V prvním příběhovém DLC pro Doom Eternal zamíříte i pod vodu
-
Spíše otravnější jen můj názor a pár ostatních zoufalců.
-
"viz lidi na google" :DDD skvelej komentar, Jacku, ty vis jak pobavit.
Prvni veta nedava moc smysl, upgradu je tam kazdopadne stejne jak v jednicce, jen uz neupgradujes runy. Ta hra je celkove mnohem rychlejsi, takze stezovat si na platforming je hodne zvlastni - diky tomu jsou ty areny mnohem zajimavejsi i vertikalne. Ta hra je ve vsech ohledech lepsi a zabavnejsi 2016, jedinej problem je v tom, ze to zas o tolik jiny neni, takze pokud jsi pred nedavnem hral "jednicku", muzes se dostat rychlejc do stereotypu.
-
Dementní nehodilo se a ty vrchlené upgrady každou sekundu taky dost ubrali. Icon of the sin byl spíše zklamání viz lidi na google.
-
Já ji nedohhrál ted bych mohl ale unudili mě ty sekce, kdy se muselo rinse and repeat vymlátit arény... přišli lepší hry a na tuhle se zapomělo.
-
Zalezi, me to treba bavilo vic jak Doom 2016, protoze ta rezba byla trosku zajimavejsi tim ze si byl nucen pouzivat vic arzenalu + skakacky umoznili lepsi secrety.
-
Ty skákačky byly boží.
-
Joo. Doom Eternal je krásnou ukázkou, že méně je někdy více. Ač to byla super hra, tak jednička mě prostě bavila víc tím, že se pořádně soustředila jen na akci a neodtrhávala od ní dalšíma blbinama typu platformer nebo nepřítel jak ze Souls her. Nic z toho nebylo technicky špatně, ale dohromady to nefungovalo tak dobře.
-
Icon of sin bylo super ukonceni, prijemnej fan service. A teda sorry, ale na tom platformingu nic narocnyho nebylo :'D. Pri padu neumiras, minimapa ukazuje vsechno, i kdybys nemel sbirat vsechny veci.
-
Jo bude to zajímavé u půbodní hry trochu zklamal hlavní boss a hlavně plošinovkové sekce ty byli doslova do písmene na pěst!
-
Těšim se 🙂