Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pořád okolo této hry vidím srovnání s Elite a obavy, že ve hře nebude co dělat. Já si to nemyslím.

    Obě hry nabízí boj, létání ve vesmíru, obrovský vesmír, těžbu na planetě i mimo. V tomto jsou stejné. No Man's Sky navíc má přistávání na planetách se životem a možnost se jako postava pohybovat na planetě, potápět se apod. Taky jsou planety nikoli nudné a mrtvé jako v Elite, ale plné života, i když jde v podstatě hlavně o různotvaré pokémony. No ale dobrý. Pro průzkum mnohem zajímavější než eliťácké mrtvé "koule". Elite má navíc (i když kdo ví, jak to bude v NMS) mise (generické, podle mě nudné) a údajně rozsáhlý obchod (pro mě taktéž nuda - středověký obchodní model nakoupit na tržišti ve staré boleslavy a prodat v nymburku je fakt vtipný pro hru z budoucnosti). Elite je navíc "simulátor". Kvalita simulace je ale podle mě dost pochybná - vždyť ty lodě nemají ani autopilota. Věc, co byla už za první světové a po druhé světové pak už pokročilé. *1*

    Pravda, Elite má jednu elitní vlastnost: Prodává své updaty za cenu celé hry. To se mi moc líbí. Hezky vydat jen engine bez obsahu a pak to tam pěkně dodávat postupně a pěkně za pár desítek euro. Oni hráči jsou nadšenci, co jim za to tleskají a s radostí zaplatí.
    • Kallessin183
      Ono to zatím vypadá tak, že bych to přirovnal k Space engineers bez stavění... Nevypdá to zle,ale nevím co mě bude držet po prvních hodinách, kdy se wow efekt změní na fauna je tu červená a flóra modrá, tak letím dál abych zjistil jakou barvu a tvary má na té další planetě (hodně jsem to zjednodušil), což prostě není dost...
      • Space Engineers.. to je jako call of duty bez střílení. To prostě nemůžeš dát stranou. SE bez stavění není nic. No Man's Sky je úplně jiný než SE podle mě. Spíše to snese srovnání s Elite, i když i tyhle dvě hry jsou fakt hodn jiné.
        • Kallessin183
          Jen jsem to chtěl přirovnat k té situaci. Nesrovnávám hry jako takové...
      • "Space engineers bez stavění" musí bejt docela nuda
    • Jasně, je to lepší než Elite, existence fauna vítězí nad postrádáním fauny. Má to dokonce nějaké AI a další mechanismy. Jenže zatím co v Elite se to zdá jako vedlejší mechanismus, který není Core hry, tak v No mans sky se to zdá být jako Core hry, a proto by to mělo nabízet trochu víc. To je jako když srovnám třeba Far Cry a Call of Duty. Obě jsou to akční střílečky, jedná má otevřený svět, což je super, ale samo o sobě by to nic neznamenalo, pokud by tvůrci Far Cry tento otevřený svět nevyužili a nedokázali ho hráči prodat zábavnou formou. Hra musí mít silné jádro mechanismů, které je hlavní složkou zábavnosti a hratelnosti, pokud to jádro je slabé, tak to je špatně. Já jsem dosud nepochopil úplně zda to co předvádějí je to jádro No Man's Sky nebo nám to ještě neukázali.
  • jedním slovem hypsteřina
  • A co tam člověk může dělat krom lítání a běhání s pistolí?
  • Tak znovu, jelikoz byl predchozi post pokrytecny smazan: Kdo zmenil titulek clanku na tento holy nesmysl? Poprosil bych onoho cloveka, ktery se v tom ocividne vyziva, aby radeji rezignoval, nebo se zamyslel misto usmevneho mazani prispevku a nasazovani pozitivnich bryli s duhou a jednorozcem.
  • To je tak prehypovany, ze se to u me z druhe strany blizi k nezajmu...
    • Jo, hype ohromný. *1* (Ironie)

      Games zprávy o této hře: prosinec 2015, říjen 2015, červenec 2015 (3x), červen 2015 (3x) a pak několik dalších až do roku 2013 (drsný, že už tak dlouho o tom a skutek utek). Nicméně, srovnej s jinýma hrama. Ve srovnání s nima o této v podstatě neinformují. Ani autoři o hře často neinformují. Nejspíše proto, že bádají nad tím, jak z toho udělat hru. Zatím mají odreagovačku bez obsahu.
    • jo tohle je ted mezi pubertaky v mode, ale moc to neprehanej
  • A nejlepší je Šohaj Jožka: "I don't want to stop playing"... To má asi z knihy "Public Relations 101." *5*
  • Tato hra sází víc na kvantitu než kvalitu. Věřím, že mnoho explorerů zaujme, hra je asi předně cílená na ně. Proč ne, pokud jim to za to stojí a tato komunita jim přinese dost peněz. Jak tu již někteří zmínili, stále nevím, zda tam teda bude nějaký příběh, nebo alespoň mechanismy, pomocí kterých si hráč bude moct vlastní příběh vyprávět. Budu moct najímad posádku? Zvětšovat loď? Stavět základny? Budu mít vytvořit svou vlastní frakci, nebo budu jen poletovat po okolí. Bude se mě někdo snažit cíleně zastavit? Bude se mě moct pomoci nebo budu moct já někomu cíleně pomoci? Budu si moct upgradovat jen loď, nebo zde bude i weapon, armor etc... crafting? Je mi jasné, že explorery to natchne, ale co to nabídne ostatním hráčům?
    • Elite Dangerous většinu těch věcí, co ty chceš u No Man's Sky taky nemá. Naopak má NMS pár věcí navíc.
    • Trochu se obávám toho, že než vyjde NoMan, tak většinu tohohle bude mít Elite Dangerous. I když si nepamatuju jak v ED chtějí řešit faunu a floru.
      • No já mam právě za to že přistávání na planetách (komplet) mají v plánu tuhle season, tedy do konce 2016.
        • walltar
          No co vím, tak tahle sezóna má být jen planety bez atmosféry, začátek craftingu a tak... Planety s atfosmérou by měly být sezóna další.

          Potvrdili to i na fórech.

          https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/3fvm1r/elite_dangerous_horizons_wont_include_atmospheric/
      • walltar
        No Man's Sky ma vyjít příští rok... ED nebude řešit planety s atmosférou minimálně do roku 2017.
        • To bych prosil, posledni co ta hra ted potrebuje, je dalsi obsah bez hlubsiho vyznamu...
          • Noo přistávání na planetách má být první fáze craftingu, takže s tím mají drobet větší plány než to co předvedou teď před Vánocema. Mimochodem je to další část, kde si i začátečník/nováček může přijít k pěkným penězům bez větších investic kreditů.
            Nejde o to že se v těch SRV budou prohánět všichni jako blbý, ale prostě mít tu možnost to udělat. Nikdo a nic tě do toho nutit nebude. Někoho baví lítání, někoho zase ježdění v autíčku. Ať si každej vybere.
            • To ano, každému podle jeho gusta. Jen je tu takový problém, že při vývoji hry se počítá s určitým limitem pracovní síly a tudíž možnosti vytvořit nový obsah. Potom se vývojář musí hluboce zamyslet nad tím, zda se mu vývoj té či oné fičury vyplatí vzhledem k tomu, jakou to bude mít odezvu u hráčů. Neznám žádná čísla, podle kterých bych mohl soudit, takže soudit nebudu. Pokud si vývojáři myslí, že se jim vyplatí trávit X mandays na fičuře, která bude postihovat Y počet hráčů, tak ať to udělají.
  • Ja se na tu hru tesim. Predpokladam, ze na tech poanetach budu ziskavat suroviny a technologie potrebne k proniknutindo stredu galaxie. Raketoplan by moho byt predmetem komplexniho craftingu.
    • to jsi docela optimista
  • alladjex
    Před několika týdny jsem se nechal spláchnout vlnou skepse, kterou po počátečním wow efektu projevovali jak místní diskutéři, tak redakce ve Fight Clubu. Ale ta hra vypadá a hlavně působí krásně. Držím jim fakt palce, aby jim to vyšlo, hlavně celý ten koncept perzistentního generovaného obrovského vesmíru. Protože to by podle mě mohlo být dalším posunem her obecně.
  • DekkerDave
    Ten hype mi tu hru už stačil znechutit. A to to ještě ani nevyšlo *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit