Přejít na výpis diskuzí

Update pro Destiny 2 dorazí později kvůli duševní pohodě zaměstnanců

24.6.2019 13:55
Šárka Tmějová 15 příspěvků

Crunche, přesčasy a syndrom vyhoření jsou mezi herními vývojáři poslední dobou poměrně zásadní téma. Už i jejich zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že než posílat přepracované podřízené na duševní prázdniny, bude možná jednodušší upřednostnit jejich zdraví před absolutně vyladěnou a vyváženou hrou....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Jo jo chápu, snad si ještě pořídím DLC nějaké než to vypnou... jediné co i vadí je pochopitelné že klasická hra má limit 20 tého levelu.

    Jinak Matchmaking byl co jsem hrál naposledy strašný. Respektivě to bylo jednou já podruhé ne kolikrát jsem prohrál i když jsem měl nejhorší zbraně ale nejvíce bodů... no hrůza.

  • uher

    Jaký je rozdíl mezi Crunchem a přesčasem?

    • Marquis

      Když strávíš týden prací přesčas z toho důvodu abys stihl tu práci dokončit do nějakého stanového termínu, tak "crunchuješ".


      Pokud ale zůstaneš v práci jednou za čas přesčas - ať už proto že si chceš naddělat peníze/práci, tak pouze makáš přesčas, ale necrunchuješ.


      Dává to smysl? Je tam dost rozdíl v nuanci.

      • Marquis

        On crunch taky není jen práce přesčas. Je to hlavně práce pod nějakou formou nátlaku - termín, finance atd.

        • PanS

          Neexistuje pro to nějaký výraz v češtině? Předpokládám, že ne, ale radši se ptám.

          • Coffin.Corner

            Šturmování :)

          • patr

            Ono celkovo v tejto hernej brandzi je nechutne vela anglickych nazvov, vyrazov az na silu.  Milujem, jak se to rekne cesky ?  Ceski, Slovenski streameri hocikto, jak keby sa citili svetovo ked povedia defusni, plantni tu bombu, potrebujem cover, je na longu atd

            Proste nuteny terminovy nadcas apod. Fakt sa mi hnusia tieto vyrazy, hlavne ked sa ti redaktori medzi sebou rozpravaju.

            • Hele, to je těžký, když spoustě těchto her, ze kterých to je, tak nemají buď českou lokalizaci a češi si tak zvykají na hraní jich v angličtině, anebo díky tomu že v češtině nějsou tak hojně hrané, jako v angličtině, tak se stejně ustálí spíš anglické výrazy, než ty české.. já jako hráč to mám tak zažité.. když hraju Counter Strike, většinou se dorozumívám anglicky, protože člověk na Čecha během různých her nenarazí jen tak, a musím komunikovat anglicky, tedy používám ty anglické výrazy.. a protože si na ně zvykám dokuď si nezvyknu, tak pak už nic jiného nepoužívám.. mám to prostě zažitý. Plantni tu bombu mi jde na jednou na jazyk snadšeji než "polož tu bombu".

              • patr

                Reakce na příspěvek:

                ja si radsej zahram battleroyale, tam je ten doraz na komunikaciu ovela vacsi a preto sa mi ten mod paci oproti hram ako cs.  Zas cs a hry na kola su kompetitivnejsie ale komunikacia je tam stroha, rychla. 
                neviem, mne to problem nerobi raz ked treba anglicky, inak slovensky tak ako doma alebo ked idem do sveta.   Tiez nehovorim, vies co pojdeme do shoping mallu ? Neviem, nejak sa to zauzivalo v tychto hrach taky blby anglicky slang.  Pri hre je to asi ok v tom nasadeni.  
                Ale ked to clovek pocuva je to otras. 
          • Nedavno ve fight clubu meli knizku, kde byla spousta takovychto terminu prelozena a mimo jine crunch tam ten pan prelozil jako drceni, coz muze znit ze zacatku pomerne divne, ale proste crunch uz je ted pomerne ustaleny vyraz a nahrazovat ho cimkoliv jinym by bylo proti srsti.

  • Marquis

    Řekl bych, že titulek to trošku přehání a ten kontext není nejlíp popsán.


    Nejde ani tak o to, že oprava jako taková by dala příliš práce, i když samozřejmě nějaké playtestování nové balance by nějaké ty člověkohodiny zabralo. Jde spíš o to, že mají momentálně stabilní "release candidate patch" = patch, který je již dokončen, zcela nebo z větší části otestován a připraven na vydání.

    Sebemenší zásah do tohoto patche, i kdyby to znamenalo jen naprosto minimální změnu pár čísel nebo řádků kódu, by znemenal že celé testerské oddělení by muselo přetestovat (pravděpodobně podle nějakého testovacího plánu) celý patch znovu. Což by zabralo dodatečné člověkohodiny práce pro hromadu lidí na všech platformách na kterých Destiny běží.


    Otázka která pak vyplynula je - stojí nám za to tenhle proces podstoupit jen pro opravu téhle chyby v balanci, která navíc pro mnohé dělá hru víc zábavnou (i když pro jiné dělá opak)?


    Ve výsledku to samozřejmně pomůže "duševní pohodě testerů" (to vím ze zkušenosti), ale neřekl bych, že to pramení z nějakého altruistického pohnutku. Prostě je to logické zhodnocení situace, že problém, který daná chyba způsobuje, nehoří natolik, aby se na to plýtvaly člověkohodiny.

    • harbinger1945

      LoW je celkem v klidu. PvP má podstatně větší problémy(extrémě silný ultimátky, match-making kterej bych jim omlátil o hlavu nebo třeba super-mody, který při určitým způsobu hraní a nastavení equipu umožní mít 5 ultimátek za hru a klidně mít první ultimátku za 1 minutu).

      Takže celkem chápu, že to nemá zase až tak vysokou prioritu. LH/NF byly podstatně horší. A trvalo to skoro rok než je změnili.

      BTW: IB týhle sezóny byl naprosto katastrofální. Match-making se jim úplně zbláznil a dává průměrný hráče(jako jsem já 1.1 KD) s hráčema co mají unbroken titul. Což v praxi znamená, že matche končí do 2-3 minut, kdy jeden tým vede o +- 60 bodů a match se ukončí předčasně :D 



      • Oni vypli skill matchmaking, protože nefungovalo tak jak mělo a lidi spíš štvalo, teď je to naprosto random a lidi to baví trošku víc..

      • Marquis

        Hm, tak špatnou zkušenost nemám. Naopak většina IB matchů co jsem hrál tenhle týden byla dost vyrovnaná. A z nějakého důvodu jsem si tam vedl fatk dobře (2+ KD) i když v competitivu, který pořád trpím kvůli Luně, bývám naprosto nepoužitelný.


        Jinak uvidíme jak S8 vyřeší celkový problém Cruciblu, jak slibujou. Jen doufám, že to nebude na úkor PvE.

        • harbinger1945

          Jestli máš Black Scorpion-SR4 s trochu slušným rollem tak bych to zkusil i v compu. Nejlepší scoutka ve hře s ttk 0.69, možná jedna z nejlepších "primary" zbraní v celý hře pro PVP. A lidi o ní vůbec netuší :) 

          Comp bych řekl, že je celkem v klidu..od tý doby co navýšili počet bodů za výhru je možný se na fabled dostat sám bez jakýchkoliv problémů(tuhle sezónu jsem šel jen po revokeru a dostal jsem se na 1900 bodů :) )

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit