Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že by po Overlordu další hra, kde zvádnu hrát za "záporáka"? *1*
  • My body is ready.
  • Veskoslav
    No ono to bude tím, že na Zvláštní škole jsi se moc číst nenaučil;)
  • Blue.Shark
    No vidíš to. Já to vidím vesměs opačně. Nezaznamenávám žádné extrémní výkyvy v kvalitě, leda tak zvyšování kvality grafického zpracování. Ale každý to holt máme nastavené trochu jinak.
  • chapu že nemají dost penez tak sekají tyhle 2d hry jak baťa cvičky. Ale nemám rád hry ktere se čtou jako kniha. Treba ve Falloutu jste si mohli dát inteligenci na nulu a mít hru krásne bez textu.
  • jo, cez sever to len tak nedas, ihned zo zaciatku su tam radskorpiony a tie hnusne osy
  • ja som bol zase prospechár a volil som si možnosť ktorá mi priniesla najlepšie výhody.
  • sorry, to už len neviem čítať a namiesto edície rozumiem epizódy. to už som asi čakal, že to nakoniec bude rodelené ako datadisk white march do pilars of ethernity.
  • Ak umieras na pusti tak aj chcanky ti pridu vhod, neznamena to vsak ze ti nahradia vychladenu dvanastku. Cely cas sa vyvojari snazia zreplikovat uspech hier na infinity engine. Stacilo aby stavali na rovnakych zakladoch mrakodrapy namiesto bytoviek, ale oni derivuju hratelnost tak, ze nam predavaju zakrnele zatekajuce pivnice a my sa z toho mame posr*t. Mna uz nebavi predstierat, ze ma tato devolucia zanru zaujima.
  • MORRAW: Já nevím, když máš tak rád hry od Obsidianu, tak asi rád čteš, tak si zkus přečíst i ten můj příspěvek, než odpovíš. Od začátku píšu, že příběh Pillars nehodnotím. To všichni fanoušci Obsidianu takhle pomalu chápou? To by mohlo hodně vysvětlovat.

    LOJZÍK: Přes 30 hodin, pokud si to dobře pamatuju. Slyšel jsem, že se dá jít rovnou na Strip (nemyslím, že bych to nazval "pohodové hraní"), ale přišlo mi, že hra mě vede na jih, kolem té staré horské dráhy, vězení atd.
  • New Vegas až do Vegas jo? Takže hodinka až dvě pohodového hraní? :)
  • Morraw
    V KotoRech jsem hrál vždy za sitha a dělal jen zlé skutky (myslím, že si tam dělal hlavně zlo pro dosažení svých cílů)
    Když jsem takhle jednou běhal po Nar Shaddaa, tak jsem tam v jedná koji narazil na postavu, kterou jsem chtěl okrást. Načež mi dotyčný řekl, že nic nemá, tak ať ho třeba klidně zabiju, což jsem udělal, ale hned na to jsem dostal takový divný moc, co to jsem za chladnokrevnou zrůdu :D Pro mě dost silný moment.
  • Ono totiž zlo není v tom, že vrazdis dětičky. To je jen příznak duševní choroby. Zlo spočívá v tom, že je ti to jedno. A to žádná počítačová hra zatím nedokázala zpracovat. Když jsi hodnej, tak máš určité zábrany konat zlo, i když to je nutné k dosažení dobrého cíle. Ale obráceně to neplatí - zlý člověk nemá problém udělat dobrý skutek, pokud tak dosáhne svého. Proto zlé postavy můžu hrát jedině v papírovém RPG, kde nemám pouze volby nezištně pomoc nebo nezištně zabij. Nakonec si představte, že s volbami, co máte jako zlá postava v Star wars hrách, by se měl Palpatine stát císařem. To by se daleko nedostal.
  • A to spolu souvisí přesně jakym způsobem?
  • Morraw
    Fakt ? *8* Kde jsi získal tuhle informaci ?
  • Morraw
    Však jo. A přesto chceš, aby Obsidian napsal lepší příběh, ikdyž jsi PoE skoro nehrál a tudíž nevíš, jestli má či nemá dobrý příběh.
  • Morrawe, vždyť píšu, že Pillars nehodnotím, protože těm jsem v podstatě ani nedal šanci. Ale dohrál jsem do konce NWN2, Kotor 2 asi do poloviny, New Vegas až do Vegas. Už ti to připadne srozumitelnější?
  • tak má to výjsť v troch častiach, takže teraz bude prvá tretina hry *13*
  • Morraw
    Souhlas, ale z celkového pohledu mě to bavilo asi nejvíc. Taky skvělé byly kontrasty zlý-jedi, hodný-sith.
  • Já se do psychopata vžít nedokážu, ale ze zvědavosti jsem oba kotory za temnou stranu dohrál a to ztvárnění zla u hlavní postavy mi přišlo hodně naivní a plochý. Veškerý zlo se musí maskovat jako dobro (politici a jiný podvodníci, podomní prodavači zbytečností atd.), protože jakmile většině dojde, že je to zlo, tak končí. Nedotknutelnost zla je podmíněná extrémní rafinovaností a ne bezpodmínečná jak jsi správně poznamenal, že to v KotOR bylo.

    Za light side to taky nebylo bezchybný, ale podle mě nesrovnatelně lepší a dodnes právě díky hře za dobro řadím obě ty hry mezi moje nejoblíbenější.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit