Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Supermanem ho ale udělají herni mechanizmy typické pro CoD. Přátelská AI netrefí zhola nic a vlny nepřátel se budou primárně soustředit jen na hráče v kůži jelimánka. Ve výsledku sami zničíme celodenní produkci továrny na tanky a pokropíme stovky tupých ovcí ženoucích se na porážku. Hnedle bych je vyměnil za pár desítek vlků kteří by ale uměli i kousnout a smrt každého z nich by přinesla pocit uspokojení. Tolik s charakteristice nového hrdiny. *6*
    • TheGGG
      nebreč, ne všechno musí být nudný simulátor...
      • Ćéče, já myslel, že hraješ Armu, tak co, že najednou považuješ simulátory za nudný?
        • TheGGG
          v armě si hraji s editorem, jak už jsem ostatně psal několikrát, mám v armě 2 kolem 500 hodin a v armě 3 kolem 260 hodin a to vše jen v editoru, kde jsem si tvořil mise, scénáře a pomalu celé příběhy... hodně politicky nekorektní nutno dodat... mise v armě jsem nikdy nehrál
        • TheGGG převzal roli místníto trolla po Del0vi
          Nic podstatného nenapíše, jenom negativně reaguje na příspěvky ostatních... GJ
    • Toho bych se nebál. Pokud budeš chtít tak tam budeš mít obtížnost Hard nebo Very Hard která by ze hry měla udělat peklo(ještě dodneška si vzpomínám jak těžké některé mise na tyhle obtížnosti v COD4 byly).

      Mě spíše zajímá jaké bude zpracování příběhu. Líbilo by se mi něco ala hacksaw ridge -- ukázka normálního života -- výcvik -- nasazení a poté klidně krátký epizody za další vojáky.

      Osobně by se mi ale nejvíce líbilo to co udělal BF1 v první misi. Prostě pokud umřeš tak převezmeš kontrolu za dalšího vojáka. Jedině takovýmhle způsobem se dá ukázat že ve válce je šance na přežití minimální.
      • To je ovšem problém CoD (alespoň starších dílů, se sérií jsem skončil s MW3). Vysoká obtížnost vždy spočívala v tom, že AI má wallhack a aimbot. Ví o vás ať jste kdekoliv a kryjete se za čímkoliv. Voják běžící směrem od vás a vystrkující na vás záda vás dokáže bez problému ihned po vykouknutí zpoza překážky se svou zbraní u boku trefit přímo do hlavy. Jedna rána vám rozhodí míření a půl hodiny potom sledujete rudou obrazovku. Vysoké obtížnosti vždycky byly v CoD spíš frustrací, než výzvou. Když už vysoká obtížnost, tak ve stylu Metro 2033 a Last Light - nepřátelé jsou pozornější a lépe se kryjí, dvě kulky vás zabijí, ale stejně tak i nepřítele.
        • Je hezký číst příspěvek od někoho taky "políbeného" Metrem ;-)
          • Obě Metra považuji za opravdu velmi povedené příběhové FPS, kterých je (bohužel) v posledních letech jako šafránu. Člověk je může hrát dvojím způsobem - buď na lehkou obtížnost vše proběhnout Rambo stylem (to není pro mě, děkuji pěkně), nebo si dát Ranger Hardcore a vším se proplížit, dávat pozor, poslouchat na stanicích rozhovory jednotlivých osob a jednoduše se nechat vtáhnout do té skvělé atmosféry :)

            A když už jsme u Metra, nemá někdo informace o dalším pokračování? Herní scénu už nesleduji, proto ani nevím, jestli je něco takového v plánu. Ale rád bych se zase proběhl nějakým tím temným tunelem :)
            • Taky vyhlížim, nicméně zatim jen šuškání, nic ofiko :-) Ale těšim se, fakt :-) Ač grafika trochu zaostávala (HD remaky už jsou slušný), tak tý hře se nedalo skoro nic vytknout... tak hutnou atmošku sem nezažil... no možná krom Residenta vůbec :-)
            • Prý na dalším díle dělají, ale letos to určitě nebude
        • Jack1947
          Nebo se spawnuli přesně před checkpointem do zad a taky konec ;)
  • Je až neuvěřitelný jak se autoři Call of Duty ne a ne odvázat a zkusit přidat na jinak velmi zajimavém téma druhé světové. Zajimavých bojišť se najdou mraky, ať už na balkáně, v Rusku, nebo klidně i v té západní Evropě. Ale ne, zase vylodění v Normandii, který tu už bylo více než mnohokrát. Předloh by byla tuna, ale oni sází na furt tu samou šablonu...neskutečný
    • JamesFaith
      Ona tam bude jenom Normandie?
    • Muričani by to nekoupili, kdyby to nebyla Omaha a zombíci.
      Bylo by to na ně příliš "evrobski yntelegentňý" *1*
    • Nejhorsi jak jim to ti novinari na te prezentaci zrali, ani jedna kontroverzni otazka nebo rypnuti. Nebo to byli jen zaplaceni moderatori? Tim tu hru nechci hejtit predem.
      • Jakou kontroverzni otazku by sis predstavoval?
        • tak treba dotaz na kliše trailer a kliše zapletku
          dotaz proč to ma porad špatnou grafiku
          proč zase dayD
          jestli pridali na realizmu nebo to bude zase ultra arkáda
          jestli to bude zase koridor nebo budou i vetší levely
          jestli bude zase nekonečný spawn

          proste takova studená sprcha at se trochu zapotí
          • P.S.
            studena sprcha at se zapotí... lol nevim jestli se tohle slovní spojení používa ale vite jak jsem to myslel
  • uaxpk
    No, alespoň to léčení zní konečně dobře.
    • Jack1947
      Tedy já bych radši ty lékarničky z 1dílu... fungovalo to dobře.
      Hlavně aby medik nemohl umřít to by bylo dost na pytel.. kdyby zkapal a co pak ? možná přiběhne další *4*
    • Luckiller
      Radši bych to bral s rezervou. Game design stříleček má určité mantinely. DOOMovky (nebo aren shooters) profitují ze systému s lékárničkami, neboť cílem hry je neustále být v pohybu a vyhýbat se pomalu na tebe letícím střelám a přitom opětovat palbu. Regenerace zdraví je zbytečná, protože většině útoků se dokážeš vyhnout. Není divu, že tradičně většina takových her byla primárně pro PC s myší. Naopak hry vyvíjené pro konzole jako CoD trpí omezenými možnosti gamepadu, kdy nemůžeš dosáhnout přesnosti a rychlosti myši (stereotyp CoD her proto je schovat se za trosky, vykouknout, pomalu najet mířidly a pal. Opakuj dokud nepostřílíš požadovaný počet) Regenerace zdraví je nezbytná protože nemůžeš uhnout kulkám (někdy dokonce ani raketám.) S lékárničkami se CoD typ střílečky dá kontrolovat, jen pokud jdeš proti hrstce nepřátel najednou (viz F.E.A.R a Wolfenstein) a i tak potřebuješ brnění! Ale proti nekonečným hordám se dostáváš pod tlak, jak správně a efektivně spravovat management omezených nábojů a lékárniček, nedej bože brnění. Představ si situaci. Dvacet vojáků tě palbou přišpendlilo k zemi a ty nemůžeš vyběhnout a doplnit si munici protože nejsou lékárničky. Jenže taková hra přestává být obtížná, nýbrž se stává frustrujícím kosením nepřátel a konstantního reload. A to jsem ještě nenakousnul roli medika! Kolik znáš stříleček s aktivní rolí medika? Napadá mě jen Vietcong. Ale nakonec na tomhle nezáleží.. Mluvíme o současném CoD, "Maicel Bayl simulátor."
      • uaxpk
        Vystihl jsi to dobře. Ale např. v HL:Oppsing Force byla funkce medika - sice trochu povrchní, ale byla. Kevin Spacey nade mnou píše v MoH také, to už máš tři příklady. Proto si myslím, že by tu cesta nějakého kompromisu byla - nejspíše podmíněná upraveným game designem, který by "zkostnatělému" CoD i slušel. Ještě bych dodal hybridní model léčení, jako byl v prvním Halo, který byl také dobrý, ale v rámci sfi-fi samozřejmě.
        • danny_the_hound
          Medik je zaujímavý koncept v tom, že zatiaľčo bežne beží hráć za lekárničkou, tu beží lekárnička za hráčom *4* Celkom zaujímavé by mohlo byť, ak by hráč musel pri volaní medika aj trocha používať hlavu a mohlo sa napríklad stať to, že krvácajúci a prišpendlený pod nepriateľskou paľbou by hráč zavolal na obďaleč sa krčiaceho lapiducha, ten by sa k nemu rozbehol, ale v pol ceste by ho poslal k zemi nepriateľský headshot *3*

