Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli se nepletu, tak Call of Cuhullu v Bethesdě nedělali. Jenom koupili napůl dokončenou hru, a dali to do spustitelné podoby. Od toho se taky odvíjel ten naprosto neskutečný počet bugů, který se tím táhnul. Ale mělo to naprosto úchvatnou atmosféru.
  • Takze francuzka predstava post-apo sveta je "uplne normalny chlapik ktorý bezne skace po mrakodrapoch" ..right
    to uz aj ten Fallout 3 od Bethesdy je zrazu uveritelnejsi...
  • NV jsem hrál, i obyč fallout 3 a prostě je to paskvil kterej nefunguje... (de)generace prostředí, které udělá nějaká rovnice je prostě hnus.
    A ten tvůj HC mod, hrál jsem to a jen jsem se smál. Jak řikáš, div ti tam super-mutanti, škorpioni a dále nedávali peníze-suroviny za to, že je zabiješ.
    Bethesda dělá z mého pohledu stupidní hry (myslel jsem si že to je dobrá značka po Call of Cthullu, kterej byl geniální), ale dělaj furt to stejné, jen v jiných kabátech..

    Jinak k Legend of Grimrock, jojo to jsem viděl asi 2měsíce zpátky osobně se těším. Jen se bojím "lehké" obtížnosti a vlastně jen toho faktu, že ta hra bude stejně hratelná jako dřívější hry z roku 1994-98, jen v lepším kabátě. Někdo řekne, že ty hry fungovaly a hrály si hezky.. ale zase když už něco takového, tak něco co člověka mile překvapí, než jen tak chodit a sekat sekerou do zdí(pavučin) a občasné vyskočení pavouka ze zdi(pavučiny):))
  • No v Falloutu NV byl "hardcore mod" který byl ale spíš pro smích, všech surovin se válely všude kvanta, to snad ani u sebe doma nenám tolik žrádla a munice jako 200 let po atomový válce v poušti *1*
    Co se týče dungeonů, brzy by měl vyjít Legend of Grinrock, který vypadá geniálně.
  • Tohle se ale nedělá... *3*
  • Jojo, když jsi to nastínil tak mě napadl stařičkej (stejně jako RR), Shadows over the Riva (stíny nad rivou), to byla hra :-)) Voda, spánek, jídlo, všechno jsi musel obstarávat... Zajímavé že se to z takových her vytratilo, dříve to byla docela normální věc a najednou přišla 3D dimenze a všechno se vypařilo.
    Nebylo by na škodu, kdyby někdo začal dělat zase takové (omlouvám se, neznám přesný název této kategorie) hry jako ty co jsme zmínily.. Ať už hardcore promyšlené základní životní principy, ale taktéž skupinovo-dungeon výpravy (Stíny nad rivou, série Mighty&Magic, atd atd...) Kdy jste měli od 4 po 8 různých charaktérů co s vámi cestovali v pohledu první osoby, boje byly případně udělané jako tahová šachovnice pro všechny postavy, nebo jste bojovali rovnou z pohledu jak jste cestovali, jen přepínali mezi postavama. Mělo to jisté kouzlo a když je tu nespočet pěkně udělaných FPS, tak tohle je principově stejné, jen tam dát prvky RPG a je z toho tento dungeon :-))
  • mno hlavne ze dneska je na tom AI o mnoho lepe co *1*
  • Chcete stálý měsíční plat?? Zkuste http://pritel007.webnode.cz Vše je zdarma, přečtěte si info...
  • smejki
    rozhodopádně
  • Zkus si sehnat na GoGu nebo abadonii Robinson's Requiem. Tam byly takový věci jako dehydratace z nefiltrovaný vody, infekce z nehojený rány a otrava nevhodným jídlem. Sice grafika z roku nebreč, ale výzva veliká.
  • rancor1223
    To jo, doby kdy nepřítel šel po přímce přímo k tobě, nikdo se nekryl, AI pod bodem mrazu to teda byly doby... OMG *7*
  • Hairy_Ass
    Je to celkem logické, kdyby se jednalo jen o katastrofu, která srovná se zemí jedno město, tak by se tam asi hnedka lidé nezačali navzájem zabíjet, krást si potraviny a obecně se chovat jako ve filmech o Šíleném Maxovi.
  • já tě neznám, takže tě soudit nebudu, z vlastní zkušenosti ale vim, že většina lidí má problém udělat 20 kliků. O tom ale hry nikdy nebyly. Když si vezmu klasickou hopsačku - Tomb Rider, udržela si zábavnost, aniž by zobrazovala nějaký nesmyslný klišé a nelogismy (hernímu avatorvi by tu záviděl i Jacky Chan).
  • ten faktor unavenosti se mi líbí, ale je to tam jen jako nápad, ale není využit z toho ten potenciál (možná je, ale ve videu to tak vyznělo)

    Dal bych tam víc realičnosti, takže kdybych lezl, chodil, bojoval, mluvil.. to všechno člověka unaví - některé věci více, některé méně.
    Aby tam člověk měl potřebu i hledat místo na přenocování, případně pomáhání některým lidem, aby jste tvořili ochraný kruh skupiny atd atd.. je v tom strašně moc nevyužitého potenciálu a to jsem nad tím nepřemýšlel tak dlouho, jen hnedka první věci co mě napadli a co by zajisté hru udělali o něco víc "reálnější" a záživnější.

    Je jedna věc hrát hru, která je arkáda a i sama o sobě to tvrdí, ale z tohodle bych čekal že si kluci vývojářský trošku šáhnou do toho svého umu a udělaj něco co bude řikat: "HALO, tady je novej KRÁL"
    Potenciál v tom je, škoda... nebo jen doufat můžem :)
  • MidnighT91
    Samozřejmě trošku přehnané to ale být musí, je to přece jenom hra...
  • MidnighT91
    Parkour dělám už 4 roky a nic proti ale přeručkovat traverzu opravdu není problém... To jestli je problém přeručkovat traverzu která je 100 metrů nad zemí už je pouze otázka toho jestli máte strach z výšek... Řekl bych ale že kdyby na přeručkování traverzy která je 100 metrů nad zemí záviselo tvoje přežití tak by jsi to udělal nehledě na svůj strach protože pud sebezáchovy je silnější...
  • smejki
    "90% of human race is gone"... nemělo jít původně jen o lokální katastrofu? docela zajímavý obrat.
  • On to nezkousel, ale videl to na videu, tudiz to musi byt jednoduchy... Nekteri uzivatele asi hodne precenuji svoje fyzicke dovednosti.
  • sleepless
    Ja, chyba ze zvyku. Zatim jen ty konzole.
  • Dobry, ja to chapu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit