Přejít na výpis diskuzí
V Mass Effect 3 DLC Leviathan se dozvíme o původu reaperů
3.8.2012 | Petr Poláček
96 příspěvků
-
DLC Leviathan, alebo "zo zakulisia Reaperov". Konce to nezmeni ale dozvieme sa kriticke informacie o Reaperoch. Teda konce vlastne ani netreba menit. Doteraz nechapem co tolkym ludom na tom konci vadi. Catalyst? Alebo to ze Shepard nakonec nebol indoktrinovany? Toto DLC bude pecka.
-
ME je jedina hra kde som to ochotny zaplatit. Budem sitce nadavat, ale ME si ma obmotalo okolo prstu.
-
Dle blogu Drewa Karpyshyna konec připravený neměl, všechno jsou internetové spekulace. Příběh trilogie nebyl napsaný předem (práce na dalším dílu začala po dokončení dílu předchozího, včetně scénáře -> v podstatě žádná představa o tom, jak ME skončí). V případě zájmu někde najdu odkaz.
-
Mel jsem to asi jeste jinak formulovat -> me se jednalo hlavne o to, ze vychozi bod pro ME3 je postaven na vysledku DLC, ktere si hrac mel projit a v puvodni hre ho nemel/nehral (reakce na prispevek Já První). Nemluve uz o omezeni pro CZ verzi, kdy tato DLC nejsou ani dostupna -_-
-
Ty trdlo, vždyť já hovořím přesně o tom, že koncepty a scénáře dodatečného obsahu jsou už načrtnuté, případně hotové v průběhu práce na třetím díle. Jenže přenesení konceptu z papíru do reality trvá nějakou dobu. Že ke každému obrovskému projektu existuje tuna různých nápadů, které se nevešly do finálního produktu je prostě běžný fakt, a tak jen potvrzuješ, že o tom nic nevíš. Každopádně jsi totálně mimo s tím, že scénář na všechny tři díly by byl hotov už od prvního dílu. To prostě není pravda už jen proto, že se měnili scénáristé. A že se na DLC dělalo až po tom, co byla hra hotová, ti zde potvrdil už i Marek Tvrdý, který dělá na překladech a má tudíž přístup k informacím od EA. Fakt nevím, co tady furt nacvičuješ.
-
Nie, hráč nie je vhodený do hry bez súvislosti ak nehral Arrival či Lair of the Shadow Broker - síce dostane len trochu iný dialóg, ale tieto udalosti mu postavy v hre opíšu.
-
Celkom aj súhlasím, ale u ME trilógie je situácia trochu iná - uprostred odišiel lead writer (Drew Karpyshyn) a nahradil ho Mac Walters. A Mac spolu s našim obľúbeným Casey Hudsonom nám priniesli záver trilógie prezentovaný v ME3, ktorý museli dodatočne upravovať.
-
Hra vytvorí save hneď po spustení Cerberus HQ (tzv. "LegendSave")
-
From Ashes bolo hotové a odtestované už 03.02.2012, kedy bol zbuildovaný Default.sfar (archív DLCčka). Čiže testing prebiehal možno celý leden/január alebo druhú polovicu. Takže vývoj nemohol ani teoreticky prebiehať celé 3 mesiace, ako to tvrdíte Vy.
-
zakladna logika
-
No zda sa ze ty nevies o vyvoji vobec nic. Snad si nemyslis ze tam len tak chodia a kazdy den ich osvieti novy napad a zacnu prekopavat polku uz vytvorenej prace. Vzhladom na megalomanskost tej hry (mrte diabingu atd) musel byt pribeh na vsetky tri casti hotovy uz pred vydanim prveho dielu. Koncept, pribeh vsetko. Ak si taky najivny a myslis si ze mesiac pred vydanim pribehne naky dev ze ma uzasny napad a musia to prerobit, tak sa preber. Te DLC niesu uzasne napady robene po vydani, su uz davno hotove, ak nie pramo v engine tak na papieri, v scenari, praca okolo. Hra je umyselne rozsekana pre take ovce ako ty, ktore budu platit 6x za neuplny produkt. Napady v supliku, hah. *13*
-
Ono uz ve dvojce DLC Arrival jasne stanovilo uvod tretiho dilu, kdo ho nemel/nehral, byl vhozen do deje bez souvislosti, o Lair of the Shadow Broker ani nemluve (Liara a jeji vybaveni na Normandii ve trojce,...).
Me osobne mozne budouci rozsireni zaveru hry nevadi, nechat si zadni vratka pro mozne pokracovani (ano, jedna se o konec trilogie, ale to neznamena, ze se k tomu v budoucnu Bioware potazmo EA neuchyli), to dava smysl (viz Destroy konec, kde uz jakysi naznak mozneho preziti je - nemluve o teoriich na forech Bioware, jak by se Shep mohl vratit i v pripade dalsich koncu).
Ad samotna zprava - je fajn, ze SP DLC bude a napravi tak trosku 0day release From Ashes. -
Já bych si počkal na výsledek. Můj názor je, že konce to neovlivní (byla by to prasárna), ale bude v nich to DLC nějak zmíněno/zohledněno. Prostě se ve slidech na konci dozvíme osud Leviathana/jeho dopad na konce, případně o něm StarChild řekne pár vět. Nemyslím si však, že samotné konce budou nějak předělávány/rozšiřovány o konce nové.
-
Ano, prida par vet do rozhovoru s hvezdnym spratkem. Ty vety jsou uz v Extended cutu. Toliko ke zmenam konce.
-
Vždyť konec hry neovlivní.
Oprava: Nepřečetl jsem si článek od Stoneboye. *15* -
To co je dneska za demenci vydávat DLC, které mohou ovlivnit konec hry? Chápu, že vydají nějaké dodatkové mise pro případné doplnění informací, ale tohle? Podle mě, jak vydají samotnou hru tak je prostě konec hlavního příběhu a basta.
-
Tak dík moc taky se ti omlouvám. Jinak s takovým DLC samozřejmě nesouhlasím, raději bych rozehrál něco co je po ukončení hlavní dějové linie, třeba i s jinou postavou. No uvidíme.
-
Reakce byla mířena na Killera a na jemu podobné, kteří v příspěvcích níže jen principiálně plivou síru. Tobě se omlouvám a sypu si popel na hlavu, překlikl jsem se v reakci. Pokusím se to napravit alespoň tím, že ti odpovím. Místo, odkud "není návratu", je základna Cerberu, po ní se už uzamknou War Assets i vedlejší mise.Hru tedy rozehrávat znova nemusíš, stačí si načíst save, který je těsně před questem "Priority - Cerberus Headquarters" a odtud můžeš hrát.
-
Děkuji!
-
Došlo tam k chybě při přesunu dat
Více infa na FB herního webu