Přejít na výpis diskuzí
Úspěšný Kickstarter vyslal Elite: Dangerous do produkce
3.1.2013 | Petr Poláček
32 příspěvků
-
Není, Elite naopak vydalo 4 videa kde je Braben s Robertsem...
Já jsem podpořil obě hry a těším se na návrat vesmírných simulátorů... navíc tu je Limit theory a pár dalších projektů, které se krčí ve stínu úspěchu a pokořených rekordů Star Citizena a Elite:Dangerous. -
"ó" na konci by spíš odpovídalo koncovce "eaux", např. ve slově moulineaux [mulinó]. Tady bych se spíš klonil k tomu potlačenému e, jak píše Chumbaba. Podobně jako deux, veux, peux, atd.
-
A toto video vyslo 14. decembra, staci? :) http://youtu.be/EM0Gcl7iUM8?t=5m25s
-
tak ještě jinak, tohle mi zní asi nejlépe http://www.howjsay.com/index.php?word=molyneux&submit=Submit
-
To video vyšlo potom co sem tohle napsal .... 19:47 mě došel mail o tom updejtu.
Nejsem jasnovidec tak sem to nemohl v té době napsat. -
Brrrrr haltuj, ked povies A tak povedz aj B, tu hovori ze ak 1.5 mega nedosiahnu tak to neznamena ze tie veci nebudu, ale ze budu neskor :) http://youtu.be/aL2_oa_5D8A?t=5m1s
-
Nevím, odkud se bere "molinó", já bych koncovku "eux" četl jako ve slově dvě, tj. "deux" a to rozhodně není [o:]. Jinak podle videí na youtubu to vyslovují "anglicky", tedy "molinjú". Viz např. http://www.youtube.com/watch?v=Hi6pI3tfpI4. Takže bych se držel "anglické" výslovnosti.
-
Kua Jindro, pamatuju jak tě každej mínuskoval. Ale čoveče, ty ses vyvinul a tohle je dobrej postřeh ;)
-
osobně bych to díky mé základní znalosti FR vyslovil "molynó", ale konec konců tomu jazyku stejně prd rozumím, každopádně když jsem uslyšel poprvé molynoj, vzpomněl jsem si na dišanrd, to bylo taky fajn
-
Jsem docela rad, ze takhle nesmysleji vsichni, protoze bychom nemeli urcite nic, ... takhle mame mozna neco *4*
-
Otázkou zůstává, zda se to čte anglicky, protože to je angličan, nebo francouzsky, protože to je patrně francouzské příjmení. Každopádně souhlasím s tím, že se to čte jinak. Na druhou stranou, podle toho, jak hoši v podcastu zápasí s angličtinou bych to nehrotil.
-
čímž jsem zároveň chtěl upozornit na Lukášův objev čtení francouzských příjmení... odseděl jsem si 4 roky francouzštiny natvrdo a molynoj mi trhá uši
http://www.youtube.com/watch?v=uIquSXcw4oE
děkuji -
to si jen někteří myslí, že když má člověk vyděláno, musí si to zaplatit ze svého... a pokud jde o (ne)slavného molynoje, platí to dvojnásob
-
Neni žádnej boj mezi SC a Elite, už jenom proto, že sám Chris Roberts na hlavní stránce Star Citizenu vyzval k podpoře Elitu...
-
Nechápu, co pořád kdo řeší, které studio by mělo, nebo nemělo dávat věci na Kickstarter. Vždyť je to o lidech, na co přispějí. Kickstarter dává velkým studiím možnost udělat AAA titul libovolné tématiky a libovolné hratelnosti a náročnosti aniž by jim do toho kecal vydavatel. Na tohle hráči čekali dlouho, na návrat starých dobrých hardcore her.
-
No tak doufejme, že časem přibudou ... taky v budoucnu s příchodem přistávání na planetách přibudou i interiéry lodí ... pokud by hra měla moc lodí tak by ty interiéry nikdy nedodělali. Nevím jak bude fungovat damage model, ale vymodelovat poškození pro všechny lodě taky něco zabere ... když se podíváš ny ten koncept s vytrhanýma vnitřnostma tak sou ty modely celkově náročnější.
Taky sem zapoměl ... 25 jen v případě, že se dostanou na 1,5M jinak jenom 15lodí. Je to pravděpodobné, že se tam dostanou ale 100% jisté to není. -
25 lodí je celkem málo. Na to jak má být ta hra veliká.
-
Tohle je holt otázka, ale jestli to dopadne tak, že aspoň polovina z nich dopadne dobře, tak to potom asi EA, Ubi a další budou mít pěkně krušný časy (jako ještě horší než dnes).
-
Takoví po prvním projektu na který dají peníze zatratí kickstarter tak jako tak ... to sou lidi, kterým se asi ani nedá zavděčit. Nevím jak to je u těch velkých projektů, ale poslední dobou píšu na fórech Sui Generis, která taky uspěla na kickstarteru a nikdo takový se tam zatím nevyskytl. Dokonce vývojáži sou tam hodně aktivní s reagují na posty a odpovídají na otázky. Takže já bych řekl, že u menších projektů takových lidí zase tolik nebude ... ale nemusím mít pravdu protože na moc fór her z kickstarteru nechodím.
-
Jistě. Pokud si však vývoj investuji z vlastní kapsy, nejsem povinen nikomu nic vysvětlovat ani přizpůsobovat. Jiná věc samozřejmě je, že tento přístup potenciálně ohrožuje prodeje. Když mi však vývoj zaplatí hráči, nemají potom právo požadovat, aby hra vypadala právě podle jejich představ? Rozumný člověk si jistě uvědomí, že je to nesmysl. Co ale ti ostatní? Co ti, kteří to nepochopí?