Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DLC Leviathan, alebo "zo zakulisia Reaperov". Konce to nezmeni ale dozvieme sa kriticke informacie o Reaperoch. Teda konce vlastne ani netreba menit. Doteraz nechapem co tolkym ludom na tom konci vadi. Catalyst? Alebo to ze Shepard nakonec nebol indoktrinovany? Toto DLC bude pecka.
  • ME je jedina hra kde som to ochotny zaplatit. Budem sitce nadavat, ale ME si ma obmotalo okolo prstu.
  • To co je dneska za demenci vydávat DLC, které mohou ovlivnit konec hry? Chápu, že vydají nějaké dodatkové mise pro případné doplnění informací, ale tohle? Podle mě, jak vydají samotnou hru tak je prostě konec hlavního příběhu a basta.
    • Ono uz ve dvojce DLC Arrival jasne stanovilo uvod tretiho dilu, kdo ho nemel/nehral, byl vhozen do deje bez souvislosti, o Lair of the Shadow Broker ani nemluve (Liara a jeji vybaveni na Normandii ve trojce,...).
      Me osobne mozne budouci rozsireni zaveru hry nevadi, nechat si zadni vratka pro mozne pokracovani (ano, jedna se o konec trilogie, ale to neznamena, ze se k tomu v budoucnu Bioware potazmo EA neuchyli), to dava smysl (viz Destroy konec, kde uz jakysi naznak mozneho preziti je - nemluve o teoriich na forech Bioware, jak by se Shep mohl vratit i v pripade dalsich koncu).
      Ad samotna zprava - je fajn, ze SP DLC bude a napravi tak trosku 0day release From Ashes.
      • Nie, hráč nie je vhodený do hry bez súvislosti ak nehral Arrival či Lair of the Shadow Broker - síce dostane len trochu iný dialóg, ale tieto udalosti mu postavy v hre opíšu.
        • Mel jsem to asi jeste jinak formulovat -> me se jednalo hlavne o to, ze vychozi bod pro ME3 je postaven na vysledku DLC, ktere si hrac mel projit a v puvodni hre ho nemel/nehral (reakce na prispevek Já První). Nemluve uz o omezeni pro CZ verzi, kdy tato DLC nejsou ani dostupna -_-
    • Vždyť konec hry neovlivní.

      Oprava: Nepřečetl jsem si článek od Stoneboye. *15*
      • Cahir
        Já bych si počkal na výsledek. Můj názor je, že konce to neovlivní (byla by to prasárna), ale bude v nich to DLC nějak zmíněno/zohledněno. Prostě se ve slidech na konci dozvíme osud Leviathana/jeho dopad na konce, případně o něm StarChild řekne pár vět. Nemyslím si však, že samotné konce budou nějak předělávány/rozšiřovány o konce nové.
  • Tak podle IGN Leviathan upraví konec (asi do něj něco přidá):

    http://www.ign.com/articles/2012/08/03/leviathan-add-on-will-change-mass-effect-3s-ending
    • Ano, prida par vet do rozhovoru s hvezdnym spratkem. Ty vety jsou uz v Extended cutu. Toliko ke zmenam konce.
  • Ci ma nejaky dokaz? Neviem, ci si len taky blby a naivny a o celom DLC sa uz vie davno a aj co bude jeho obsahom, nakolko jeho nacrty su uz v povodnej hre...Takze tu mas ten dokaz...Keby to dlc vzniklo az po tom, co by hra bola gold, teda pripravena na vydanie, tak by o nom zmienky v v hre neboli, ze ?

    Zlodija dlc ako u Saint Row 3 ci inych hier, kde kopu dlc je uz na disku pri vydani, len sa odomyka kodom...Na SR3 na pc hned po vydani boli mody, cez ktore si si odomkol pomaly polovicu toho ich plateneho obsahu...Takze asi tak.
    • náčrty o Leviathanovi nejsou v původní hře, ale v extended cutu což je kapánek rozdíl nemyslíš?

