Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • i586

    Jsem rád, že to znovu a opět uchopili za správný konec a dělají to v kartůnové grafice. Kde by ty hry byly bez Blizzardu...


    ....

  • maros.goc

    vyzerá to absolútne hrozne

  • Sr_Lobo

    "Elliot! You Idiot!!!"

    • madPav3L

      Díky za připomenutí 😀

  • Lukyz

    Tohle mi spíš přijde jako Commandos s tahovými souboji a ne Jagged Alliance, ale to neznamená, že je to špatně. Rád bych si něco takovýho zahrál.

  • drasta

    Vyslo vubec nejaky pouzitelny pokracovani klasickyho Jagged Alliance?

    • 7.62 High Calibre, ale vanila je podprůměrná. I přímo na steamu je k mání ruský mod Hard Life nebo přes betaverze Blue Sun. Jediný problém je bez pořádného manuálu proniknout do hry, protože UI není úplně přívětivé a hodně důležtiých povelů je nutné přidržet Alt/Ctrl/Shift. Jinak se jedná o velmi propracovanou hru, kde je zpracováno spusta detailů. Není to tahovka, ale pauzovací real-time, která mi ale nakonec vyhovuje daleko víc, ale je potřeba si na ni trochu zvyknout. Místo x AP řešíte sekundy nebo zlomky sekund, které ale často znamenají rozdíl mezi životem a smrtí. Příklad.: Slyšíte kroky za zdí, vynoří se nepřítel, zadáte útok (cca - 3s), váš voják zvedne zbraň, zamíří a už kolem vás lítají projektily, adrenalin stoupá - vaše šance na zásah klesá, jakmile dostanete první zásah, tak už jste prakticky ze hry, protože než se z toho "oklepete", tak vás nejspíš dorazí. Nicméně máte možnost se na střet připravit. Pokud uslyšíte pohyb za rohem, můžete se přepnout do pohotovostního modu - pomalejší pohyb, stojí víc staminy, ale uštěříte pár desetin sekundy, protože zbraň již máte v úrovni očí, dále můžete předmířit na roh, odkud čekáte, že se někdo vynoří - časově to stojí stejně jako klasické zamíření, ale voják nevystřelí, ale čeká na další povel - stamina pomalu klesá, zorné pole se zúží, relativně podle typu míření - pokud čekáte připraveni na palbu od boku, tak ani nic nepoznáte, ale třeba s optikou se zorný úhel smrskne na minimum. Pokud máte předmířeno a před hledím se vám objeví často nepřipravený nepřítel, který navíc při pohledu na zamířenou zbraň dost často na chvíli vytuhne (šok - podle morálky), je výstřel už jen otázkou setin vteřiny. Pokud jste tváří v tvář nepříteli 1v1, tak přežije ten, kdo vystřelí jako první díky morálce a šoku. Ani se nemusíte trefit a nepřítel bude chvíli reagovat zpomaleně, což vám dává dost času na opravnou ránu. Další velmi povedené věc je management inventáře, dost podobný třeba Neo Scavanger, kdy na začátku máte 2 kapsy a nemáte prostor, ale časem přibydou vesty, opasky, sumky a batohy, každé s různou konfigurací vnitřních kapes. Kam co dáte zejména v boji je důležité, neboť každé místo má jinou "rychlost" přístupu, takže lovit náhradní zásobník z batohu není nejlepší nápad. S tím je spojený i management munice, kdy máte zvlášť krabičky s municí, různé typy zásobníků (některé lze slepit do bundlu), dokonce ji můžete i vyndat a mít "hromádku". Což je dobré třeba u zbraní, které nemají zásobník (např. brokovnice). Pokud chcete přebít, tak je nejrychlejší, mít pár patron volně v kapse, než ještě otevírat krabičku s patronama, 2 si vyndat a krabičku zase někam uložit.

    • Paulcz

      Ono pokračování ani není potřeba, JA2 a komunitní mod v1.13.. dokonalost.

      • drasta

        Dik za tip. Az budu mit zase nekam dlouhou cestu tak to zkusim.

      • i586

        Jo, v 1.13 sem trávil víc času tweakováním configu, než hraním...

        • Paulcz

          Z jakého důvodu?

          • i586

            Tweakoval sem interrupt systém a damage zbraní / typy munice / třídy brnění, aby to víc odpovídalo reálu. Ten konfig už nemám, což mě odrazuje od dalšího hraní. Musel bych to zase předělávat.

    • madPav3L

      Nic co by stálo za řeč... uvidíme co toto, ale mně osobně se už teď nelíbí ten použitý grafický styl, přijde mi to moc "roztomilé" na Jagged Alliance...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit