Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sympaticke je, v jak dobrem svetle mluvi o konkurenci. Nemam rad takovy ten tvrdy konkurencni boj, kde se vydavatelska studia snazi konkurenci co nejvic zesmesnit a nesetri urazkami a smesnymi kritikami jejich her.

    Ke hre. Soubojovy system je fajn, ale urcite bych videl rad nejakou fyziku, reakci zasazenych bojovniku apod. tak, jak je tomu prave v Dragon Age. Ale tohle vsechno budou jen male negativa pokud se podari dobry pribeh. Ostatne ve videu zminene Arcanum ma bojovy system sotva hodny pochvaly, ale vse ostatni se povedlo, tak proc by tomu nemohlo byt i u Game of Thrones. Trochu se ale obavam, aby pripade hrace neodradila neznalost predlohy. Ostatne ja osobne bych si hru ani v pripade dostatecne silneho HW nekoupil prave proto, ze predlohu neznam. Ani knihy, ani serial.
    • MrSanta
      Z toho mám taky krapet obavy. O knihách nebo seriálu nevím ani zbla. Ale hra (až na ty animace během boje) mi je celkem sympatická. Nejsem si jist, jestli z toho budu mít plný zážitek, když o předloze nic nevím? *9*
      • Cahir
        Možnost zkouknout seriál. Dost věrně se drží knih.
        • tak to nesouhlasim v serialu par scen chybi a nektere pridava npr takovej stanis mi prijde v serialu jako hlupak pritom v knize to je muj favorit taky serial nedokaze tak pekne vykreslit postavy jako v knize protoze tam se daj vice rozepsat nicmene to nic nemeni na tom ze i serial je naprosto famozni :o) ale kdyz bych si mel vybrat dal bych prednost knize ackoliv sem pred 3 rokama nevedel co to kniha je xD
          • Opravdu? 2. řada je úplně mimo... když se vykašlu na drobnost jako že měnijou lidem jména (proč?) tak je tam tolik scén navíc či úplně jinak až je mi z toho špatně- Deaneris ukradli draky? Aria slouží Tywinovi? Malíček si cestuje po světě velkým asi jako Evropa jak se mu zachce v rozmezí chvilky? Lechtač zemřel? Jofrrey mučil děvku? 3ae ve druhé knize slouží Sanse? Sansu málem znasilnily? Jon strávil noc s Ygritte a ztratil se půlrukému? Opravdu vyjednávala Matka draků před městem o vpuštění dovnitř? Proč proboha Davos musel v serialu jet s Melisandrou lodí. Já myslel že musel proto, že hradby Bouřného hradu jsou očarovaný a ne moře,????? a už mě to dál nebaví takže to ukončím- 2 řada se naprosto odlišuje od knihy (první byla v pořádku, já chápu, že se to někdy musí trochu řítit jinak ale co je moc to je moc)... a vy asi moc velký fanoušek ságy nebudete, protože by jste tohle jinak nemohl říct.......
          • Cahir
            Tak to je jasný, jako vášnivý čtenář tohle vůbec nezpochybňuji. Ale pokud někdo nemá čas a chce se do toho rychle dostat, seriál je jasná volba. Takhle jsem to myslel.
        • takže, seriál se drží předloh pouze první serie, ono se sice i druhá serie řítí stejným směrem, ale vymýšlí si takové hovadiny, že mě to někdy opravdu štve..... nehledě na to, že serial vám až tak ten svět nepřiblíží, příběh má být úplně jiný než v serialu, takže pokud chcete znát svět, radím si to přečíst...
        • MrSanta
          To mě nenapadlo *15*. Nic ve zlém, ale to je na mě krapet časově náročné.
          • seriál má zatím 16 dílů take to je 16 hodin, to zas tak časově náročné není....... za to knihy: kniha první 850 stran, kniha druhá 950 stran, kniha třetí 1200 stran, kniha čtvrtá 850 stran, kniha patá (???) předpokládám dle originálu - asi 1300..... tohle je třošku časově náročnější ne ? :)
            • MrSanta
              Já jsem se asi špatně vyjádřil. Nemám touhu se dívat na seriál, nebo číst knihy. Ale hra mě docela láká. Proto jsem položil otázku, zda se hra bude dát užít i bez znalostí předlohy.
          • A myslis, ze knizky prelouskas rychleji? ((:
            Jinak mozna nejaky shrnuti - ja si knizky nechavam nekdy na leto/podzim dle casu a snad se nekdy juknu na serial.
  • zdeeneek
    Ten soubojovej system vypada teda docela otresne - dva pandulaci stoji proti sobe a machaji mecema, zadny kryti, proste toho druhyho umachat mecem *8* Doufam, ze Vavra v tom svym rpgcku udela nejakej poradnej, aspon trochu realistickej soubojovej system a vsichni si z neho sedneme na zadek.
    • smejki
      to je boj založený na statistikách. Není to systém, který by aspiroval na realismus, takže vyčítat mu jeho nedostatek je docela levé. *4*
      • Cahir
        Myslím, že kolega mluvil čistě jen o "looku" boje. Je fakt, že to vypadá trochu předpotopně, různé animačky úhybů a krytů mělo už stařičké NWN.
        • smejki
          tož to ja
    • Hairy_Ass
      Myslíš jako třeba tohle? http://www.youtube.com/watch?v=UPfLZFHcNv4
      To bych ve hře viděl rád. *4*
      • No fajn, ale tohle jsou nahrane a nacvicene sestavy, v realu si opravdu malo kdo troufne zkouset nejake finty a vzdycky se jedou jen nejucinnejsi techniky a svym zpusobem nejbezpecnejsi techniky. Staci se mrknout jak probiha boj v dnesnim fullcontaktu...ti chlapci maji nacvicene desitky efektnich technik, ale nakonec stejne po sobe skoci a snazi se umlatit co nejjednoduseji.
        • Hairy_Ass
          Právě, že tyhle techniky jsou ve své podstatě jednoduché. Cílem je ukončit souboj, co nejrychleji. Několika minutové souboje patří spíš do hollywoodských filmů. Navíc, tyhle techniky jsou popsané v dochovaných dobových učebnicích šermu a rozhodně nejsou dělané na efekt. Navíc se jedná o soubojové techniky, takže logicky se v bitvě, kde byla hlava na hlavě, moc neuplatnily.
        • Cahir
          Dělal jsem thajskej box/box pět let, takže si dovoluju říct, že vím něco o tom, jak fullcontact probíhá. A opravdu to není o tom umlátit se jako banda rozzuřených opic. Technik samotných je v podstatě pár, řetězíš je do kombinaci a opakuješ je pořád do zblbnutí. Cílem je, abys je prostě měl v krvi, a pak je v ringu sázel jako stroj (je to i dobrá cesta, jak se zbavit strachu z boje - ve výsledku se nebojíš z toho důvodu, že je pro tebe boj naprosto přirozená rutinní a dobře známá věc a ty víš přesně, jak se v daný situaci zachovat). Většinou do soupeře vyházíš kombinace, zkušenější fighter si samozřejmě všímá soupeřových chyb v obraně, slabých míst, hodnotí ho jakej je typ (někdo se zabalí do dvojáku a jde vpřed jak tank, někdo provede kombinaci a stáhne se zpátky, někdo furt jenom countruje atd.) Můžeš bejt agresivní fighter, kterej do protivníka hned od prvního kola nalítne, ale vždycky je za tím precizní technika a pohlídání si obrany (pokud ne, jdeš hned k zemi, není to hospodská rvačka). Většinou se boxeři cvhíli oťukávaj a pokud jeden z nich do druhého nalítne, je to většinou buď část strategie, nebo je soupeř zraněnej, motá se apod., takže ho jdeš dodělat. Při tréninku jsou alfou a omegou sparringy - neustálá simulace boje, opákování několika nejtvrdších a nejúčinnějších technik. Tohle se ukázalo jako nejužitečnější metoda tréninku a dělá to tak z Thaiboxu v podstatě nejúčinnější standup bojový umění.

          Co se týče toho šermu, je to do velký míry podobný. Účinné techniky opakující se do zblbnutí, které pak soupeří zkouší ve sparringu. A velká spousta v nich se předvádí v tom videu (hlavně to přebírání). Takhle probíhal reálnej boj, pár výměn a po první chybě bylo hotovo. Celý to prostě trvalo pár sekund.

          EDIT: Nevím, za co mám ty mínuska. Takhle to prostě je. Pouze informuji o faktech...
          • Cahir
            dEvil: Tohle většinou říkaj lidi, který jsou moc líný na to, aby začali trénovat, a tak si hledaj výmluvy typu stejně to nepotřebuju, páč na ulici to stejně nefunguje apod. Je to o člověku, je to o tom, jak moc v sobě toho válečníka máš, je to prostě o povaze, s tím souhlasím. Ale když jsi trénovanej, netrénovanýho prostě seřežeš, taková je moje zkušenost. Streetfight je taky forma tréninku, jestli se někdo tříská od mala, v podstatě od mala spáruje. Přesto si myslím, že umět dát pořádnej technickej hák, direkt, zvedák, loket je mnohem účinnější a brutálnější, než kolem sebe zuřivě plácat. Jedna dobrá rána a je hotovo. Nevěřím tomu, že stokilovýho MMA fightera by dostal někdo, kdo maximálně tak zvedá činky a i moje vlastní zkušenost to potvrzuje. Jak jsem říkal, možná tak kdyby to ten zápasník nečekal.

            http://www.youtube.com/watch?v=zweLHHfoluA&feature=related

            K tomu šermu. Prosím tě, kdyby na vycvičenýho šermíře v zápase na život a na smrt někdo s křikem naběhnul a mával by kolem sebe mečem jak s hokejkou, tak by ho ten šermíř proříznul v první sekundě.Obzvlášť v šermu platí, že když si nepohlídáš obranu, máš čepel v břiše ještě před tím, než dopadne tvoje rána.
            • Cahir: No a o tom to je, keď viem, že proti mne stojí nejaký borec, tak predsa nebudem pred ním hopsať. To by mu náramne vyhovovalo, ale dostať krígel do tváre alebo stoličkou otrasie každým na svete, a keď sa už válate po zemi už žiadny direkt ani hák nikomu nedá. Roky som sa pohyboval v prostredí, kde nebola o konflikty núdza a v podstate ma ľudia, čo trénovali a machrovali najviac sklamali. Poznám dokonca aj bývalého juniorského majstra v boxe, ktorý láme sánky na počkanie, a keď bolo treba zlyhal, lebo "strach seká hlbšie ako meče". Ale takého Kimbo Slicea by som teda bral do party.
          • no to nesrovnavej s formami boxingu...spis nejake zapsy v kleci, bez rukavic a bez pravidel typu nesmis utocit koleny, lokty atd...a tam to v 80% vypada jak hospodska rvacka a vetsinou to konci na zemi nejakou pakou nebo skrcenim a ani tam to neni zapas na zivot a na smrt. Takze ve vysledku, kdyz stoji proti sobe dva sermiri co se maji zabit tak neverim, ze ten fight vypada jako stridani naucenych technik, jako v tom videu.
            • Cahir: Ja poznám všelijakých ľudí a najlepší bitkári, nie v ringu, nikdy nič netrénovali, keď tak s činkou, ale od malička malého sa bili s hocikým hocikde. A poznám aj kickboxerov, ktorý v ringu volačo znamenajú a pri šenkovej bitke sú posratý až za ušami, jednoducho skutočný bitkár to musí mať v hlave a nikde inde. Pán SK má pravdu v tom, že je hovadský rozdiel ísť sa biť na život a na smrť jeden na jednoho, kde jednoducho neverím tomu, že niekto bezhlavo použije nacvičenú fintu hŕ bŕ, jedine tak blázon.
            • Cahir
              sk: Tak to bych opravdu rád viděl. Samozřejmě, pokud tě někdo zezadu přetáhne popelníkem, jde po tobě víc protivníků najednou apod., souhlasím. Nepleťme si "bitevní vřavu" a "duel". Ale netrénovanej člověk jeden na jednoho nemá proti trénovanýmu fighterovi šanci (byl jsem svědkem toho, že ani 4 netrénovaný diksotékový machýrci si proti průměrnýmu boxerovi neškrtli). Maximálně bych ještě tak uznal, že 70ti kilovýho fightera by mohl seřezat nějakej 100 kilovej Franta, jelikož váha dělá strašně moc, ale i takovej případ by byl hodně diskutabilní. Dobrej 100kilovej MMA zápasník vytře podlahu s kýmkoliv a když ho někdo podle nepřekvapí, seřeže klidně celou hospodu. Navíc většinou, když osazenstvo vidí, s kým má tu čest, jde si hned po svých...
            • to Cahir ... problem je, ze ta hospodska rvacka je prave ten realny fight a kde casto dostane na budku i vytrenovany fighter
            • Cahir
              V thaiboxu používáš všechny dostupný končetiny (používaj se ruce, kopy, kolena, lokty). Souboj v kleci je v podstatě to samý: MMA je spojení standup fightu, přehazování, strhů (judo) + něčeho na zemi (jiu-jitsu).Je to reálnější simulace boje na ulici v tom, že se bojuje i na zemi, ale princip je stejnej. Precizní technika, umět číst soupeře apod. Jako hospodská rvačka to možná vypadá, ale není tomu tak - tím chci říct, že to prostě neprobíhá stylem: "Nalítnu bezmyšlenkovitě do něj a uvidím, co se stane". Takovej typ fightera jde prostě většinou k zemi. Tohle si můžeš dovolit maximálně tak proti výrazně horšímu protivníkovi, případně někomu netrénovanýmu (v takovém případě opravdu taktizovat neumíš, protože netrénovaný jedinec neví, jak reagovat)...

              Co se týče toho šermu, myslel jsem to tak, že právě tyhle techniky se používaj, takže právě takhle mohl ten boj nějak vypadat. Samozřejmě, že tady to je secvičené, takže to vypadá čistěji, přehledněji a elegantněji. Ale principiálně to ten boj vystihuje dost věrně.
            • Hairy_Ass
              Tak samozřejmě se jedná o ideální stav.
      • MrSanta
        Velmi pěkné *4*
      • Cahir
        Jó evropskej šerm může směle konkurovat všem východním. Škoda, dnes si lidi myslej, že rytíř kolem sebe nemotorně máchal mečem jak s klackem a že samuraj byl bůh, kterej by se prosekal i armádou *11*

        Každopádně pěkné, díky.
        • sugyn
          No ono to tak i bylo, ten clovek byl napakovanej v 60kg brneni a pohyblivosti neoplyval a ty souboje byli jako drevorubecka soutez, kdo koho driv utlouk ten vyhral.Az v pozdejsich dobach se zjistilo ze je lepsi mit pohyblivost nad pancirem... pak byli taky ruzny kombinace rapir+dyka atd...
          • Jo, turnajová brnění několik desítek kilo vážila (i když 60 kg mi přijde jako docela přehnané číslo), a dostat se v nich na koně bez kladky či schůdků bylo umění - ale do skutečného boje se samozřejmě nikdo do ničeho podobného neoblékal.
          • Hairy_Ass
            I celoplátová brnění vážila max. 20 kilo, což odpovídá dnešním speciálním jednotkám. A když vezmeme v potaz, že se na to rytíři připravovali od malička (mj. zvládali ovládat koně jen pomocí nohou, kdo z jezdců tohle dnes umí?). Například analýza kosterních pozůstatků králů Jana Lucemburského a Karla IV. ukázala, že dotyční měli za života postavu dnešních desetibojařů, takže fyzičku na pohyb v brnění asi měli. *3*
            • Cahir
              Coehoorn: Viděl jsem video, kde dělá člověk v plátové zbroji (určené do boje, ne na přehlídku) salta...
            • "Knights suit of armor" určite spolu nevážil "maximálne" 20 kíl, skôr by som povedal 20-30kg. "Turnajové" brnenia mohli vážiť aj 50kg, no pre "bojové" zbroje bolo viac ako 30kg skôr výnimkou.

              Čo sa týka koní, boli šľachtené špeciálne bojové kone (destrier, kurzer), ktoré dokázali uniesť jazdca v brnení (a vlastné brnenie), tie ale nepatrili medzi najväčšie plemená a rozhodne nemali 2m.

              To, že sa rytier nedokázal postaviť, ak spadol z koňa, je čistý nezmysel (ak tomu spadnutiu nepomohol nejaký cep, píka alebo šipka).
            • Popripade ešte doplním na najstaršiu zachovanú učebnicu šermu z konca 13. storočia:

              http://myschwerk.webzdarma.cz/mainpage.html
            • Ešte doplním,že v suboji s plecháčom su vám podobné fintičky a štýl sermu ako na videu uplne na nič. Nemáte pri nič totiš dostatočnú silu aby ste plecháčovi čokolvek urobili. Tam ste ho muleli doslova rozmačkať pomocou deformácie jeho vlastného brnenia. Preto sa proti plecháčom prestali používať meče a začali sa používať palcáty, řemdihy a rozne kladivá s bodcami atď.
            • Fyzičku určite mali,ale súboje určite tak ako na videu nevyzerali. Všetci dnešný šermiary vychádzajú z Talhoffera z 15.storočia- učitel šermu,ktorý napisal a nakreslil knihy podla ,ktorých sa dnes trenuje. Zo skorších období sú len kusé informácie.
              Kone vyzerali uplne inak než dnes. Mali výšku okolo 2 metrov v kohútiku a vyzerali ako robustné ťažné kone. Jazda išla maximálne 35 km v hodine a to ešte len z kopca. Ked ritier spadol z koňa tak sa nebol schopný sám postaviť nato snim do boja išli ešte dvaja spolubojovníci čo ho v tomto prípade mali dostať na nohy.
              Brnenia vážili od 30-50 kilo nie 20 kilo. Kružkovka o niečo menej ,ale i tak bola omedzujúca hlavne v kombinácii s kbelcovkou z ktorej nejde skoro nič periférne vidieť. a preto si ju i po zosadnutí z kona dávali dole.
              tu sú odkazy:
              http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Talhoffer
              http://technet.idnes.cz/uchozeni-rytiri-proc-je-pohyb-ve-zbroji-horsi-nez-chuze-s-batohem-pya-/vojenstvi.aspx?c=A110720_121511_vojenstvi_mla

              Samozrejme v 11. a 12. storočí večšina ritierstva nosila len kružkové zbroje a gbelcové prilby,ale i pohyb v kruškovke je velmi obmedzujúci.

              Samozrejme plecháč by samuraja dal vpohode dole. Východný šerm bol založený na niečom inom než ten europsky. Len som chcel vyvrátiť niektoré hluposti čo ste tu popísali.
          • Cahir
            To není pravda, to je právě jen mýtus. Původně rytíři/bojovníci obecně žádné plátové zbroje neměli, ty přišly až o dost později. Cvičili se od útlého věku a to nejen v boji se zbraněmi, ale i bez. Kromě toho byli výbornými jezdci. Dochovali se i nějaké písemnosti, v nichž se píše, že i zkušený rytíř by měl cvičit hodinu a půl a to ráno i večer (klasické dvoufázové tréninky, které dnes probíhají u závodníků v bojových sportech - těžko kolem sebe mácháš zbraní jako malej harant, když takhle tvrdě trénuješ). Dochovali se i jakési "učebnice", jež poukazují na velmi pokročilé techniky boje a jsou tak důkazem velké profesionality tehdejších válečníků. Mimochodem, píše se i tom, že také výcvik v těžkých zbrojích probíhal velice brzy a že později (nejen díky tréninku, ale i důmyslné technice výroby zbrojí), byly válečníci naopak velice obratní.

            Je jasné, že patřičný výcvik se nedostal každému a že v bitevní řvavě se po hlavách mlátili rváči. Bitva není duel. Což je ale i stejný případ právě u takových samurajů - také šlo o určitou elitní skupinu.

            Pusť si video od Hairy_Ass, to je docela věrná ukázka.
            • Hairy_Ass
              Coehoorn: 1) O koních se vůbec nebavíme. 2) Tebou uváděné zdroje ani nebudu komentovat, nicméně 30 - 50 kilo vážily maximálně turnajové zbroje, ale ty nebyly určené pro klasický boj.

              PS: Jestli ti to nedošlo, tak tohle bylo šermířské umění pro landksnechty, kteří plátové brnění nenosili. *3*
            • sugyn
              Why not, mozna jsem to splet s turnajema.
        • smejki
          sekunded
    • MrSanta
      To není soubojový systém - to je pouze animace boje. Soubojový systém je podobný třeba systému z Dragon Age. Pauzneš hru (v tomto případě hodně zpomalíš), vybereš cíl, styl útoku a na pozadí se zase hází kostkama a to rozhoduje o zásahu a případném zranění. Co jsem viděl v nějaké videu, tak systém skillů a abilit vypadal docela zajímavě.
      Nulová reakce postav na zásah nebo žádné animace krytí zbraní či štítem nebo vyhnutí se (tj. to co bylo třeba v KotORu) mi taky chybí. Vypadá to divně. Třeba to je nějaký starší build a bude to v plné verzi.
      • zdeeneek
        Reakce postav na zasah, animace kryti nebo vyhnuti - to je prave to, co mi tam chybi. Vzpominam si na Neverwinter nights 1 - tam byly souboje zpracovany krasne, urcilo se kdo na koho bude utocit, na pozadi se hazelo kostkama, podle vysledku probehla animace bud zasahu nebo vyhnuti, vykryti rany mecem nebo stitem. Proste to vypadalo jako souboj. Skoda, ze to neumi udelat vyvojari v soucasne hre kdyz to slo i ve hre z roku 2002.
        • MrSanta
          Aha, tak to jo. Jsem tě špatně pochopil. Zmátla mě ta věta o dvou chacharech máchajících mečem. Vlastně máme k boji stejné výhrady *1*
  • Nevím proč, ale tahle hra je mi nějakým záhadným způsobem sympatická.
    • me to samy :)
  • jestli mi poserou a song of ice and fire, tak budu opravdu velmi nasra***
  • No hra stojí jako Ačkový titul, tak doufám, že tomu bude odpovídat i zábava, ano zábava (nejde primárně o nějaké grafické techtle mechtle, beztak je to unreal 3 engine).

    Co jsem četl, velmi si zakládají na příběhu a trošku se vezou na vlně popularity seriálu. Všechny postavy které se vyskytují ve hře a současně i v seriálu jsou nadabovány těmi samými herci (a předpokládám, že i gesichty budou stejné.

    Bez ohledu na to všechno si myslím ale, že soudruzi trošku špatně naplánovali release. Ve stejném týdnu jako diablo 3 může vydat hru podobného žánru pouze šílenec nebo naprostý genius.
    • Naopak. Jsou to naprosto odlisne hry. Kdo ma rad akci a hraje primarne na PC, pujde do Diabla. Kdo ale ma rad pribeh, vyvoj postavy a celkove proste to, co dela RPG RPG, pak pujde do Game of Thrones. Samozrejme to zahrnuje jen hrace, kteri si chteji nekterou z techto her zahrat.
    • Diablo.. a RPG? Ha ha ha, můj mladý příteli, to nemůže říct nikdo kdo hrál zlatá léta old-school RPG alespoň devádesátkách :) Ono to vůbec nejsou hry stejného žánru. Dá se řict, že D1 a D2 byla rubačka maximálně s pár RPG prvky.. ale ty se už do trojky nedostaly jak jsem si všiml v betě. Jenže ono "klikačka/rubačka/mlátička" tak honosně jako RPG nezní. Vydat obě hry skoro souběžně je přesto sebevražda. GoT má výbornou předlohu, sériál se mi hodně líbil.. nicméně z hry i v této ukázce až příšerně smrdí konzole. Zmačkni zelený "ŇF" tlačítko pro otevření dveří a svítí to zeleně na klice jak pro dementy.. to je humus, který prokvetl i na PC. Taktéž soubojový systém vzbuzuje pochyby (ale podle malé ukázky nelze soudit).. také je tam vidět i občasné hupsnutí postav. Takže hurá na rubaní D3 .. a až pak někdy... *15*
      • smejki
        diablo je RPG, ať se ti to líbí nebo ne. je to subžánr hack n' slash.
        • Diablo 3 skutecne RPG neni. Je to uz pouze hack n slash akcni hra. Druhe Diablo ma vyvoj postavy a s primhourenim oka se o RPG mluvit da. Diablo 3 uz vyvoj postavy nema, takze to neni RPG. At se ti to libi nebo ne.
        • Je paradoxní, že mnozí spekulují nad tím zda je Mass Effect RPG a přesto považovat hack n' slash hry za subžánr RPG dělá potíže málokomu. Mě to ale docela potíže dělá - a to jsem příznivcem velice širokého vymezení tohoto žánru.
          • Tak každý pojem má nějakou svou genezi, že jo? Jasně, i podle mého Diablo nesplňuje už samotnou podstatu toho spojení slov "role-play", dneska se prostě za RPG prvek obecně přiřazuje jakékoliv přidávání bodíků v rámci statistik postavy. Btw. nejsem hater Diabla, dvojku jsme s kámošema přes net hráli několik dlouhých nocí, přesto mám raději pravá příběhová RPG, v jejichž čele stojí samozřejmě Planescape Tormet. Ale hlavní je, že nedochází k matení pojmů, ne? Když se dneska řekne akční RPG nebo diablovka, tak každý ví, o co jde.

            Jinak je docela zajímavé, že podobný vývojem si prošla science-fiction, kdy dneska je za sci-fi považování vše, co se odehrává v budoucnosti, i když tam z toho slova "science" nezůstalo vůbec nic.

            Jinak
          • Cahir
            Souhlasím s tebou, také mi nejde pře pysky mluvit o diablu a hacknslash obecně jakožto o RPG. Ale je to prostě tradice.
            • Hm, takže o diable, čo je v podstate čistokrvný dungeon creeper s izometrickou perspektívou majú ľudia problém hovoriť ako o rpg, ale hry, kde sa behalo do štvorčeka a nepriatelia sa ubíjali chaotickým klikaním na ikonky zbraní sú "old school" a "golden" rpg...
    • Cahir
      Není RPG jako RPG.
    • No žánr to má s D3 teda jenom HODNĚ podobný (obě hry jsou sice RPG, ale pro úplně jinou skupinu hráčů).
  • Nemohu si pomoci,ale ten bojovej system vypada opravdu hrozne i mlaceni prazdne slamy vypada lepe nez tohleto.
  • Cahir
    Fakt, že xichty jsou udělané podle herců ze seriálu ve mně prohlubuje obavy, že nejde o nic víc než jen o snahu vymáčknout co nejvíc z populární značky.
    • Black_Hand
      rikali, ze na ty hre pracujou uz 7 let.
      https://www.youtube.com/watch?v=leFT-CWQUcc
      • Cahir
        Tak proč má lord-Commander stejnou držku jako v seriálu? Neříkám, že to musí o něčem vypovídat. Jen mi to přijde laciné a trochu podezřelé...
        • Jo, o tom tu byl kdysi článek. Je to tak, že potom co začal seriál se snažilil tvůrci to přiblížit co nejvíc těm co už ho viděli, tak si sehnali práva na co nejvíc obličejů co to šlo. Všechny prej nešly, ale u některých to prostě předělali do nový podoby.
          • Cahir
            Ahá. Tak díky. No snad to tedy bude něco víc než jen hra, která se snaží vytěžit z tématu, co zrovna letí.
  • Todle je děs. Vzhledem k dnešním hrám, todle víc jak 5 z 10 to nedostane. Tady nejde o to udělat dobrou hru, ale vymáčknout prachy z hry podle filmu (seriálu).
  • PreidaQ
    No, každopádně to bude mít tahle hra velice těžké. Vytasit se s takhle příšerným technickým zpracováním a ještě muset dokazovat, že nejste jenom vývar oblíbené značky - velice nezáviděnihodná situace. *7*
  • Soubojový systém vypadá trochu podobně jako DA:O... Od technickýho zpracování jsem ochotný odhlédnout, pokud bude příběh kvalitní a nebude to za 5 hodin odehraný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit