Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taky přidám svůj názor do mlejku *3* . UE3 a veškeré jeho mutace které dnes pro mě využivá bohužel moc studií vyplýva jasně z toho, že je tento engine dobrý i kdyz technologicky ho CE3 smetl ze stolu a nebyl jediný. Ovšem nástroji, cenou a i přístupem epicu (každý si pod tím představí něco jiného.. já třeba tlačení svého enginu všem a za každou cenu ) je pro vývojáře prostě lepší volbou, za málo peněz hodně muziky a o tom to přeci je ? Vydělávat prachy nee? Valve má peněz dost ze steamu takze nepotřebujou svůj source cpát někomu jinýmu i když ten už je opravdu technologicky zastaralý(Ve skrytu duše tajně doufam, že valve už dávno dělá na novém enginu na kterém vydají HL3 nebo Ep 3 to je jedno jen prostě další HL). Id Tech 5 je sice taky krok dopředu vzhledem k technologii ale dva kroky zpět svým provedením. Carmack si pod tvrdým bičem Bethesdy si snad za pár let napravý reputaci DOOMem 4. CE3 je dnes technologicky nejdál a jsem si jist, že to tak ještě pár let zůstane, ale abych se vrátil k UE. Tudle dekádu ovládl to je bezesporu ovšem nejsem si až tak jistý, že v tom UE4 bude pokračovat. UE 3 neměl ve své době řádnou kounkurenci to ale UE4 v době svého startu bude mít(CE3, Id TECh5 a další dobré enginy "FrostBite 2" a ani nevime co dalšího přijde). Těd´ k těm konzolím *1* nechápu ten názor ... dalších 10 let stejná grafika ... podle mě s novou generací přijde opět skok v urovni vyzuálního spracovaní což koneckonců je s každou generací konzol .... jen si vzpomente Psx,Ps2,X360-Ps3 takze ja jsem v tomto ohledu v klidu protože zase bude Pc dalsi generaci dohanet ... A ona i ta současná ještě dokaže překvapit (tedy myslým Ps3 protože Xbox už je opravdu za hranicemy svých možností) třeba dnes v noci my jedinné překvapení z E3 předvedl ps3 a to s Beyond:Two Soul a Watch Dogs kdy jsem mi ani u jedné hry nechtělo věřit, ře to běží na Ps3 kde na to v ty krabici berou výkon ? Takže asi takhle až to tu bude tak to tu bude a my s tím nic neudělámě *3* *1* Tak a těd´ kamenujte *1*
  • Od Epicu by neměl Unreal cenu. Ten nejlepší, Awakening byl dílem Legend Entertainemnt a ti už jsou v pánu...
  • no od unreal engine 3 nevysel unreal 3 podle me by se engine mel jmenovat gear engine kdyz uz vyvoj unreal dali k ledu.
  • No, řekl bych, že Source už pomalu přestává stíhat konkurenci. A hry běží na licencovaných enginech, protože to je daleko levnější, s větší podporou - přeci jen kolik studií si může dovolit bastlit roky nějakej novej engine, vyrábět si k tomu nástroje a pak teprve začít skutečně vyvíjet nějakou novou hru?
  • GlaDOS
    czlukas: Ano, i druhej Bioshock jede na 2.5. Mně vyjmenovávat hry na U3 nemusíš. Já nenapsal, že jsou všechny stejné. Pouze jsem napsal, že Source vypadá i v dnešní době skvěle a že Bioshock by tam neměl řadit, protože je to jiná verze U enginu.
  • Vidlec
    Unreal Engine 4 jse sice pěkná věc, ale co Unreal?
  • Mechwarrior_bw
    už dávno :) technologicky sú to vyrovnané enginy.
  • Dotaz: má tyhle věci CryEngine 3? Jakože na tom bude/nebude pozadu? Sem trochu napochybách :/
  • Mechwarrior_bw
    dobrý príspevok ale napríklad to, že budú v UE4 plne dynamické svetlá a GI a teda už konečne nebude nutné zapekať do textúr považujem skôr za takú miernu revolúciu ako evolúciu, hlavne teda pre časť vývojárov, ktorí na to čakali ako na spasenie ;)
  • V prvom rade sa ID soft vykaslal na licencovanie ani nie tak koli technickym kvalitam/nekvalitam enginu ako skor (ako sa aj vyrajdrili) sa im nechcelo investovat do podpory, zaskolovania a dalsich veci ktore by suviseli s licencovanim enginu.
    A co sa tyka buducnosti enginov, dnes uz graficky vystup neni az tak dolezity (aj preto ze dnesna generacia konzol je vykonovo zastarala oproti PC a buduca vydrzi tiez len obmedzenu dobu). Ovela dolezeitejsia je pre vyvojara investicia do nastrojov, SDK, moznosti implamentovania 3d party middlewareov a podpory roznych build platforiem. Vyhoda Unreal enginov je hlavne v tom ze si Epic dlhodobo budoval komunitu alebo vyvojarov, preto je lahsie najist cloveka co ma skusenosti s UE ako povedzme s inym enginom. Osobne si myslim ze ale to zacina byt aj nevyhoda UE. Ten engin je uz tak masivny a obsahuje toho tak vela, ze uz razantne zmeny sa v nom robit asi daju len s velkymi financnymi a casovymi narokmi a ostatne to aj vydiet ze novinky su skor evolucne ako revolucne.
  • Spades
    A pardon. Ja myslel ze je mysleno iD Tech 5...
    A to, ze takove tvaricky ukazou v traleru na engine neznamena, ze to pouzijou ve hre.
  • Určitě by to chtělo FREE SDK, ať si v tom můžu taky zkusit. Zatím se mi jako fakt nejlíp dělalo v UE3, pak možná i Unity eniginu a až po něm byl CE3, ale to je ta výhoda free SDK. To je stejně vynikající krok jako třeba když vývojáři vypustí vývojářské nástroje (Bethesda, Editory map) ke hrám. Bohužel no, můžou si za to sami. (teda pokud nejsou, je možné že jsou jen jsem se o ně nezajímal -> taky mají špatnou propagaci no).
  • RockStar
    UE3 přišel prostě ve správnou dobu, aby ovládl trh v té době nic lepšího nebylo. Mě třeba osobně se moc nelíbí. Ale to je můj problém. Osobně se mi vzevření Source enginu a CryEnginu líbí mnohem víc. Nemyslím si, že Valve se vykašlalo na licencování, ale mají hodně špatné vývojářské nástroje. Narozdíl od UE který má vývojářské nástroje vynikající. CryEngine 3 je tu krátkou dobu a musí trošku dozrát. Ale bojím se, že oproti UE4 nebude mít moc šancí. Vždy to bude okrajovka, což je škoda. RAGE engine (id tech 5) je v podstatě jenom trochu vylepšený id tech 4. už ten byl málo používaný. Kde jsou ty doby kdy všechny hry byly na id tech 3. A nemyslím si, že si ho někdo licencuje. Možná by to chtělo free SDK:)
  • Mechwarrior_bw
    RAGE engine = Rockstar Advanced Game Engine
    krajšie postavy ako tieto ? : http://goo.gl/qo882

    a kvalita modelov postáv, resp. ich návrh, dizajn, štylizácia nijak priamo nesúvisý s enginom.
  • Mechwarrior_bw
    tak ked to berieš takto tak to určite :)
  • Ono je těžké srovnávat UE3/4 s CE3, který vyšel teprve nedávno a hry na něm se teprve rozšiřují. Ale jako zas jich moc není že.
  • Need more experiences!
  • Spades
    RAGE ma nejlepsi modely postav, ktere jsem kdy videl. Taky ma megatexture, ktere delaji fakt hezke povrchy. Nevim proc, ale proste ty postavy se mi tam libi daleko vic, jak treba v CE3, kde jsou mnohem realnejsi
  • Mechwarrior_bw
    potenciál CE3 je ďaleko väčší ako to čo môžeš bežne vidieť v súčaných hrách, osobne si nemyslím, že RAGE engine urobil nejakú dieru do sveta oproti UE3 nevidím výraznejší rozdiel.

    Až s príchodom nových konzol sa CE3 ukáže naplno a môžeš si byť istý, že bude bezproblémov konkurovať UE4.
  • Spades
    Aj druhej BioShock? Borderlands? TERA? Dungeon Deffender?
    Ne vsechny hry na UE3 vypadaji stejne...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit