3 smetl ze stolu a nebyl jediný. Ovšem nástroji, cenou a i přístupem epicu (každý si pod tím představí něco jiného.. já třeba tlačení svého enginu všem a za každou cenu ) je pro vývojáře prostě lepší volbou, za málo peněz hodně muziky a o tom to přeci je ? Vydělávat prachy nee? Valve má peněz dost ze steamu takze nepotřebujou svůj source cpát někomu jinýmu i když ten už je opravdu technologicky zastaralý(Ve skrytu duše tajně doufam, že valve už dávno dělá na novém enginu na kterém vydají HL3 nebo Ep 3 to je jedno jen prostě další HL). Id Tech 5 je sice taky krok dopředu vzhledem k technologii ale dva kroky zpět svým provedením. Carmack si pod tvrdým bičem Bethesdy si snad za pár let napravý reputaci DOOMem 4. CE3 je dnes technologicky nejdál a jsem si jist, že to tak ještě pár let zůstane, ale abych se vrátil k UE. Tudle dekádu ovládl to je bezesporu ovšem nejsem si až tak jistý, že v tom UE4 bude pokračovat. UE 3 neměl ve své době řádnou kounkurenci to ale UE4 v době svého startu bude mít(CE3, Id TECh5 a další dobré enginy "FrostBite 2" a ani nevime co dalšího přijde). Těd´ k těm konzolím *1* nechápu ten názor ... dalších 10 let stejná grafika ... podle mě s novou generací přijde opět skok v urovni vyzuálního spracovaní což koneckonců je s každou generací konzol .... jen si vzpomente Psx,Ps2,X360-Ps3 takze ja jsem v tomto ohledu v klidu protože zase bude Pc dalsi generaci dohanet ... A ona i ta současná ještě dokaže překvapit (tedy myslým Ps3 protože Xbox už je opravdu za hranicemy svých možností) třeba dnes v noci my jedinné překvapení z E3 předvedl ps3 a to s Beyond:Two Soul a Watch Dogs kdy jsem mi ani u jedné hry nechtělo věřit, ře to běží na Ps3 kde na to v ty krabici berou výkon ? Takže asi takhle až to tu bude tak to tu bude a my s tím nic neudělámě *3* *1* Tak a těd´ kamenujte *1*
-
no od unreal engine 3 nevysel unreal 3 podle me by se engine mel jmenovat gear engine kdyz uz vyvoj unreal dali k ledu.
-
Unreal Engine 4 jse sice pěkná věc, ale co Unreal?
-
-
Od Epicu by neměl Unreal cenu. Ten nejlepší, Awakening byl dílem Legend Entertainemnt a ti už jsou v pánu...
-
-
V prvom rade sa ID soft vykaslal na licencovanie ani nie tak koli technickym kvalitam/nekvalitam enginu ako skor (ako sa aj vyrajdrili) sa im nechcelo investovat do podpory, zaskolovania a dalsich veci ktore by suviseli s licencovanim enginu.
A co sa tyka buducnosti enginov, dnes uz graficky vystup neni az tak dolezity (aj preto ze dnesna generacia konzol je vykonovo zastarala oproti PC a buduca vydrzi tiez len obmedzenu dobu). Ovela dolezeitejsia je pre vyvojara investicia do nastrojov, SDK, moznosti implamentovania 3d party middlewareov a podpory roznych build platforiem. Vyhoda Unreal enginov je hlavne v tom ze si Epic dlhodobo budoval komunitu alebo vyvojarov, preto je lahsie najist cloveka co ma skusenosti s UE ako povedzme s inym enginom. Osobne si myslim ze ale to zacina byt aj nevyhoda UE. Ten engin je uz tak masivny a obsahuje toho tak vela, ze uz razantne zmeny sa v nom robit asi daju len s velkymi financnymi a casovymi narokmi a ostatne to aj vydiet ze novinky su skor evolucne ako revolucne. -
-
dobrý príspevok ale napríklad to, že budú v UE4 plne dynamické svetlá a GI a teda už konečne nebude nutné zapekať do textúr považujem skôr za takú miernu revolúciu ako evolúciu, hlavne teda pre časť vývojárov, ktorí na to čakali ako na spasenie ;)
-
-
Dotaz: má tyhle věci CryEngine 3? Jakože na tom bude/nebude pozadu? Sem trochu napochybách :/
-
-
už dávno :) technologicky sú to vyrovnané enginy.
-
-
-
-
UE3 přišel prostě ve správnou dobu, aby ovládl trh v té době nic lepšího nebylo. Mě třeba osobně se moc nelíbí. Ale to je můj problém. Osobně se mi vzevření Source enginu a CryEnginu líbí mnohem víc. Nemyslím si, že Valve se vykašlalo na licencování, ale mají hodně špatné vývojářské nástroje. Narozdíl od UE který má vývojářské nástroje vynikající. CryEngine 3 je tu krátkou dobu a musí trošku dozrát. Ale bojím se, že oproti UE4 nebude mít moc šancí. Vždy to bude okrajovka, což je škoda. RAGE engine (id tech 5) je v podstatě jenom trochu vylepšený id tech 4. už ten byl málo používaný. Kde jsou ty doby kdy všechny hry byly na id tech 3. A nemyslím si, že si ho někdo licencuje. Možná by to chtělo free SDK:)
-
-
Určitě by to chtělo FREE SDK, ať si v tom můžu taky zkusit. Zatím se mi jako fakt nejlíp dělalo v UE3, pak možná i Unity eniginu a až po něm byl CE3, ale to je ta výhoda free SDK. To je stejně vynikající krok jako třeba když vývojáři vypustí vývojářské nástroje (Bethesda, Editory map) ke hrám. Bohužel no, můžou si za to sami. (teda pokud nejsou, je možné že jsou jen jsem se o ně nezajímal -> taky mají špatnou propagaci no).
-
-
Ono je těžké srovnávat UE3/4 s CE3, který vyšel teprve nedávno a hry na něm se teprve rozšiřují. Ale jako zas jich moc není že.
-
No nevim ale podle wiki max payne 3 jede na 2 enginech RAGE a Euphoria a vypada podle me lip nez video z CryEngine 3. UE4 by to vsechno mel prekonat tedy pokud bude lepsi nez samaritan, coz me napada ze demo samaritan muselo jet na 2 grafikach od nvidia (mohly zkusit 1 ati vzdyt UE3 na ati jede lip) a UE4 demo jen na 1 grafice. Podle me se nVidia pokousi uplne vysachovat Ati z potpory UE4.
A opravdu kde je zminene video ze clanku? taky bych ho rad vydel. -
-
potenciál CE3 je ďaleko väčší ako to čo môžeš bežne vidieť v súčaných hrách, osobne si nemyslím, že RAGE engine urobil nejakú dieru do sveta oproti UE3 nevidím výraznejší rozdiel.
Až s príchodom nových konzol sa CE3 ukáže naplno a môžeš si byť istý, že bude bezproblémov konkurovať UE4. -
-
RAGE ma nejlepsi modely postav, ktere jsem kdy videl. Taky ma megatexture, ktere delaji fakt hezke povrchy. Nevim proc, ale proste ty postavy se mi tam libi daleko vic, jak treba v CE3, kde jsou mnohem realnejsi
-
-
RAGE engine = Rockstar Advanced Game Engine
krajšie postavy ako tieto ? : http://goo.gl/qo882
a kvalita modelov postáv, resp. ich návrh, dizajn, štylizácia nijak priamo nesúvisý s enginom. -
-
A pardon. Ja myslel ze je mysleno iD Tech 5...
A to, ze takove tvaricky ukazou v traleru na engine neznamena, ze to pouzijou ve hre.
-
-
-
-
To muze znacit ze UE4 je vic optimalizovany Engine. Prece jen smaaritan je docela zaplacanej UE3
-
-
Kde bylo prosím to video z UE4? Pamatuju si jen obrázky, a tenhle GIF
-
-
Spletl jsem se, byly tu jen obrázky z UE4
-
Samaritan bylo techdemo UE v3.975, což je krúček od v4, ale matně si vybavuji, že tady na games něco bylo.
-
-
Jakto, ze Crytek Engine ma do Unrealu daleko? To je nejaky osobni nazor, nebo co? :)
-
-
Cry Engine vypadá strašně hezky, bohužel jen ve hrách od Cryteku, nebo ve hrách, které vypadají podobně...
-
CryEngine moc velkou díru do světa neudělal:)
-
-
nie, iba na ňom vznikol etalón hernej grafiky :) ale áno, je to pochopitelné, UE3 je lacnejší, užívatelsky jednoduchší, vývojáry sú na neho zvyknutí a vďaka tomu, že konzolovým hráčom jednoducho vizuálna podoba hier pod UE3 stačila a ešte stále stačí, nemali dôvod prechádzať na nový typ enginu a radšej si pekne počkajú na UE4.
-
-
Ještě ty flejmuj! :) Do LICENCOVÁNÍ má daleko, o tom je celou dobu řeč pane Robotron, o kvalitách jednotlivých enginů, nebo hrách, které na nich běží, není vůbec řeč.
-
-
Tak Crytek Enginu dal prednost pred Unrealem i Dan Vavra a v jiny diskusi jsem cetl, ze Dan Vavra je Buh. Takze je to jasny :)
-
-
No, Pánové, tak tím je to, domnívám se, rozhodnuto...
-
-
*1*
-
-
-
-
-
takhle pěknej efekt ohně se mi nepovedl ani v 3DS Maxu se spešl pluginama, nádhera 8-)
-
-
Need more experiences!
-
dúfam, že žartuješ :)
-
-
no nežertuju, mě se to líbí, realistickej oheň je nuda, na ten je na youtubu asi miliarda tutoriálů, je to nuda hlavně proto že pikovteřinu virtuálního plamene renderuješ asi den reálnýho času, a ano líbí se mi celkově grafickej styl kterej prezentuje ten .gif
-
-
tak ked to berieš takto tak to určite :)
-
-
-