      BTW: už by mělo Bioware něco začít dělat s tím zabezpečením svých souborů a těch úniků, aby další oznámení bylo opravdu nějaké překvapení.
      • Sweetchuck
        Pro mě osobně to bylo překvapení, když se v EC našly ty soubory *3*
    • Cahir
      "Ci ma nejaky dokaz? Neviem, ci si len taky blby a naivny a o celom DLC sa uz vie davno a aj co bude jeho obsahom, nakolko jeho nacrty su uz v povodnej hre...Takze tu mas ten dokaz...Keby to dlc vzniklo az po tom, co by hra bola gold, teda pripravena na vydanie, tak by o nom zmienky v v hre neboli, ze ? " - Víš něco o vývoji her, ty chytráku? Většinou se začíná tak, že vývojáři mají spousty a spousty nápadů, následně však přichází fáze, kdy se toho musí značná část zamítnout, vystřihnout, celému projektu je třeba dát nějaký jednolitý tvar, nějakou kompozici a trefit se do deadlinu. Např. Fallout: New Vegas má svoje jasně dané náznaky snad všech DLC. A to poslední, Lonesome Road, je o tajemném kurýrovi Ulyssesovi, na kterého v podstatě narazíme pokaždé, když padne zmínka o tajemném žetonu. Tvůrci mají spoustu nápadů, které však zůstanou ve formě konceptů či jsou schovány na potom a do základní hry se nedostanou. A já si myslím, že základní hra se už předem tvoří s tím, že pokud bude úspěšná - bude se prodávat, bude možnost pracovat na dalším obsahu. Což ale neznamená, že si tvůrci sednou a zamyslí, co hezkého by tak mohli ještě vymyslet. Ne, většinou to znamená, že se rozpracují věci, které se nedostaly do finálního produktu a v němž tedy náznaky obsahů budoucích DLC mohou klidně být. Mark Meer v interview po vydání jasně řekl, že počítá s dodatečnou prací na ME3. Takže znovu, rád bych nějaký důkaz...
      • No zda sa ze ty nevies o vyvoji vobec nic. Snad si nemyslis ze tam len tak chodia a kazdy den ich osvieti novy napad a zacnu prekopavat polku uz vytvorenej prace. Vzhladom na megalomanskost tej hry (mrte diabingu atd) musel byt pribeh na vsetky tri casti hotovy uz pred vydanim prveho dielu. Koncept, pribeh vsetko. Ak si taky najivny a myslis si ze mesiac pred vydanim pribehne naky dev ze ma uzasny napad a musia to prerobit, tak sa preber. Te DLC niesu uzasne napady robene po vydani, su uz davno hotove, ak nie pramo v engine tak na papieri, v scenari, praca okolo. Hra je umyselne rozsekana pre take ovce ako ty, ktore budu platit 6x za neuplny produkt. Napady v supliku, hah. *13*
        • Cahir
          Ty trdlo, vždyť já hovořím přesně o tom, že koncepty a scénáře dodatečného obsahu jsou už načrtnuté, případně hotové v průběhu práce na třetím díle. Jenže přenesení konceptu z papíru do reality trvá nějakou dobu. Že ke každému obrovskému projektu existuje tuna různých nápadů, které se nevešly do finálního produktu je prostě běžný fakt, a tak jen potvrzuješ, že o tom nic nevíš. Každopádně jsi totálně mimo s tím, že scénář na všechny tři díly by byl hotov už od prvního dílu. To prostě není pravda už jen proto, že se měnili scénáristé. A že se na DLC dělalo až po tom, co byla hra hotová, ti zde potvrdil už i Marek Tvrdý, který dělá na překladech a má tudíž přístup k informacím od EA. Fakt nevím, co tady furt nacvičuješ.
        • Celkom aj súhlasím, ale u ME trilógie je situácia trochu iná - uprostred odišiel lead writer (Drew Karpyshyn) a nahradil ho Mac Walters. A Mac spolu s našim obľúbeným Casey Hudsonom nám priniesli záver trilógie prezentovaný v ME3, ktorý museli dodatočne upravovať.
          • Dle blogu Drewa Karpyshyna konec připravený neměl, všechno jsou internetové spekulace. Příběh trilogie nebyl napsaný předem (práce na dalším dílu začala po dokončení dílu předchozího, včetně scénáře -> v podstatě žádná představa o tom, jak ME skončí). V případě zájmu někde najdu odkaz.
  • Keyz
    Proč to nedávkují postupně?Pokaždé udělají nějaké DLC které najednou něho odhalí,najednou něco zásadního přidá....
  • Konečně nějaké DLC, které stojí za koupi. I když největší lákadlo, původ Reaperů, bych si teoreticky mohl i vygooglit po jeho vydání. *15*

    Když už se BioWare inspirovali Odhaleným vesmírem a jeho Zmary, tak by mohli okopčit původ Stínů. Reapeři by pak byli vlastně stvořeni lidmi v daleké budoucnosti a pronikli do naší reality. *15*
  • Najvacsia sranda je ze vsetky teto uzasne nove "dlc" su uz davno hotove, boli sucastov povodnej hry, akroat to bolo rozsekane a predavaju vam par misii za 10$, miesto toho aby to tam nechali. Takzvany mafia sindrom. Proste praca hotova len to vydat kazdy mesiac aby ovecky nakupovali.
    • Píšete nesmysly. Leviathan i Extended Cut vznikly až PO vydání hry samotné.
      • Sweetchuck
        Pane Tvrdý, můžete mi prosím vysvětlit, proč je již delší dobu fanouškovská stránka nahlášena jako útočná?
        • Došlo tam k chybě při přesunu dat
          Více infa na FB herního webu
          • Sweetchuck
            Děkuji!
    • Cahir
      Zákulisní info? Nešiř bludy prosím.
      • zakladna logika
    • Máš na to nějaký důkaz?
  • Co Čech, to herní a společenský kritik. Pro starší generaci už toto odvětví přestává mít váhu, když vidí, kdo se v něm teď poslední dobou pohybuje.
  • Drobné rýpnutí, ale "obrázek dole" je z "Ardat-Yakshi monastery" na Lessusu - což je zhruba v druhé polovině samotné kampaně (bez DLC).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit