Přejít na výpis diskuzí
V českém RPG Hobo: Tough Life se snažíte přežít v roli pražského bezdomovce
23.3.2016 | Adam Homola
73 příspěvků
-
No hura! Konecne hra kde bych i ja mohl poradne kozplejovat*15*
-
Konecne poradnej survival
-
Ty vole, to je jeden z nejoriginálnějších námětů, co jsem za poslední roky slyšel a velmi se mi tam líbí ten teploměr. Všichni ať povinně zahrají, aspoň budou mít větší motivaci v životě pořádně zabojovat. Držím klukům palce ať se povede. Taky zahraju.
-
steam. jedno zo slov je life. pocet slov 3.
half life 3 confirmed. -
-
is it real? *8* *8* *8*
-
-
Na Slovensku se bude tato hra prodavat pod nazvem Čobol simulator
-
-
...skôr by som tipoval názov Smradľavý Sandál v Tatrách, resp. Pepík simulator.
-
-
Smradľavý Sandál v Tatrách *1* *1* *1* se povedlo...
-
-
-
Doufám, že jako lékarnička bude krabičák a level up další stádium cirhózy jater.
-
The winter is comming!
-
-
SUpr nick *15*
-
-
Tak to je pecka, originální nápad, grafika naprosto stačí radši propracované herní mechaniky. Za takovou hru zaplatím moc rád.
-
-
Zaplatit? Proč tak složitě? Na co si hrát na váguse, když to můžete v pohodě prožít v reálu? *1* Zde máš návod: seber nějaký starý mantl a kalhoty, zahrab je na 2-3 dny do odpadků. Pak je vytáhni, poblij, pochči (do kalhot se můžeš i v..rath - volitelné) a oblékni na sebe. Pak vypij litr krabicového vína, znova se poblij a opět zapij krabicovým vínem a s kartonem na spaní vyraž do města. *1*
-
-
Ale ještě předtím dám výpověď v práci a odkopnu přítelkyni, to je obtížnost hard.
-
-
*1* JJ, to je výzva.
-
-
-
-
pokud človek dodržuje nejake zakladni pravidla (napr. neopit se), tak muže bydlet na ubytovne nebo v pristrešku a jidlo mu da charita. pres den si muže vydelat trochu penez treba uklizenim ulice nebo necim podobnym.
-
-
Což je tak mizernej život :), že by ho jeden střízlivý nepřekousl :)
-
Neopít se asi těžko, když spousta bezdomovců jsou alkoholici. V první řadě vyhledat léčbu, ale to člověk musí chtít.
-
99% bezdomovců si to zaslouží *7*
-
-
Myslím, že ti asi moc nedochází, jak snadno se zvrtnutím osudu (třeba úraz) může na ulici ocitnou kdokoliv, i ty. Ve skutečnosti bude to procento mnohem, mnohem menší...
-
to je dost subjektivní, podle mě si to zasloužíš víc ty když se cejtíš jako autorita přes to kdo si co zaslouží *3*
-
-
-
Ten nápad má obrovskej potenciál, ale asi spíš jako survival sandbox vyrobenej s parádním rozpočtem (jako tak parádním, že by Danovi slezly fousy závistí). Teoreticky, kdyby to tak bylo, tak fakt nevidím důvod, proč by městskej survival měl být o něco míň hráčsky atraktivní než robinzonáda, kterých navíc pořád vychází dost a slíbených je jich snad ještě víc. A už si ani nepamatuju, jak se všechny jmenujou a čím se liší. Tohle by se lišilo dost.
Jenže ten "silnej příběh" naznačuje spíš docela jinou hru a upřímně, má asi šanci zaujmout lidi jinde než v ČR. Na to jsme tady moc cynický a jestli to má být klišoidní story o dobračiskovi, co si za osud nemohl, tady to prostě nikoho nedojme. Pro nás může fungovat hra, kde se dá s bezďákem blbnout a dělat třeba až nerealistický věci. Jasně že vývojářům přeju jen a jen úspěch, ale dá se spíš očekávat někde jinde. -
-
Hlavně nechat volné ruce pro modderskou komunitu ;)
-
-
Tak jasně, v tomhle případě je otevřená architektura vyloženě strategická volba. Když z toho pak někdo udělá Grand Theft Hobo, tak to bude mít úspěch všude. *1*
-
-