Přejít na výpis diskuzí
V Alien: Isolation nemusíte nikoho zabít, když nechcete
16.7.2014 | Aleš Smutný
44 příspěvků
-
"Ve hře nemusíte nikoho zabít" takže xenomorph si tam bude vesele vraždit a já odletím v záchranném modulu.
BEST ENDING IN HISTORY :D -
přesné tak *1*
-
šak říkám, že v týto hře to chápu. Mlátit roboty a super zabijácký mimouše by asi nebyla sranda, ale v outlastu kde po vás de banda zde*lin by nějaká forma sebeobrany být mohla.
-
ten chce vždycky, pokud zrovna nenosíš v břiše jeho potomka
-
"V Alien: Isolation nemusíte nikoho zabít, když nechcete" A řekne tohle taky někdo i panu Vetřelci? *1*
-
Ale tahle hra není ve stylu MK nebo Street fighter... Holt ne každý v tomto foru ani jinde na světě umí salta, karata/kung-fu triky a podobně :-)
Už to úplně vidím, jak by někoho okamžitě napadlo dělat salta a triky na vesmírné stanici při setkání například s agresivním androidem :-D -
No potíž je v tom, že tam žádnou hi-tech bouchačku mít nebudeš :-D Možná kus trubky, svářečku nebo na koleně udělanej plamenomet :-))
-
cítím lehkou inspiraci arnoldem rimmerem?
-
A ty sisi koupil sisi?
-
nj, feministky chcou aby byly tak nějaký masový vražedkyně.
-
uz sisi koupil sims 4 a setris na vsech 390 datadisku?
-
Né záměrně , neschopností vyvojářů měl to DEAD SPACE a kzrva tamto fungovalo ok, pak jak zmrvily Resi6 netřeba mluvit, žalostné.
Narážím na fakt že by bylo hezké v nějaké hororovější hře se i umět bráánit, pak to vypadá tak že hrdina je hroznej bijec že nemusí hnout brvou a trapnou chabou AI oblbne , že ji uteče před nosem.
Teba taková hra bude třeba né, chápu že by to ubralo na popularitě Lets plejů, kdo by se koukal na to jak může řezat např píídipí asi nikdo že. -
jo jo, už chápu. Ovšem neřekl bych, že je to nešťastnej koncept. Jako jistá odrůda survival-hororu na tom Outlast v rámci žánru staví vesměs oprávněné. Jestli ti hra chce házet lejna pod nohy zrovna tímhle způsobem, tak to k tomu prostě taky patří. Prostě mechanika, se kterou je potřeba se poprat a zároveň něco, co má budovat herní atmosféru a hratelnost obecně. V tomhle žánru ve svých původních tendencích na předpoklad, že by měl charakter automaticky zvládat plnou věcí, protože se to přece musí, s*re pejsek. Vždyť už u takovýho Residenta, i když je to zase trochu jinak pojatá liga, nemožnost se pohybovat během střelby nebyla chybou vývojářů, ale záměrným prvkem. To samý tady. Účelem u tohoto žánru by mělo být ne skládat jedno tělo za druhým, ale jen přežít s tím, co se nabízí.
-
jj v outlastu to byla h*vadina, snažit se zabít aloše v kontaktním boji asi pr*el nebude, ale nějakou smaž*u se sekáčkem by sejmout neměl bejt problém. Kopanec do hlavy, úder na krk, salto, par triků a je vymalováno, cvokhaus vykydlenej.
-
Třeba ne no, ale vemte si CONDEMNED... tam to šlo a strachy byl. Takže nechápu že dneska se sází jen na strach. Když v reálu by se člověk bránil vším možným.
-
to taky nechápu, normální člověk by popadl trubku, praštil s ní po hlavě psychouše po levici, magora po pravici a byl by z blázince pryč než bys řekl amputace penisu *1*
-
ano to je presne to co delat nemas. Na to si bez hrat textovku
-
Farm Vile?
-
Poukazuji na Outlast super hra a rád bych se bránil ale nejde to, tenhle styl hororu mi příjde poněkud neštastný. *3*
-
Při vší úctě, příteli, jaká že to je hra, ve které bys rád zabíjel a nemůžeš? Ono vůbec něco takovýho existuje?