Přejít na výpis diskuzí
V Mass Effect 3 se budete moci vyspat s herní novinářkou
2.2.2012 | levis
118 příspěvků
-
konecne si ve svych 35 letech šuknu
-
-
*1* škoda že nemůžu dát dvě pluska
-
Není nad vžití se do postavy, viď Karle. *1*
-
-
Strašně rád bych věděl dvě věci, 1) jak to má slečna přesně specifikované ve smlouvě. Třeba "Poskytnutí virtuální identity k romantickému vztahu včetně případného neexplicitně zobrazeného pohlavního styku s nespecifikovaným množstvím avatarů hráčů Mass Effect 3 (TM) včetně následných DLC. Smluvní strany se zavazují k mlčenlivosti ohledně zbraňových a bezpečnostních systémů lodi Normandy a veškerých biometrických údajů slečny Chobotové a komandéra Sheparda" by bylo asi moc konkrétní. Možná spíš jenom lapidárně: Specifikace pracovní náplně: Poskytování virtuálně-sexuálních služeb, které jsou předmětem ochrany dle autorského zákona.
A za 2) jaký to bude mít vliv na sexuální život u Chobotů. Jestli třeba přítel bude vyžadovat, aby si do postele brala přiléhavou kombinézu s nášivkou N7 na prsou a křičela "Komandére!". -
-
To sou starosti *1*
-
-
Jinak k diksuzi. Zajímalo by mně, co na 2. díle bylo nudné. Srovnám-li zábavu v ME I a ME II, tak je +- stejná, u dvojky podle mně vyšší díky misím, co člověk postupně může získat objevením anomálií na planetách (jedná se o lov různých žoldáckch skupin, smazání EDI u stanice, vyzvednutí nákladu, prozkoumání vraku). V jedničce mně ze začátku příšlo skvělé, kolik druhů zbraním, zbrojí, střeliva a kolik bodů schopností člověk může mít. Postupně mi to začínalo vadit, sice blo hezké, že mám barevnou zbroj a všichni můžou mít určitý druh nábojů. Ale podle mně se nehrálo na indiviálnost daných postav. Tudíž s Tali bylo možné mít ostřelovačku, i když s ní byla levá atd. V tomto je ME II mnohem lepší, stejně jako je lepší ve zpracování jednotlivých lokací, Citadelou počínaje, konče lodí Kolektorů. Dále je lepší v rozkazech a inteligenci spolubojovníků, přehlednějším menu při zastavení hry, nabídkou biotických schonpstí členů Vašeho týmu, dále ovlivnitelností děje při přežití poslední mise. Kde můžou zemřít naprosto všichni nebo nikdo, zpracování cestování mezi planetami a zisk surovin je taktéž mnohem lepší a víc motivuje k objevování a kupování nových soustav. Tolik k tomu, proč považuji ME 2 za lepší než ME 1, který ui přesto považuji za jednu z nejlepších her, co jsem hrál. U ME 3 stále váhám vůli Originu, bohužel teď jsem znovu dohrál ME 2 za zlou Shepardovou, přežili i všichni z týmu a chci vedět, jak to zkončí. Teoreticky torrent, ale zase chci dát peníze někomu, kdo mně bavil X let u této série, myslím, že budu muset Origin překousnout.
A ke článku. No mohli ji "zpracovat" lépe. Je taková nepřirozená. Jenom doufám, že si Thali konečně sundá masku:) To by bylo por mně mnohem lepší. -
-
Mě přišlo že měla dvojka fakt blbě vystavěný děj. A jelikož je Mass effect 1 byl skvělý (krom kvalitních konverzací které u Bioware již považuji za samozřejmost) právě tím poutavě, téměř filmově, odvyprávěným příběhem, dvojka mi přišla slabší i celkově ač krom děje v ní bylo téměř vše o fous lepší. Malé množství krámů i inventáři a menší množství schopností mi fakt nevadilo.
-
.....Jenom doufám, že si Thali konečně sundá masku..... - zvědavej, co? *14* *1* *1*
-
Mne bavili oba ME náramně...u jedničky mě štvalo pak vedlejší mise s MAKO...přistát na placce a putovat 3 minuty k misi co jsem udělal za minutu neni moc košér...ale to bylo podobný pak s sondováním planet ve dvojce...tam když sem to hrál po druhé jsem pak na začátku snad hodinu sondoval abych si nahrabal suroviny .))) a nemusel se s tim pak sráth...u jedničky byl rozhodně epičtější konec...to že ti mohla ve dvojce poumírat celá posádla je sice fajn ale na rozhodnutí (ne)obětovat Destiny Ascension to nemá .))
-
-
Tak to asi ano:) Ale i rozhodnutí o základně Kolektorů podle mně bude důležitější.
-
-
Asi to bude mít podobné následky...když obětuješ Destiny Ascension tak tě 98% galaxie nenávidí a rozhodně nejsi spojenec kterýho by všichni podpořili...v takovym eventu by jsem jako cizák rozhodně nespěchal s flotilou na záchranu Země...báse kolektorů zase může dát určité technické výhody...jsem zvědavej jak se s timhle všim poperou...
-
-
-
Nejsem zadnej odbornik na Mass Effect, kdyz jsem hral prakticky jen jednicku, ale na dvojce se mi nelibilo, ze oklestily RPG prvky, ktery v jednicce aspon trochu byly. Tvrdilo se, ze je to v ramci zkvalitneni pribehu a bla bla bla. Ale prdlajs. Podle me pribeh (aspon z toho co jsem hral) je v ME2 horsi nez v jednicce, tak jaky pak copak.
A proste me to nebavilo no. Ciste subjektivni. -
-
Že tam těch RPG prvků bylo - inventář (po čase nutně přeplněný nepotřebnými krámy) a přitroublej strom dovedností, z nichž měl hráč na konci tak 3/4. Málokdo si uvědomuje, že odlišnost mezi povoláními byla v jedničce mnohem menší než ve dvojce. Ve dvojce mělo každé povolání mnohem specifičtější schopnosti. ME byli vždy akční adventury, kdo tvrdí něco jiného, lže si do kapsy a je nefér vůči autorům.
-
-
Me1 mela skutecne az moc zbrani a modu,ktere se casto lisily jen minimalne.
Taky me v Me1 neskutecne prudily mise v jezditku a fakt, ze objekty na planetach (v tech vedlejsich misich) byly prakticky vsechny stejne (takove to skladiste s prechodovou komorou a mistnosti v 1.patre.
Na Me2 me stvalo skenovani planet,bylo to po chvili uz umorne.
Navic skenoval jsem vsecko, protoze jsem si chtel byt jisty,ze budu mit dostatek surovin (hru jsem samozrejme dokoncil s obrovskym prebytkem vseho).
Taky me Me2 nastvalo tim,ze pro FemShep tam nebyla jedina slecna na romanci, coz byl velky fail.
Abych to shrnul, v ME2 me vice bavil boj, v ME1 me o trochu vice bavil dej, oba dva dily mam rad a ME3 mam predobjednan (Origin uz v kompu hnije kvuli BF3). -
-
Tak je pravda, že planety bylo úmorné skenovat, ale to potěšení z objevení skryté mise:) A po pravdě, skutečně jsem skenoval planety "Bohaté" a s anomálií, zbytek jsem jenom přistál a neskenoval, jenom abych měl 100% v dané soustavě.
-
-
Taky tak *1*
-
-
necheatuju ve hrách, ale kvůli surovinám jsem si stáhnul save editor a v prním save naklikal dostatek surovina na celou hru a hotovson.. prvně jsem ždímal planety do sucha, ale při opakovaném hraní, je to zbytečná pruda
-
-
dodatek: každopádně pořád menší pruda, než se dostat s makem někam na vrcholek skály kvůli vojenské známce, to nabouralo gameplay ještě víc.. jinak ME1 a 2 luxus, 3 nepochybně bude taky
-
-
-
-
-
-
Pánové a dámo,
tímto končí období našich milovaných her a namísto toho se dočkáme Ordinace, Ulice atd. Již nebudeme zachraňovat světy, ničit nepřátele, dobývat hrdinské činy, ale budeme tvořit romantická pouta, dvořit se atd.
Možná jsem totálně mimo s nějakou psychickou poruchou o které nevím, ale to co předvádějí v MS3 mi osobně připadá, jako kýč. Já chci pořádný příběh, který bude zamotaný a budu se ptát, kdo mě zradí, kdo mi pomůže, jak mám dokázat přemluvit tuhle a tamtu frakci, aby mi pomohla. A opravdu se mi nechce řešit nějaká pouta.
Ano, jsem si vědom že tohle nemusím dělat a vynechat to, ale člověka to bude hlodat co když mi nabídne krom svého klína i nějaké užitečné informace? Já nevím, dříve ty hry byly lehčí.
A když sex ve hře, tak bez kilometru otázek a odpovědí. ( v reálu je to jinak a za to jsem rád, ale ve hře ne.... Tam jsem přeci hrdina a lámu dívčí srdce *1* *5* )
Tak jsem zvědaví, jak to vše dopade ve hře.
Váš Werdes -
-
Přádný příběh tam máš, to se mezi sebou nevylučuje. Osobně si myslím, že publikum je silně ovlivněno tím, jak dychtivě a neomaleně EA sex v BW hrách prodává. To je před vydáním v každé novince nějakej žvást o tom, koho všeho můžete ojet. Když pak ale člověk hraje samotnou hru, není to s tím sexem zas tak žhavé. V ME i ME2 budujete vztah s některými z postav celou hru - podobně jako v BG. V DA2 je to s jednou tatkéž na dlouhé lokte, s druhou sice skončíte v posteli hned (to ale patří k jejímu "dobrodružnému" charakteru), váš vztah však opět prochází vývojem a vyhrotí se až na konci. Takže jakýpak sex na potkání? Nepletete si to s prvním Zaklínačem? Na toho jsou v této tématice krátké všechny hry od BW. Zamyslete se přátelé, když si odmyslíte ten trapný marketing, zůstanou vám hry, které jsou v této tématice konceptuálně naprosto totožné s BG/KOTORem. Takže nelžete *3*
Jediné, co mě taktéž trochu irituje, je bisexualita osazenstva. To se však opět dozvídám pouze od ostatních hráčů - sám bych na to nikdy nepřišel, ježto nemám ve zvyku hrát hry několikrát. -
-
V ME 2 jsem se s Mirandou dostal z bodu "nehledám nové přátele" do bodu "počkej na mě ve strojovně" během tří rozhovorů, takže to zas takvej žvást není.
A Zaklínač není v podstatě nic jiného, než pocta knižní sáze a jelikož v ní byl Geralt děsnej proutník, tak tam hold dali sváděcí "minihru". -
-
Já teda měl možnost "počkej na mě ve strojovně" až před Suicide mission.
-
-
-
Dle mého přehršel romancí celou hru ničí. S DA I skončily doby kdy se člověk musel skutečně snažit něco dokázat. Přijde mi přirozené, že každá NPC má svoje preference a tím se stává unikátní. Jestli po vás v ME3 vyjede každý bez ohledu na pohlaví, tak to pomalu svádí k tomu všechny z Normandy vyházet... Nechápu proč neudělají nějakou čistě homosexuální postavu než všechny proměnit v bi..
-
Mě přijde trapný, že tam je každej bisexuál. Ale jinak, přecejenom jako ženská, uvítam takové obohacení hry. Je to reálnější (až na to, že by se Shaperdem šel každej :D). Třeba ve Skyrim mi vadilo, že si můžu někoho vzít a to je tak všechno. Nemyslim, že by tam měl bejt sex, ale nějaké hlubší rozhovory - to se mi taky například líbilo i v Dragon Age :)
-
Taky už mi přijde, že Bioware v tohle zachází moc daleko. Kupříkladu v DA II mě vyloženě iritovalo, že všechny postavy jsou bisexuálové i když to třeba nedávalo smysl. Opravdu dobré romance měli snad jen v BG 2 kde hráč rozvíjel svůj vstah s danou postavou po celou hru a mohlo se taky stát, že vám jí ukradne společník. kdepak dneska to je třikrát pokecat a šup na to *7* .
-
-
"... and we were able to take them in pretty wildly different directions from 'virginal girl next door' to 'crazy up against the wall, let's have it on right here' "
-
naprostý souhlas s těmi vztahy, jsou čím dál jednodušší a přímočařejší (to BG2 si zahraju jen kvůli tomuto příspěvku, nikdy jsem se k tomu nějak neměl)
-
-
-
Budu moct "ojet chobot" super *1*
-
Joo sice se mi nelibi ale je to super, tesim se az to rozvedou i na trojku ci grup*c :P
-
-
Puvodně jsem ti chtěl dát mínus, ale když se nad tím zamyslím, tak je fakt, že postavy na normandy jsou polygamní víc jak doktoři v ordinaci na nově :)
-
-
A to víš, že můžeš svést i Garruse?:)
-
-
Jelikož jsem hrál za ženskou, mohl jsem své"z"t i Thaina nebo jak se jmenoval ten zelenej emzák s rakovinou. Jedinej kdo se příliš "nekamarádil" byl Grunt a pak lidi z DLC, který se mi z toho důvodu zamlouvali víc než moje nadržená posádka :)
-
-
No Grunt no:-D
-
"Svést" bylo v tomhle případě správně. Leda bys ho chtěl svézt autem.
-
-
-
-
-
S těma bisexuálníma parťákama už jsou trapný... A Chobotka ve hře vypadá divně.
-
Jestli nebude možnej análek, tak nemám zájem... *12*
-
Mno, nevím teda, ale ta její "podoba" v ME3 mi nepřijde zrovna povedená *4* . Spíš by mě zajímalo jak se bude vyvíjet románek s Liarou, kterou mám "rozdělanou" už od prvního dílu *14*
-
Jsem zvědav na ty zásadní rozhodnutí. Stejně zase na začátku vyplníme dotazník a maximálně se to projeví v rozhovorech než v rozvětvenějším ději. A konec bude jeden bez ohledu na rozhodnutí, protože už se nemusí zabývat dalším dílem a případnými dopady.
Čekejte 30% slíbeného a nebudete zklamaní. Jak je zvykem. -
-
Eee, právě, že by těch konců mohlo být víc, když nemusí řešit další díl s případnými dopady, ne? *3*
-