Přejít na výpis diskuzí
Úpravy zbraní v Ghost Recon: Future Soldier pomocí Kinectu
10.6.2011 | Aleš Smutný
41 příspěvků
-
cus chlapi napiste mi pls jak se tato hra ovlada na pc co jaky pismeno dela napr.pryblizeni optiky nebo priblizeni na takovy ti carky a zalehnuti zaklek dekuji cs *4*
-
tak takovihle pako sem jeste nevidel kdiz ti dotoho nikdo nenuti muzes sito nastavit ovladacem trupko to neni jedina moznost zeto pude jen kinektem
-
souhlasim. použití kinectu ve hrách je jen populistická břečka. jde o to aby si lidi připadali neskutečně filmově a cítili wow efekt.
-
ano. úplně se vidím jak se třepu jako pako před tv. kdyby se někdo spíš soustředil na vývoji základních věcí,které snad začínají ztrácet význam - herní principy. Nebo i grafika. pořád se mluví o tom, jak je grafická úroveň imba a mega ... a přitom už hezkých pár let stojí,čumí schovaná za přežitkama typu bloom,ssao apod. a mezitím si třeba nvidia mastí kapsy na prodeji nových a nových grafických čipů (které defacto nemají smysl,když grafika stojí). podle mě se herní svět drží na okraji krize (pokud už tam není). nechci být zaujatý,ale všechny tyhle kraviny vesměs vždy přitáhnou z usa. ten jejich konzum mě už vážně pěkně s e r e.
-
hm, napada me asi jen jedna kratka veta: uplne k nicemu
-
Ty mluvíš, jako kdyby od dob Wii a Kinectu uběhlo už 20 let.
-
Pohybové ovládání bylo něco jako módní výstřelek. Nintendo s tím přišlo v době kdy ho nikdo nevyužíval a vypadalo to zajímavě a každý si to chtěl vyzkoušet. Proto to mělo tak velký úspěch. Ostatní výrobci konzolí s chtěli taky svést po úspěchu Nintenda, tak si udělali svoje pohybové ovladače. Bohužel mezitím doba pokročila a pokus pohybového ovládání vykrystalizoval v to, že se to hodí jen na nějaké hříčky na party s kamarády. A že to v žádném případě nenahradí klasické ovládací prvky, kterou jsou mnohem pohodlnější. Dá se říct, že pohybové ovládání byla jakási slepá větev v ovládání her.
To nic nemění na tom, že kinect je zajímavá technologie, která stojí za to ji vyvíjet, ale její použití bych viděl někde jinde než ve hrách. -
Ne, nejsi jedinej *3*
-
Jsem jedinej koho napadl při prvnim pohledu na Kinect film - > Minority Report? Tohle videjko mi to jen potvrzuje, zase jsem to viděl :-D
-
Hm jako předváděčka to nevypadá špatně. Praktické využítí nula. Už se vidim jak takhle šaškuju. Po pěti minutách by mě to nebavilo. Navíc je to celé tak zofale pomalé. Pokud bych hrál s někým mulťák tak než si vybere hlavěň tak má tři headshoty. Zlatá myš s klávesnicí. Takže děkuji nechci.
Celej ten pohybovej cirkus je dobrej jenom na party hry. Všechno ostatní je naprostá blbost. Technolgicky je to sice fajn ale využitelnost fakt zofalá. -
Predtim byl aim z 50% na konzolich, ted uz 100% ;)
-
to přece nemůžou :D stejně jako u ME3 to je přece nemožný bez super kinectu to nejde :D hybaj si ho kupit !:D
-
to vyuziti hlasu mohli klidne dat jenom do microfonu na sluchatkach *1* nejak to zakomponovat do hry aby to tak slo i bez kinectu
-
tak samozřejmě bych u raftu nezůstal :) Ale nejspíš to nebudu kupovat dřív, než vyjde ten počin na CryEnginu.
-
jj zato OS od Apple stojí za to o Linuxu nemluvě...
-
wtf, jak tohle má někoho zaujmout?
-
Kinect developed by Ministry of silly walks *2*
-
Musis sa oblizovat :D liznutie hornej pery vpred, dolnej vzad atd atd :D
-
souhlas...a s tím ME3 to je dobrý to samý jako ten headtracking ve forza k tomuhle bude kinect ještě nějaký ten rok dokud se to nějak nevylepší
-
Bavíš se s člověkem co má nick "blázen" to myslím, mluví za vše. :) A co říct ke Kinectu, jen to že když to nebude mít úspěch u nás, neznamená že to nebude mít úspěch i jinde. :) Ale mně se třeba líbí ovládání hlasem svého týmu v Mass Effect 3.