Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    To si zase vylepším auto ujedu metr a poškrábu si lak o nějakého tupce. Pak mu se mu to pokusím vysvětlit brokovnicí....

    Nevím proč ale v GTA mně nějak nikdy nešlo jezdit podle předpisů. V Mafii to šlo lépe. Zde mně to nutí dělat trochu bordel. Asi proto, že to tak je nastaveno. Policii nevadí rychlost ani bouračky.
    • To mi připomíná, jediná hra, kterou jsem hrál, kde policie trestala i jízdu na červenou, byl první Driver. Je ještě něco takového? :)
      • sa chod zahrat na slovenske cesty... Ta budu zastavovat policajti za chybajuci obvaz v lekarnicke, kazdopadne busted -450xp -50 euro *1*
      • První Mafie,myslím *4*
        • Keyz
          Jj. Dokonce jestli si dobře pamatuji, tak tam hráče naháněl policista za rychlost a to i když šel po ulici. Asi měl v hlavě radar anebo si musel jet fakt rychle. Tohle si přesně již nepamatuji.
          • Mart9
            Měl radar v hlavě, kolikrát si ho ani neviděl, jen si slyšel píšťalku :D Ale zase to bylo v pohodě, že se mu dalo snadno zmizet, aniž by na tebe vyhlásil pátrání.
    • Mart9
      O tomhle mluvil i Vávra v jednom z podcastů. A je to naprostá pravda. Ale nejedná se jen o GTA, dalším příkladem je třeba L.A. Noire, kde hraješ za policajta, ale ten jízdní model tě nutí jezdit jako prase. Zlatá Mafie, kde jsem si v obou dílech jízdu podle předpisů užíval, v jedničce dokonce i s volantem.
      • Ale pořád si můžeš jezdit, jak chceš i v tom GTA. Chce-li někdo blbnout podle předpisů a zastavovat na každé červené a nebo se držet za každým vehiklem s dědou, tak je mu to stále v nějaké míře umožněno. Ona ta nuance o tom, že GTA předkládá ten svět/město k vyblbnutí tak trochu jinak, než to udělala Mafie pod puntičkářsky komplexním Vávrou (což samozřejmě není špatně) je stále na místě. Ale třeba GTA 4 v tomhle taky přece jen umělo chodit, sice tu nebyla taková vesměs drobnost jako uniformovaní s plácačkama a notískem, ale jezdit normálně se dalo, kór když třeba gamepad umožnil slušnou regulaci plynu pomocí analogů.

        Jak říkám, nepovažoval bych za mínus, že zrovna GTA prioritně nesází (a zároveň ho i nabízí podle vůle hráče) na "normal life" model v takových detailech jako právě dílko od Vávry.
        • Ano, sice to slo, ale bylo to spis utrpeni.
          Treba pokud si v GTA4 zastavil na cervene, existovalo nemale riziko, ze do tebe zezadu vrazi auto, nebo ze nekdo vrazi do auta za tebou a zboura i tebe. Pusobilo to dojmem, ze AI neni na takovou alternativu dostatecne pripravena. Proste jako kdyby tve auto bylo necim, co je tam navic, co tam nema co delat a AI se s tim nedokazala srovnat.
          No a co mne vytacelo uplne nejvic, byla naprosta nepredvidatelnost AI. Frcim si takhle v rychlem pruhu a najednou se mi do cesty z praveho pruhu strci (samozrejme bez blinkru) blbecek jedouci krokem, aniz by na to mel jakykoliv duvod treba v podobe pomaleji jedouciho auta pred nim *10*
          Kdyby byli ridici ve skutecnosti tak blbi, jako v GTA, tak se bojim vychazet na ulici...
          • V zrovna v Čechách se podobné excesy dějí celkem běžně *15*
        • Nejlepsi jizdni model mel San Andreas. V ostatnich dilech (tedy hlavne posledni 4.)proste podle predpisu jezdit neslo. Mohl jsi se snazit jak jsi chtel,ale neslo to.
          • Hádat do krve se nebudu, ale zkušenost je jiná. Chyba bude asi někde jinde.
      • Vávra je blbec...ten toho už nablil...
    • No myslím že o to právě jde v této hře. On ani svět kolem se zrovna moc předpisově nechoval :P ... A to je na tom pro mě to zábavné. Nějakej příběh mě zajímá až druhořadě. Hlavní bude právě ten prvek do něčeho sednout s pořádnou bouchačkou na sedačce a vyřádit se.
      BTw když už jsi dělal moc velkej bordel, tak i ta policie se začala "zajímat" ...
      P.S. to zase budou zprávy, až nějakej chorej mozek v autě udělá pr*ser a zjistí, že hrál to pekelný a zkažený GTA :) ...
      • Keyz
        NPC taky někdy pěkně magořili. Když byla střelba tak jezdili autem jako prasata a bylo jím celkem jedno co po cestě přejedou.
  • Lepší grafika nemusí vždy jen znamenat "více polygonů"... jde i o styl.. osobně, když v GTA 5 pojedu po ulici, tak bych byl rád aby "barvy ulice" vypadaly jako venku, než nějaké omalovánky. Mám rád syrovou reálnou grafiku, nepotřebuju aby mi všechno dětinsky svítilo, blikalo a místo šedé silnice jsem ve hře měl fialovohnědozinkovou.

    Chci lepší textury ............... amen.
  • Už mě to začíná vážně s..t jak chce skoro každej lepší a reálnější grafiku.
    Vždyť hry byly vždy hlavně o zábavě a ne o tom která má o x polygonů více.
    Ohledně konzolí: když tolik brzdí vývoj grafiky, tak proč na PC tolik letí hry jako je Minecraft, Counter strike, Team fortress 2.... když mají takovou grafiku? Na to je odpověď jednoduchá: protože to lidi přece baví a nutně nepotřebují hi-res grafiku.
    A pokud jde někomu skutečně jen o tu grafiku, tak má 2 možnosti: Můžou jít na chvíli ven od kompu a venku uvidí tu nejrealističtější grafiku jakou si dovedou představit, nebo si koupí superkomp za x desítek/stovek tisíc, nainstalovat tam Crysis 3, dát na plné detaily a u toho mastubovat blahem.
    Opravdu by jsme se měli už nad sebou zamyslet *16* .
    • Měl by ses zamyslet nad svým vyjadřováním a uvažováním. Působíš na mě že jseš opravdu naštvaný a vytočený z úplně nesmyslných a abstraktních věcí, které ve skutečnosti a vůbec v životě nehrají žádnou roli a měli by ti být naprosto ukradený. Jen se trošku zamysli je normální se rozčilovat nad tím, že někdo má jiný názor na nějakou "blbou" hru ? Pořád žasnu jaké emoce v lidech dokáží vyvolat takové maličkosti a naprosto nepodstatné nesmysly, které vůbec se skutečným světem nedávají smysl. Spíš by ses měl projít ty.
    • Keyz
      To je pravda, že nepotřebují ale když, tak je to lepší. Vypadá to prostě lépe. Navíc u CS hrají lidi na body a k čemu jím bude super grafika ve které toho jako v reálu moc nevidí. Díky světlu atd..
      Například WoT které také letí vypadá slušně ale stejně se tam dost věcí vypne, protože to je opět hra na body.

      A hry hraji pro zábavu, ale taky protože tam lze dělat věci co venku nelze. Proto mám rád realistickou grafiku. Lépe pak věřím prostředí postavě atd.
      Ale beru to, že to každý nemusí takto mít. Zase není pravda, že by to lidi neřešili. Když byli starý hry jako Dungeon Master apod. Tak se taky řešilo jak to vypadá. A to byl rychlí vývoj, ne jako dnes. Navíc to, že tupci udělají nějaké FPS se super grafikou ale ostatní je na nic není chyba grafiky ale těch tupců. Tedy super grafika neničí nápady. To, že borci nejsou dost kreativní je jejich chyba. Stará hry vypadali na svou dobu skvěle a každá byla jiná.
    • to mastubovat si každej asi domyslí co to znamená *3*
  • Jazz
    Super!

    Když to nejde v tom posraným NFS, tak alespoň tady.
    Zatraceně se těším.
    • promitac
      Stiahni si blender a vymodeluj si káru aku si len predstavujes.
    • Miserius
      V NFS mas ted barevnej kour od pneumatik a pri nitru ve vzduchu *2*
  • Mahcake
    Zase ty vaše kecy a nadávky o grafice? Jdětě s tim do h*jzlu...hlavně, že u toho budete stejně celý dny slintat jako prasata s vykulenýma očima. Tady se člověk nikomu nezavděčí. Buď tu hru zbytečně nešpiňte a nehrajte nebo si jí prostě udělejte sami, když se vám to tak nelíbí. *7*


    Ta grafika je upřímně úchvatná. Rockstar se překonává každým rokem.
    • faitheater
      Nejde ani tak o grafiku samotnu, ta je primerana veku konzol... Ale veci ako dohlad, hustota premavky, hustota zaludnenie a podobne veci predsalen dokazu vylepsit herny zazitok a dodaju hre lepsiu atmosferu.

      Kdezto vyskakujuce stlpy, auta, ktore doskakuju par metrov pred hracom, mrtvoly, ktore miznu po par sekundach su vyslovene na nasranie + nehorazne zuby kvoli chybajucemu AA (vid. RDR na PS3)... I ked neviem, ci tieto veci patria priamo do kategorie "Grafika" :-)
    • lidi jsou idioti, ja jsem nahodou rad, ze neresi grafiku, ale resi se hlavne herni obsah.... kazdy chce best grafiku etc. a pak si lidi stezujou, ze ve hre neni co delat po chvilce... debilita holt no :) ... navic pokud to je engine z Max payna 3, tak ten mel dost solidni grafiku a hlavne teda fyziku... vzpomenme treba skok Vice city --- San andreas.. graficky bylo SA na stejne urovni skoro jako Vice city... ale zase tam byla tuna novych veci co delat... pak zase skok na GTA IV , nova grafika, fyzika , malo moznosti...
    • Zase si zober ako vyzeral Red Dead Redemption na PS3 a ako na Xboxe, a toto je ukážka z PS3, snáď bude Xbox verzia vyzerať aspoň o toľko lepšie ako v RDR.
      • Nebude vypadat líp, protože RDR bylo vyvíjené pro Xbox a následně byl port pro PS3, u GTA V je to přesně naopak, je to vyvíjené pro PS3, a následně bude udělaný port pro Xbox, takže u Xboxu rozhodně lepší grafika nebude *3*
    • Me ta grafika nejak nevadi (a na hru se tesim), ale uchvatna rozhodne neni.
      Imho to vypada dost podobne jako GTA4.
      • Zayl
        No tak jistě, musí to jet na současných konzolích. Ono s omezeným hardwarem nejde dělat zázraky donekonečna.

        Já hlavně doufám že ten PC port nebude zase zprasený.
  • jsem zvedav do jakých rozmeru ten hype naroste...uz aby to vyslo a byl klid:)
  • Přemýšlím jestli si koupit PS3 verzi nebo počkat na PC verzi, která by mohla mít lepší grafiku. Podle mě není otázka zda vyjde PC verze, ale kdy. PC verze by mohla obsahovat fizikální model BeamNG (koukněte na youtube je to opravdová revoluce a vytváří to Rockstar.) :D
    • jako ten fyzikální model vypadá opravdu působivě ale pochybuju že ho bude pc verze obsahovat.. rozdíl mezi konzolovou a pc verzí bude tak maximálně v grafice..
    • Jak víš, že BeamNG vytváří Rockstar? Proč by pracovali s CryEngine?
    • o tom fyzikalnim modelu nic nevim ale je naproto nelogicky aby tam nakou takovouhle, podle tebe, revoluci pridavali... akorad by tim rozhnevali konzolisty
      • ÓÓÓ to by byla tragédie :D
    • Ježiši napsal jsem fyzikální s měkkým I po F.... *1* *1* *1* *1* *1*
  • Smetana.pavel
    Trevor v triku Love Fist *1* . Líbí se mi styl R* *5*
  • jindra.veliky
    doufam ze v klaksonech nebude chybet Lee

    http://www.youtube.com/watch?v=RLjMRHiY0UU
  • Kdyby ta hra měla chování aut jako Mafia 1, tak bych to vylepšování aut i pochopil, ovšem díky té akční fyzice a celkovému konceptu hry, vám auto ve hře obvykle vydrží tak dvě minuty, pak už máte nutkání ukrást jiné.
    • Ps: třeba vás to donutí se na hru soustředit a nebo když už teda neumíte ve hře řídit, tak dodržovat herní "pravidla silničního provozu".
      • V tom pripade si ale kup simulator, pravidel silnicniho provozu a ne GTA, ktere je predurceno k tomu, aby se mohl clovek poradne vyblbnout.
    • No nevím, já mám auta v naprostém klidu na několik misí. Je to jen o tom jak dokážeš tu hru ovládat.
    • Walldstein
      ani bych neřekl, že člověk má nutkání..spíše se z toho stane holá nutnost :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit