Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dogkiller
    V ruce ponesu nějakou hi-tech bouchačku a přitom se budu plůžit jak nějaká lemra na prvního mája, abych nikoho nezabil? Ne, děkuji. *1*
    • No potíž je v tom, že tam žádnou hi-tech bouchačku mít nebudeš :-D Možná kus trubky, svářečku nebo na koleně udělanej plamenomet :-))
  • vypnutí androida ovšem není vražda *4*
    • Pokud je schopen empatie a projde Voigt-Kampffovým testem, tak je možné jej v klidu považovat za člověka a otevírá se tím tedy otázka, zda-li jeho vypnutí bude možno klasifikovat jako vraždu.
      • maros.goc
        Bud chvalen Jezisi
      • Kozy
        A jakpak se k tomu staví pan otec?
        • Táta to bere sportovně.
  • "V Alien: Isolation nemusíte nikoho zabít, když nechcete" A řekne tohle taky někdo i panu Vetřelci? *1*
    • ten chce vždycky, pokud zrovna nenosíš v břiše jeho potomka
  • Nikoho zabíjet nemusíte konec konců ani v DOOM 2, ale koho by bavilo přešlapovat na těch pár metrech čtverečních na začátku prvního levelu.
  • To bude průser, něco jako Colonial Marines, akorát jiný druh hry. Budete chodit ze začátku hltat hudbu z filmu atd., super.. ale samotný gameplay po chvíli bude jen chození jakože od něčeho někam, plížení, předskriptované lekačky, sem tam zabít nějakého androida? Furt nechápu co tam budu 10 hodin nebo jak to bude dlouhý dělat.
    • wenceslaus
      A to si myslíš podle čeho přesně? Ty jsi to už hrál?
    • To bude mít tak max 6 hodin, pokud se nebudeš dlouze rozhlížet po interiérech a nešňupat každý pixel. Speedrun tak 2 hoďky.
      • ano to je presne to co delat nemas. Na to si bez hrat textovku
    • návnadu pro vetřelce?
  • já chci...
  • RangerCZ
    "Ve hře nemusíte nikoho zabít" takže xenomorph si tam bude vesele vraždit a já odletím v záchranném modulu.
    BEST ENDING IN HISTORY :D
  • Jack1947
    Já bych ale rád zabíjel, ano nemusím když nechci ale já chci. Co to je za blbost... ja chci zabijet tak budu... v opačném případě by ta hra za moc nestála, jako že chcete zabíjet? ale nemusít když nechcete a doufám že mně hra nebude tlačit k té 2možnosti. Těch her kde bych rád zabíjel ale nemůžu už je celkem dost.
    • Při vší úctě, příteli, jaká že to je hra, ve které bys rád zabíjel a nemůžeš? Ono vůbec něco takovýho existuje?
      • wenceslaus
        Farm Vile?
      • Jack1947
        Poukazuji na Outlast super hra a rád bych se bránil ale nejde to, tenhle styl hororu mi příjde poněkud neštastný. *3*
        • jo jo, už chápu. Ovšem neřekl bych, že je to nešťastnej koncept. Jako jistá odrůda survival-hororu na tom Outlast v rámci žánru staví vesměs oprávněné. Jestli ti hra chce házet lejna pod nohy zrovna tímhle způsobem, tak to k tomu prostě taky patří. Prostě mechanika, se kterou je potřeba se poprat a zároveň něco, co má budovat herní atmosféru a hratelnost obecně. V tomhle žánru ve svých původních tendencích na předpoklad, že by měl charakter automaticky zvládat plnou věcí, protože se to přece musí, s*re pejsek. Vždyť už u takovýho Residenta, i když je to zase trochu jinak pojatá liga, nemožnost se pohybovat během střelby nebyla chybou vývojářů, ale záměrným prvkem. To samý tady. Účelem u tohoto žánru by mělo být ne skládat jedno tělo za druhým, ale jen přežít s tím, co se nabízí.
          • Jack1947
            Né záměrně , neschopností vyvojářů měl to DEAD SPACE a kzrva tamto fungovalo ok, pak jak zmrvily Resi6 netřeba mluvit, žalostné.

            Narážím na fakt že by bylo hezké v nějaké hororovější hře se i umět bráánit, pak to vypadá tak že hrdina je hroznej bijec že nemusí hnout brvou a trapnou chabou AI oblbne , že ji uteče před nosem.

            Teba taková hra bude třeba né, chápu že by to ubralo na popularitě Lets plejů, kdo by se koukal na to jak může řezat např píídipí asi nikdo že.
        • TheGGG
          jj v outlastu to byla h*vadina, snažit se zabít aloše v kontaktním boji asi pr*el nebude, ale nějakou smaž*u se sekáčkem by sejmout neměl bejt problém. Kopanec do hlavy, úder na krk, salto, par triků a je vymalováno, cvokhaus vykydlenej.
          • Ale tahle hra není ve stylu MK nebo Street fighter... Holt ne každý v tomto foru ani jinde na světě umí salta, karata/kung-fu triky a podobně :-)

            Už to úplně vidím, jak by někoho okamžitě napadlo dělat salta a triky na vesmírné stanici při setkání například s agresivním androidem :-D
            • TheGGG
              šak říkám, že v týto hře to chápu. Mlátit roboty a super zabijácký mimouše by asi nebyla sranda, ale v outlastu kde po vás de banda zde*lin by nějaká forma sebeobrany být mohla.
        • to taky nechápu, normální člověk by popadl trubku, praštil s ní po hlavě psychouše po levici, magora po pravici a byl by z blázince pryč než bys řekl amputace penisu *1*
          • cítím lehkou inspiraci arnoldem rimmerem?
            • přesné tak *1*
          • Jack1947
            Třeba ne no, ale vemte si CONDEMNED... tam to šlo a strachy byl. Takže nechápu že dneska se sází jen na strach. Když v reálu by se člověk bránil vším možným.
  • Přijde mě to dost divný.A bojím se že z teto hry bude jeden FAIL *16*
  • "Možnost nikoho nezabít" to slýcháváme celkem často (Deus Ex, Dishonored)
    • Ja nepoznám hru ktorá by ťa nútila niekoho zabiť... kludne nemusíš zabiť nikoho ale môžu zabiť aj teba *3* "je to len hra" takéto morálne kraviny netreba riešiť, to je divízia tak 35 ročných amerických mamičiek-feministiek ktoré nemajú čo robiť a tak chránia svoje deti pred diabolskými hrami ktoré ich deti núti zabíjať spolužiakov ktorý ich šikanujú zbraňou svojho pacifické dedka-kresťana
      • maros.goc
        Lenze tvoj herny avatar je pocitacova postava zosobnujuca cloveka v hernom univerze zosobnujucom skutocny svet, tvoji nepriatelia su to isté..... Ak svojou postavou zabijes inu postavu, z pohladu nasho realneho sveta je to len akysi algoritmus popisujuci deje v systeme, no z pohladu toho počítačového sveta to vrazdou chces, ci nechces proste urcite je a aj podla toho sa pozna skutocny charakter cloveka ci mu robi problem zabit imaginarnu postavu alebo nie.... Preto sa vo svojom stanovisku dost mylis :-)
    • Lukyz
      Často? *1*

      Deus Ex - 2000 (HR 2011)
      Dishonored - 2012

      Na další hry si nějak nemůžu vzpomenout, takže čím víc, tím líp *3*
      • Lukyz
        Já to nezmiňuju z důvodu morálky, ale protože se mi ta možnost líbí. Já raději využívám plížení, odlákání pozornosti namísto rambo stylu a tohle mi dopřeje jen velmi malé množství her.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit