Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • i586

    Tweakoval sem interrupt systém a damage zbraní / typy munice / třídy brnění, aby to víc odpovídalo reálu. Ten konfig už nemám, což mě odrazuje od dalšího hraní. Musel bych to zase předělávat.

  • Paulcz

    Z jakého důvodu?

  • drasta

    Dik za tip. Az budu mit zase nekam dlouhou cestu tak to zkusim.

  • i586

    Jo, v 1.13 sem trávil víc času tweakováním configu, než hraním...

  • i586

    Jsem rád, že to znovu a opět uchopili za správný konec a dělají to v kartůnové grafice. Kde by ty hry byly bez Blizzardu...


    ....

  • 7.62 High Calibre, ale vanila je podprůměrná. I přímo na steamu je k mání ruský mod Hard Life nebo přes betaverze Blue Sun. Jediný problém je bez pořádného manuálu proniknout do hry, protože UI není úplně přívětivé a hodně důležtiých povelů je nutné přidržet Alt/Ctrl/Shift. Jinak se jedná o velmi propracovanou hru, kde je zpracováno spusta detailů. Není to tahovka, ale pauzovací real-time, která mi ale nakonec vyhovuje daleko víc, ale je potřeba si na ni trochu zvyknout. Místo x AP řešíte sekundy nebo zlomky sekund, které ale často znamenají rozdíl mezi životem a smrtí. Příklad.: Slyšíte kroky za zdí, vynoří se nepřítel, zadáte útok (cca - 3s), váš voják zvedne zbraň, zamíří a už kolem vás lítají projektily, adrenalin stoupá - vaše šance na zásah klesá, jakmile dostanete první zásah, tak už jste prakticky ze hry, protože než se z toho "oklepete", tak vás nejspíš dorazí. Nicméně máte možnost se na střet připravit. Pokud uslyšíte pohyb za rohem, můžete se přepnout do pohotovostního modu - pomalejší pohyb, stojí víc staminy, ale uštěříte pár desetin sekundy, protože zbraň již máte v úrovni očí, dále můžete předmířit na roh, odkud čekáte, že se někdo vynoří - časově to stojí stejně jako klasické zamíření, ale voják nevystřelí, ale čeká na další povel - stamina pomalu klesá, zorné pole se zúží, relativně podle typu míření - pokud čekáte připraveni na palbu od boku, tak ani nic nepoznáte, ale třeba s optikou se zorný úhel smrskne na minimum. Pokud máte předmířeno a před hledím se vám objeví často nepřipravený nepřítel, který navíc při pohledu na zamířenou zbraň dost často na chvíli vytuhne (šok - podle morálky), je výstřel už jen otázkou setin vteřiny. Pokud jste tváří v tvář nepříteli 1v1, tak přežije ten, kdo vystřelí jako první díky morálce a šoku. Ani se nemusíte trefit a nepřítel bude chvíli reagovat zpomaleně, což vám dává dost času na opravnou ránu. Další velmi povedené věc je management inventáře, dost podobný třeba Neo Scavanger, kdy na začátku máte 2 kapsy a nemáte prostor, ale časem přibydou vesty, opasky, sumky a batohy, každé s různou konfigurací vnitřních kapes. Kam co dáte zejména v boji je důležité, neboť každé místo má jinou "rychlost" přístupu, takže lovit náhradní zásobník z batohu není nejlepší nápad. S tím je spojený i management munice, kdy máte zvlášť krabičky s municí, různé typy zásobníků (některé lze slepit do bundlu), dokonce ji můžete i vyndat a mít "hromádku". Což je dobré třeba u zbraní, které nemají zásobník (např. brokovnice). Pokud chcete přebít, tak je nejrychlejší, mít pár patron volně v kapse, než ještě otevírat krabičku s patronama, 2 si vyndat a krabičku zase někam uložit.

  • maros.goc

    vyzerá to absolútne hrozne

  • madPav3L

    Díky za připomenutí 😀

  • Sr_Lobo

    "Elliot! You Idiot!!!"

  • Lukyz

    Tohle mi spíš přijde jako Commandos s tahovými souboji a ne Jagged Alliance, ale to neznamená, že je to špatně. Rád bych si něco takovýho zahrál.

  • Paulcz

    Ono pokračování ani není potřeba, JA2 a komunitní mod v1.13.. dokonalost.

  • madPav3L

    Nic co by stálo za řeč... uvidíme co toto, ale mně osobně se už teď nelíbí ten použitý grafický styl, přijde mi to moc "roztomilé" na Jagged Alliance...

  • drasta

    Vyslo vubec nejaky pouzitelny pokracovani klasickyho Jagged Alliance?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit