Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zavrete huby a zapnete Division, tohle je hardcore game pro parany. Maximalni spokojenost, vypada fantasticky a pocit toho, jak se s kamosem se prokousavame NY je neskutecnej.
    • *Bez jednoho "se" - pro rejpaly
  • Hlavne nech to opravia. Človek zaplatí a po prvom screene (varovanie o epilepsii) ups padlo to *16* *16* *16* *16* čo to má byť. Asi po 30 pokuse sa to nejak podarí človek zahrá 30 minút. A ak hru chce znova zahrať opäť varovanie a späť do windowsu *16* *16* *16*
  • FansLunacy
    Komunita games.cz nikdy nezklame.

    Měly jste možnost si zkusit hru v otevřené betě, která je zadarmo. Co ještě víc byste chtěli? Tady jde přesně krásně vidět, jaký skupiny lidí se vytvořily:

    1) Ty co hrály betu - a) Jo hra se mi líbila, mám předobjednáno b) Nic moc, nakonec nekupuju

    2) Ty, co to nehrály, protože je to nezajímá - Jsem d*ment a budu na to plivat a budu b*zerovat mechaniky, bugy a budu předpovídat vývoj hry.

    3) Ty co to nehrály, protože na to nemaj - Jsem chudej d*ment a nebo jsem d*ment ve školním věku závislej na rodičích a nechci chodit na brigády a tak na to budu plivat, protože na to nemám a budu b*zerovat mechaniky, bugy a budu předpovídat vývoj hry.
  • Uplne vidim tu poradu marketingu: hra je sice propadak, ale pojdme rovnou ohlasit 3 placene DLC, to nam urcite prinese body u uz tak nasranych hracu.
  • Dvorkam
    Počkám si, dám tomu půl roku a pak se podívám jak to vypadá, ta beta byla ... zajímavá, myslím že to může být dobré, ale měl jsem takový nutkavý pocit že stereotyp přijde tak do týdne. Hraju především SP a tohle holt vypadá jako hra která bude zábavná především ve skupině.
    • Beta byla teda hodne mizerna. Byl jsem ted v te posledni pred vydanim, ktera jela jeden vikend - a po prvnim veceru jsem to odinstaloval, protoze je to sice moc hezky nablyskane po graficke strance, ale gameplay nuda.
    • Ronox
      To podle mě určitě, i přes to, že se hodně lidí snaží ostatní přesvědčit, že i v SP to půjde. Ano, půjde, ale nebude to tak dlouho zábavné podle mě. Já kdybych neměl skvělý parťáky, tak se těmhle hrám většinou vyhnu. Destiny/Borderlands/Dying Light atd atd. V betě jsem si každopádně občas užil být v DZ, jako vlk samotář a záškodnicky zabíjet ostatní. O to bylo to zdrhání pak zběsilejší, ale i tak si myslím, že samotnému by mi to nevydrželo extra dlouhou dobu. Každopádně pokud se nebojíš hrát s někým, případně někoho máš, tak bych se toho nebál :)
  • No já ubisoftu už vůbec nevěřím. Poslední kapkou pro mě byli Watch Dogs. Umějí dělat krásnou prezentaci a hype před vydáním, ale při vydání ty hry pak bývají všelijaké a vůbec nemají atmosferu,hratelnost a grafiku toho co bylo prezentovaný. Neřikám, že nevydají žádnou dobrou hru, ale preorder u jejich titulů už nikdy neudělám. Division pro mě byl skoro nejvíc očekávaný titul pro letošek, ale po tom co jsem viděl gameplay videa,preview,články a objevuji se dalsi informace o tom, tak jsem ztratil zájem uplně. V postapo světě bych chtěl mít možnost využít i stealth postup, což vzhledem k tomu, že je to rpg a do všech člověk musí nasázet tři a více headshotů aby umřeli, tak nebude na pořadu dne. Kropit fulloutem nabíhající davy nepřátel mě moc neláká. Nemusím mít ultrarealistickou hru, u přestřelek v Uncharted, Mass Effectu nebo Order i Borderlands jsem se bavil, ale takhle hezky udělaný město tím uplně ztratí atmosferu. Chlapik v péřové budně a čepičce dostane do hlavy ránu ze sniperky aniž by něco tušil a jedinej effekt je to, že se nastve a skočí za nejbližší krabici a začne vyprazdnovat zásobníky mým směrem. Škoda.
    • Ono z popisu a videi to vypada skutecne divne, ze NPC vydrzi treba cely zasobnik vysypany do hlavy, ale ve hre ti to po chvili nejak ani neprijde... je to proste jen mechanika, ktera ve hre samotne funguje. Take jsem si rikal, ze co je moc, to je prilis, ale clovek se s tim docela rychle srovna...
      • asi jak kdo, srovnávat se s takovou "mechanikou" teda opravdu nechci :) Zajímalo by mě jestli by si to říkal o každé hře s podobným designovým řešením
        • treba l4d je dobry a taky te tam rasej ze bys noumauně nepfrežil... :) und je to gut game. :D
        • No, treba v Borderlands 2 mi to po nejake chvili taky nevadilo, a ze tam byli nepratele take solidni lapaci kulek. ;) Samozrejme, treba ve hrach, ktere si hodne hraji na realitu jako naprikla ArmA by to bylo neco, co by se zkousnout nedalo, ale u pojeti hry jako ma The Division mi to neni na prekazku.
  • No já už mám staženo a haterům ať z toho třeba praskne slepák. Prostě si to užiju dokud bude co, a pak se rozhodnu, jestli mě season pass zajímá, či ne.
    • a tobě ať praskne slepák klidně štěstím, taky mi to je docela jedno
    • Jack1947
      Tak ostatně jako u všech MMORPG chceto hoodně obsahu aby zabavilo... doufám že tam bude aspon kampan na pár hodin v té plné verzi a ne jen 5misí a zbytek dolepíme v DLC.
      • Tak vzhledem k tomu, že vyplavaly data z plné hry bych z toho strach neměl. Singleplayer by měl mít 27 hlavních misí, plus vedlejší mise a dayli eventy. Navíc budou dvě rozšíření zadarmo, které přidají nějaký věci co se bude dát dělat plus dodatečný obsah do DZ. Mapa je fakt velká, z toho co uniklo z obsahu si myslím, že SP bude tak na 70 hodin.
  • Tak ještě jeden dotaz. Dá se to hrát sám? Pokud ano jaké prvky mě udrží ve hře?
    • Beta se mi libila vic single, nez multi.
    • Můžeš hrát sám jak singlplayerovou část hry (mapy) tak i tu multiplayerovou. Nicméně v té multiplayerové to budeš mít o poznání těžší protože když skupina 4 lidí uvidí jedno samotnýho hráče co má na zádech nějakej loot stane se pro ně snadnou kořistí, navíc někteří NPC nepřátelé v dark zone jsou opravdu silní a mnohdy je jich fakt hodně a kolikrát to prostě sám neuhraješ. Není však problém přijít do multiplayer zony a přijít ke skupince hráčů, zmáčknout tabulátor a přidat se k nim do skupiny.
      • Ještě bych doplnil, že i singleplayerová část se dá hrát s kamarády a nemusí. Multiplayerová část, která je především PvP není povinná a je jen na tobě do ní vkročit. Pokud si chceš jen odehrát svou singleplayer/coop část kvuli příběhu a podobně, tak mužeš
  • Lidi ja nevím , mám to předobjednané a těším se ... V jrc je akce ze jim tam hodím 2 hry(madmax a sw.) a mám to za kačku. Betu jsem hrál s přáteli a bylo to boží, aspoň něco na hraní . Když čtu tady ty komentáře tak asi někteří lidi ani nic nehrajou protože je na všem něco špatně . Jestli to bude po měsíci nuda? No a co to ma vyjít DS3 tak zase bude co hrát ...
    • uplne presne i muj pripad...
      jinak neni tezky koupit v bazaru od nekoho far cry 4 za 450 a treba nejakou dalsi hru za 500,ty pak vymenit v JRC a mas division ze necelou tisicovku :D
      • Nějaký odkat? Nemůžu info o této akci nikde najít. Díky
        • uz je asi pryc...
  • Ja som tú hru hral a musím povedať že je to nuda. Hrá sa to na niečo viac, ale v skutočnosti je to len rozpracovaný koncept semi open-world fps rpg. Chýba tej hre strašne veľa. Najhoršie je na tom logika AI, tunelovitosť misií s jednotvárnymi nepriateľmi a HW optimalizacia. Rozhodne odporúčam každému počkať na recenzie a neriskovať prachy.
    • FPS RPG to teda určitě není. RPG Shooter možná. nevím co je na tom semi-open-world, je to prostě Open World. Byla to beta, uvidíme po releasu, co tomu chybí a co ne. moc brzo soudit. Nevím, jaký je problém s HW optimalizací. Hra se mi nejdřív sekala na medium, po nainstalování optimalizovaných ovladačů jsem jel na high na 40 FPS.
      • Máš pravdu, FPS nie je ten správny termín, ale inak si stojím za tým, čo som povedal. Príklad: Misia na obnovenie elektrického prúdu bola veľmi nudná záležitosť, a mal som pocit, že hrám CoD 1. Vlna za vlnou nepriateľov kde vždy vybehol jeden samopalník a jeden kamikaze so sekerou. Je to instancované, open world pozostáva iba zo social hubov. Na ulici som žiadneho hráča nestretol a to bola beta v plnom prúde. AI je blbé ako jak tá jedľa, civilisti v oknách sú len kulisa. A na to ako tá hra vyzerá na low detaily nevidím žiadny dôvod aby to malo také požiadavky. Očividne má ubisoft optimalizáciu v paži.
        • Ono říkat tomu FPS je opravdu nesmysl už jenom z toho důvodu, že FPS je first person shooter a tahle hra je z 3 osoby :D. Je to prostě arkádová střílečka z 3 osoby s RPG prvky rozdělená na single a multi v jedné mapě. A to že jsi nikoho nepotkal na ulici znamená, že jsi byl v singleplayer části mapy, kde potkávat ostatní hráče tak nějak postrádá význam. Stačí projít dveřma a hráče potkáváš....
        • V jakém RPG tohle není? V každém RPG fightíš víc nepřítel, popřípadně vlny. Chápu, že to asi nesedí každému, ale je to tak. Nevím, co přesně se ti nelíbí na AI, normálně se krejou (ne všichni), ale krejou. Melee AI by mohlo možná bejt promyšlenější než kamikaze, Povětšinou se stejně musíš krejt ty protože maj slušnej damage.

          Open.world to je. Instancování s tím nemá, co dělat. Open-world ti určuje, že mužeš jít tam a tam. Hra tě nezastaví a neukazuje ti linearně, kam máš chodit. Instancování je podle mě solidní řešení v téhle hře. Představ si, že tam budeš lítat s desítkama lídí a budeš čekat než se ti spawne tvoje NPC aby sis ho mohl zabít. Tady by to nefungovali si myslím. 4-man squad je akorát.

          Co se týče tej kulisy, přidává to atmosféře, tak proč ne. Stejně nemužeš civility zabít, jen je vystrašit, tak v tom nevidím problém.

          Optimalizace je solidní, čekal jsem, že pojedu medium a jel jsem na high. Vystudoval jsi snad ten obor, abys věděl jestli to muže a nemuže bejt míň náročné než je, nebo si to jen myslíš a chceš? Grafika je podle mě dost solidní, detaily jsou propracovaný.

          A asi už po 150tý v téhle diskuzi, Ubisoft hru nedělá. Dělá ji Massive Entertainment především. Ubisoft jen dohlíží.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit