Přejít na výpis diskuzí
V prvním roce vyjdou pro The Division dva velké updaty a tři datadisky
3.3.2016 | Petr Poláček
138 příspěvků
-
*Bez jednoho "se" - pro rejpaly
-
Zavrete huby a zapnete Division, tohle je hardcore game pro parany. Maximalni spokojenost, vypada fantasticky a pocit toho, jak se s kamosem se prokousavame NY je neskutecnej.
-
Hlavne nech to opravia. Človek zaplatí a po prvom screene (varovanie o epilepsii) ups padlo to *16* *16* *16* *16* čo to má byť. Asi po 30 pokuse sa to nejak podarí človek zahrá 30 minút. A ak hru chce znova zahrať opäť varovanie a späť do windowsu *16* *16* *16*
-
Komunita games.cz nikdy nezklame.
Měly jste možnost si zkusit hru v otevřené betě, která je zadarmo. Co ještě víc byste chtěli? Tady jde přesně krásně vidět, jaký skupiny lidí se vytvořily:
1) Ty co hrály betu - a) Jo hra se mi líbila, mám předobjednáno b) Nic moc, nakonec nekupuju
2) Ty, co to nehrály, protože je to nezajímá - Jsem d*ment a budu na to plivat a budu b*zerovat mechaniky, bugy a budu předpovídat vývoj hry.
3) Ty co to nehrály, protože na to nemaj - Jsem chudej d*ment a nebo jsem d*ment ve školním věku závislej na rodičích a nechci chodit na brigády a tak na to budu plivat, protože na to nemám a budu b*zerovat mechaniky, bugy a budu předpovídat vývoj hry. -
Beta byla teda hodne mizerna. Byl jsem ted v te posledni pred vydanim, ktera jela jeden vikend - a po prvnim veceru jsem to odinstaloval, protoze je to sice moc hezky nablyskane po graficke strance, ale gameplay nuda.
-
Uplne vidim tu poradu marketingu: hra je sice propadak, ale pojdme rovnou ohlasit 3 placene DLC, to nam urcite prinese body u uz tak nasranych hracu.
-
Tak vzhledem k tomu, že vyplavaly data z plné hry bych z toho strach neměl. Singleplayer by měl mít 27 hlavních misí, plus vedlejší mise a dayli eventy. Navíc budou dvě rozšíření zadarmo, které přidají nějaký věci co se bude dát dělat plus dodatečný obsah do DZ. Mapa je fakt velká, z toho co uniklo z obsahu si myslím, že SP bude tak na 70 hodin.
-
tak to nehraj...nic lepsiho ti neporadim :D
-
uz je asi pryc...
-
treba l4d je dobry a taky te tam rasej ze bys noumauně nepfrežil... :) und je to gut game. :D
-
No, treba v Borderlands 2 mi to po nejake chvili taky nevadilo, a ze tam byli nepratele take solidni lapaci kulek. ;) Samozrejme, treba ve hrach, ktere si hodne hraji na realitu jako naprikla ArmA by to bylo neco, co by se zkousnout nedalo, ale u pojeti hry jako ma The Division mi to neni na prekazku.
-
a tobě ať praskne slepák klidně štěstím, taky mi to je docela jedno
-
asi jak kdo, srovnávat se s takovou "mechanikou" teda opravdu nechci :) Zajímalo by mě jestli by si to říkal o každé hře s podobným designovým řešením
-
Písek nebo The Division? To je naprosto směšná otázka. Písek je nepřekonatelný
-
No přece abys to taky věděl.
-
Za co by si chtěl oceňovat Red Storm? Za nemožnost použít mířídla na zbrani? Za nefukční atrapy red dot sight a EoTech 552, nebo za směšnou optiku na marksman rifle která se chlubí 12x zoomem ale ani omylem tak nefunguje, nebo snad za recoil ve stylu airsoft?
Za to by zasloužili nakopat do p.dele a ne oceňovat. *3* -
The Division není o obtížnosti ale o trpělivosti. Hráč umře jen když mu trpělivost dojde a udělá nějakou zbrklost. V PvE části se umřít snad ani nedá. Skupinky NPC v DZ nejsou problém ani v jednom, jen si to chce dát na čas. Což už bohužel nemá se zábavou nic společného. Na prvním místě je loot a střílení je jedna z možností jak ho získat. Pokud se s tím člověk smíří pak se ty sáhodlouhé souboje dají přežít. Na zábavu s přestřelek jsou tu holt jiné hry. *6*
-
To podle mě určitě, i přes to, že se hodně lidí snaží ostatní přesvědčit, že i v SP to půjde. Ano, půjde, ale nebude to tak dlouho zábavné podle mě. Já kdybych neměl skvělý parťáky, tak se těmhle hrám většinou vyhnu. Destiny/Borderlands/Dying Light atd atd. V betě jsem si každopádně občas užil být v DZ, jako vlk samotář a záškodnicky zabíjet ostatní. O to bylo to zdrhání pak zběsilejší, ale i tak si myslím, že samotnému by mi to nevydrželo extra dlouhou dobu. Každopádně pokud se nebojíš hrát s někým, případně někoho máš, tak bych se toho nebál :)
-
Počkám si, dám tomu půl roku a pak se podívám jak to vypadá, ta beta byla ... zajímavá, myslím že to může být dobré, ale měl jsem takový nutkavý pocit že stereotyp přijde tak do týdne. Hraju především SP a tohle holt vypadá jako hra která bude zábavná především ve skupině.
-
Ono z popisu a videi to vypada skutecne divne, ze NPC vydrzi treba cely zasobnik vysypany do hlavy, ale ve hre ti to po chvili nejak ani neprijde... je to proste jen mechanika, ktera ve hre samotne funguje. Take jsem si rikal, ze co je moc, to je prilis, ale clovek se s tim docela rychle srovna...