          Alternatívne by pri obzvlášť vážnom zranení po zavolaní medika pribehol rovno kaplán, dal by hráčovi posledné pomazanie a stmavla by obrazovka *15*
          • uaxpk
            Hmm, slušný nápad. Ale myslím, že ne pro hru typu CoD. A to myslím v dobrém.
      • Ten medik mi přijde jako dobrý a zajímavý kompromis. Hráč nebude muset pobíhat po levelu a hledat lékárničku, ale zároveň nebude regenerovat rychleji než Wolverine a bude si muset trochu hlídat zdraví. Regenerace v klasickém pojetí CoD už dnes působí otravně a spíš jen brzdí hratelnost. Jinak aktivní medik byl dobře zpracovaný třeba i v MoH Pacific Assault.
  • tak a ted tu budeme cist masirku milionu prispevku od CoD az do zacatku listopadu...
    • Chtěl bys radši každý pátek článek o tom, že tento rok nevyjde Half Life 3?
  • Bodré podoledne a palec vzhůru za Michelle (tu od partyzánů).
  • už jsem se bál že v tom nebudou černoši
  • Vidlec
    Mě by se líbilo, kdyby zpracovali operaci "Unthinkable" (USA hodí atomovku na Moskvu, ozbrojí wehrmacht a jde se na bolševiky)
    • na to nemaj koule
    • Operace "nemyslitelné" se tak nejmenuje jen tak a neni se čemu divit, představa, jak Francouzi, Britové, Benelux etc. bojuje po boku Wehrmachtu, proti Sovětům těsně po skončení druhé světové, odhalní koncentráků, po teroru populace etc. etc. je opravdu, nepředstavitelná...Westwood si pro tento scénář ostatně musel vymyslet alternativní realitu

      Ale scénář je to zajímvavej, proveditelný asi jen v Hearts of Iron serii
  • vážně si někdo myslí, že po tom co vydali asi 15 sračkovejch dílů v řadě tohle bude dobrá hra?
    • TheGGG
      trapáček co hatuje cod a doufal v nějaký pluska... no fail...
    • kecáš kraviny. Díly CoD měly různou kvalitu, ale nejednalo se vyloženě o sračkovité hry.
      • tak pravda treba dil Duty Calls ten byl dobrej tedy aspon byl vtipnej, akorat mam pocit, ze to nevydalo stejne studio.... *15*
      • Jack1947
        Nojo, tak když se ozval někdo kdo to nehrál tak je to těžké. Mě se osobně líbilo jak COD1,2 Bo1 ( i to 2 s odřenýma ušima už) MW série byla parádní.

        Třeba GHOSTS se mi moc nelíbilo, takové divné... to už se začalo nějak mrvit... i když Advanced Warfare byla zábava. Ted naposled Infinity warfare povedené.
  • Ahojte je tu niekto komu to tiež stale pada pri spusteni hri?
  • Já naposled smažil MW1, tak nevím zda po dlouhé době opět zkusím COD, zatím to vypadá zajímavě...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit