Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blue.Shark

    Je to podle mě záměrné působení na primární pudy člověka. V reálu by byla nejpravděpodobnější reakce útěk, zatímco ve hře si to samozřejmě každý lajskne, vzít lopatu a jít dokydlit třímetrové monstrum.

    Co si pamatuju první díl a jeho datadisk, podle mě by obě hry ztratily ohromnou porci atmosféry, kdyby hráč mohl podnikat jakékoli protiútoky.

  • A tak zrovna RE7 nebyla nějak kdo ví jak akční a člověk tam byl hodně dlouho skoro úplně bezmocný ne?

  • Carnage666

    Mě to spíš nedává smysl z pohledu nějaký reality když to teda přeženu, že ta postava nemůže vzít blbou trubku nebo prkno nebo něco to už mu rovnou můžou uříznout ruce a bylo by to aspoň logicky vysvětlený.

  • Sir_Emental

    To je zas třeba důvod proč mě Outlast jako jediná hororovka baví a proč byla úspěšná... Nikdy mě nelákaly všechny ty Resident Evily a podobně, ale ta bezmoc dává hře nový rozměr. 

  • Carnage666

    Outlast by mohlo být strašně fajn kdyby smyslem hry nebylo jen utíkat a schovávat se a udělat to tak takhle 3x? Ne díky, nedává smysl že se člověk nemá čím branit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit