Přejít na výpis diskuzí
V No Man's Sky se planety generují během příletu k nim a pak už se nemění
7.12.2015 | Honza Konfršt
42 příspěvků
-
Já jsem pořád ještě nepochopil čím vlastně chtějí hráče zaujmout... To co zatím vytvořili vypadá jako úžasné pozadí pro hru, ale nějak tam pořád chybí ta hra jako taková.
Na každém videu vidím, jak běhají po planetě s pistolí, ale nějak jsem zatím neviděl herní náplň... něco co by nepřestalo za hodinu člověka bavit.
Ukázali už nějaké mise, obchod, těžbu, fakce, které by člověka nějak zapojili do děje? O čem vlastně No Man's Sky bude... Jak se ta hra blíží, tak jsem prostě neviděl nic co by člověka udrželo. -
-
Ale v čem je rozdíl oproti Elite? Elite má navíc jen ty frakce. V NMS těžba je - to už bylo v několika videích vidět. Není to žádný zázrak, ale to ani v Elite. Nebo tě snad baví těžba v Elite? Podle mě nejhorší těžba, co jsem kdy viděl. Mise jsou v Elite generické a tedy nic extra. Když to tak vezmeš, tato hra nabízí vlastně více než Elite. To Elite je jen engine s pár lodičkama a hotovo. Nic více nenabídne.
-
-
No Elite je pro mě obrovské zklamání... a toho se právě bojím. V Elite jsem taky zjistil, že tam prostě není co dělat. Každá herní mechanika je tak jednoduchá, že mě neudržela dýl jak hodinu. Jediné co mě drželo trochu dýl bylo pašování, protože vydělávalo celkem dost peněz a boj. Ale i tak přestala velice rychle bavit.
No a pokud by NMS bylo to stejné, tak by to byla škoda.
-
-
Naprosto jsi to vystihl... Hry jako X2/3 jsem hrál s pocitem objevování první pár minut/možná hodin, ale pak se tu nebízela hromada věcí co dělat,které tu nevidím...
-
Vypadá to jako megalomanský "walking simulátor", který asi bude okořeněný lehkými survivor prvky (občas doplnit zásoby, palivo, nebo se ubránit agresivní fauně). V první řadě podle mě půjde o radost z objevování a nečekal bych od toho nějaký komplexní příběh nebo revoluční herní mechaniky.
Upřímně se taky bojím, že to člověka po pěti hodinách přestane bavit, ale vypadá to pořád dost zajímavě a třeba to nějak překvapí... -
spusta hracov elite by s tymto nazorom nesuhlasila, vratane mna. uz samotny pocit z cisteho objavovania je uspokojivy, ak je spravne prevedene.
na druhej strane musim uznat ze by bolo dobre vediet k comu sa bude dat odbehnut ak ma clovek zrovna rozpolozenie ist robit cokolvek ine, trebars lovenie hlav... -
-
Oni se i lidi v Elite opravdu i věnují objevování? Tak to potom asi jo... já jsem právě ještě nepotkal nikoho, kdo by po půl hodině nešel dělat něco jiného. Většina se šla věnovat vesmírným tirákům.
Ale možná jo, akorát potom to pro mě samotného nebude ani snad hra... Protože někam dolítnout, rozhlídnout se jak to tam vypadá a letět se podívat někam jinam mě ani nepřijde jako gameplay mechanika. -
-
sú aj v cz: https://www.youtube.com/watch?v=ynPDZLWMcZY
-
Ale jóo. Taky nějakej ten rank v exploringu mám. Hele záleží na momentálním rozpoložení mojí mysli. Má všeho a všech pokrk? Zavřu se v pokoji a odlítnu dopryč. Chvíly jen tak pingám neprozkoumané systémy, občas mě zaujme nějaká planeta a jdu se k ní podívat blíž, náhodou je dobře postavené slunce, tak si udělám pár fotek, vytičím si nový cíl v galaxii a skočim. Zatím jsem podnikl dvě takový výpravy, nejdelší byla asi týdenní. Výhoda je že uděláš pár skoků,natankuješ a vypneš to. Elite je hra, kterou hraju když chci a hra která defakto nemá konec. Pokud se člověk dokáže smířit s tím že tuhle hru prostě nedohraje a dokáže s tím k ní tak přistupovat, ulehčí mu to moc starostí.
-
-
najdlhsie som bol mimo obyvanej "bubliny" tiez nejake 4 mesiace, a nahodou to bola sranda.
-
-
Já to asi po hodině zabalil a šel zase dělat něco jinýho... Mě tam prostě chyběl nějaký gameplay. To bylo vždycky dolítnout do systému, zmáčknout tlačítko, dolítnout k planetě, zmáčknout tlačítko a pořád dokola. A vzhledem k tomu, že mě supercruise mechanika v Elite moc nesedí, tak to bylo o to horší.
Kdyby ten průzkum měl nějaký gameplay, že by třeba loď měla skenery, které by člověk musel ovládat a sám osobě by ten proces zkoumání byl zajímavý, tak by jsem u toho asi vydržel mnohem dýl.
Je to vlastně můj problém s mechanikama v Elite obecně... Mě až tak nezajímá výsledek, jako mě zajímá ten proces jak se k tomu výsledku dostanu. A právě Elite má tyhle procesy zjednodušené na minimum. Což je imho obrovská škoda.
-
-
-
Kamarád chtěl zkusit nějaký ten exploring a vyprávěl mi, že četl článek o člověku, který se v Elite sebral a letěl čtvrt roku pryč od obydlené části galaxie. Nechápal jsem.
Pak člověk narazí na celé skupiny těchto šílenců http://www.firstgreatexpedition.org/
Nicméně to jen dokazuje že hlavně sandboxové hry dokáží nalákat hráče kteří si pak tvoří vlastní ... hmm prožitek.
Jak říkám, sám to moc nechápu ale zřejmě se to děje :)
-
-
-
o ničem jako všechny vesmírné simulátory
-
-
No tak vesmírné simulátory většinou mají nějaké mise do kterých tě posílají. Jen celkem málo z nich má úplně otevřený vesmír, ale potom se zase snaží sázet na zajímavé herní mechaniky. A hry jako X3 kombinovaly obojí.
Moje otázka spíš je, kde stojí No Man's Sky a z jakého důvodu jsou z toho lidi tak unesení? Co vlastně plánují hodiny a hodiny dělat? -
-
první hodinu instalovat, druhou hledat uninstall.exe, potom čtyři hodiny vyřizovat refund. potom hodinku dvě nadávat na forech jaka to je blbina *4*
-
-
-
-
Před několika týdny jsem se nechal spláchnout vlnou skepse, kterou po počátečním wow efektu projevovali jak místní diskutéři, tak redakce ve Fight Clubu. Ale ta hra vypadá a hlavně působí krásně. Držím jim fakt palce, aby jim to vyšlo, hlavně celý ten koncept perzistentního generovaného obrovského vesmíru. Protože to by podle mě mohlo být dalším posunem her obecně.
-
Tato hra sází víc na kvantitu než kvalitu. Věřím, že mnoho explorerů zaujme, hra je asi předně cílená na ně. Proč ne, pokud jim to za to stojí a tato komunita jim přinese dost peněz. Jak tu již někteří zmínili, stále nevím, zda tam teda bude nějaký příběh, nebo alespoň mechanismy, pomocí kterých si hráč bude moct vlastní příběh vyprávět. Budu moct najímad posádku? Zvětšovat loď? Stavět základny? Budu mít vytvořit svou vlastní frakci, nebo budu jen poletovat po okolí. Bude se mě někdo snažit cíleně zastavit? Bude se mě moct pomoci nebo budu moct já někomu cíleně pomoci? Budu si moct upgradovat jen loď, nebo zde bude i weapon, armor etc... crafting? Je mi jasné, že explorery to natchne, ale co to nabídne ostatním hráčům?
-
-
Elite Dangerous většinu těch věcí, co ty chceš u No Man's Sky taky nemá. Naopak má NMS pár věcí navíc.
-
Trochu se obávám toho, že než vyjde NoMan, tak většinu tohohle bude mít Elite Dangerous. I když si nepamatuju jak v ED chtějí řešit faunu a floru.
-
-
No já mam právě za to že přistávání na planetách (komplet) mají v plánu tuhle season, tedy do konce 2016.
-
-
No co vím, tak tahle sezóna má být jen planety bez atmosféry, začátek craftingu a tak... Planety s atfosmérou by měly být sezóna další.
Potvrdili to i na fórech.
https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/3fvm1r/elite_dangerous_horizons_wont_include_atmospheric/
-
-
No Man's Sky ma vyjít příští rok... ED nebude řešit planety s atmosférou minimálně do roku 2017.
-
-
To bych prosil, posledni co ta hra ted potrebuje, je dalsi obsah bez hlubsiho vyznamu...
-
-
Noo přistávání na planetách má být první fáze craftingu, takže s tím mají drobet větší plány než to co předvedou teď před Vánocema. Mimochodem je to další část, kde si i začátečník/nováček může přijít k pěkným penězům bez větších investic kreditů.
Nejde o to že se v těch SRV budou prohánět všichni jako blbý, ale prostě mít tu možnost to udělat. Nikdo a nic tě do toho nutit nebude. Někoho baví lítání, někoho zase ježdění v autíčku. Ať si každej vybere. -
-
To ano, každému podle jeho gusta. Jen je tu takový problém, že při vývoji hry se počítá s určitým limitem pracovní síly a tudíž možnosti vytvořit nový obsah. Potom se vývojář musí hluboce zamyslet nad tím, zda se mu vývoj té či oné fičury vyplatí vzhledem k tomu, jakou to bude mít odezvu u hráčů. Neznám žádná čísla, podle kterých bych mohl soudit, takže soudit nebudu. Pokud si vývojáři myslí, že se jim vyplatí trávit X mandays na fičuře, která bude postihovat Y počet hráčů, tak ať to udělají.
-
-
-
-
-
-
A nejlepší je Šohaj Jožka: "I don't want to stop playing"... To má asi z knihy "Public Relations 101." *5*
-
To je tak prehypovany, ze se to u me z druhe strany blizi k nezajmu...
-
-
Jo, hype ohromný. *1* (Ironie)
Games zprávy o této hře: prosinec 2015, říjen 2015, červenec 2015 (3x), červen 2015 (3x) a pak několik dalších až do roku 2013 (drsný, že už tak dlouho o tom a skutek utek). Nicméně, srovnej s jinýma hrama. Ve srovnání s nima o této v podstatě neinformují. Ani autoři o hře často neinformují. Nejspíše proto, že bádají nad tím, jak z toho udělat hru. Zatím mají odreagovačku bez obsahu. -
jo tohle je ted mezi pubertaky v mode, ale moc to neprehanej
-
-
Tak znovu, jelikoz byl predchozi post pokrytecny smazan: Kdo zmenil titulek clanku na tento holy nesmysl? Poprosil bych onoho cloveka, ktery se v tom ocividne vyziva, aby radeji rezignoval, nebo se zamyslel misto usmevneho mazani prispevku a nasazovani pozitivnich bryli s duhou a jednorozcem.
-
A co tam člověk může dělat krom lítání a běhání s pistolí?
-
Wow tomu hovorím next gen viditeľnosť *1*
-
Pořád okolo této hry vidím srovnání s Elite a obavy, že ve hře nebude co dělat. Já si to nemyslím.
Obě hry nabízí boj, létání ve vesmíru, obrovský vesmír, těžbu na planetě i mimo. V tomto jsou stejné. No Man's Sky navíc má přistávání na planetách se životem a možnost se jako postava pohybovat na planetě, potápět se apod. Taky jsou planety nikoli nudné a mrtvé jako v Elite, ale plné života, i když jde v podstatě hlavně o různotvaré pokémony. No ale dobrý. Pro průzkum mnohem zajímavější než eliťácké mrtvé "koule". Elite má navíc (i když kdo ví, jak to bude v NMS) mise (generické, podle mě nudné) a údajně rozsáhlý obchod (pro mě taktéž nuda - středověký obchodní model nakoupit na tržišti ve staré boleslavy a prodat v nymburku je fakt vtipný pro hru z budoucnosti). Elite je navíc "simulátor". Kvalita simulace je ale podle mě dost pochybná - vždyť ty lodě nemají ani autopilota. Věc, co byla už za první světové a po druhé světové pak už pokročilé. *1*
Pravda, Elite má jednu elitní vlastnost: Prodává své updaty za cenu celé hry. To se mi moc líbí. Hezky vydat jen engine bez obsahu a pak to tam pěkně dodávat postupně a pěkně za pár desítek euro. Oni hráči jsou nadšenci, co jim za to tleskají a s radostí zaplatí. -
-
Ono to zatím vypadá tak, že bych to přirovnal k Space engineers bez stavění... Nevypdá to zle,ale nevím co mě bude držet po prvních hodinách, kdy se wow efekt změní na fauna je tu červená a flóra modrá, tak letím dál abych zjistil jakou barvu a tvary má na té další planetě (hodně jsem to zjednodušil), což prostě není dost...
-
-
Space Engineers.. to je jako call of duty bez střílení. To prostě nemůžeš dát stranou. SE bez stavění není nic. No Man's Sky je úplně jiný než SE podle mě. Spíše to snese srovnání s Elite, i když i tyhle dvě hry jsou fakt hodn jiné.
-
-
Jen jsem to chtěl přirovnat k té situaci. Nesrovnávám hry jako takové...
-
-
"Space engineers bez stavění" musí bejt docela nuda
-
-
Jasně, je to lepší než Elite, existence fauna vítězí nad postrádáním fauny. Má to dokonce nějaké AI a další mechanismy. Jenže zatím co v Elite se to zdá jako vedlejší mechanismus, který není Core hry, tak v No mans sky se to zdá být jako Core hry, a proto by to mělo nabízet trochu víc. To je jako když srovnám třeba Far Cry a Call of Duty. Obě jsou to akční střílečky, jedná má otevřený svět, což je super, ale samo o sobě by to nic neznamenalo, pokud by tvůrci Far Cry tento otevřený svět nevyužili a nedokázali ho hráči prodat zábavnou formou. Hra musí mít silné jádro mechanismů, které je hlavní složkou zábavnosti a hratelnosti, pokud to jádro je slabé, tak to je špatně. Já jsem dosud nepochopil úplně zda to co předvádějí je to jádro No Man's Sky nebo nám to ještě neukázali.
-
-
Ja se na tu hru tesim. Predpokladam, ze na tech poanetach budu ziskavat suroviny a technologie potrebne k proniknutindo stredu galaxie. Raketoplan by moho byt predmetem komplexniho craftingu.
-
-
to jsi docela optimista
-