Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ak nechces/nemozes cakat, uloz hru pred dnom ukoncenia vyskumu a reload.Ja som takto omylom nedal vyskumat colonist ship a musel som sa vratit spat lebo mi ju to potom neponukalo.
  • v pripade nudze staci pouzit save-reload pred kolom ked sa bude vyberat novy vyskum.Ak je nejaka tech zanedbana, mala by sa objavit hned po par save-load pokusoch.
  • ako uz niekto napisal, stiahni si mod, pouzivam tiez spominany 995 Core Planets mod.
    Chapem preco zaviedol Paradox tie sectors, aby ulahcil hracom od mikromanazmentu ale malo to byt dobrovolne.Aspon zo zaciatku kym sa planeta neda dokopy kde co ma stat je lepsie to riadit manualne a az ked je planeta "hotova" alebo aspon zaklad budov postaveny, odovzdat ju do sektoru.
  • ovela jednoduchsie, z Paradox hier co som hral suverenne najjednoduchsia a ma fajn tutorial s tooltipmi.

    Inak k tomu porovnavaniu, GC je ina hra, spolocne maju let to ze su to vesmirne tahove strategie..Suhlasim s tym, ze GC je po case repetivna a nudna, hraje sa to tak nejak automaticky vsetko, toto ma bavi viac.Par veci ktore mi vadili (obmedzenie core planet na 5, malo lidrov) vyriesili mody.Stellaris je aj menej narocny na PC, hravam len najvacsie galaxie a GC mi v rozvinutej hre so stovkami lodi seka aj na slusnom i7 PC, Stellaris fici bez problemov a aj hra sa rozbehne za par sekund, kym u GC to trva minuty na klasickom disku.
  • Galciv 3 má stejný problém jako Stellaris. Vypadá docela pěkně a kvůli tomu v grafice skončilo víc rozpočtu, než mělo. Asi není úplně fér porovnávat Galciv II ultimate, který má v sobě několik let porelease vývoje a čerstvou hru ... ale pokud hra nemá nic unikátního, člověk se musí pozastavit nad tím, proč ji kupuje.

    A řeknu ti, že ten realtime mi nepřijde jako zase takový triumf, jelikož tam chybí automatizace která v galciv je (explore, build mining stations ...) takže vše děláš manuálně jak ocas a stejně pokud chceš být efektivní tak furt pauzuješ, protože na very fast, než si přečteš co tech dělá a vybereš si nový, je další měsíc a výzkum stojí ...

    Já teda mám jen i5 6600k a na 800 star galaxii jsem si i ve Stellarisu všiml, že to trochu ztrácí dech :)

    No nic, snad paradox nebude Johanovat na DLC jako s Crusader Kings II a radši udělá nějaký konzistentnější obsah ve formě expanze.
  • No věř, mi že Stellaris je v midgame repetitivní daleko víc. Jen expanduješ sektory, stavíš battleshipy a doufáš, že AI něco udělá. Aspoň tak zatím dopadly všechny tři galaxie, co jsem zatím hrál po delší dobu.

    Líp vypadá, to máš pravdu, ale kdyby nevypadal líp, než x let stará hra, něco by bylo špatně :)
  • honcka
    galciv 2 uz si moc nepamatuju, nedavno jsem hral galciv3 a oproti tomu ma stellaris jednu velkou vyhodu a to, ze je realtime, u galciv me v pozdejsich fazich vadilo, ze tahy oponentu byly u vetsi galaxie strasne dlouhy cca 20-30s a to mam pretaktovanou i7
  • Gal Civ II jsem hrál vloni. Projel jsem celou kampaň (která je fakt drsná, opravdu drsná - alespoň v Dreadlordech, pokud chceš výzvu, tak jdi do toho). Gal Civ 2 je po určité době repetitivní, nemá moc hezkou grafiku, nelíbí se mi její research tree - ty technologie jsou špatně, resp. vůbec popsané, a zkoumáš třeba Ion Drive 1, Ion Drive 2 .... Ion Drive 10. Nakonec si vychytáš určité strategie, tj. co zkoumat, čemu dát přednost a naučíš se, jak porazit AI.

    Stellaris zatím vypadá líp, ale ještě jsem do toho plně nepronikl. Má rozhodně mnohem lepší grafiku, lepší výzkum, zajímavé rasy atd. Myslím že až to dopilují, tak to bude lepší než GalCiv2. Po dlouhé době strategie, která se mi líbíi - od dob GalCiv2 a Homeworldu.
  • Stellaris obsahuje podobně komplikovaný základ jako CK2 nebo EU4. Ale úplně jinak zachází s množstvím informací, které hráč musí sledovat. Taky se snížila nutnost micromanagementu. Proto je podle mě počáteční kontakt se Stellaris znatelně snažší, aniž by to výrazně ubíralo na možnostech. A podobně by to mělo být i s HOI4.
  • Zlepšit ... heh. Stellaris je kostra hry. Za dva roky a 150+ euro později to možná bude stát za to.

    Jako je to zábavné ... ale vedle mi na steamu vysí Galciv II ultimate edice a docela po 20ti hodinách přemýšlím, proč radši nehrát to.

    Napadne někoho něco, co je pro hru opravdu unikátní v rámci širšího žánru 4X? Mě totiž ani ne :(
  • Doufám že opraví tu AI, kolegové ve federaci vždycky pošlou všechny flotily k mé nejsilnější a pak se drží jako klíště, namísto prohánění těch nepřátelských. A předhánět se s AI o to, kdo rychleji dostane pozemní jednotky k obléhané planetě aby si ji zabral pro sebe, je taky k vzteku.
  • Je to relatívne jednoduche, cez CKII som sa neprekusol a ostal som u EU4. Stellaris ale je dost jednoduchší na pochopenie, trvalo mi to asi pol hodiny kym som pochopil co kde a ako a dalších 10h kym som pochopil že som vlastne stále nič nevedel a začal odzaciatku ale i tak som sa pri tom vynikajuco bavil. Takze taku pol hodku
  • Urcite, pokud jste hral nejakou jinou vesmirnou 4x strategii, tak se do toho dostanete cca do hodiny, obcas je sice potreba skonzultovat google, ale oproti ck2 minimalne. Jinak na ck2 jsem pouzil tenhle tutorial a po par hodinach hry jsem byl aspon v obraze, co vubec delam a jak to hru ovlivni
    http://www.ckiiwiki.com/Beginner%27s_guide
  • Llour
    Tady zatím nemohu posloužit, snad ti někdo z hráčů poradí. Ale u CK 2 silně doporučuji zhlédnout nějaký letsplay, klidně i v češtině. Pochopíš z toho princip hry daleko dříve a srozumitelněji, než z tutorialu. A pak už to půjde samo *3*
  • Mohl byste prosím někdo porovnat, jestli je to na pochopení jednodušší, než Crusader Kings 2? Do těch jsem přes opakované pokusy prostě nikdy pořádně neproniknul. Moje mysl formovaná Sidem Meierem to prostě nepobírá.
  • ono okrem toho, sektory sú dobré ak zväčšuješ územie pomocou staníc, keďže tie žerú body ovplyvniteľnosti, ak ich zaradíš pod určitý sektor, tak prejde pod ten sektor nielen správa územia, ale aj zaťaženie oných bodov. Ergo, inak povedané, vrátia sa ti naspäť ziskovosť bodov ovplyvniteľnosti, čím budeš môcť vydávať nové editky, prijímať nových vodcov, ako aj opätovne môcť rozširovať územie o nové planéty. Okrem toho, počet planét, možno rozširovať pomocou určitých výskumov a politík, no neviem koľko je maximum, ja mám tiež momentálne 7. Jediné čo ma irituje, že nemôžem prevádzať celé sumy minerálov a nerastov z určitého sektoru do svojho hlavného, čo by viac než napomohlo, keďže v niektorých high-end sektoroch sa hromadia suroviny aj napriek vysokému zdaneniu.
  • Stahni si z Workshopu MOD, zadej vyhledat 995. Ve hre pak muze navysit pocet planet tusim na +10, +50, +100 a +900. Ja si dal +10, ono ukocirovat 15 planet je docela fuska.
    Bohuzel AI v sektorech neni uplne idelani. Jak i*iot stavi engineering vedecke stanice, nesmyslne prsouva populace a hlavne ignoruje zaskrtle policko nepredelavej existujici budovu. Snad to patch opravi.
  • Hra nevypada spatne, nicmene ja se vic tesim na endless space:)
  • Veny
    Nabízené výzkumy se točí. Pokud v rotaci není ten, který potřebujete, vyzkoumáte jiný, a po jeho dokončení vám můžou nabídnout třeba ten, který potřebujete.
    Rotace neprobíhá náhodně, ale v závislosti na rase tzn. pokud máte peaceful, nebude vám to tak často nabízet vojenské technologie.
    Já takhle čekal na zpřístupnění kolonizace tundry asi 10 rotací.
    Jo a jsou výzkumy, které vám zvýší počet výzkumů v rotaci.
  • Jo unbidden jsou velká osina v zadku.. kdyz se objeví na druhe strane galaxie a človek nemá šancu se tam dostat včas tak už jsou nezastavitelny ( měl měl jsem 30K flotilu ale oni asi 15x 17k) a AI narody je proste přehlíži.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit